Tiistai Aamuun

Anonyymi

yhdelle naiselle (:
Hyvää Huomenta!
Nukuitko hyvin, vai ...?
yhdeltä mieheltä

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvää huomenta :)
      aikas huonosti nukuin:(
      t.yks naine

      • Anonyymi

        Toinen nainen ,nukuin erittäin hyvin.


    • Anonyymi

      ☁️💦☕

      • Anonyymi

        🍊🍋🥕❄🌨☃️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🍊🍋🥕❄🌨☃️

        Talvi on kiva...jos tykkää.


    • Anonyymi

      Huomenta miehelle. Ihmettelen vielä tätä meidän yhteyttä.

      • Anonyymi

        Vastailet hyvähuomen m i e s nainen selvästi itsellesi aloitukseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet hyvähuomen m i e s nainen selvästi itsellesi aloitukseesi.

        Hyvä yö , n 8 h. Välillä joogaa ja kirjaa. Ihanasti alko nukuttaa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yö , n 8 h. Välillä joogaa ja kirjaa. Ihanasti alko nukuttaa taas

        Välillä joogaa, kirjaa ja "suolistointia" tarkoittanet..


    • Anonyymi

      Ihan ok nukuin.
      Joku nainen

    • Anonyymi

      En nukkunut hyvin.

      Neljältä heräsin.

      Mietin nyt tänään että mitkä sun tunteet on kun monen monta vuotta on kulunut ja paljon on tapahtunut.

      Sulla on ollut elämä jo ennen mua ja koen niinku ite että tämä on aika pinnallista tämä minun elämä.

      Mutta menneisyydestä ei tunnu piäsevän eroon vaikka välillä niin jo luulin että loppuihan ne ajatukset.

      Rouva siis olen.

      Entistä miestäni en näe juuri koskaan, eikä kyllä väliksikään ole nähdä.

      Se tuli vain niin yllättäen vastaani onko siitä jo kuus vuotta vai paljonko.

      Sulla on ollut ja en tiedä onko viäläkin pysyviä kaveri /ihmissuhteita mutta vanhan rouvan kanssa on vain vanhat rouvat.

      Silti,tiedän että olet erilainen kuin toiset.

    • Anonyymi

      Mikä tässä on näiden aloitusten idea? Nainen kyselee

      • Anonyymi

        Se joku nk.yksi mies jos sitä edes on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joku nk.yksi mies jos sitä edes on?

        Aivan. En kirjoittajaa arvuutellut vaan sitä miksi hän melkein joka päivä toivottelee huomenia naiselle..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. En kirjoittajaa arvuutellut vaan sitä miksi hän melkein joka päivä toivottelee huomenia naiselle..?

        Minusta se on aika lutuista. Kun itsekin palstaa lueskelen, niin se on melkein kuin korvike sille puuttuvan rakkauden hyvien öiden/huomenien toivotuksille. Keep on going. ✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on aika lutuista. Kun itsekin palstaa lueskelen, niin se on melkein kuin korvike sille puuttuvan rakkauden hyvien öiden/huomenien toivotuksille. Keep on going. ✨

        Onhan se.. onkohan tämä se tampereen rakkaustarina?


    • Anonyymi

      Kappas vaan!
      Hyvin nukutun yön jälkeen täys tohina päällä. Sormet väriskaalan marrasväreissä. Voisin sipaista sulle pikaisesti tiistai viikset :)
      Mitäs siitä tykkäisit?

    • Anonyymi

      Nukuin hyvin..Vähän ennen kummentä heräsin.Hyvä yö oli....T:Elluhallo...👍😴🤗

    • Anonyymi

      Lyhyeksi ne unet jäi kun aloit pyörimään taas mielessä. Sattuneesta syystä.
      T. Eräs nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe