Huutokauppa palsanmäki

Anonyymi

Tänään se ohjelma tulee, mutta en katso sitä. !

28

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tullut jo 10 vuotta enkä ole kertaakaan katsonut.

• Anonyymi

Katsoin aluksi, nyt en vuosiin. Ahne ja sivistymätön pari. Formaatti loppuun kaluttu, ihme kun vielä kuvataan. Katsojaluvut ovat romahtaneet.

• Anonyymi

Jo olis aika pitää hautajaiset ohjelmalle

• Anonyymi

Tämä kausi 13 ohjelmassa ei ole tietoakaan koronassa.
      Aivan vastuutonta, ei mitään turvavälejä, ei maskeja, ei käsidesiä.

Kyllä ahneus on surullinen asia.

• Anonyymi

Tuo pariskunta ahneudentaidon osaa .

• Anonyymi

Juu ja tänä kesänä kuvattu. Hävetköön!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta karmanlaki iski kun vaimoke sairastu että silleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aki kehuu että heillä on faneja hih hih hih. En oikein jaksa uskoa. Mistä sellaisia kahnuja löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kateellinen, kun Itse et ole saanut mitään aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta karmanlaki iski kun vaimoke sairastu että silleen

Ja sinä olet vahingon iloinen,

• Anonyymi

Karma iskee ahneisiin

• Anonyymi

Mun mielestä se on niin maalaisen perikuva kun vaan voi olla. En todellakaan pysty katsomaan moista ohjelmaa.

• Anonyymi

Se on sinun valintasi. Itse olen katsonut joka ainoan jakson n 10 v aikana. Paras tosi tv ohjelma , farmin lisäksi. Maailma on näet valintoja täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun valintasi. Itse olen katsonut joka ainoan jakson n 10 v aikana. Paras tosi tv ohjelma , farmin lisäksi. Maailma on näet valintoja täynnä.

Tässä se nähdään… kyllä noita kahjoja piisaa jotka tuota katsoo.. eivät taukit ymmärrä hyvistä ohjelmista mitään jos tuota pullukkapariskuntaa pitänyt seurata jo 10 vuotta! 🤣

• Anonyymi

Taitavat itsekkin olla väsähtäneet ohjelman tekoon, kovin on tekopirteää naurua mutta olemus ihan väsähtänyt. Tietysti kun pitää miettiä miten pitää se satatonnia salassa. Ja tosiaan vastuutonta käytöstä pitää henkilöt noin lähellä toisiaan kuvauksissa. Mutta viis siitä kun porukkaa ja rahhaa tulloo.

• Anonyymi

Yksinkertaisia ja ahneita maalaistolloja. Mikä lie tuotantoyhtiön pään pimittänyt, kun tuollaiseen pskaan tuhlataan filmiä ja aikaa. Mutta kaiketi pska on hyvää samankaltaisen yleisön ja katsojien mielestä.

• Anonyymi

Joo, kovin on lerpahtaneet ilmeet, niinkuin puolityhjät ilmapallot. Kidutin itseäni sen verran, että vuosien tauon jälkeen katsoin yhden osan, kiitti mulle riitti! Tj. Helin katse on kieltämättä vähän sellainen, ettei ole kaikki muumit laaksossa. Facessa luin kerran sen kommentteja. Ei osaa oikeinkirjoitusta ja joka toinen merkki on hymiö, niinkuin muillakin 15-kesäisillä typyköillä. Akia olen inhonnut aina, sen tylsät kaksimielisyydet kuvottaa, kuvittelee olevansa
        huumorimies, tyhmä yleisö Heli kuoronjohtajana nauraa holottaa ikenet pitkällä.

• Anonyymi

Jokohan palsanmäen ohjelmasta päästään lopullisesti kun vaimoke sairastu vai alkaako kaikki jaksot uusintana. Tyhmin ohjelma kautta sikain

• Anonyymi

Vastenmielinen juutaIainen, pilaa kaikkien kauppiaiden maineen.

• Anonyymi

Ohjelma on täyttä skeidaa jota ei kukaan pysty katsomaan. Palsis on niin ällöttävä että ei mitään rajaa.

• Anonyymi

Järjestääkö Aki huutokaupan Helin hoitoja varten? Myydään Helin nimmari, ja sille hinta!

• Anonyymi

Kuulkaas nyt, menette kunnianloukkauksen puolelle. Hillintää .....😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaas nyt, menette kunnianloukkauksen puolelle. Hillintää .....😡

Julkisuuden henkilöistä saa puhua, varsinkin heidän elinkeinostaan. Akihan myynyt ennenkin kuparipannuja Akin ja Helin nimmareilla. Huutokauppa käyntiin vaan hyvän asian puolesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkisuuden henkilöistä saa puhua, varsinkin heidän elinkeinostaan. Akihan myynyt ennenkin kuparipannuja Akin ja Helin nimmareilla. Huutokauppa käyntiin vaan hyvän asian puolesta!

Ei tarvitse vetää herneitä nenään, Seiskassakin Helin juttu otettiin Viihde-uutisissa. Ei ole haudan vakavaa.

• Anonyymi

Näin juuri, seuraava ”vetonaula” tulevaan huutokauppaan… ja kansa huutaa päät punasena… ja toiset seuraa telkkarista näitä julkisuudenkipeitä ahneita huijareita! 🤮

• Anonyymi

Nyt menee nää jutut kyl välillä ihan ilkeiksi! Se on näille täällä et ihan sama mitenpäin Palsanmäet toimii niin huutelua !!!. Piru riivaa tämänpäivän ihmisiä.👿.

• Anonyymi

Palsanmäet on liikaa mediassa ihmiset ärsyyntyy. Liika on liikaa. Ihminen on kateellinen kun menee hyvin ihminen on vahingoniloinen kun menee huonosti

• Anonyymi

Helille vaan voimia sekä Akille jaksamista Helin rinnalla 👩‍❤️‍👨.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      8079
    2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      3556
    3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      57
      1672
    4. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      287
      1490
    5. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      84
      1418
    6. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
      Ikävä
      53
      1402
    7. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1361
    8. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
      Ikävä
      102
      1210
    9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      1076
    10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      241
      968
    Aihe