joutenlahdesta

Anonyymi

Hei ,olen ollut tiukilla ,mutta selvisin .Tino , Toni tai Marko ,ja hänen vaimonsa tai joku , ehkä siskonsa ,haastanut Minut oikeuteen teoista joita en ole tehnyt . Jostain syystä He voittavat kaikki oikeudenkäynnit? Peli on vasta alussa, mikäli valituslupa hoviin myönnetään ,mulla on laput missä olet kirjallisesti myöntänyt tekosi .Ei ne katoa ne laput on myös muualla.https://www.youtube.com/watch?v=VD7BV-z5GsE&list=RDVD7BV-z5GsE&start_radio=1

66

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nää sopulipummit kun tekee näitä oikeusjuttujaan, niin eihän näistä kukaan muu maksa kuin yhteiskunta, tyhjästä on paha nyhjäistä.

      • Anonyymi

        Sikshä ne tekkee,että saa rahukkia. Tajuatko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikshä ne tekkee,että saa rahukkia. Tajuatko.

        tajuun mutta fyrkkaa ei tipu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tajuun mutta fyrkkaa ei tipu .

        Valtion kassasta tippuu.


      • Anonyymi

        Ei kannata sossupaskapummien ostaa kun ei tuu sossusta vuokrarahoja.


    • Anonyymi

      Mistä hyöt sinnuu oikeutee.

    • Anonyymi

      Aloittaja ootko e p o ?

    • Anonyymi

      Jos oot e p o niin oot kyllä hyvännäköinen mies,mutta minulla vähän ylipainoa niin et varmaan huolisi. Olen suunnilleen ikäisesi naikkonen eli tässä viisissäkymmenin jo,vaalea.

      • Anonyymi

        kyllä huolisin . e p o .


    • Anonyymi

      Ketä nuo mainitsemasi ovat,asuvatko Varkaudessa?

      • Anonyymi

        kyllä asuvat ,veljeksiä ,ja joku nuori Nainenkin siiinä pyörii ,etunimet ja myös sukunimet vaihtelee ?


    • Anonyymi

      Kuka myöntänyt mitkä tekonsa.

    • Anonyymi

      Käyttäisitte aikanne johonkin järkevään. Vaikka liikuntaan tai siivoukseen. Tai johonkin.

      • Anonyymi

        Ei jaksa.


    • Anonyymi

      Pitää olla vahvat näytöt ja todisteita,että ketään voi haastaa käräjille/oikeuteen. Ei ne etene,jos syyttä tekee. Uhkailla saa,että teen sinusta rikosilmoituksen,mutta olen kysynyt tätä poliiseilta ja sanoivat,että on höpötystä. Ei pysty tekemään,jos ei rikosta ole tapahtunut. Pelkkää lällätystä.

    • Anonyymi

      Ootko e p o ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vejäkköskittallariffiä paksupiäbabylon.

        En. Mutta sinä viejät ölviä ja mämmöjä 🤣


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vejäkköskittalla tuotakiriffiä paksukallogates, kävikköjo hansgallakun et naisista kiinnostu.


    • Anonyymi

      joo oikeus rartkaiskoon . e p o .

      • Anonyymi

        Eli oot e p o. Hyvännäköinen mies oot👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot e p o. Hyvännäköinen mies oot👍

        Hyvän alkoholistin näköinen?


    • Anonyymi

      Montako skittariffiä osaat vetää? Mänöökö paranoid tai smokeondewöder? Tai letsgetitup? Pitäisikyllä osatasoittaakki eikä vaa poseerataselffiessä.

      • Anonyymi

        Yli2000biisiä. Steve Vaita, Satriania. Van halenia, foreigneria, Claptonia. Rainbow ta, purplea, Sabbathia, Savonia Gary moorea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli2000biisiä. Steve Vaita, Satriania. Van halenia, foreigneria, Claptonia. Rainbow ta, purplea, Sabbathia, Savonia Gary moorea

        Kumpi osaa e p ovai longgates?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli2000biisiä. Steve Vaita, Satriania. Van halenia, foreigneria, Claptonia. Rainbow ta, purplea, Sabbathia, Savonia Gary moorea

        Niin haavemaailmassas osaat, kyllä sinut tiedetään. Ei oo mitään näyttöä että osaat mitään soittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haavemaailmassas osaat, kyllä sinut tiedetään. Ei oo mitään näyttöä että osaat mitään soittaa.

        kyllä osaan ,ja tykkään musiikista. mutta mulkuista en tykkkää .yhden päästin sisälle ,se oli virhe ,mutta mä en opi voitoista , vaa tappioista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haavemaailmassas osaat, kyllä sinut tiedetään. Ei oo mitään näyttöä että osaat mitään soittaa.

        Kuule sönkötteleppä itseksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä osaan ,ja tykkään musiikista. mutta mulkuista en tykkkää .yhden päästin sisälle ,se oli virhe ,mutta mä en opi voitoista , vaa tappioista .

        olen e p o .


      • Anonyymi

        Ärränäpy, paljonko hävisit? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen e p o .

        Ole vaikka joulupukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaikka joulupukki

        Mitä ihmettä te selitätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sönkötteleppä itseksesi.

        Mites isän kävi, muistellaanpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä osaan ,ja tykkään musiikista. mutta mulkuista en tykkkää .yhden päästin sisälle ,se oli virhe ,mutta mä en opi voitoista , vaa tappioista .

        Päästit sisälle? Siis....sinne......alas. olikko pieni poika kun tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä osaan ,ja tykkään musiikista. mutta mulkuista en tykkkää .yhden päästin sisälle ,se oli virhe ,mutta mä en opi voitoista , vaa tappioista .

        En kyllä antais kenenkään sinne työntää mitään, paitsi lääkärin tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites isän kävi, muistellaanpa.

        Jos muistellaan poliisilaitoksella. Katsotaan kestääkö kantti siellä länkytellä samaa soopaa.
        Minulla nimittäin kestää. Kestää hermot ja kantti.
        Että kirjoittele ihan rauhasta. Ei Hetkauta miltään lailla. Sulla voi olla vähän toisella lailla. Sen verran on tullu 45vuodessa nöhtyä ja koettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä te selitätte?

        Varkauden kiintiöjuopot avautuu heitä kiinnostavista asioista eli toisten kyttäämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muistellaan poliisilaitoksella. Katsotaan kestääkö kantti siellä länkytellä samaa soopaa.
        Minulla nimittäin kestää. Kestää hermot ja kantti.
        Että kirjoittele ihan rauhasta. Ei Hetkauta miltään lailla. Sulla voi olla vähän toisella lailla. Sen verran on tullu 45vuodessa nöhtyä ja koettua.

        Voihan tässä siitä isän kohtalosta kysellä? Miksi jätit heitteille? Oletko muita jättänyt hankeen? Onko äo alle 20, vaikuttaa jutut siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkauden kiintiöjuopot avautuu heitä kiinnostavista asioista eli toisten kyttäämisestä.

        Ilmankos. Olen itse työssä oleva ihminen. Niin ei oikein aukea nämä jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tässä siitä isän kohtalosta kysellä? Miksi jätit heitteille? Oletko muita jättänyt hankeen? Onko äo alle 20, vaikuttaa jutut siltä.

        Kyllä saa kysellä. Nimiähän tuossa ei ole mainittu niin eipä ne poliisit mitään tee,kun ei ole rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muistellaan poliisilaitoksella. Katsotaan kestääkö kantti siellä länkytellä samaa soopaa.
        Minulla nimittäin kestää. Kestää hermot ja kantti.
        Että kirjoittele ihan rauhasta. Ei Hetkauta miltään lailla. Sulla voi olla vähän toisella lailla. Sen verran on tullu 45vuodessa nöhtyä ja koettua.

        On se kova palaväittely,kyllä on kanttiase tehdä hirmutöitä ja sitten ei kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites isän kävi, muistellaanpa.

        Oisko jäänyt lumeen?


    • Anonyymi

      Siis mä oon kyllä 54v ,ja ajanut nosturii 40 vuotta.Olen e p o .

      • Anonyymi

        Joo tuo 45vuotias on eri henkilö. Sinä sentään töitä tehny. Tuo ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo 45vuotias on eri henkilö. Sinä sentään töitä tehny. Tuo ei.

        Ei pummi oo 45v vaan koulunsa aloituksesta on sen verran aikaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Laita alottaja noita vastaan myös rikosilmo. Sano,että sitä saa mitä tilaa!


    • Anonyymi

      Ainahan ne rikolliset ulisee kuinka syyttömiä ne on. Byhyy. Munaa on tehdä rikoksia, mutta jälkipyykkiä ei sitten munaa olekaan pestä.

      • Anonyymi

        Vittuako täällä jauhat, klo 12julistettin Joulurauha. Vai eikö mee jakeluun. Häh perkele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako täällä jauhat, klo 12julistettin Joulurauha. Vai eikö mee jakeluun. Häh perkele

        Tuskin täällä toivottavasti kukaan ainakaan vittua jauha. Vai jauhaako, miten sitä jauhetaan. Kerro ku tiiät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin täällä toivottavasti kukaan ainakaan vittua jauha. Vai jauhaako, miten sitä jauhetaan. Kerro ku tiiät.

        Hyvää Joulua ja jatkukoon joulurauha myös uudenvuoden. Jos olette aikuisia miten kehtaatte täällä nahista ja ihme tekstejä? Sopikaa asianne muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Joulua ja jatkukoon joulurauha myös uudenvuoden. Jos olette aikuisia miten kehtaatte täällä nahista ja ihme tekstejä? Sopikaa asianne muualla.

        Nämä älyvammaset joulurauhasta mitään tajua. Mämmöjä ja alkoa. Sitten ollaan sekasin kuin seinäkello. Ollaan yli-ihmisiä harhapäissään ja kieli ei suussa käänny.


    • Anonyymi

      Palkansaajien tuloverotus kiristyy kaikissa tuloluokissa ensi vuonna. Elinkeinoelämän valtuuskunnan Evan verokoneen mukaan eniten nousee pienipalkkaisten verotus, kun 1 250 bruttona ansaitsevien verotus kiristyy 0,4 prosenttiyksikköä.

    • Anonyymi

      Joo,Marko,hoviin mennään. Siellä ei tuomarina ole sukulaisesi ja se sinun allekirjoittamasi kirjallinen tunnustus teoistasi ,mitkä siis olet allekirjoituksellasi pääosin myöntänyt,ei katoa mihinkään.

    • Anonyymi

      Joko tää keissi selvä?

    • Anonyymi

      Onkos tämä keissi ratkennut?

    • Anonyymi

      vito kumi vito

    • Anonyymi

      murikka

    • Anonyymi

      joutenlahe

    • Anonyymi

      On selvinnyt juttu ,keksitty tekijän taholta ,voitettiin hovissa Kuopiossa , tyttö valehteli silmät päästään ,ja joku Marko tuomittiin ,hyökkäsi kimppuun Minun keittiöjakkaralla ,onnistui lyömään heikosti ,tyttö kertoi että olen kaltoinkohdellut narttuu ,en oo kyllä koskaa nähnytkää ,tää hölömö Marko ,kuulemma Päiviönsaaren kovin jätkä ilmeisesti uskoi narttuu...E .P.O .

      • Anonyymi

        Toivottavasti saat hyvät rahat. Hyvä,että voitit jutun.


      • Anonyymi

        Yksi tuomari sanoi täällä Kuopiossa että Varkaudesta tulee aina paljon käsiteltäviä juttuja ja mitä karmeimpia. Sanoi että Varkaus on oikea pahuuden pesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tuomari sanoi täällä Kuopiossa että Varkaudesta tulee aina paljon käsiteltäviä juttuja ja mitä karmeimpia. Sanoi että Varkaus on oikea pahuuden pesä.

        Nii ei Varkaus sinänsä ole ,pahuudenpesä ,mutta se on totta että huumeita liikkuu ja niitä kaupitellaan varsin avoimesti ,huumeet ja varsinkin sekakäyttö lisää väkivaltaa ketä tahansa kohtaan ,ei se kato aikaa, ei paikkaa ,Kuopiossa , missä olen syntynyt , ehkä Petonen on aika paljon kytköksissä Varkauteen .E.P.O.


    • Anonyymi

      Hyvä Kokoomus.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe