Ihanainen, ikävä

Poistettu edellinen viestiketju.
Ruudut on hymiöitä jotka ei näy, tietokoneen asetukset pitää muuttaa. 😘
Jos minä käsivarteen otan💓

31

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei Mussukka😗 eihän noi valtavat hymiöt sun laittamia..miehen käsivarressa sydän aika ihku💓 nainen tekee mun tatskan, tänään suunniteltiin lopullinen teos..hän ymmärsi itse ehdottaa et loppu tulos olisi eroottisesti kiihottava..💓sydämmen ulkoiset kohdat leveämmät korostaa peppuani ja keskelle sydäntä tulee huulet👄..sanoi et loppu tulos kaunis sekä kiihoittavan näköinen..olen kylläkin miettinyt pikään et halun sellaisen👄👄👄

      • Hei Ihanainen 😘 Ei ole minun laittamia noi hymiöt... Mulla käsivarressa jo on vanha kuva ja siihen yhdistää toi 💓
        Laskeutuva Kotka ottaa kynsiin💓
        Nainen minullekin tekisi💓🥰🤗


      • Anonyymi

        Mitkä hymiöt?
        Pelkkiä neliöitä.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hei Ihanainen 😘 Ei ole minun laittamia noi hymiöt... Mulla käsivarressa jo on vanha kuva ja siihen yhdistää toi 💓
        Laskeutuva Kotka ottaa kynsiin💓
        Nainen minullekin tekisi💓🥰🤗

        Minulla vasemmassa käsivarressa ennestään ruusu🌹 laskutuva kotka kuvaa sua hyvin..laskeudut kun olen seljälläni sängyssä..hui😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vasemmassa käsivarressa ennestään ruusu🌹 laskutuva kotka kuvaa sua hyvin..laskeudut kun olen seljälläni sängyssä..hui😗

        Tulen ja otan sinut😉😁💞 jos sinä vaeltvan Kotkan saat laskeutumaan🤗


      • Anonyymi

        Varmaan upea katsella koristeltua kankkua ja kiimasta pillua kyrpäni kiimasta märkänä työntyis pilluusi😎 34v kiima mies


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tulen ja otan sinut😉😁💞 jos sinä vaeltvan Kotkan saat laskeutumaan🤗

        Suukko sinulle💋kotka saa laskeutua omaan pesäänsä..😐👄👄👄 töissä ja kahveella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan upea katsella koristeltua kankkua ja kiimasta pillua kyrpäni kiimasta märkänä työntyis pilluusi😎 34v kiima mies

        👄👄👄👄ajatus sellainen..et mies tykkäisi saisi lisää virtaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suukko sinulle💋kotka saa laskeutua omaan pesäänsä..😐👄👄👄 töissä ja kahveella

        Suudelma 💋👄 Kotka 🦅 laskeutuu pesään..💞🥰 kahvilla myös töissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        👄👄👄👄ajatus sellainen..et mies tykkäisi saisi lisää virtaa..

        💓🕺no kyllä 😛 Sinusta itsestään jo ihanainen ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        👄👄👄👄ajatus sellainen..et mies tykkäisi saisi lisää virtaa..

        Halipula 🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Halipula 🤗

        Huomenta nöpö👄 oletko hereillä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta nöpö👄 oletko hereillä..

        Huomenta ihanainen ❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen ❤️

        Tulin juuri ottaa sydämen💓👄 joudutaan tekee huulet jonkun ajan päästä myöhemmin..kohta olen peppu valmiina.. 👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri ottaa sydämen💓👄 joudutaan tekee huulet jonkun ajan päästä myöhemmin..kohta olen peppu valmiina.. 👄👄👄

        Nami 🤗💞


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nami 🤗💞

        Laitan vielä viestin kulta👄 Rouva juuri puhelimessa..kuulema minulla upea peppu johon sopii kyseinen teos..yritän olla miettimättä sua kiihotuin äsken kun rouva puhdisti hellästi alaselkääni ja pehvaani myös hän huomasi varmaan että olen kostea..sanoi miehesi varmaan tykkää katsella kahden kesken kun olette silleen..vähän outoa kun nainen näkee kaiken olen vielä aika taka sellainen👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä viestin kulta👄 Rouva juuri puhelimessa..kuulema minulla upea peppu johon sopii kyseinen teos..yritän olla miettimättä sua kiihotuin äsken kun rouva puhdisti hellästi alaselkääni ja pehvaani myös hän huomasi varmaan että olen kostea..sanoi miehesi varmaan tykkää katsella kahden kesken kun olette silleen..vähän outoa kun nainen näkee kaiken olen vielä aika taka sellainen👄👄👄

        Herkullinen olisit😛😘 nyt katsella sinua rasvata 💋😘 kyllä varmaan näki... Ja haistoi sinun halun😁💞 minulla olisi sinulle aikaa nyt 💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Herkullinen olisit😛😘 nyt katsella sinua rasvata 💋😘 kyllä varmaan näki... Ja haistoi sinun halun😁💞 minulla olisi sinulle aikaa nyt 💋

        Olen vatsallani hieronta pöydällä laite surisee parhaillaan..älä kiihota mua..onneksi ei näe mitä kirjoitan..säkin mun banaani jonka halun👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vatsallani hieronta pöydällä laite surisee parhaillaan..älä kiihota mua..onneksi ei näe mitä kirjoitan..säkin mun banaani jonka halun👄

        Onko pyyhe pakaroiden päällä🤔
        Vähän kipua ja värinää....
        Kävin suihkussa....


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Onko pyyhe pakaroiden päällä🤔
        Vähän kipua ja värinää....
        Kävin suihkussa....

        Hei kulta🤔👄👄👄 kerroin juuri meidän suhteesta Ritulle..meillä tosi henkevät keskustelut..ihanan kiihottavaa kun sydämmen kärki lähtee pehvan uomasta ja värinä sai minut kiihottuu..pyyhettä ei vielä pakaroilla olisi tiellä👄👄Ritu kyllä juuri sanoi et voin laueta jos siltä tuntuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta🤔👄👄👄 kerroin juuri meidän suhteesta Ritulle..meillä tosi henkevät keskustelut..ihanan kiihottavaa kun sydämmen kärki lähtee pehvan uomasta ja värinä sai minut kiihottuu..pyyhettä ei vielä pakaroilla olisi tiellä👄👄Ritu kyllä juuri sanoi et voin laueta jos siltä tuntuu..

        Ihana suudella sydäntä... Saada se sykkimään💓💋 tuntea miten haluaa kosketuksia...... Miten jokin muukin haluaa kosketuksia suudelmia 👄😛👅😛.... Nam herkutella sinulla 👅👅👅Ihana ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana suudella sydäntä... Saada se sykkimään💓💋 tuntea miten haluaa kosketuksia...... Miten jokin muukin haluaa kosketuksia suudelmia 👄😛👅😛.... Nam herkutella sinulla 👅👅👅Ihana ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨

        Rakas olet ihana💓 älä olen aivan märkä.. Ritu vaan hymyilee kun vuodan.aah😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet ihana💓 älä olen aivan märkä.. Ritu vaan hymyilee kun vuodan.aah😗

        Niin ihana suukottaa peppua.... Tuntea nähdä miten haluaa lisää suudelmia kieltä jonnekin muualle kun pakaroille....ihana peppu😍😘👅💋 ei käsiä vaan huulet ja 😛👅💋👄👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin ihana suukottaa peppua.... Tuntea nähdä miten haluaa lisää suudelmia kieltä jonnekin muualle kun pakaroille....ihana peppu😍😘👅💋 ei käsiä vaan huulet ja 😛👅💋👄👅

        Aah eei tää karkas nyt käsistä..Ritu alkoi sormettaa pilluani juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaa..rakas nuole mua..aaah ihanat sormet ritulla suutelee selkääni eei...aah ritu levitää pakaroitani eeh nyt kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah raas😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓💓💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah eei tää karkas nyt käsistä..Ritu alkoi sormettaa pilluani juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaa..rakas nuole mua..aaah ihanat sormet ritulla suutelee selkääni eei...aah ritu levitää pakaroitani eeh nyt kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah raas😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓💓💓

        Ihana sait nautintoa 👩‍❤️‍💋‍👨💞
        Olet rakas 👩‍❤️‍💋‍👨💞


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana sait nautintoa 👩‍❤️‍💋‍👨💞
        Olet rakas 👩‍❤️‍💋‍👨💞

        Olemme kahvilla Ritun kanssa..tiesin etu käteen kun kaverini kertoi Ritusta tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et Ritu auttoi..👄👄👄 Ritu laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitsen kunnon yhdyntää kanssasi..olemme loppu suoralla jospa saisimme työn valmiiiksi..Ritukin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa sydän kuin hengittäisi kun peppu painuu kasaan yhtyessä..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kahvilla Ritun kanssa..tiesin etu käteen kun kaverini kertoi Ritusta tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et Ritu auttoi..👄👄👄 Ritu laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitsen kunnon yhdyntää kanssasi..olemme loppu suoralla jospa saisimme työn valmiiiksi..Ritukin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa sydän kuin hengittäisi kun peppu painuu kasaan yhtyessä..👄👄👄

        Kahvilla myös....ihana kun sait nautinnon ja myös apuja sait 💋 haluan sinua kovasti 👩‍❤️‍💋‍👨
        Näkisinpä sydämen sinussa 💓
        Ja näenkin kyllä , nyt jos tuoreeltaan 💓😍
        Suudelma sinulle ihanainen ❤️💋🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kahvilla Ritun kanssa..tiesin etu käteen kun kaverini kertoi Ritusta tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et Ritu auttoi..👄👄👄 Ritu laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitsen kunnon yhdyntää kanssasi..olemme loppu suoralla jospa saisimme työn valmiiiksi..Ritukin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa sydän kuin hengittäisi kun peppu painuu kasaan yhtyessä..👄👄👄

        😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kahvilla Ritun kanssa..tiesin etu käteen kun kaverini kertoi Ritusta tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et Ritu auttoi..👄👄👄 Ritu laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitsen kunnon yhdyntää kanssasi..olemme loppu suoralla jospa saisimme työn valmiiiksi..Ritukin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa sydän kuin hengittäisi kun peppu painuu kasaan yhtyessä..👄👄👄

        😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰


    • Anonyymi

      Olen töissä klo 23.00 👄

      • Vielä hereillä olen 🤗🥰


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe