Minua on jo pitkään ärsyttänyt monien uskovien, lähinnä helluntailaisten tiukkapipoinen suhtautuminen meihin homouskoviin. Emme ole tehneet teille heterouskoville mitään pahaa. Uskomme samaan Jumalaan, Jeesukseen kuin tekin. Myönnän, ettemme mekään ole mitään pyhimyksiä, mutta kuitenkin. Ärsyttää tavattomasti sellainen tuomitseva asenne. Ehkä kaikki kuitenkin tulee muuttumaan.
Homouskovaisen ajatuksia
135
2792
Vastaukset
- kun tulet
uskoon. Silloin vapaudut siitä mikä Jumalan silmissä on Raamatun mukaan luonnotonta menoa ja iljetystä. Eihän Jeesuskaan koskaan sanonut että mene ja tee syntiä vaan mene äläkä enää syntiä tee. EI OLE HOMOUSKOVIA vaan entinen on kadonnut ja uusi sijaan tullut jos olet uskossa. En ymmärrä puhetta homouskovista kun Raamattu lupaa jokaiselle vapautuksen synneistä. Miten voisi edelleen olla alkoholistiuskovia, huumeuskovia, homouskovia, varasuskovia, lesbouskovia, murhaajauskovia yms. Hölynpölyä puhut jos sanot, että homoudessasi olet uskova.
- puhut
Olen samaa mieltä ja niin on Jeesuskin.
- tuomittu
En ole homo, mutta uskon, että homous ei ole ihmisen itsensä määräämä. Ilmeisesti Jumalan luomisessa on tapahtunut jotain, jossa ihminen ei kaikilta osin ole mies, vaikka elimet ovat miehen. Jos ihminen syntyy vaikka kädettömänä, onko hän suuri syntinen, koska hän ei ole tavan mukainen "kappale". Sinulle sanoisin: Älä tuomitse, niin ei sinuakaan tuomita. Älä ota valtuuksia päättää asiasta, jonka Jumala päättää.
Voit vastata minulle, mutta älä kerro, mitä raamattu homoudesta sanoo, sen tiedän itsekkin. - Ritari009
tuomittu kirjoitti:
En ole homo, mutta uskon, että homous ei ole ihmisen itsensä määräämä. Ilmeisesti Jumalan luomisessa on tapahtunut jotain, jossa ihminen ei kaikilta osin ole mies, vaikka elimet ovat miehen. Jos ihminen syntyy vaikka kädettömänä, onko hän suuri syntinen, koska hän ei ole tavan mukainen "kappale". Sinulle sanoisin: Älä tuomitse, niin ei sinuakaan tuomita. Älä ota valtuuksia päättää asiasta, jonka Jumala päättää.
Voit vastata minulle, mutta älä kerro, mitä raamattu homoudesta sanoo, sen tiedän itsekkin.>>//Voit vastata minulle, mutta älä kerro, mitä raamattu homoudesta sanoo, sen tiedän itsekkin.//
- poikalapsi
Ritari009 kirjoitti:
>>//Voit vastata minulle, mutta älä kerro, mitä raamattu homoudesta sanoo, sen tiedän itsekkin.//
Siis sinun mielestäsi Raamatum epäselväb Paavalin fobioihin perustuvan ja tulkinnanvaraisen käsityksen perusteella minä teen syntiä, jos teen seksiä, mutta sinä et tee syntiä, jos teet seksiä? Haista nyt kuule hapan: JUMALA ei ole epätasa-arvon eikä syrjinnän puolella, kuten sinun tulkintasi mukaan on. Molemmat olemme samalla lailla syntyneet. Molemmilla on ollut seksuaalsuus jo syntyessä. Sinulla oli vain parempi arpaonni: Jumala ei sinua kironnut? - - Kyllä taikauskosi on TOSI tollo!
- vastusta
poikalapsi kirjoitti:
Siis sinun mielestäsi Raamatum epäselväb Paavalin fobioihin perustuvan ja tulkinnanvaraisen käsityksen perusteella minä teen syntiä, jos teen seksiä, mutta sinä et tee syntiä, jos teet seksiä? Haista nyt kuule hapan: JUMALA ei ole epätasa-arvon eikä syrjinnän puolella, kuten sinun tulkintasi mukaan on. Molemmat olemme samalla lailla syntyneet. Molemmilla on ollut seksuaalsuus jo syntyessä. Sinulla oli vain parempi arpaonni: Jumala ei sinua kironnut? - - Kyllä taikauskosi on TOSI tollo!
Jumalan sanaa. Et siis usko Raamatun sanaan, se on kyllä jo huomattu.
Joka ei usko Raamatun sanaan, ei voi olla uskossakaan. - poikalapsi
vastusta kirjoitti:
Jumalan sanaa. Et siis usko Raamatun sanaan, se on kyllä jo huomattu.
Joka ei usko Raamatun sanaan, ei voi olla uskossakaan.Minä en vastusta Jumalaa, vastustan fundamentalistien tapaa pilkkoa Raamattua omiin tarkoituksiinsa ja elää mennyttä aikaa vain HALUAMISSAAN asioissa. Sinä olet tuomitseva, kuten te radikaalivanhoilliset usein olette.
MITÄ pahaa me homot olemme sinulle ja Jumalalle muka tehneet? Jumala loi minutkin. Seksuaalisuudenkin Hän antoi. MIKSI juuri minun pitäisi omaani hävetä? Kuitenkin Raamattu tuomitsee teidän heteroiden irstailut paljon rankemmin ja usemmin. Pidä huoli itsestäsi vain. Minuun ei haykkusi haavaa tee. Jumalaan luotan, sinunlaisiisi valehtelijoihin en. - Jumalaan
poikalapsi kirjoitti:
Minä en vastusta Jumalaa, vastustan fundamentalistien tapaa pilkkoa Raamattua omiin tarkoituksiinsa ja elää mennyttä aikaa vain HALUAMISSAAN asioissa. Sinä olet tuomitseva, kuten te radikaalivanhoilliset usein olette.
MITÄ pahaa me homot olemme sinulle ja Jumalalle muka tehneet? Jumala loi minutkin. Seksuaalisuudenkin Hän antoi. MIKSI juuri minun pitäisi omaani hävetä? Kuitenkin Raamattu tuomitsee teidän heteroiden irstailut paljon rankemmin ja usemmin. Pidä huoli itsestäsi vain. Minuun ei haykkusi haavaa tee. Jumalaan luotan, sinunlaisiisi valehtelijoihin en.luotat, niin uskot tämän:
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. - poikalapsi
Jumalaan kirjoitti:
luotat, niin uskot tämän:
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Hoe mitä hoet: ei miehen kanssa voi edes maata kuin naisen kanssa. Siksi toiseksi: minulle seksuaalisuus on muutakin kuin seksiä, paljon, paljon muutakin. Ehkä se teillä helluntailaisilla tuo seksuaalisuus on sitten pelkkää panemista. Selittäisi noita foobikkoköäsityksiä kyllä...
Mahdatkohan tietää, mitä on rakkaus? Tajuatko sinä, kuinka tarpeellista se ihmiselle on? Minä rakastan miestäni, hän minua. Jos meidän rakkautemme on sinulle synti, se on sitä VAIN sinulle ja ongelma VAIN sinulle, ei meille. Meille se on rakkautta, jota sinä et saa muuta kuin vankemmaksi puhumalla sontaasi. - hetki
poikalapsi kirjoitti:
Hoe mitä hoet: ei miehen kanssa voi edes maata kuin naisen kanssa. Siksi toiseksi: minulle seksuaalisuus on muutakin kuin seksiä, paljon, paljon muutakin. Ehkä se teillä helluntailaisilla tuo seksuaalisuus on sitten pelkkää panemista. Selittäisi noita foobikkoköäsityksiä kyllä...
Mahdatkohan tietää, mitä on rakkaus? Tajuatko sinä, kuinka tarpeellista se ihmiselle on? Minä rakastan miestäni, hän minua. Jos meidän rakkautemme on sinulle synti, se on sitä VAIN sinulle ja ongelma VAIN sinulle, ei meille. Meille se on rakkautta, jota sinä et saa muuta kuin vankemmaksi puhumalla sontaasi.jolloin seisot Jumalan edessä ja joudut viimeistään silloin tunnustamaan, että homous on syntiä.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. - poikalapsi
hetki kirjoitti:
jolloin seisot Jumalan edessä ja joudut viimeistään silloin tunnustamaan, että homous on syntiä.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Tulee sekin hetki, että sinä itse tajuat, kuinka tolloa on silputa Raamattua ja lyödä sillä. Sinä heitäöt tahallasi samaa kiveä, ja minä otan vastaan, koska ymmärtämättömyyttäsi et tajua, että olet väärässä.
Otan osaa. Kivittele sinä vain. Minä otan kivet vastaan ja heitän niillä vaikka leipää, kunhan vedet sulavat. - taas totuutta
poikalapsi kirjoitti:
Tulee sekin hetki, että sinä itse tajuat, kuinka tolloa on silputa Raamattua ja lyödä sillä. Sinä heitäöt tahallasi samaa kiveä, ja minä otan vastaan, koska ymmärtämättömyyttäsi et tajua, että olet väärässä.
Otan osaa. Kivittele sinä vain. Minä otan kivet vastaan ja heitän niillä vaikka leipää, kunhan vedet sulavat.En ole mitään silpunnut. Sinä valehtelet. Enkä ole edellenkään ketään kivittämällä kuoliaaksi kivittänyt. Etkö tiedä mitä tarkoittaa kivittäminen?
- poikalapsi
taas totuutta kirjoitti:
En ole mitään silpunnut. Sinä valehtelet. Enkä ole edellenkään ketään kivittämällä kuoliaaksi kivittänyt. Etkö tiedä mitä tarkoittaa kivittäminen?
Esittelit tässä keskustelussa ITSE valitsemiasi raamattupilkkeitä, silppua. Sekö ei ole silppuamista?
Mivität koko ajan, kivittämällä kivität. Jos et kielikuvia tajua tuon vertaa, miten voit mitään Raamatusta ymmärtää? Jeesus opetti hyvin usein vertauksin ja kielikuvin - joita et ilmeisesti ole käsittänyt. Sen, minkä teette yhdelle näistä pienimmistä...
Etkä tiedä mitä tarkoittaa sokeus? - sinulle
Ritari009 kirjoitti:
>>//Voit vastata minulle, mutta älä kerro, mitä raamattu homoudesta sanoo, sen tiedän itsekkin.//
En kysellyt välttämättä "omaa" mielipidettäsi. Odotin (ja sainkin) vastauksen sinulta. Kirjoituksessa tuossa ja sinun (jonkun toisen) kirjoitus myöhemmin, kertoo selkeästi, että jos ei usko Raamattuun ja toteuta sitä, ei voi olla uskovainen. Tällä määritelmällä en ole uskovainen. Kuitenkin uskon näihin Raamatun sanoihin. "Rakasta lähimmäistäsi..Kuka on lähimmäiseni?...Kaiken, minkä teette yhdelle minun vähemmistäni, sen te teette minulle.. ja jo edellä mainitsemani, älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
Raamatun sanan mukaisesti ja tarkoituksellisesti tulkittuna on "vaarallinen". Kuten homoudestakin puhuttaessa, ihminen lyödään syntiin ja helvettiin.
Rakkaat uskovaiset. Miksi ette enemmän korosta näitä Jumalan suurempia käskyjä. Rakasta lähimmäistäsi, niin kuin itseäsi. - Kale
sinulle kirjoitti:
En kysellyt välttämättä "omaa" mielipidettäsi. Odotin (ja sainkin) vastauksen sinulta. Kirjoituksessa tuossa ja sinun (jonkun toisen) kirjoitus myöhemmin, kertoo selkeästi, että jos ei usko Raamattuun ja toteuta sitä, ei voi olla uskovainen. Tällä määritelmällä en ole uskovainen. Kuitenkin uskon näihin Raamatun sanoihin. "Rakasta lähimmäistäsi..Kuka on lähimmäiseni?...Kaiken, minkä teette yhdelle minun vähemmistäni, sen te teette minulle.. ja jo edellä mainitsemani, älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
Raamatun sanan mukaisesti ja tarkoituksellisesti tulkittuna on "vaarallinen". Kuten homoudestakin puhuttaessa, ihminen lyödään syntiin ja helvettiin.
Rakkaat uskovaiset. Miksi ette enemmän korosta näitä Jumalan suurempia käskyjä. Rakasta lähimmäistäsi, niin kuin itseäsi.Kävin tuossa välissä katsomassa galleriassa tietoja sinusta. Yllätyin ensinnäkin siitä, että olemme molemmat sitä ikäluokkaa, jotka muistamme hyvin kun homous oli vielä rikos Suomen laissa.
Tilannehan oli se, ettei homoutta juurikaan tuntunut esiintyvän. Ei kaapista tulo silloin ollut mahdollista, sillä se tiesi häkkiin panoa.
Lapsuudestani ja nuoruudestani muistan pari henkilöä, jotka tiedän näin jälkikäteen olleen homoja. Toinen oli kylän harmiton vanhapoika, jolla oli humalapäissään tapana "tirkistellä" meitä nuoria miehiä. Toinen oli, kuinka ollakkaan, kyliä kiertävä maallikkosaarnaaja. Hän asettui mielellään talon poikien kanssa samaan huoneeseen nukkumaan ja sitten hiiviskeli pojan sänkyyn. Hän oli homouden lisäksi petofiili.
Mutta, toinen asia, mikä minut sai suhteessasi hämmästymään. Kerroit kunnioittavasi kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti. Onko homo sinun lähimmäisesi, jota myöskin pitää rakastaa? Tämä kysymys tulee nyt suoraan sinulle. Siihen ei tarvitse Raamatun tulkintaa. poikalapsi kirjoitti:
Minä en vastusta Jumalaa, vastustan fundamentalistien tapaa pilkkoa Raamattua omiin tarkoituksiinsa ja elää mennyttä aikaa vain HALUAMISSAAN asioissa. Sinä olet tuomitseva, kuten te radikaalivanhoilliset usein olette.
MITÄ pahaa me homot olemme sinulle ja Jumalalle muka tehneet? Jumala loi minutkin. Seksuaalisuudenkin Hän antoi. MIKSI juuri minun pitäisi omaani hävetä? Kuitenkin Raamattu tuomitsee teidän heteroiden irstailut paljon rankemmin ja usemmin. Pidä huoli itsestäsi vain. Minuun ei haykkusi haavaa tee. Jumalaan luotan, sinunlaisiisi valehtelijoihin en.Kuulehan! Osoitin tekstini "kadun naiselle" en Sinulle. Sinulle pyydän Jumalalta valoa.
Minä en tuomitse Sinua. Sinut tuomitsee sen Jumalan sana, johon sanot luottavasi. Se tuomitsee aivan samalla tavoin heteroseksuellien irstailun kuin homoseksuellienkin irstailun.
Mitä tulee nykyisiin tai menneisiin aikoihin niin Sinun ja minun on hyvä muistaa, että Jumala ei muutu. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. "Taivas ja maa katoavat, mutta Minun sanani eivät koskaan katoa", sanoi Jeesus.
Jumalalla on yksi ainoa vastaus heteroille ja homoille ja se on Hänen Poikansa Jeesus Kristus ja Hänen ristinsä. Muuta tietä ei ole kenellekään annettu Isän sydämmelle.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Kuulehan! Osoitin tekstini "kadun naiselle" en Sinulle. Sinulle pyydän Jumalalta valoa.
Minä en tuomitse Sinua. Sinut tuomitsee sen Jumalan sana, johon sanot luottavasi. Se tuomitsee aivan samalla tavoin heteroseksuellien irstailun kuin homoseksuellienkin irstailun.
Mitä tulee nykyisiin tai menneisiin aikoihin niin Sinun ja minun on hyvä muistaa, että Jumala ei muutu. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. "Taivas ja maa katoavat, mutta Minun sanani eivät koskaan katoa", sanoi Jeesus.
Jumalalla on yksi ainoa vastaus heteroille ja homoille ja se on Hänen Poikansa Jeesus Kristus ja Hänen ristinsä. Muuta tietä ei ole kenellekään annettu Isän sydämmelle.Minua ei siis tuomitse Raamattu lainkaan, ´koska en irstaile enkä ole eläissäni irstaillutkaan.
- kadun nainen
tietopuolen asiat eivät ole uskontojen vahvuus.
muissakin seurakunnissa luotetaan uskomuksiin.
jos ajatellaan kuoleman jälkeistä elämää, niin tälläkin palstalla vakuutetaan 1. sitä on 2. maalliset synnit ohjaavat paratiisiin tai helvettiin. Eli periaatteessa 3. joku uskonlahko voisi kertoa: voit avata pankkitilin tuonpuoleisessa.
todennäköisesti taivaanportilla ei kuitenkaan katsota miten suuri rahamassi on mukana tai kenen suussa kielesi on. Jumala teki huonon dokumentin luodessaan homot maailmaan ja peruessaan puheet raamatussa. Vai olikohan se sittenkin ihmisen mustetta?Kadun nainen, kirjoitat:
Jumala teki huonon dokumentin luodessaan homot maailmaan ja peruessaan puheet raamatussa.
Jumala ei ole luonut homoja sen enempää kuin syntiäkään tai sairautta. Ne ovat ihmisen väärän valinnan ja suhteen seurausta, ei luotuja asioita.
Jumalan ilmoituksen valossa ei homoutta voi puolustaa millään tavoin. Mutta yhtä vähän voi puolustaa itseänsä se, jotka heitä tuomitsee.
Tällä palstalla kirjoittelevien homojen ongelma näyttäisi olevan se, että he puolustavat homouttaan sen sijasta, että näkisivät ristin olevan tien uuteen elämään; ei vain teologisesti ja opillisesti vaan todellisesti.
Ihmisen tarve Jumalan edessä on saada uusi elämä ja perimä, joka on syntyperältään ja laadultaan puhdas ja pyhä. Jokainen homo ja hetoro, siveellinen ja siveetön, on tässä aivan samassa asemassa. Ei homot ole sen kummallisempia syntisiä kuin muutkaan syntiset.
Jumala ei luonut homoutta, mutta Hän lunasti homot ja heterot, koko ihmiskunnan. Jeesuksen risti on avannut meille tien käydä Jumalan itsensä luo. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti koko ihmiskunnan itsensä kanssa. Nyt kaikki saavat tulla sellaisina kuin ovat; tosin ihminen tulee vasta sitten, kun hänen mielensä muuttuu siten, että hän tahtoo tulla.- kysyn
jukka.finland kirjoitti:
Kadun nainen, kirjoitat:
Jumala teki huonon dokumentin luodessaan homot maailmaan ja peruessaan puheet raamatussa.
Jumala ei ole luonut homoja sen enempää kuin syntiäkään tai sairautta. Ne ovat ihmisen väärän valinnan ja suhteen seurausta, ei luotuja asioita.
Jumalan ilmoituksen valossa ei homoutta voi puolustaa millään tavoin. Mutta yhtä vähän voi puolustaa itseänsä se, jotka heitä tuomitsee.
Tällä palstalla kirjoittelevien homojen ongelma näyttäisi olevan se, että he puolustavat homouttaan sen sijasta, että näkisivät ristin olevan tien uuteen elämään; ei vain teologisesti ja opillisesti vaan todellisesti.
Ihmisen tarve Jumalan edessä on saada uusi elämä ja perimä, joka on syntyperältään ja laadultaan puhdas ja pyhä. Jokainen homo ja hetoro, siveellinen ja siveetön, on tässä aivan samassa asemassa. Ei homot ole sen kummallisempia syntisiä kuin muutkaan syntiset.
Jumala ei luonut homoutta, mutta Hän lunasti homot ja heterot, koko ihmiskunnan. Jeesuksen risti on avannut meille tien käydä Jumalan itsensä luo. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti koko ihmiskunnan itsensä kanssa. Nyt kaikki saavat tulla sellaisina kuin ovat; tosin ihminen tulee vasta sitten, kun hänen mielensä muuttuu siten, että hän tahtoo tulla.kuka loi sitten kaiken tämän...
jaakobia hän rakasti mutta eesauta vihasi...jo ennen heidän syntymää..
itsekö olen luonut itseeni kaiken sen minkä olen syntymästäni asti omistanut...
ulkonäköni...muistin..luovuuteni..luonteeni..
eilö kaikki ole lahjaa...hyvä tai huono..
olen joskus pohtinut elämääni ..olisinko jotain voinut tehdä toisin...vastaus on EN..
halua on kyllä kaikkeen hyvään ja hienoon ollut mutta voimia sen tekemiseen ei..
jos synnyt ateistiseen maahan onko mahdollisuutesi tulla uskoon kovinkaan suuret..
mikäli synnyt epämuodostuneena uskovaan perheeseen...onko syytä kiittää jumalaa..
yhtäkään uskovaista en ole tavannut...vain epämääräisen satanistisen kokemuksen saaneita ahneita ja omavanhurskaita paholaisia...
rakkauden kyllä käsitän...en vain ole nähnyt yhtään joka rakastaisi saamatta siitä itselleen jotain etua.. - kadun nainen
jukka.finland kirjoitti:
Kadun nainen, kirjoitat:
Jumala ei luonut homoutta, mutta Hän lunasti homot ja heterot, koko ihmiskunnan. Jeesuksen risti on avannut meille tien käydä Jumalan itsensä luo. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti koko ihmiskunnan itsensä kanssa. Nyt kaikki saavat tulla sellaisina kuin ovat; tosin ihminen tulee vasta sitten, kun hänen mielensä muuttuu siten, että hän tahtoo tulla.juuri tätä väärää valintaa olen yrittänyt tähdentää toiselle koiralleni, joka lempii housunlahjettani valoisan kevään ansiosta.
koirankin on syytä saada uusi elämä Jumalan edessä eikä hukuttautua teologisiin riitoihin
väärien lahkeiden kanssa. - poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Kadun nainen, kirjoitat:
Jumala ei luonut homoutta, mutta Hän lunasti homot ja heterot, koko ihmiskunnan. Jeesuksen risti on avannut meille tien käydä Jumalan itsensä luo. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti koko ihmiskunnan itsensä kanssa. Nyt kaikki saavat tulla sellaisina kuin ovat; tosin ihminen tulee vasta sitten, kun hänen mielensä muuttuu siten, että hän tahtoo tulla.Jokainen homoudesta valinytana puhuva vastatkoon rehellisesti, onko itse saanut VALITA SEKSUAALISEN SUUNTAUTUMISENSA. Minä en ole. En siis ole sen syntisempi kuin muutkaan; Luoja loi homouden minuunkin. Miten sen teille saii selvästi sanotuksi, että te tietämättömät tajuaisitte?
- synnin
poikalapsi kirjoitti:
Jokainen homoudesta valinytana puhuva vastatkoon rehellisesti, onko itse saanut VALITA SEKSUAALISEN SUUNTAUTUMISENSA. Minä en ole. En siis ole sen syntisempi kuin muutkaan; Luoja loi homouden minuunkin. Miten sen teille saii selvästi sanotuksi, että te tietämättömät tajuaisitte?
orja, ollut aina. Homous on synti. Lue tästä. Ei puhuta valinnasta mitään tässä. Homous on syntiä aina, lue ja viisastu.
3. Mooseksen kirja
synnin kirjoitti:
orja, ollut aina. Homous on synti. Lue tästä. Ei puhuta valinnasta mitään tässä. Homous on syntiä aina, lue ja viisastu.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Uskistapaan vaihdat näppärästi puheenauihetta...orja olet kyllä itse! Reilua jengiä!
Miehen kanssa ei voi maata kuten naisen kanssa. Seksuaalisuus muuten EI ole tavan ihmisille vain seksiä, vaikka sinulle onkin. Typeryys on kauhistus, tuomiokin on kauhistus.
SITÄ MINÄKIN, ETTÄ ULKONA ON KAUNIS ILMA. - selität?
poikalapsi kirjoitti:
Uskistapaan vaihdat näppärästi puheenauihetta...orja olet kyllä itse! Reilua jengiä!
Miehen kanssa ei voi maata kuten naisen kanssa. Seksuaalisuus muuten EI ole tavan ihmisille vain seksiä, vaikka sinulle onkin. Typeryys on kauhistus, tuomiokin on kauhistus.
SITÄ MINÄKIN, ETTÄ ULKONA ON KAUNIS ILMA.Homous on syntiä, olet valinnut sen tai et.
3. Mooseksen kirja
selität? kirjoitti:
Homous on syntiä, olet valinnut sen tai et.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Olet ihan kuin Ace: sama laulu joka asiaan. Eikös sinulla nyt uutta sanottavaa ole? Tuon olen jo lukenut. Noudata vain Mooseksen ohjeita, mutta muista, että iso osa niistä on Suomessa nykyään rikollisia. Älä siis kivittele ketään.
- kivittänyt
poikalapsi kirjoitti:
Olet ihan kuin Ace: sama laulu joka asiaan. Eikös sinulla nyt uutta sanottavaa ole? Tuon olen jo lukenut. Noudata vain Mooseksen ohjeita, mutta muista, että iso osa niistä on Suomessa nykyään rikollisia. Älä siis kivittele ketään.
ketään. Eikä minun kuulukaan. Se että sanon, että homous on syntiä, ei ole kivittämistä. Se olisi kivittämistä ja tuomitsemista, jos oikeasti kivittäisin kuoliaaksi vaikkapa homon. Olen puolustanut Raamatun sanaa ja se ei ole kivittämistä, eikä kuolemantuomion käytäntöönlaittamista. En siis ole ketään teloittanut.
- poikalapsi
kivittänyt kirjoitti:
ketään. Eikä minun kuulukaan. Se että sanon, että homous on syntiä, ei ole kivittämistä. Se olisi kivittämistä ja tuomitsemista, jos oikeasti kivittäisin kuoliaaksi vaikkapa homon. Olen puolustanut Raamatun sanaa ja se ei ole kivittämistä, eikä kuolemantuomion käytäntöönlaittamista. En siis ole ketään teloittanut.
Tuon saman laulun hokeminen on henkistä kivittämistä, josta nautit näemmä kovin. Nauti vain, minuun ei satu, koska tiedän sydämessäni, että olet väärässä. Vahinko on sinun.
- synnintunto
poikalapsi kirjoitti:
Tuon saman laulun hokeminen on henkistä kivittämistä, josta nautit näemmä kovin. Nauti vain, minuun ei satu, koska tiedän sydämessäni, että olet väärässä. Vahinko on sinun.
jo sinussakin siis heräämään? Sen Jumalan sana saa aikaan, että tunnet syntisyytesi.
- poikalapsi
synnintunto kirjoitti:
jo sinussakin siis heräämään? Sen Jumalan sana saa aikaan, että tunnet syntisyytesi.
Mistähän sinä nyt oikein puhut? Sekosiko pallo lopullisesti?
poikalapsi kirjoitti:
Jokainen homoudesta valinytana puhuva vastatkoon rehellisesti, onko itse saanut VALITA SEKSUAALISEN SUUNTAUTUMISENSA. Minä en ole. En siis ole sen syntisempi kuin muutkaan; Luoja loi homouden minuunkin. Miten sen teille saii selvästi sanotuksi, että te tietämättömät tajuaisitte?
Vielä Sinulle poikalapsi (viestiisi 9.4 09:25/Valitsitkos itse?)
Toiset raamattua tutkivat (uskovaiset), jotka sanovat homojen "valinneen homoutensa", perustavat kantansa Roomalaiskirjeen 1.lukuun. Tämä on kuitenkin vain osa kirjeen ilmoituksesta ja luvussa 3 sanotaan yksikantaan, että "kaikki ovat poikenneet pois ja kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet, ei ole ketään, joka tekee sitä mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään". Tämä koskee jokaista ihmistä! Tämä ei ole valinta. Tämä on (ikävä kyllä) perintö.
Minä en voi sanoa, että joku on "valinnut homouden". Jotka niin sanovat eivät ehkä ymmärrä Jumalan koko ilmoitusta ihmisestä. Eihän kukaan meistä ole voinut valita perimäänsä eikä niitä vallitsevia olosuhteita joihin syntyy ja joissa kasvaa.
Tilanne muuttuu (valinnasta puhuttaessa) ratkaisevasti vasta silloin, kun ihminen kuulee evankeliumin Jeesuksen lunastuksesta. Tämän lunastuksen perustuksella Jumala voi antaa Pyhän Hengen ja uuden perimän kenelle tahansa heterolle ja homolle joka ottaa Hänet vastaan. Pelastuksessa kysymys on persoonalliseen ja todelliseen Jeesukseen uskomisesta ja Hänen itsensä vastaanottamisesta.
Jumala on kohdannut ja käsitellyt lunastuksessa koko ihmissuvun ongelman ja synnin.
Toivotan sinulle hyvää kevättä.
- täytyy
Sinun täytyy muuttua. Ei raamatun opetukset eikä Jumala.
Sopiva ärsytys on tällä hetkellä sinulle hyväksi, jospa se auttais sinua hyväksymään totuuden.
Et ole antautunut kokosydämmisesti Jeesukselle.
Siunausta ja lyhyttä elämää homona, pitkää elämää vapaana siitä.. - hetsku
Ei mene päivääkään, ettei joku tekisi homoavausta. Pahimpina päivinä on useita. Todennäköisesti liikkeellä on 1-2 tyyppiä jotka epätoivoisesti synnintunnossaan hakevat hellareilta hyväksyntää synnilleen.
Pieni vinkki homot: Sitten kun meidät on temmattu taivaaseen niin sitten tältäkin palstalta voi alkaa löytyä teillekin hyväksyntää. Ties vaikka antikristuskin olisi komea mies.- temmattua
Mistä olette saaneet päähänne että teidät temmataan taivaaseen? En ole Raamatusta löytänyt tukea ajatuksellene.
- samaa
Minulla kävi myös ajatuksissa että joku tai jotkut tehtailevat näitä juttuja. On kyllä oikeatakin keskusteluja.
Toisaalta tämä on vakava asia. Homous on nykyään röyhkeää ja keskustelemalla puhtaat uskovat löytävät yhdessä toimintatapoja tätäkin syntiä vastaan.
Hirvittää ajatella mihin Luterilaisella puolella vielä mennään.
Eräs pappi sanoi että nykyään homoutta ymmärretään paremmin kuin vanhan liiton aikaan, puolusti sillä kaikenhyväksyvää opetustaan.
Jumalan käsi olkoon keskustelun avaajan yllä.. - löydät
temmattua kirjoitti:
Mistä olette saaneet päähänne että teidät temmataan taivaaseen? En ole Raamatusta löytänyt tukea ajatuksellene.
1. kirje tessalonikalaisille
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Evankeliumi Matteuksen mukaan
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. - kadun nainen
samaa kirjoitti:
Minulla kävi myös ajatuksissa että joku tai jotkut tehtailevat näitä juttuja. On kyllä oikeatakin keskusteluja.
Toisaalta tämä on vakava asia. Homous on nykyään röyhkeää ja keskustelemalla puhtaat uskovat löytävät yhdessä toimintatapoja tätäkin syntiä vastaan.
Eräs pappi sanoi että nykyään homoutta ymmärretään paremmin kuin vanhan liiton aikaan, puolusti sillä kaikenhyväksyvää opetustaan.
Jumalan käsi olkoon keskustelun avaajan yllä..olisiko parempi palata normaaliin formaattiin:
26 jaetta raamattua ja omana kommenttina lopuksi:
"halleluja"
se pitää ainakin mielen virkeänä.
se miksi täällä on paljon homokeskustelua juontuu homovihasta. se on täällä aitoa ja
palavaa. ette hyväksy vähemmistöjä. aivan kuten
hitler. onko se röyhkeyttä? vai tyhmyyttä? - poikalapsi
samaa kirjoitti:
Jumalan käsi olkoon keskustelun avaajan yllä..Rasistinen homovihasi on röyhkeää. Homous on vain yksi ihan normaali seksuaalisuuden muoto - miten mikään sellainen, Jumalan luoma, voisi olla röyhkeää?
Miksi uhoat? Miksi pelkäät homoutta? Se ei tartu. - ja viisastu
kadun nainen kirjoitti:
olisiko parempi palata normaaliin formaattiin:
"halleluja"
se miksi täällä on paljon homokeskustelua juontuu homovihasta. se on täällä aitoa ja
hitler. onko se röyhkeyttä? vai tyhmyyttä?Kirje roomalaisille
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
1. kirje korinttilaisille
6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. - kuuluu
kadun nainen kirjoitti:
"halleluja"
hitler. onko se röyhkeyttä? vai tyhmyyttä?Evankeliumi kuuluu kaikille.
Kysymys on uskovan vaelluksesta, uskoontulon jälkeen ja onko homous syntiä vai ei.
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä.
Sellaisen on tätä vaikea hyväksyä, joka tahtoo olla maailmassa ja vähän uskontiellä. - Totuuden torvi
löydät kirjoitti:
1. kirje tessalonikalaisille
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.etkö todellakaan tiedä mihin nuo siteeraamasi käsitykset perustuvat?
Uskotko todellakin, että taivas on pilvien päällä ja että sinne kuuluvat jopa puheet maan päältä ja että lihauhrien haju kantautuu sinne?
Etkö myöskään tiedä, ettei Nooa ole historiallinen henkilö?
Mikä ihme saa ihmiset uskomaan moiseen hölynpölyyn? - on syntiä
poikalapsi kirjoitti:
Rasistinen homovihasi on röyhkeää. Homous on vain yksi ihan normaali seksuaalisuuden muoto - miten mikään sellainen, Jumalan luoma, voisi olla röyhkeää?
Miksi uhoat? Miksi pelkäät homoutta? Se ei tartu.Homot ovat synnin orjia. Jokainen homo joutuu sen viimeistään sinä päivänä myöntämään, kun seisovat Jumalan edessä.
- poikalapsi
on syntiä kirjoitti:
Homot ovat synnin orjia. Jokainen homo joutuu sen viimeistään sinä päivänä myöntämään, kun seisovat Jumalan edessä.
Kuulehan: MINKÄ erityisen synnin orjia me homot olemme? Minut loi Jumala, homomieheksi Hän minut loi. Miksi Hän olisi erityisesti minut luonut muita syntisemmäksi perusominaisuuksiltani?
Oahan puhuminen on syntiä. Jumalan halveksiminen on syntiä. Tee parannus noista synneistäsi. - olet
Totuuden torvi kirjoitti:
etkö todellakaan tiedä mihin nuo siteeraamasi käsitykset perustuvat?
Uskotko todellakin, että taivas on pilvien päällä ja että sinne kuuluvat jopa puheet maan päältä ja että lihauhrien haju kantautuu sinne?
Etkö myöskään tiedä, ettei Nooa ole historiallinen henkilö?
Mikä ihme saa ihmiset uskomaan moiseen hölynpölyyn?väärässä ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun seisot Jumalan edessä. Jokainen joutuu kerran Jumalan edessä tunnustamaan, että Jeesus Kristus on Herra.
- Totuuden torvi
on syntiä kirjoitti:
Homot ovat synnin orjia. Jokainen homo joutuu sen viimeistään sinä päivänä myöntämään, kun seisovat Jumalan edessä.
Te uskovaiset olette taikauskon orjia. Jokainen uskovainen joutuu kuoltuaan myöntämään, että on tullut haukattua paskaa, kun kaikki valot sammuvatkin ja ikuinen yö alkaa.
Vai on sitä henkiolennoillakin jalat, joilla voi seistä jalallisen jumalan edessä.
Naurettavaa, kerrassaan naurettavaa .... - synnin
poikalapsi kirjoitti:
Kuulehan: MINKÄ erityisen synnin orjia me homot olemme? Minut loi Jumala, homomieheksi Hän minut loi. Miksi Hän olisi erityisesti minut luonut muita syntisemmäksi perusominaisuuksiltani?
Oahan puhuminen on syntiä. Jumalan halveksiminen on syntiä. Tee parannus noista synneistäsi.Lue Raamattua ja viisastu, et voi syntiäsi Raamatulla puolustaa.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
18:23 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys.
18:24 Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.
18:25 Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa.
18:26 Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne -
18:27 sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi -
18:28 ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.
18:30 Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." - se on omaa
kadun nainen kirjoitti:
"halleluja"
hitler. onko se röyhkeyttä? vai tyhmyyttä?tyhmyyttäsi, että oot kadun nainen. Itse oot osasi valinnut. Jumala ei ole koskaan hyväksynyt kadun naista eli lutkaa vaan sanoi mene äläkä enää syntiä tee. Voisimme mekin vielä sanoa, että mene äläkä enää hulluja puhu.
- Jumalaa
poikalapsi kirjoitti:
Oahan puhuminen on syntiä. Jumalan halveksiminen on syntiä. Tee parannus noista synneistäsi.sillä saatana on luonut synnin eikä Jumala. Joudut kuule viimeisellä tuomiolla vastaamaan puheistasi. Älä kuule syyllistä Jumalaa saatanan tekemisiin. Älä kuule mene Pyhän Hengen pilkkaan. Sitä et saa anteeksi tässä etkä tulevassa ajassa. Etkö jo pässi lukenut kun tänne kirjoitti joku pitkän pätkän Raamatusta jossa sanotaan siitä kun ovat miehet vaihtaneet luonnollisen luonnottomaan eli homouteen.
- sinä
Te uskovaiset olette taikauskon orjia. Jokainen uskovainen joutuu kuoltuaan myöntämään, että on tullut haukattua paskaa, kun kaikki valot sammuvatkin ja ikuinen yö alkaa.
Vai on sitä henkiolennoillakin jalat, joilla voi seistä jalallisen jumalan edessä.
Naurettavaa, kerrassaan naurettavaa ....täällä palstalla mellastat, jos et usko meidän Herraamme Jeesukseen. Ei kukaan pakota sinua uskomaan mihinkään, mutta viimeistään silloin, kun Jumalan edessä seisot, joudut tunnustamaan, että Jeesus Kristus on Herra.
- Totuuden torvi
sinä kirjoitti:
täällä palstalla mellastat, jos et usko meidän Herraamme Jeesukseen. Ei kukaan pakota sinua uskomaan mihinkään, mutta viimeistään silloin, kun Jumalan edessä seisot, joudut tunnustamaan, että Jeesus Kristus on Herra.
kysymykseeni:
Onko henkiolennoilla todellakin jalat? - niillä on
kysymykseeni:
Onko henkiolennoilla todellakin jalat?1. kirje korinttilaisille
15:40 Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.
15:41 Toinen on auringon kirkkaus ja toinen kuun kirkkaus ja toinen tähtien kirkkaus, ja toinen tähti voittaa toisen kirkkaudessa.
15:42 Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
15:43 kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;
15:44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen. - naurettavaa
Naurettavaa, kerrassaan naurettavaa ....että tollaset pelletkin kuin sinä on joskus luotu. Kyllä Jumalalla on ollut huumorintajuakin. On luonut tollaiset sällit, jotka uskovat, että ihminen on syntynyt perseitään nuolevista apinoista tai vaikkapa kaloista. Kyllä olet tyhmyyden huippu. Luuletko ettei tällä kaikella ole jotain merkitystä. Luuletko ettei Jumalalla ole kuule niin suurta viisautta, että tämänkin jälkeen voisi jotain vielä luoda. Kuule tämä maailma on sellainen mestariteos, että luulisi sinunkin menevän kontilleen ja kunnioittavan Jumalaa. Mutta sinä varmaan ajatteletkin niinkuin ne tohelot jotka sanovat, että maailma on alkanut jostain alkuräjähdyksestä. Minä en ole kuule koskaan räjähdyksessä havainnut muuta kuin tuhoa. Mitään kaunista ei räjähteet ole koskaan saaneet aikaan. Tai olisiko sittenkin niin että räjähdyksessä voisikin syntyä sinunlaisia pellejä.Hmm..Hmm. Ehkäpä sittenkin pellejä, joo-o voiskohan se olla mahdollista.
- kadun nainen
se on omaa kirjoitti:
tyhmyyttäsi, että oot kadun nainen. Itse oot osasi valinnut. Jumala ei ole koskaan hyväksynyt kadun naista eli lutkaa vaan sanoi mene äläkä enää syntiä tee. Voisimme mekin vielä sanoa, että mene äläkä enää hulluja puhu.
sinäkö minusta lutkan teet nimimerkin perusteella. kunnioita myös kuningas davideja ja ritareita samalla mitalla. tai paremminkin ylistä. omaa syytä ei ole syntyä tähän maailmaan.
- Totuuden torvi
niillä on kirjoitti:
15:40 Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.
15:41 Toinen on auringon kirkkaus ja toinen kuun kirkkaus ja toinen tähtien kirkkaus, ja toinen tähti voittaa toisen kirkkaudessa.
15:42 Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
15:43 kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;
15:44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.taikauskoa pursuavat tekstit?
Missä on ihmisten ymmärrys ja rehellisyys? Taikauskoa tuntuu levähtävän silmille joka suunnasta.
"Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen". TODELLA mahtavaa logiikkaa!!!
/Jos on kerran sielullinen paska, niin on myös hengellinen /.: MOT - uskon
taikauskoa pursuavat tekstit?
Missä on ihmisten ymmärrys ja rehellisyys? Taikauskoa tuntuu levähtävän silmille joka suunnasta.
"Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen". TODELLA mahtavaa logiikkaa!!!
/Jos on kerran sielullinen paska, niin on myös hengellinen /.: MOTJeesukseen Kristukseen, Hän on minun Herrani. Sinunkin kannattaisi uskoa.
- poikalapsi
Jumalaa kirjoitti:
sillä saatana on luonut synnin eikä Jumala. Joudut kuule viimeisellä tuomiolla vastaamaan puheistasi. Älä kuule syyllistä Jumalaa saatanan tekemisiin. Älä kuule mene Pyhän Hengen pilkkaan. Sitä et saa anteeksi tässä etkä tulevassa ajassa. Etkö jo pässi lukenut kun tänne kirjoitti joku pitkän pätkän Raamatusta jossa sanotaan siitä kun ovat miehet vaihtaneet luonnollisen luonnottomaan eli homouteen.
Jos tässä joku Jumalaa pilkaa, se olet kyllä sinä itse. Minä en ole VAIHTANUT mitään mihinkään: olen ollut homo aina, joten minulle on LUONNOLLISTA olla miehen kanssa, rakastaa miestä, Menikös perille? Tuo raamatunkohta kuvaa heteromiehiä, kun HE irstailevat, ei homoseksuaalista RAKKAUTTA lainkaan. Lopeta kivien heittely ja ole mies.
Minut loi Luoja. Ahdasmielisyyden ja tuomiohengen loi kenties Saatana, jos nyt Saatana mitään on luonut. Mieti nyt vähän, enen kuin puhut homoista mitään, kun kerran moinen fobia sinua vaivaa!
Lopeta Jumalan moittiminen ja pilkkaaminen. Tämä ihan näin "rakkaudellisesti" neuvoen! - Totuuden torvi
naurettavaa kirjoitti:
että tollaset pelletkin kuin sinä on joskus luotu. Kyllä Jumalalla on ollut huumorintajuakin. On luonut tollaiset sällit, jotka uskovat, että ihminen on syntynyt perseitään nuolevista apinoista tai vaikkapa kaloista. Kyllä olet tyhmyyden huippu. Luuletko ettei tällä kaikella ole jotain merkitystä. Luuletko ettei Jumalalla ole kuule niin suurta viisautta, että tämänkin jälkeen voisi jotain vielä luoda. Kuule tämä maailma on sellainen mestariteos, että luulisi sinunkin menevän kontilleen ja kunnioittavan Jumalaa. Mutta sinä varmaan ajatteletkin niinkuin ne tohelot jotka sanovat, että maailma on alkanut jostain alkuräjähdyksestä. Minä en ole kuule koskaan räjähdyksessä havainnut muuta kuin tuhoa. Mitään kaunista ei räjähteet ole koskaan saaneet aikaan. Tai olisiko sittenkin niin että räjähdyksessä voisikin syntyä sinunlaisia pellejä.Hmm..Hmm. Ehkäpä sittenkin pellejä, joo-o voiskohan se olla mahdollista.
Tuolla kirjoituksella tulit taas todistaneeksi uskovaisten vähä-älyisyyden.
Olet pohjattoman tyhmä ja siksi helposti taikauskontojen vieteltävä.
Vai on sillä sinun mielikuvitusjumalallasi jopa huumorintajua!!! - ole merkitystä
poikalapsi kirjoitti:
Jos tässä joku Jumalaa pilkaa, se olet kyllä sinä itse. Minä en ole VAIHTANUT mitään mihinkään: olen ollut homo aina, joten minulle on LUONNOLLISTA olla miehen kanssa, rakastaa miestä, Menikös perille? Tuo raamatunkohta kuvaa heteromiehiä, kun HE irstailevat, ei homoseksuaalista RAKKAUTTA lainkaan. Lopeta kivien heittely ja ole mies.
Minut loi Luoja. Ahdasmielisyyden ja tuomiohengen loi kenties Saatana, jos nyt Saatana mitään on luonut. Mieti nyt vähän, enen kuin puhut homoista mitään, kun kerran moinen fobia sinua vaivaa!
Lopeta Jumalan moittiminen ja pilkkaaminen. Tämä ihan näin "rakkaudellisesti" neuvoen!oletko vaihtanut, vai et?
3. Mooseksen kirja
ole merkitystä kirjoitti:
oletko vaihtanut, vai et?
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Kuulehan: ei miehen kanssa edes VOI maata, niin kuin naisen kanssa maataan. Sitä paitsi: onko seksuaalisuus sinulle ihan oikeasti pelkkää makaamista? Otan osaa: teillä heterohelluntailaisilla se on tuo pelkkä paneminen mielessä näemmä.
- viisastella
poikalapsi kirjoitti:
Kuulehan: ei miehen kanssa edes VOI maata, niin kuin naisen kanssa maataan. Sitä paitsi: onko seksuaalisuus sinulle ihan oikeasti pelkkää makaamista? Otan osaa: teillä heterohelluntailaisilla se on tuo pelkkä paneminen mielessä näemmä.
Jos joku väittää olevansa homo tai lesbo syntymästään saakka, niin se ei tee homoutta tai lesboutta yhtään synnittömämmäksi tai hyväksyttävämmäksi asiaksi. Homous ja lesbous ovat syntiä aina.
Perustelut: Lue tarkkaan.
Raamatussa sanotaan että:
ihminen, joka tekee syntiä, on SYNNIN ORJA.
Raamatussa sanotaan myös että: jokainen ihminen on syntiä tehnyt.
Tämä on tärkeää tajuta.
Ihminen siis tekee syntiä siksi että on SYNNIN ORJA ja myös pysyy synnin orjana, eikä voi olla tekemättä syntiä, koska orja tekee mitä isäntä käskee.
Monet homot ja lesbot, jotka ovat synnin orjia pitävät oikeutenaan olla homoja ja lesboja, koska se tuntuu heistä niin luonnolliselta ja kaiken lisäksi he eivät ole itse valinneet sitä, hehän ovat sitä luonnostaan.
Niin he ovat oikeassa, he ovat homoja ja lesboja ilman että ovat sitä itse valinneet, koska isäntä jonka orjia he ovat eli SYNTI on sen heille valinnut. Orjalta ei kysytä mitään, synnin orja ei ole vapaa, eikä päätä itse.
Jotkut orjat voivat olla niin tottuneet elämäänsä orjana, etteivät ymmärrä mitä tarkoittaa olla VAPAA, he eivät näe mitään mahdollisuutta olla vapaita, he näkevät vain sen missä elävät parasta aikaa, eli orjuuden.
Ratkaisu ongelmaan:
Vapautuminen.
Kuka voi vapauttaa synnin orjuudesta?
Kuka voi vaputtaa homoudesta ja lesboudesta?
Tietääkö kukaan, onko ketään joka voi vapauttaa tästä näännyttävästä orjuudesta?
ON olemassa eräs joka voi vapauttaa ja Hän on JEESUS KRISTUS. Raamatussa sanotaan, että kenet Jeesus tekee vapaaksi on todella VAPAA.
Vapaa synnin orjuudesta, sitä Jeesus haluaa jokaiselle ihmiselle, olkoon kyse sitten mistä synnistä tahansa, Jeesus haluaa vapauttaa kaikesta synnistä.
Ota Jeesus vastaan elämääsi, kadu syntejäsi ja elä vapaata elämää, jonka antaa yksin Jeesus. - poikalapsi
viisastella kirjoitti:
Jos joku väittää olevansa homo tai lesbo syntymästään saakka, niin se ei tee homoutta tai lesboutta yhtään synnittömämmäksi tai hyväksyttävämmäksi asiaksi. Homous ja lesbous ovat syntiä aina.
Perustelut: Lue tarkkaan.
Raamatussa sanotaan että:
ihminen, joka tekee syntiä, on SYNNIN ORJA.
Raamatussa sanotaan myös että: jokainen ihminen on syntiä tehnyt.
Tämä on tärkeää tajuta.
Ihminen siis tekee syntiä siksi että on SYNNIN ORJA ja myös pysyy synnin orjana, eikä voi olla tekemättä syntiä, koska orja tekee mitä isäntä käskee.
Monet homot ja lesbot, jotka ovat synnin orjia pitävät oikeutenaan olla homoja ja lesboja, koska se tuntuu heistä niin luonnolliselta ja kaiken lisäksi he eivät ole itse valinneet sitä, hehän ovat sitä luonnostaan.
Niin he ovat oikeassa, he ovat homoja ja lesboja ilman että ovat sitä itse valinneet, koska isäntä jonka orjia he ovat eli SYNTI on sen heille valinnut. Orjalta ei kysytä mitään, synnin orja ei ole vapaa, eikä päätä itse.
Jotkut orjat voivat olla niin tottuneet elämäänsä orjana, etteivät ymmärrä mitä tarkoittaa olla VAPAA, he eivät näe mitään mahdollisuutta olla vapaita, he näkevät vain sen missä elävät parasta aikaa, eli orjuuden.
Ratkaisu ongelmaan:
Vapautuminen.
Kuka voi vapauttaa synnin orjuudesta?
Kuka voi vaputtaa homoudesta ja lesboudesta?
Tietääkö kukaan, onko ketään joka voi vapauttaa tästä näännyttävästä orjuudesta?
ON olemassa eräs joka voi vapauttaa ja Hän on JEESUS KRISTUS. Raamatussa sanotaan, että kenet Jeesus tekee vapaaksi on todella VAPAA.
Vapaa synnin orjuudesta, sitä Jeesus haluaa jokaiselle ihmiselle, olkoon kyse sitten mistä synnistä tahansa, Jeesus haluaa vapauttaa kaikesta synnistä.
Ota Jeesus vastaan elämääsi, kadu syntejäsi ja elä vapaata elämää, jonka antaa yksin Jeesus.Missään ei ole olemassa ainoaakaan homosta heteroksi muuttunutta. Ei ole kukaan vielä ainuttakaan esitellyt. Sinä olet taikauskon orja. Taikauskolle on tyypillistä mm. asiatiedosta kieltäytyminen ja omien pelkojen projisoiminen muihin mm. tuomitsemalla.
Otan osaa, mutta kyllä sinulla on aika paha ongelma. Koeta hankkia tietoa, että pääset harhoistasi ja orjuudestasi eroon.
Jeesus on jo elämässäni - uskon Jumalaan. Sinun taikauskoasi en ota, vaikka kuinka tyrkytät. Minä en ala Luojan luomaa seksuaalisuuttani moittia: Luoja minut tällaiseksi loi. Lopeta Luojan töiden arvostelu, ole hyvä. - ei olisi
poikalapsi kirjoitti:
Missään ei ole olemassa ainoaakaan homosta heteroksi muuttunutta. Ei ole kukaan vielä ainuttakaan esitellyt. Sinä olet taikauskon orja. Taikauskolle on tyypillistä mm. asiatiedosta kieltäytyminen ja omien pelkojen projisoiminen muihin mm. tuomitsemalla.
Otan osaa, mutta kyllä sinulla on aika paha ongelma. Koeta hankkia tietoa, että pääset harhoistasi ja orjuudestasi eroon.
Jeesus on jo elämässäni - uskon Jumalaan. Sinun taikauskoasi en ota, vaikka kuinka tyrkytät. Minä en ala Luojan luomaa seksuaalisuuttani moittia: Luoja minut tällaiseksi loi. Lopeta Luojan töiden arvostelu, ole hyvä.yhtäkään, niin homous on ja tulee aina myös olemaan syntiä.
Sitäpaitsi kyllä niitä Jeesuksen vapauttamia on. Jos sinä et tunne heitä, niin se ei tarkoita ettei heitä olisi. - poikalapsi
ei olisi kirjoitti:
yhtäkään, niin homous on ja tulee aina myös olemaan syntiä.
Sitäpaitsi kyllä niitä Jeesuksen vapauttamia on. Jos sinä et tunne heitä, niin se ei tarkoita ettei heitä olisi.Miksi soperrat silkaa valhetta? Lopeta heti ja tule synnintuntoon, sinä paskanjauhaja. Jumala ilahtuu, kun lopetat taikauskosi.
- totuutta
poikalapsi kirjoitti:
Miksi soperrat silkaa valhetta? Lopeta heti ja tule synnintuntoon, sinä paskanjauhaja. Jumala ilahtuu, kun lopetat taikauskosi.
ja sinä taas puhut valetta ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun kerran seisot Jumalan edessä.
- The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
Rasistinen homovihasi on röyhkeää. Homous on vain yksi ihan normaali seksuaalisuuden muoto - miten mikään sellainen, Jumalan luoma, voisi olla röyhkeää?
Miksi uhoat? Miksi pelkäät homoutta? Se ei tartu... Ei luo mitään Irstasta, Syntiä, hekumointia, Saastaista, vaan ne ovat itse Perkeleestä.
- The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
Oahan puhuminen on syntiä. Jumalan halveksiminen on syntiä. Tee parannus noista synneistäsi.Kunnes loisena lankesit Luciferin ansaan, ja jäit sille tielle. Siunausta että löytäisit takaisin Herran tielle.
- The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
Lopeta Jumalan moittiminen ja pilkkaaminen. Tämä ihan näin "rakkaudellisesti" neuvoen!...
- poikalapsi
The_Ace kirjoitti:
...
Oletkos sinä Jumala, kun tuon MUKA tiedät? Luule rauhassa, mutta totuus taitaa olla, että SINÄ olet homo samasta syystä kuin me muutkin: luonnossa on monenmoista. Luoja loi moninaisen luomakunnan, osana me homotkin, sinä ja minä.
- aikuiseksi
poikalapsi kirjoitti:
Lopeta Jumalan moittiminen ja pilkkaaminen. Tämä ihan näin "rakkaudellisesti" neuvoen!ja ala uskoa Raamattua niin kuin se on kirjoitettu. Jumala loi kuule pikkupoika Aatamin ja Eevan eikä Aatamia ja Aatamia. Jumala sanoi että täyttäkää maa. En ole kuullut että kukaan mies olisi perselävestä ketään synnyttänyt. Äläs kuule pilkkaa Jumalaa. Jumala on viisas.
- poikalapsi
totuutta kirjoitti:
ja sinä taas puhut valetta ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun kerran seisot Jumalan edessä.
Minä en taatusti valehtele. Olen homo ollut aina, eikä siihen muutosta voi tulla. Sinä valehtelet tarkoitushakuisesti, kun et hyväksy seksuaalisuuttani ja vaadit minua oman taikauskosi perusteella muuttumaan.
Muutupa itse homoksi, jos olet hetero. Suit sait se käy: eheydy! Kysy siltä Aslanin tekopyhältä pampulta ohjeta. Hän varmaan opastaa sinut mielellään eheytymään homoksi, kun kerran seksuaalisen suuntautumisen mielestään pystyy manipuloimaan. - poikalapsi
aikuiseksi kirjoitti:
ja ala uskoa Raamattua niin kuin se on kirjoitettu. Jumala loi kuule pikkupoika Aatamin ja Eevan eikä Aatamia ja Aatamia. Jumala sanoi että täyttäkää maa. En ole kuullut että kukaan mies olisi perselävestä ketään synnyttänyt. Äläs kuule pilkkaa Jumalaa. Jumala on viisas.
Onko sinusta siis homous anaaliseksin synonyymi? Minusta ei ole. Aika monet heteromiehet ovatkin siis homoja, kun rassaavat vaimonsa toista aukkoa - vai eivätkös he TIEDÄ, ettei sillä lailla lapsia tehdä...
Homous on rakkautta. Sinulle kai sitten vain seksi on merkittävää.
Muuten: valtaosa homoista ei ole edes kiinnostunut mistään anaaliseksistä. Tuota on jopa tutkittu. - poikalapsi
olet kirjoitti:
väärässä ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun seisot Jumalan edessä. Jokainen joutuu kerran Jumalan edessä tunnustamaan, että Jeesus Kristus on Herra.
Oletkos varma?
- poikalapsi
The_Ace kirjoitti:
.. Ei luo mitään Irstasta, Syntiä, hekumointia, Saastaista, vaan ne ovat itse Perkeleestä.
Kerrankin olen samaa mieltä! Homoseksuaalisuus ei olekaan irstasta - se on katsos rakkautta vain. Jätä sinäkin kaappisi ja tunnusta oma identiteettisi homona. Voit samalla lopetta rasistisen foobikkokirjoittelusi.
- jossa
poikalapsi kirjoitti:
Kerrankin olen samaa mieltä! Homoseksuaalisuus ei olekaan irstasta - se on katsos rakkautta vain. Jätä sinäkin kaappisi ja tunnusta oma identiteettisi homona. Voit samalla lopetta rasistisen foobikkokirjoittelusi.
annetaan sinulle lupa olla miehen kanssa. Mihin ihmeeseen sinä perustat nuo väitteesi. Yksikään uskovainen ei irstautta hyväksy -eikä yksikään irstautta harjoittava ole uskova.
- poikalapsi
jossa kirjoitti:
annetaan sinulle lupa olla miehen kanssa. Mihin ihmeeseen sinä perustat nuo väitteesi. Yksikään uskovainen ei irstautta hyväksy -eikä yksikään irstautta harjoittava ole uskova.
Ei irstautta tulekaan Raamatun mukaan hyväksyä. MISSÄ on sanottu, että homoseksuaalisuus on irstasta lähtökohtaisesti mutta heteroseksuaalisuus ei ole? Missä on sanottu, että minä olen automaattisesti irstas, jos olen homo? Vastaan: EI MISSÄÄN. Heteromiesten irstailuista Raamatussa on asiaa useissa kohdissa. Olisikohan teidän homoihin huomionne kiinnittäjien aika jo katsella peiliin ka miettiä, ovatkos ne omat jauhot pussissa puhtaat.
Homofobia näkyy olevan joillekuille arvo, joka oikeuttaa liki faisstisen syrjinnän. Otan osaa. Minsuta on harmillista, että luulette rasismia kristinuskoon kuuluvaksi. Helluntailaisuuteen se ainakin ritaria tulkiten kuuluu olennaisena osana, samaten tiedon kiletäminen, taikausko ja suora valehtelu omien tarkoitusten tukemiseksi. Sellaisia uskovia... - ja viisastu
poikalapsi kirjoitti:
Minä en taatusti valehtele. Olen homo ollut aina, eikä siihen muutosta voi tulla. Sinä valehtelet tarkoitushakuisesti, kun et hyväksy seksuaalisuuttani ja vaadit minua oman taikauskosi perusteella muuttumaan.
Muutupa itse homoksi, jos olet hetero. Suit sait se käy: eheydy! Kysy siltä Aslanin tekopyhältä pampulta ohjeta. Hän varmaan opastaa sinut mielellään eheytymään homoksi, kun kerran seksuaalisen suuntautumisen mielestään pystyy manipuloimaan.3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
Sinä puhut valetta ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun kerran seisot Jumalan edessä. Jos sanot, että olet ollut homo aina, niin se tarkoittaa, että olet ollut synnin orja aina. Kirjoitin siitä jo tuossa aikaisemmin. Syntiäsi et pysty Raamatulla perustelemaan. Yhtään perustelua et ole vielä pystynyt perustelemaan Raamatulla. Jos yrität homouden syntiä jotenkin muuten perustella, kuin Raamatulla, niin sellaisilla perusteluilla, ei ole mitään virkaa. Totuus on, että homuos on syntiä. Vai etkö osaa lukea, luepa vielä kerran, hyvin selvää tekstiä.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus - on sanottu
poikalapsi kirjoitti:
Ei irstautta tulekaan Raamatun mukaan hyväksyä. MISSÄ on sanottu, että homoseksuaalisuus on irstasta lähtökohtaisesti mutta heteroseksuaalisuus ei ole? Missä on sanottu, että minä olen automaattisesti irstas, jos olen homo? Vastaan: EI MISSÄÄN. Heteromiesten irstailuista Raamatussa on asiaa useissa kohdissa. Olisikohan teidän homoihin huomionne kiinnittäjien aika jo katsella peiliin ka miettiä, ovatkos ne omat jauhot pussissa puhtaat.
Homofobia näkyy olevan joillekuille arvo, joka oikeuttaa liki faisstisen syrjinnän. Otan osaa. Minsuta on harmillista, että luulette rasismia kristinuskoon kuuluvaksi. Helluntailaisuuteen se ainakin ritaria tulkiten kuuluu olennaisena osana, samaten tiedon kiletäminen, taikausko ja suora valehtelu omien tarkoitusten tukemiseksi. Sellaisia uskovia...3. Mooseksen kirja
ja viisastu kirjoitti:
3. Mooseksen kirja
Sinä puhut valetta ja joudut sen viimeistään silloin myöntämään, kun kerran seisot Jumalan edessä. Jos sanot, että olet ollut homo aina, niin se tarkoittaa, että olet ollut synnin orja aina. Kirjoitin siitä jo tuossa aikaisemmin. Syntiäsi et pysty Raamatulla perustelemaan. Yhtään perustelua et ole vielä pystynyt perustelemaan Raamatulla. Jos yrität homouden syntiä jotenkin muuten perustella, kuin Raamatulla, niin sellaisilla perusteluilla, ei ole mitään virkaa. Totuus on, että homuos on syntiä. Vai etkö osaa lukea, luepa vielä kerran, hyvin selvää tekstiä.
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistusSinun seksikeskeinen näkemyksesi on oksettava. Minun rakkauteni EI ole mitään makaamista, vaikka sinulle seksuaalisuus onkin vain pelkkää panoa.
Muuten: tuon kannan perusteella te KAIKKI naisen peräaukon kanssa pelaavat heterot vasta syntisiä olette pikku leikkeinenne. Se seksistä. Jos et muuta näe kuin panemista, olet luultavasti liikkunut liikaa netin pornosivuilla.
Noudatat varmaan muitakin Mooseksen kirjan oppeja? Moneenkos kivitystuomion toimeenpanoon olet osallistunut? - poikalapsi
on sanottu kirjoitti:
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Sulla on jäänyt sama levy päälle kuin Acella: toistat saman asian kommentiksi joka paikkaan. Minkäs minä sille voin, jos sinulla on noin paha homofobia. Hanki apua äläkä täällä itkeskele.
- viisautta
poikalapsi kirjoitti:
Oletkos varma?
Juudaksen kirje
3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
5 Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet;
6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
17 Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
Kirje filippiläisille
2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. - poikalapsi
viisautta kirjoitti:
Juudaksen kirje
3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
5 Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet;
6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
17 Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
Kirje filippiläisille
2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.Omaa sanottavaahan sinulla ei ollutkaan? Katsopas palstan säännöistä, mitä siellä tuosta kopioinnista sanotaan. Rikot ohjeita.
Paavalin homofobiset paksajutut tunnen, eikä niitä tule ikinä lukea minään nyky-yhteiskuntaan sopivina ohjeina. Ne ovat kuva ajastaan ja homopeloisen Paavalin asenteista. Minusta on ikävää, että te hellarit ette sitä tajua, vaikka kuitenkin elätte nyky-Suomessa, jossa monet Paavalin ohjeet on jo kelvottomiksi havaittu. - käsitys
poikalapsi kirjoitti:
Sinun seksikeskeinen näkemyksesi on oksettava. Minun rakkauteni EI ole mitään makaamista, vaikka sinulle seksuaalisuus onkin vain pelkkää panoa.
Muuten: tuon kannan perusteella te KAIKKI naisen peräaukon kanssa pelaavat heterot vasta syntisiä olette pikku leikkeinenne. Se seksistä. Jos et muuta näe kuin panemista, olet luultavasti liikkunut liikaa netin pornosivuilla.
Noudatat varmaan muitakin Mooseksen kirjan oppeja? Moneenkos kivitystuomion toimeenpanoon olet osallistunut?vaan Raamatun. Vastustat Raamattua ja itse Jeesusta, jokainen näkee sen teksteistäsi. Niinkuin sanottu jo on, niin homous on syntiä Raamatun perusteella, nämä eivät ole mitään minun omia mielipiteitäni. Vastustatko tosiaan noin paljon Jumalan sanaa? Yrität sotia itse Jumalaa vastaan, kun väität hänelle, että Raamatun tekstit ovat muka valetta. Luuletko, että aiot voittaa Jumalan kapinoinnillasi.
- itke
poikalapsi kirjoitti:
Sulla on jäänyt sama levy päälle kuin Acella: toistat saman asian kommentiksi joka paikkaan. Minkäs minä sille voin, jos sinulla on noin paha homofobia. Hanki apua äläkä täällä itkeskele.
vaan puhun totuutta ja sinä taas kapinoit Jumalaa vastaan.
- poikalapsi
itke kirjoitti:
vaan puhun totuutta ja sinä taas kapinoit Jumalaa vastaan.
Noudatatko siis muitakin Mooseksen ohjeita? Vastaapas: Kuinka moneen kivitystuoioon olet osallinen?
Jos et ole KAIKKIEN Mooseksen ohjeiden noudattaja, miksi nostt esiin tämän? MIKSI muut eivät sinulle kelpaa? Kukas se siellä tekeekään omavaltaista pikku tulkintaa... - siis
poikalapsi kirjoitti:
Omaa sanottavaahan sinulla ei ollutkaan? Katsopas palstan säännöistä, mitä siellä tuosta kopioinnista sanotaan. Rikot ohjeita.
Paavalin homofobiset paksajutut tunnen, eikä niitä tule ikinä lukea minään nyky-yhteiskuntaan sopivina ohjeina. Ne ovat kuva ajastaan ja homopeloisen Paavalin asenteista. Minusta on ikävää, että te hellarit ette sitä tajua, vaikka kuitenkin elätte nyky-Suomessa, jossa monet Paavalin ohjeet on jo kelvottomiksi havaittu.Raamatun totuuden. Sanoillasi ei siis ole merkitystä. Ihan sama mitä sanot, koskaan ei tule totuus häviämään.
- poikalapsi
siis kirjoitti:
Raamatun totuuden. Sanoillasi ei siis ole merkitystä. Ihan sama mitä sanot, koskaan ei tule totuus häviämään.
Noudatatko kaikkia muitakin Mooseksen ohjeita? Jos et, olet vain oman homofobiasi riivaama raasu.
Kivittele rauhassa. Minuun ei satu. Jeesusu on minutkin pelastanut, vaikka sinä kuinka hoet omaa fobiaasi. - ketään
poikalapsi kirjoitti:
Noudatatko siis muitakin Mooseksen ohjeita? Vastaapas: Kuinka moneen kivitystuoioon olet osallinen?
Jos et ole KAIKKIEN Mooseksen ohjeiden noudattaja, miksi nostt esiin tämän? MIKSI muut eivät sinulle kelpaa? Kukas se siellä tekeekään omavaltaista pikku tulkintaa...kivittänyt, olen vaan puhunut sitä mitä Raamattu puhuu. Kaikki eivät vaan halua hyväksyä Raamatun sanaa. Minun puheeni on sopusoinnussa Raamatun kanssa, sinä taas yrität hyökätä Jumalaa vastaan.
- poikalapsi
ketään kirjoitti:
kivittänyt, olen vaan puhunut sitä mitä Raamattu puhuu. Kaikki eivät vaan halua hyväksyä Raamatun sanaa. Minun puheeni on sopusoinnussa Raamatun kanssa, sinä taas yrität hyökätä Jumalaa vastaan.
Sinun pitää kivittää, KUN kerran haluat seurata Mooseksen oppeja. Olet epälooginen, kun nostat Mooseksen ajan homoteorian esiin mutta et muita kannata.
Minä en hyökkää ketään, kaikkein vähiten Jumalaa vastaan. MITEN ja MIKSI minun synnynnäinen seksuaalinen suuntautumiseni on Jumalaa, sinua tai ihmisiä yleensä vastaan? MITEN? Miksi tässä asiassa haetaan ohjeet Moosekselta, kun muissa ei haeta?
Tule järkiiisi ja samalla tälle vuosituhannelle. Uhoat Jumalan tahtoa vastaan, kun tuomitset Jumalan luoman seksuaalisuuden muka synniksi. Jos seksuaaalisuus todella on sinulle vain seksiakteja, maailmasi on hirveän kapea. No, sinähään nyt oletkin lappusilmähelluntailaisia ainakin juttujesi perusteella.
Oletkos koskaan mitään muuta lukenut kuin Raamattua? - Kerro se jae
poikalapsi kirjoitti:
Homofobia näkyy olevan joillekuille arvo, joka oikeuttaa liki faisstisen syrjinnän. Otan osaa. Minsuta on harmillista, että luulette rasismia kristinuskoon kuuluvaksi. Helluntailaisuuteen se ainakin ritaria tulkiten kuuluu olennaisena osana, samaten tiedon kiletäminen, taikausko ja suora valehtelu omien tarkoitusten tukemiseksi. Sellaisia uskovia...raamatusta, jossa homoseksuaalisuus hyväksytään. Etkö osaa vastata
- pidä
poikalapsi kirjoitti:
Sinun pitää kivittää, KUN kerran haluat seurata Mooseksen oppeja. Olet epälooginen, kun nostat Mooseksen ajan homoteorian esiin mutta et muita kannata.
Minä en hyökkää ketään, kaikkein vähiten Jumalaa vastaan. MITEN ja MIKSI minun synnynnäinen seksuaalinen suuntautumiseni on Jumalaa, sinua tai ihmisiä yleensä vastaan? MITEN? Miksi tässä asiassa haetaan ohjeet Moosekselta, kun muissa ei haeta?
Tule järkiiisi ja samalla tälle vuosituhannelle. Uhoat Jumalan tahtoa vastaan, kun tuomitset Jumalan luoman seksuaalisuuden muka synniksi. Jos seksuaaalisuus todella on sinulle vain seksiakteja, maailmasi on hirveän kapea. No, sinähään nyt oletkin lappusilmähelluntailaisia ainakin juttujesi perusteella.
Oletkos koskaan mitään muuta lukenut kuin Raamattua?kivittää ketään, koska tuomio on Jumalan. Minun tehtävä ei ole kivittää ketään. Jos lukisit Raamattua ja vielä ymmärtäisit sen mitä luet, käsittäisit seuraavat jakeet.
5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Siis myös tämä on edelleen voimassa:
3. Mooseksen kirja
Löytyy myös Uudesta Testamentista
6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Minun ei kuulu kivittää ketään, koska Jeesus antoi uuden käskyn:
Evankeliumi Johanneksen mukaan
13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Kirje roomalaisille
12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
12:20 Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
12:21 Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.
7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Jos luit nuo jakeet, niin ymmärrät, ettei minun kuulu kivittää ketään, koska tuomitseminen kuuluu Jumalalle. Tiedätkö mitä on muuttunut Vanhan Testamentin ja Uuden Testamentin välillä?
Lue tarkkaan:
Kaikki asiat, joita Vanhassa Testamentissa lukee, ovat edelleen voimassa, paitsi ne jotka Uusi Testamentti kumoaa. Miksi muuten olisi edes Vanha Testamentti ja Uusi Testamentti.
Ymmärrä tämä:
Jeesus sanoi, että meidän ei tule tuomita, niinkuin en teekään. En siis kivitä ketään synnintekijää, joka olisi Vanhan Testamentin mukaan kivityksen ansainnut, koska nyt eletään Uuden Testamentin aikaa, ja meidän ei kuulu tuomita ketään kuolemaan, vaan se on Jumalan käsissä.
Se asia ei kuitenkaan ole muuttunut mihinkään, että homous on syntiä, sekä Vanhan Testamentin mukaan, kuin myös Uuden Testamentin mukaan.
Vanhan Testamentin mukaan:
3. Mooseksen kirja
Uuden testamentin mukaan
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Raamatun sana on totuus ja sitä ei kukaan pysty kiistämään. - poikalapsi
pidä kirjoitti:
kivittää ketään, koska tuomio on Jumalan. Minun tehtävä ei ole kivittää ketään. Jos lukisit Raamattua ja vielä ymmärtäisit sen mitä luet, käsittäisit seuraavat jakeet.
5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Siis myös tämä on edelleen voimassa:
3. Mooseksen kirja
Löytyy myös Uudesta Testamentista
Minun ei kuulu kivittää ketään, koska Jeesus antoi uuden käskyn:
Evankeliumi Johanneksen mukaan
13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Kirje roomalaisille
12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
12:20 Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
12:21 Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.
7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Jos luit nuo jakeet, niin ymmärrät, ettei minun kuulu kivittää ketään, koska tuomitseminen kuuluu Jumalalle. Tiedätkö mitä on muuttunut Vanhan Testamentin ja Uuden Testamentin välillä?
Lue tarkkaan:
Kaikki asiat, joita Vanhassa Testamentissa lukee, ovat edelleen voimassa, paitsi ne jotka Uusi Testamentti kumoaa. Miksi muuten olisi edes Vanha Testamentti ja Uusi Testamentti.
Ymmärrä tämä:
Jeesus sanoi, että meidän ei tule tuomita, niinkuin en teekään. En siis kivitä ketään synnintekijää, joka olisi Vanhan Testamentin mukaan kivityksen ansainnut, koska nyt eletään Uuden Testamentin aikaa, ja meidän ei kuulu tuomita ketään kuolemaan, vaan se on Jumalan käsissä.
Se asia ei kuitenkaan ole muuttunut mihinkään, että homous on syntiä, sekä Vanhan Testamentin mukaan, kuin myös Uuden Testamentin mukaan.
Vanhan Testamentin mukaan:
3. Mooseksen kirja
Uuden testamentin mukaan
Raamatun sana on totuus ja sitä ei kukaan pysty kiistämään.Kuulut siis näihin "pala sieltä, toinen täältä, yhteydestä veisaan viis" -uskoviin. Itsepä tuon ainakin todistit. Minä en voi mitään sinun kummille ja omavaltaisille tulkinnoillesi, jotka kieltävät Raamatun kokonaisuuden arvon.
Jos "TOTUUS" on tuollaista silppua, se saa minun puolestani olla sitten vaikka mitä, koska se ei ole totuus vaan sinun luomasi valhe ja siis harhaa. Elävä totuus on kristinuskon inhimillisyydessä ja armossa. Niin minä uskon.
Sinä se vain kivittelet. Varo, ettet itse tule kivitetyksi. Tuomio on Jumalan - ja sinä luulet itseäsi Jumalan sana tulkiksi, niinkö? Huoh: omahyväisyys ja ylpeys ovat kauheita tauteja.
Oletkos koskaan lukenut mitään muuta kuin raamattusilppua?
Minä en ole sen syntisempi kuin sinäkään. Paina se kaaliisi nyt hyvällä. Olen homo, jonka Luoja loi, Muuta et IKINÄ pysty Raamatun avulla todistamaan. Hoe jorinaasi siellä taikasukoisten seurakunnassasi, joka ei kristinuskosta taida paljoakaan tajuta.
Otan osaa - mutta en sittenkään tekeydy tuomariksi. Omahan on HÄPEÄSI, jos et itse lukemaasi muuten kuin fobaasi tukevaksi tajua. - en kivitä
poikalapsi kirjoitti:
Kuulut siis näihin "pala sieltä, toinen täältä, yhteydestä veisaan viis" -uskoviin. Itsepä tuon ainakin todistit. Minä en voi mitään sinun kummille ja omavaltaisille tulkinnoillesi, jotka kieltävät Raamatun kokonaisuuden arvon.
Jos "TOTUUS" on tuollaista silppua, se saa minun puolestani olla sitten vaikka mitä, koska se ei ole totuus vaan sinun luomasi valhe ja siis harhaa. Elävä totuus on kristinuskon inhimillisyydessä ja armossa. Niin minä uskon.
Sinä se vain kivittelet. Varo, ettet itse tule kivitetyksi. Tuomio on Jumalan - ja sinä luulet itseäsi Jumalan sana tulkiksi, niinkö? Huoh: omahyväisyys ja ylpeys ovat kauheita tauteja.
Oletkos koskaan lukenut mitään muuta kuin raamattusilppua?
Minä en ole sen syntisempi kuin sinäkään. Paina se kaaliisi nyt hyvällä. Olen homo, jonka Luoja loi, Muuta et IKINÄ pysty Raamatun avulla todistamaan. Hoe jorinaasi siellä taikasukoisten seurakunnassasi, joka ei kristinuskosta taida paljoakaan tajuta.
Otan osaa - mutta en sittenkään tekeydy tuomariksi. Omahan on HÄPEÄSI, jos et itse lukemaasi muuten kuin fobaasi tukevaksi tajua.ketään. Se että sanon, että homous on syntiä, ei ole kivittämistä. Se olisi kivittämistä ja tuomitsemista, jos oikeasti kivittäisin kuoliaaksi vaikkapa homon. Olen puolustanut Raamatun sanaa ja se ei ole kivittämistä, eikä kuolemantuomion käytäntöönlaittamista. En siis ole ketään teloittanut.
- poikalapsi
Kerro se jae kirjoitti:
raamatusta, jossa homoseksuaalisuus hyväksytään. Etkö osaa vastata
Minä EN ikinä pilko Raamattua. Siellä kuitenkin on useita homoseksuaalisen rakkauden kauniita kuvauksia: mm. tarina Daavidista ja Joonatanista.
Kerroo itse jae, jossa hyväksytään matkapuhelin, hedelmöityshoito, sydänleikkaukset, tekonivelet, osakekauppa - ja samalla sanalla on oltava!
Miksi olet ristiretkellä meitä homoja vastaan? Eikö Jeesus puhunut syrjittyjen puolelle menemisestä? Miksi olet sortovallan puolella. Kristityksi olet julma, ilkeä ja sappea täynnä. Olen siitä pahoillani. Vahingon teet itsellesi, jos et tajua. Neuvoisin hankkimaan tietoa seksuaalisuudesta MUUALTA kuin Raamatusta, joka on 2000 vuotta vanha kirja. Vai sieltäkös autonkorjausoppisikin haet... - poikalapsi
en kivitä kirjoitti:
ketään. Se että sanon, että homous on syntiä, ei ole kivittämistä. Se olisi kivittämistä ja tuomitsemista, jos oikeasti kivittäisin kuoliaaksi vaikkapa homon. Olen puolustanut Raamatun sanaa ja se ei ole kivittämistä, eikä kuolemantuomion käytäntöönlaittamista. En siis ole ketään teloittanut.
Tiedätkös, kuinka moni homoseksuaali on ajettu itsemyurhaan juuri tuolla retoriikalla? Kivität henkisesti, koska LUULET olevasi parempi. Aseen ero ei tee tekoa paremmaksi.
- sanat
poikalapsi kirjoitti:
Tiedätkös, kuinka moni homoseksuaali on ajettu itsemyurhaan juuri tuolla retoriikalla? Kivität henkisesti, koska LUULET olevasi parempi. Aseen ero ei tee tekoa paremmaksi.
siis kivittävät sinua vai?
- säälivä
poikalapsi kirjoitti:
Minä EN ikinä pilko Raamattua. Siellä kuitenkin on useita homoseksuaalisen rakkauden kauniita kuvauksia: mm. tarina Daavidista ja Joonatanista.
Kerroo itse jae, jossa hyväksytään matkapuhelin, hedelmöityshoito, sydänleikkaukset, tekonivelet, osakekauppa - ja samalla sanalla on oltava!
Miksi olet ristiretkellä meitä homoja vastaan? Eikö Jeesus puhunut syrjittyjen puolelle menemisestä? Miksi olet sortovallan puolella. Kristityksi olet julma, ilkeä ja sappea täynnä. Olen siitä pahoillani. Vahingon teet itsellesi, jos et tajua. Neuvoisin hankkimaan tietoa seksuaalisuudesta MUUALTA kuin Raamatusta, joka on 2000 vuotta vanha kirja. Vai sieltäkös autonkorjausoppisikin haet...Mitä varten taistelet tuulimyllyä vastaan? Ei sinua kukaan sorra eikä vihaa - et vain pääse siitä mihinkään, että homous on synti. Voi raukkaa, jonka silmät ovat sokeat ja sydän musta.
- poikalapsi
säälivä kirjoitti:
Mitä varten taistelet tuulimyllyä vastaan? Ei sinua kukaan sorra eikä vihaa - et vain pääse siitä mihinkään, että homous on synti. Voi raukkaa, jonka silmät ovat sokeat ja sydän musta.
Otan osaa: sinulta ovat aia-argumentit loppuneet jo ajat sitten. MIKSI hyökkäät ja parjaat homoja? Mikset keskity teidän heteroiden irstailuihin, joita Raamattu moneen otteeseen tuomitsee. Se mm. sanoo HETEROmiehistä puhuessaan, ettei saa vaihtaa luonnollista yhteyttä luonnottomaan. Siinä Raamattu tarkoittaa, ettei HETERO saa olla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa, koska se ei ole HETEROLLE luonnollista, vaikka homolle onkin. Miksi et moiti heteroita ja tuomitse kivilläsi heitä? Miksi vähemmistö on hampaissasi?
- Terhi
poikalapsi kirjoitti:
Otan osaa: sinulta ovat aia-argumentit loppuneet jo ajat sitten. MIKSI hyökkäät ja parjaat homoja? Mikset keskity teidän heteroiden irstailuihin, joita Raamattu moneen otteeseen tuomitsee. Se mm. sanoo HETEROmiehistä puhuessaan, ettei saa vaihtaa luonnollista yhteyttä luonnottomaan. Siinä Raamattu tarkoittaa, ettei HETERO saa olla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa, koska se ei ole HETEROLLE luonnollista, vaikka homolle onkin. Miksi et moiti heteroita ja tuomitse kivilläsi heitä? Miksi vähemmistö on hampaissasi?
Oletkosä jotenkin mielenterveysongelmainen vai humalassa. Eihän kukaan täysjärkinen ei homo eikä hetero puhu tollasia.
- poikalapsi
Terhi kirjoitti:
Oletkosä jotenkin mielenterveysongelmainen vai humalassa. Eihän kukaan täysjärkinen ei homo eikä hetero puhu tollasia.
Ja mikähän erityisesti viestissäni ei Terhin mielestä ollut täysijärkistä? Osuinko liian arkaan paikkaan, kun sanoin sen, että Raamatussa heteroiden irstailu on kovin usein esillä? Kas kas...
- mävaan
poikalapsi kirjoitti:
Jos kerran raamatussa sanotaan, ettei saa luonnotonta harrastaa niin miks sitten harrastat. Raamattu tuntee vain miehen ja naisen niinkuin Luoja heidät on luonut. Ei Raamatussa puhuta mitään homoista ja heteroista. Taidat olla syntiesi tuskissa. Jumala kutsuu sinua poikalapsi kun noin ahdistut. Sielunvihollinen korventaa sisältä.
- A.Kivi
poikalapsi kirjoitti:
Sinun seksikeskeinen näkemyksesi on oksettava. Minun rakkauteni EI ole mitään makaamista, vaikka sinulle seksuaalisuus onkin vain pelkkää panoa.
Noudatat varmaan muitakin Mooseksen kirjan oppeja? Moneenkos kivitystuomion toimeenpanoon olet osallistunut?Kerran heitin naapurin akkaa kivellä. Ei se mitään syntiä ollut mun tietääkseni tehnyt, mutta se nyt saattuu vaan olemaan todella vittumainen ämmä, joka ihan varmaan jotain pahaa oli tehnyt.
