yhdelle naiselle (:
Hyvää Huomenta!
Nukuitko hyvin, vai ...?
yhdeltä mieheltä
Tiistai Aamuun
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hyvää huomenta :)
aikas huonosti nukuin:(
t.yks naine- Anonyymi
Toinen nainen ,nukuin erittäin hyvin.
- Anonyymi
☁️💦☕
- Anonyymi
🍊🍋🥕❄🌨☃️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍊🍋🥕❄🌨☃️
Talvi on kiva...jos tykkää.
- Anonyymi
Huomenta miehelle. Ihmettelen vielä tätä meidän yhteyttä.
- Anonyymi
Vastailet hyvähuomen m i e s nainen selvästi itsellesi aloitukseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet hyvähuomen m i e s nainen selvästi itsellesi aloitukseesi.
Hyvä yö , n 8 h. Välillä joogaa ja kirjaa. Ihanasti alko nukuttaa taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä yö , n 8 h. Välillä joogaa ja kirjaa. Ihanasti alko nukuttaa taas
Välillä joogaa, kirjaa ja "suolistointia" tarkoittanet..
- Anonyymi
Ihan ok nukuin.
Joku nainen - Anonyymi
En nukkunut hyvin.
Neljältä heräsin.
Mietin nyt tänään että mitkä sun tunteet on kun monen monta vuotta on kulunut ja paljon on tapahtunut.
Sulla on ollut elämä jo ennen mua ja koen niinku ite että tämä on aika pinnallista tämä minun elämä.
Mutta menneisyydestä ei tunnu piäsevän eroon vaikka välillä niin jo luulin että loppuihan ne ajatukset.
Rouva siis olen.
Entistä miestäni en näe juuri koskaan, eikä kyllä väliksikään ole nähdä.
Se tuli vain niin yllättäen vastaani onko siitä jo kuus vuotta vai paljonko.
Sulla on ollut ja en tiedä onko viäläkin pysyviä kaveri /ihmissuhteita mutta vanhan rouvan kanssa on vain vanhat rouvat.
Silti,tiedän että olet erilainen kuin toiset. - Anonyymi
Mikä tässä on näiden aloitusten idea? Nainen kyselee
- Anonyymi
Se joku nk.yksi mies jos sitä edes on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joku nk.yksi mies jos sitä edes on?
Aivan. En kirjoittajaa arvuutellut vaan sitä miksi hän melkein joka päivä toivottelee huomenia naiselle..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. En kirjoittajaa arvuutellut vaan sitä miksi hän melkein joka päivä toivottelee huomenia naiselle..?
Minusta se on aika lutuista. Kun itsekin palstaa lueskelen, niin se on melkein kuin korvike sille puuttuvan rakkauden hyvien öiden/huomenien toivotuksille. Keep on going. ✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on aika lutuista. Kun itsekin palstaa lueskelen, niin se on melkein kuin korvike sille puuttuvan rakkauden hyvien öiden/huomenien toivotuksille. Keep on going. ✨
Onhan se.. onkohan tämä se tampereen rakkaustarina?
- Anonyymi
Kappas vaan!
Hyvin nukutun yön jälkeen täys tohina päällä. Sormet väriskaalan marrasväreissä. Voisin sipaista sulle pikaisesti tiistai viikset :)
Mitäs siitä tykkäisit? - Anonyymi
Nukuin hyvin..Vähän ennen kummentä heräsin.Hyvä yö oli....T:Elluhallo...👍😴🤗
- Anonyymi
Lyhyeksi ne unet jäi kun aloit pyörimään taas mielessä. Sattuneesta syystä.
T. Eräs nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437