- Tuomas
The_Ace kirjoitti:
Kunnes loisena lankesit Luciferin ansaan, ja jäit sille tielle. Siunausta että löytäisit takaisin Herran tielle.
Kirjoitat "Jumala en luonut sinua homoksi..." Siis loitko sinä Ace Jumalan? Eppäillä tuota soppii...
- poikalapsi
mävaan kirjoitti:
Jos kerran raamatussa sanotaan, ettei saa luonnotonta harrastaa niin miks sitten harrastat. Raamattu tuntee vain miehen ja naisen niinkuin Luoja heidät on luonut. Ei Raamatussa puhuta mitään homoista ja heteroista. Taidat olla syntiesi tuskissa. Jumala kutsuu sinua poikalapsi kun noin ahdistut. Sielunvihollinen korventaa sisältä.
Et ymmärtänyt lukemaasi. Minulle on luonnollista rakastaa miestä, koska olen homo. En tee yhtään mitään luonnotonta EDES Raamatun käsityksen mukaan.
Minua alkaa oikeasti huolestuttaa tuo sinun tilasi. Näetkös jo pikku-ukkoja, vai mistä ihmeen vihollisesta turajat? - täysin
poikalapsi kirjoitti:
tonttu tolvana. Mistä ihmeestä oot tollsta lukenut, että normaalien kanssakäyminen olisi luonnotonta. Sä oot varmaan joku uus Raamatun kääntäjä. Katsotaan kuinka moni liittyy sinun harhaoppeihisi. Homot eivät ole muuta kuin himoissaan pelehtiviä haureellisia saatanan juoniin sotkeutuneita. En ole kuullut vielä koskaan, että homot eläisivät vain keskustellen toistensa kanssa vaan heti kun pääsevät neljän seinän sisälle niin ovat toistensa perseessä kiinni. Jumala ei ole luonut homoutta vaan saatana.
- NoMoreMyths
täysin kirjoitti:
tonttu tolvana. Mistä ihmeestä oot tollsta lukenut, että normaalien kanssakäyminen olisi luonnotonta. Sä oot varmaan joku uus Raamatun kääntäjä. Katsotaan kuinka moni liittyy sinun harhaoppeihisi. Homot eivät ole muuta kuin himoissaan pelehtiviä haureellisia saatanan juoniin sotkeutuneita. En ole kuullut vielä koskaan, että homot eläisivät vain keskustellen toistensa kanssa vaan heti kun pääsevät neljän seinän sisälle niin ovat toistensa perseessä kiinni. Jumala ei ole luonut homoutta vaan saatana.
pääsevät neljän seinän sisälle niin ovat toistensa pilluissa ja kulleissa kiinni. Jumala ei ole luonut sellaista vaan saatana.
- Terhi
poikalapsi kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin pöljä. Itsesi olet tehnyt naurunalaiseksi. Kukaan ei ota enään tosissaan mitään sun juttujasi kun höpiset noin sekavia. Oletko sä oikeasti homo vai leikitkö mukahomoa ja kirjoittelet trollina. Vai oletsä jotenkin muuten sekasin.
poikalapsi kirjoitti:
Jumala on todellakin rakkauden Jumala ja siksi hän antoi ihmiselle "omantunnon" ja sitä suojelemaan "toisen puolustajan" =(Pyhän Hengen) näyttämään Jumalallista valoa tunteaksemme Jumalan tahdon ja synnin synniksi!
On eriasia kuuleeko "omatuntomme" Jumalan äänen vaiko oman äänemme! Jos kuulemme vain oman äänemme omassatunnossamme, niin silloin Jumalan tahto ei toteudu elämässämme.
Ihminen joka ei ota vastaan tätä Jumalan antamaa omantunnon suojelusmekanismia=(Pyhä Henki), niin hän näin tehdessään kääntää selkänsä Jumalalle ja Jumala ei voi muuta kuin ottaa pois Henkensä jolla Hän olisi halunnut ihmistä suojella ja näin ihminen itse vetää päälleen sellaista jossa ei enään Jumalan Henki vaikuta, mennessään yhä edemmäksi tällaisessa jossa Jumalaa kuunteleva omatunto ei enään toimi, hän vajoaa aina syvemmälle ja syvemmälle pois Jumalan tahdon tieltä kohti iankaikkista pimeyttä harjoittaessaan Jumalan tahdon vaistaisia tekoja!
Tottelemattomuudellaan ihminen lankeaa juuri sellaisiin tekoihin joilla hän itse sinetöi iankaikkisen tuomion itsensä päälle! Siitä Paavali juuri puhui kuinka kääntäessään selkänsä Jumalalle Jumala sallii heidän itse häpäistä omat ruumiinsa häpellisillä teoilla joista heidän itseasiassa olisi pitänyt olla häpeissään!
Ajatus että hetero yhtyisi heteroon seksuaalisesti kuten sinä asiaa koitat vääntää, on minun ajatusmaailmaani täysin mahtumaton ja mahdoton ajatus!
En usko että kukaan uskova haluaa tahallaan pitää "hampaissaan" ketään, vaan uskovan tehtävä on sisäinen kutsumus Herralta julistaa ihmisille synti synniksi ja kertoa ,että Jeesus voi antaa voiman synnin vastustamiseen jos vain haluaa ottaa Jeesuksen eläämäänsä pelastajaksi ja vapahtajaksi! Se on siis "uskon" ja "tahdon" asia, haluaako sellaisen avun vai ei!
Jos ei halua tehdä synnistään tiliä Herralle, niin hänen selkänsä on silloin käännetty Jumalaan päin ja Herra ei voi häntä silloin enään mitenkään auttaa! Näin Ihminen on itse työntänyt avun pois ja hänen iankaikkisuus palkkansa tulee olemaan sen mukainen!
Emmehän kai halua sellaista palkkaa itsemme päälle!? Jeesus on vastaus synnin pois pesemiseen "uskon kautta" hänen verensä voimassa, jonka hän kaikkien meidän vuoksemme on ristillä vuodattanut! Uskothan sen! Jeesus sanoi sanassaan - "Älä tästedes enään syntiä tee"!
Ota Jeesus vapahtajanasi sydämeesi, niin sinä pelastut!
Siunausta vapahtajan vastaanottamiseen! ;)- poikalapsi
TaistoRa kirjoitti:
Jumala on todellakin rakkauden Jumala ja siksi hän antoi ihmiselle "omantunnon" ja sitä suojelemaan "toisen puolustajan" =(Pyhän Hengen) näyttämään Jumalallista valoa tunteaksemme Jumalan tahdon ja synnin synniksi!
On eriasia kuuleeko "omatuntomme" Jumalan äänen vaiko oman äänemme! Jos kuulemme vain oman äänemme omassatunnossamme, niin silloin Jumalan tahto ei toteudu elämässämme.
Ihminen joka ei ota vastaan tätä Jumalan antamaa omantunnon suojelusmekanismia=(Pyhä Henki), niin hän näin tehdessään kääntää selkänsä Jumalalle ja Jumala ei voi muuta kuin ottaa pois Henkensä jolla Hän olisi halunnut ihmistä suojella ja näin ihminen itse vetää päälleen sellaista jossa ei enään Jumalan Henki vaikuta, mennessään yhä edemmäksi tällaisessa jossa Jumalaa kuunteleva omatunto ei enään toimi, hän vajoaa aina syvemmälle ja syvemmälle pois Jumalan tahdon tieltä kohti iankaikkista pimeyttä harjoittaessaan Jumalan tahdon vaistaisia tekoja!
Tottelemattomuudellaan ihminen lankeaa juuri sellaisiin tekoihin joilla hän itse sinetöi iankaikkisen tuomion itsensä päälle! Siitä Paavali juuri puhui kuinka kääntäessään selkänsä Jumalalle Jumala sallii heidän itse häpäistä omat ruumiinsa häpellisillä teoilla joista heidän itseasiassa olisi pitänyt olla häpeissään!
Ajatus että hetero yhtyisi heteroon seksuaalisesti kuten sinä asiaa koitat vääntää, on minun ajatusmaailmaani täysin mahtumaton ja mahdoton ajatus!
En usko että kukaan uskova haluaa tahallaan pitää "hampaissaan" ketään, vaan uskovan tehtävä on sisäinen kutsumus Herralta julistaa ihmisille synti synniksi ja kertoa ,että Jeesus voi antaa voiman synnin vastustamiseen jos vain haluaa ottaa Jeesuksen eläämäänsä pelastajaksi ja vapahtajaksi! Se on siis "uskon" ja "tahdon" asia, haluaako sellaisen avun vai ei!
Jos ei halua tehdä synnistään tiliä Herralle, niin hänen selkänsä on silloin käännetty Jumalaan päin ja Herra ei voi häntä silloin enään mitenkään auttaa! Näin Ihminen on itse työntänyt avun pois ja hänen iankaikkisuus palkkansa tulee olemaan sen mukainen!
Emmehän kai halua sellaista palkkaa itsemme päälle!? Jeesus on vastaus synnin pois pesemiseen "uskon kautta" hänen verensä voimassa, jonka hän kaikkien meidän vuoksemme on ristillä vuodattanut! Uskothan sen! Jeesus sanoi sanassaan - "Älä tästedes enään syntiä tee"!
Ota Jeesus vapahtajanasi sydämeesi, niin sinä pelastut!
Siunausta vapahtajan vastaanottamiseen! ;)Jos ajatus heteromiesten irstailuista ei sinun päähäsi mahdukaan, se ei todista mitään siitä, etteikö niitä irstailuja olisi. Homolle mies on luonnollinen, Luojan toivoma rakastettu, siksi homomies ei vaihda mihinkään luonnottomaan, kun rakastaa miestä.
On minulla omatunto. Se käskee rakastaa, Jumalan äänellä, omana itsenäni. Mikä sinä olet minun omantuntoni tilasta oikeastaan mitään sanomaan?
Katsoin sivuasi: olet helluntailainen. Ikävä kyllä jutuistasi sen huomaa. Et voi olla väheksymättä sitä FAKTAA, että Luoja loi myös homot ja antoi heillekin kyvyn rakastaa.
Et usko, että uskova pitäisi ketään hampaisissa, Minä uskon. Olen tätä palstyaa seurannut niin kauan, että olen nähnyt, mihin Ritari-Olevainen, Masa ja Nettirabbi - muutaman mainitakseni - pystyvät omien fobioidensa vuoksi. Avaapa sinöäkin silmäy. Myös helluntaiseurakunnissa on pahaa, ei pelkkää hyvää. Siellä on mm. syrjintää ja "eheytys"sontaa, joka perustuu taikauskoon.
Jumalaan uskon yhä. Jeesus on sydämessäni, ja homo olen ja pysyn. Ota itse tietoa vastaan ja HÄPEÄ rasistista asennettasi. - tämä
poikalapsi kirjoitti:
Jos ajatus heteromiesten irstailuista ei sinun päähäsi mahdukaan, se ei todista mitään siitä, etteikö niitä irstailuja olisi. Homolle mies on luonnollinen, Luojan toivoma rakastettu, siksi homomies ei vaihda mihinkään luonnottomaan, kun rakastaa miestä.
On minulla omatunto. Se käskee rakastaa, Jumalan äänellä, omana itsenäni. Mikä sinä olet minun omantuntoni tilasta oikeastaan mitään sanomaan?
Katsoin sivuasi: olet helluntailainen. Ikävä kyllä jutuistasi sen huomaa. Et voi olla väheksymättä sitä FAKTAA, että Luoja loi myös homot ja antoi heillekin kyvyn rakastaa.
Et usko, että uskova pitäisi ketään hampaisissa, Minä uskon. Olen tätä palstyaa seurannut niin kauan, että olen nähnyt, mihin Ritari-Olevainen, Masa ja Nettirabbi - muutaman mainitakseni - pystyvät omien fobioidensa vuoksi. Avaapa sinöäkin silmäy. Myös helluntaiseurakunnissa on pahaa, ei pelkkää hyvää. Siellä on mm. syrjintää ja "eheytys"sontaa, joka perustuu taikauskoon.
Jumalaan uskon yhä. Jeesus on sydämessäni, ja homo olen ja pysyn. Ota itse tietoa vastaan ja HÄPEÄ rasistista asennettasi.Raamatunkohta mielestäsi valetta?
3. Mooseksen kirja
tämä kirjoitti:
Raamatunkohta mielestäsi valetta?
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Olet toistanut tuon saman kohdan Moosekselta jo aika monta kertaa. Vastaan vielä kerran: miehen kanssa ei VOI maata kuin naisen kanssa. Homoseksuaalisuus on lisäksi IHAN muutakin kuin seksiä - sinulle heterous näkyy olevan pelkkää seksiä. Otan osaa.
Noudata siis Mooseksen ohjeita, kaikkia! Onnistuukos? poikalapsi kirjoitti:
Jos ajatus heteromiesten irstailuista ei sinun päähäsi mahdukaan, se ei todista mitään siitä, etteikö niitä irstailuja olisi. Homolle mies on luonnollinen, Luojan toivoma rakastettu, siksi homomies ei vaihda mihinkään luonnottomaan, kun rakastaa miestä.
Jumalaan uskon yhä. Jeesus on sydämessäni, ja homo olen ja pysyn. Ota itse tietoa vastaan ja HÄPEÄ rasistista asennettasi.Saat uskoa että en todellakaan häpeä Jumalan sanaa, siinä ja vain siinä on uskovan ravinto!
Se voisi olla sinunkin ravintosi jos uskoisit siihen oikeasti eikä valikoiden vain sinulle mieluisia kohtia.
Uusitestamentti on kokonaisuus ja sanan noudattaminen kuuluu uskovalle ihmiselle->
>>Joh. 14:23
"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle:
"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan"!.
Jos me hylkäämme Sanan, me hylkäämme Jeesuksen joka on Jumalan - SANA!
>>Joh 1:1 "Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.- vastaa?
poikalapsi kirjoitti:
Olet toistanut tuon saman kohdan Moosekselta jo aika monta kertaa. Vastaan vielä kerran: miehen kanssa ei VOI maata kuin naisen kanssa. Homoseksuaalisuus on lisäksi IHAN muutakin kuin seksiä - sinulle heterous näkyy olevan pelkkää seksiä. Otan osaa.
Noudata siis Mooseksen ohjeita, kaikkia! Onnistuukos?Kysymys oli helppo. Uskotko kyseisen Raamatunkohdan, vai onko se sinun mielestäsi valetta. Vastaa näin: "USKON" tai "EN USKO",
muuta selitystä ei tarvita.
Vastauksesi kertoo siis, pidätkö tätä Raamatunkohtaa TOTUUTENA vai VALHEENA
3. Mooseksen kirja
TaistoRa kirjoitti:
Saat uskoa että en todellakaan häpeä Jumalan sanaa, siinä ja vain siinä on uskovan ravinto!
Se voisi olla sinunkin ravintosi jos uskoisit siihen oikeasti eikä valikoiden vain sinulle mieluisia kohtia.
Uusitestamentti on kokonaisuus ja sanan noudattaminen kuuluu uskovalle ihmiselle->
"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan"!.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.Niinpä niin: Uusi testamentti on kokonaisuus, jonka ovat kokonasisuudeksi hyväksyneet IHMISISTÄ koostuvat kirkolliskokoukset. Mm. Paavalin herjakirjeet - yhteiskuntaohjemielessä gerjakirjeet - eivät todellakaan ole mitään Jumalan sanaa, hänen omia homofobisia ja aikaansa sidottuja käsityksiään vain.
Uuden testamentin perusoppi on hyvä, kannatettava ja kaunis. Juutalaisuuden tapaiseen lakisukontoon en ikinä kuitenkaan gakua kuulua enkä liity. Teillä helluntailaisilla on - ainakin tämän palstan perusteella - kova halu lakiuskoon ja fundamentalismiin. Ihmisyys silloin tuppaa unohtumaan. Mm. seksuaalisuus on sellaisenaa kuitenkin Luojan luoma osa ihmisyyttä Pitäisi kai sekin Luojan työ hyväksyä, eikös?
Minä uskon Jumalaan, mutta en totisesti usko helluntaiseurakuntaan. Minä uskon Jeesukseen ja hänen opetukseensa. Ihmisille en tuomitsemisen oikeutta anna, kuten teillä helluntaiseurakunnassa tehdään. - poikalapsi
vastaa? kirjoitti:
Kysymys oli helppo. Uskotko kyseisen Raamatunkohdan, vai onko se sinun mielestäsi valetta. Vastaa näin: "USKON" tai "EN USKO",
muuta selitystä ei tarvita.
Vastauksesi kertoo siis, pidätkö tätä Raamatunkohtaa TOTUUTENA vai VALHEENA
3. Mooseksen kirja
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Minä olen vastannut sinulle, että miehen kanssa EI VOI maata. kuin naisen kanssa maataan. Meneekös sulle mikään perille? OSAATKO LUKEA?
Totuus on, ettöä olet jääräpäinen, kun hoet aina vain samaa, vaikka itsekin tiedät olevasi hakoteillä. Otapas vastaan TIETOA mm. ihmisen seksuaalisuudesta. - poikalapsi
TaistoRa kirjoitti:
Saat uskoa että en todellakaan häpeä Jumalan sanaa, siinä ja vain siinä on uskovan ravinto!
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.Käskin sinun muuten hävetä RASISTISTA asennettasi, en muuta. Väität siis, että Raamatussa kehotetaan rasismiin? Huoh: olet totisesti helluntailainen...
- kerran
poikalapsi kirjoitti:
Minä olen vastannut sinulle, että miehen kanssa EI VOI maata. kuin naisen kanssa maataan. Meneekös sulle mikään perille? OSAATKO LUKEA?
Totuus on, ettöä olet jääräpäinen, kun hoet aina vain samaa, vaikka itsekin tiedät olevasi hakoteillä. Otapas vastaan TIETOA mm. ihmisen seksuaalisuudesta.vastaa, niin sanopa sitten mitä tämä Raamatun kohta mielestäsi tarkoittaa:
3. Mooseksen kirja
Jos tämä ei sinun mielestäsi tarkoita sitä, mitä siinä lukee, niin mitä se sitten sinun mielestäsi tarkoittaa? - The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
Oletkos sinä Jumala, kun tuon MUKA tiedät? Luule rauhassa, mutta totuus taitaa olla, että SINÄ olet homo samasta syystä kuin me muutkin: luonnossa on monenmoista. Luoja loi moninaisen luomakunnan, osana me homotkin, sinä ja minä.
1. Minä en ole Jumala.
2. Mutta osaan kyllä lukea, mitä Jumala on luonut.
3. Minulla ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään yhteistä.
4. Saatana loi homoseksuaalisuude, elä sekoita Jumalaa siihen... ;) - The_Ace
Tuomas kirjoitti:
Kirjoitat "Jumala en luonut sinua homoksi..." Siis loitko sinä Ace Jumalan? Eppäillä tuota soppii...
.. mitä tarkoittaa Kirjoitusvirhe, niin älä kysele Tyhmiä.
- The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
1. Lihan Syntiä, Synnillistä Irstasta Saastaista "rakkautta", maallista.
2. Minulla ei ole muutakuin vaatekaappini.
3. Siellä siis säilytän vaatteita.
4. okei, tunnustan, olen Puhdas _Hetero_
5. homoseksuaalisuudella ja minulla on samanverran yhteistä kuin sinulla ja Uskolla, eli ei mitään.
6. Rasisti en ole.
7. Fobioilla ei ole mitään tekemistä ko. aiheen kanssa.
8. ostappa Poika ne silmälasit.
- ....
ko?
- The_Ace
Vaan Lihan himon/Synnin alaisia, ovat pyhittäneet elämänsä Irstailuun, Saastaisuuteen. Älkää pettäkö itseänne, hylätkää Irstas tienne.
- puhut
homoista. Luulevat, että Jumala loi heidät homoiksi. Eivät ymmärrä, että se on saatanan touhuja ja jostain kumman syystä heistä on tullut homoja. Esimerkiksi joku on voinut heidän ollessa pieniä ottaa heidät syliinsä ja alkaa käyttää hyväksi ja näin heidän mielensä on vioittunut. Eivät ymmärrä, että Jumala voi auttaa heitä.
- gay -81
puhut kirjoitti:
homoista. Luulevat, että Jumala loi heidät homoiksi. Eivät ymmärrä, että se on saatanan touhuja ja jostain kumman syystä heistä on tullut homoja. Esimerkiksi joku on voinut heidän ollessa pieniä ottaa heidät syliinsä ja alkaa käyttää hyväksi ja näin heidän mielensä on vioittunut. Eivät ymmärrä, että Jumala voi auttaa heitä.
Minusta tuntuu aivan sairaalta lukea tällaisia tuomitsevia kirjoituksia. Minä ainakin olen aivan rehellisesti uskovainen ja samalla myös olen homo. Olen aina tiennyt olevani homo ja varmaan en muuksi voi muuttuakaan. Jumala on minut luonut ja tällaiseksi minut halunnut. On se vaan niin suloista herätä aamulla oman kullan kainalosta.
- synnin
gay -81 kirjoitti:
Minusta tuntuu aivan sairaalta lukea tällaisia tuomitsevia kirjoituksia. Minä ainakin olen aivan rehellisesti uskovainen ja samalla myös olen homo. Olen aina tiennyt olevani homo ja varmaan en muuksi voi muuttuakaan. Jumala on minut luonut ja tällaiseksi minut halunnut. On se vaan niin suloista herätä aamulla oman kullan kainalosta.
orja. Tunnusta syntisi.
- upotettu.
gay -81 kirjoitti:
Tapa jolla kommenttiasi ilmaiset pistää kyllä hieman epäilemään uskosi aitoutta!->
>>Olen aina tiennyt olevani homo ja varmaan en muuksi voi muuttuakaan. Jumala on minut luonut ja tällaiseksi minut halunnut. On se vaan niin suloista herätä aamulla oman kullan kainalosta.
>>Joh 8:2. Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.
3 Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle
4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
5 Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
9 Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; ("mene, äläkä tästedes enää syntiä tee")!
>>1 Kor. 6:9
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä -(*miehimykset)"! (*Miehimykset=(homot)!
Kreikan teksti tuohon "miehimys" sanaan on - "arsenokoites", joka tarkoittaa suomeksi-(miespuolinen homoseksuaali),eli- (pederasti= miehiä/poikia rakastava mies)!
Jeesus haluaa antaa tuon kuvottavan synnin anteeksi ja haluaa antaa siihen myös Hengen voiman eheytyä tuosta synnistä pois, mutta hän sanoo myös - "Älä tästedes enään syntiä tee"!
Jos tahallamme jatkamme synnin harjoittamista, niin Raamattu sanoo siihen selkeän sanoman->
>>Hepr. 10:26
"Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä" - poikalapsi
upotettu. kirjoitti:
Tapa jolla kommenttiasi ilmaiset pistää kyllä hieman epäilemään uskosi aitoutta!->
>>Olen aina tiennyt olevani homo ja varmaan en muuksi voi muuttuakaan. Jumala on minut luonut ja tällaiseksi minut halunnut. On se vaan niin suloista herätä aamulla oman kullan kainalosta.
>>Joh 8:2. Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.
3 Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle
4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
5 Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
9 Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; ("mene, äläkä tästedes enää syntiä tee")!
>>1 Kor. 6:9
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä -(*miehimykset)"! (*Miehimykset=(homot)!
Kreikan teksti tuohon "miehimys" sanaan on - "arsenokoites", joka tarkoittaa suomeksi-(miespuolinen homoseksuaali),eli- (pederasti= miehiä/poikia rakastava mies)!
Jeesus haluaa antaa tuon kuvottavan synnin anteeksi ja haluaa antaa siihen myös Hengen voiman eheytyä tuosta synnistä pois, mutta hän sanoo myös - "Älä tästedes enään syntiä tee"!
Jos tahallamme jatkamme synnin harjoittamista, niin Raamattu sanoo siihen selkeän sanoman->
>>Hepr. 10:26
"Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä"Minä puolestani rukoilen Herralta sinulle lupaa käyttää omia AIVOJASI. Kopioit irtokohtia Raamatusta, yhdistelet mitä sattuu ja miten sattuu, etkä myönnä sitä, että homo on homo, vaikka sinä kuinka saatanallisesti uhoaisit Raamattu handussa. Erityisesti sinua näkyy kaivelevan se, että joku on onnellinen omassa parisuhteessaan. Sinuun muiden onni ei kuulu, mutta niinpä yrität tuomiollasi ja besserwisseröinnilläsi viedä onneasta hohtoa pois. Tuskinpa onnistut.
Happane harhaluuloinesi ja taikasukoinesi. Rukoilen Herralta sinullekin aivoja ja silmiä nähdä. Kun homoksi on syntynyt, on syntynyt Luojan tahdosta homoksi. Herjaat Herraa paskajutuillasi. Herjaa, omahan on ongelamasi.
Miksi olet toisen onnesta kateellinen?
Miestä rakastava mies,
Poikalapsi - upotettu.
poikalapsi kirjoitti:
Minä puolestani rukoilen Herralta sinulle lupaa käyttää omia AIVOJASI. Kopioit irtokohtia Raamatusta, yhdistelet mitä sattuu ja miten sattuu, etkä myönnä sitä, että homo on homo, vaikka sinä kuinka saatanallisesti uhoaisit Raamattu handussa. Erityisesti sinua näkyy kaivelevan se, että joku on onnellinen omassa parisuhteessaan. Sinuun muiden onni ei kuulu, mutta niinpä yrität tuomiollasi ja besserwisseröinnilläsi viedä onneasta hohtoa pois. Tuskinpa onnistut.
Happane harhaluuloinesi ja taikasukoinesi. Rukoilen Herralta sinullekin aivoja ja silmiä nähdä. Kun homoksi on syntynyt, on syntynyt Luojan tahdosta homoksi. Herjaat Herraa paskajutuillasi. Herjaa, omahan on ongelamasi.
Miksi olet toisen onnesta kateellinen?
Miestä rakastava mies,
Poikalapsi>>Kirjoitat
>>etkä myönnä sitä, että homo on homo,>Kirjoitat-
>>Rukoilen Herralta sinullekin aivoja ja silmiä nähdä.>Kirjoitat-
>>Happane harhaluuloinesi ja taikasukoinesi.>Kirjoitat
>>Herjaa, omahan on ongelamasi. - The_Ace
gay -81 kirjoitti:
...
- Nuurag-Vaarn
Jos homo uskoo jumalaan, hän ei kuitenkaan usko siihen jumalaan minkä raamattu ilmoittaa, koska raamatun ilmoittama jumala on homot tuomitseva jumala.
Mitä jos minä väittäisin, että uskon samaan jumalaan kuin sinäkin ja samaan hengenvetoon väittäisin jumalan olevan aivan erilainen kuin se mihin uskot esim. sellainen joka on saanut päähänsä tuomita kaikki -81 syntyneet. Olisiko se silloin sama jumala vain koska minä väitän niin. - GAY -81
Minä olen homo ja en voi sille mitään.
- mutta
Jeesus voi vapauttaa sinut synnin orjuudesta. Sitä orjuus nimenomaan on, et pysty vapautumaan siitä omin avuin, mutta Jeesus voi sinut vapauttaa.
- mutta sinä
mutta kirjoitti:
Jeesus voi vapauttaa sinut synnin orjuudesta. Sitä orjuus nimenomaan on, et pysty vapautumaan siitä omin avuin, mutta Jeesus voi sinut vapauttaa.
voit vapautua uskontojen kahleista ottamalla järjen käteen. Etkö tiedä, että valheiden levittely totuuksina on syntiä...hah hah...hihhuli
- poikalapsi
mutta kirjoitti:
Oletkos itse vapautunut seksuaalisuudestasi, kun kerran olet uskovainen? Mitä vapautus tarkoittaa käytännössä?
- Gay87
Näytti olevan homo teologiaa kerrankin kunnolla kun sakun tarina on taas netissä. kannattais teidän jokaisen lukea niin tiedätte mitä se taistelu on. löytyy finnqueer.net ja siellä pdf kirjasto.
- The_Ace
... alaiset Palavat Helvetissä, elleivät tee Parannusta, Saastaisesta Lihan Synnistä, Jumalan Pilkasta & Kauhistuksesta.
Amen ja Siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839