Sähkö stimming orgasmi

Anonyymi

Onko muita stimming harrastajia ?
Tulee mahtava handsfree orgasmi !
Minulla laite jos haluaa kokeilla 02 alue

10

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä ja millainen laite olis kiva?

• Anonyymi

Mistä vain sexi kaupasta tilaa .
        Tilaa samalla kumilenkit kullin ja kivesten ympäri johon sähkö johdetaan . Ne tarralaput ei kestä

• Anonyymi

Löytyykö sähköstimmilaitteita muutenkin kuin riistohinnalla? Periaatteessahan kyseessä on tavallinen TENS laite jossa vaan on paremmin tarkoitukseen sopivat pulssitusohjelmat.

• Anonyymi

Olisi kiva kokeilla kaverin kanssa joka näyttäisi käytännössä miten se toimii.
      Vaikka ensin itsellensä ja siinä vieressä näkisi alkaako kaverill jöpöttää.
      Sitten voisi kokeilla nouseeko itsellä ja saako sillä myös orgasmin vai pitääkö esim kädellä autella

• Anonyymi

En tiedä tuosta laitteesta,tulisin kokeilemaan jos olisi lähempänä.
        Muuten kyllä kiihottaisi tilanne jossa oltaisiin kalut jäykkinä ja kokeiltaisiin kummalta lentää ensin mälli

• Anonyymi

Passaa olla varovainen noiden laitteiden kanssa, sillä jotkut jonkin aikaa tuollaisia käytettyään ovat saaneet peruuttamattomia hermostovaurioita ja jatkuvia kipuja penikseensä.

Ps. Kun tehdään avaus jonkin laitteen suhteen, niin hyviin perustapoihin kuuluu liittää mukaan linkki ko. laitteeseen.

• Anonyymi

Laitapa sinä puolestasi linkki, missä noista hermovaurioista on mukamas kirjoitettu. Ettei olisi ihan kuulopuheiden pohjalta nämä kirjoittelut.

• Anonyymi

Mulla on ollut tuollainen claes ohlssonin laite käytössä. Sinänsä se ottaa aikaa saada orgasmi mutta jos sen yhdistää muuhun kiihottavaan tilanteeseen niin sitten irtoaa helpommin.
      Kun olen tyttöillyt esim kirppareilla on laite nytkyttänyt kaluani liivien alla,on huomaamaton ja ei pidä ääntä niinkuin vibra.
      Joskus on tullut orgasmi kun mammat perse pystyssä alahyllyä täyttävät.
      On se ollut käytössä liiviliikkeessäkin liivejä sovittaessa,se on niin kiihottava tilanne että tulee helposti.Vaikeinta on jatkaa keskustelua luontevasti kun orgasmi pyrkii aiheuttamaan nytkähdyksiä sperman ruiskiessa liivien alle.Ehkä siihen on tullut muutaman sekunnin katko juuri silloin...
      Eräällä kirppiksellä kun olin tissiliivilokeroa tutkimassa myyjä tuli ihan viereen ja alkoi esitellä liivejä kysellen oisko nämä ihanat ja minulla nytkytti e stim kalua.
      Aloin olla jo lähellä orgasmia ja painoin itseäni hyllyn reunaan huomaamattomasti työnnellen kun tunsin miten myyjä nojasi rintaansa vasenta olkavarttani vasten.
      Minulla alkoi orgasmi ja vaaleat kesähousut kastuivat spermasta muuttuen tummiksi edestä. Tämä näytti aiheuttavan hilpeyttä myyjässä,itse luikin kiireesti ulos liikkeestä.
      Kerättyäni rohkeutta jokusen päivän menin takaisin ja pyysin anteeksi sattumusta,sovitin sitten vaatteita ja alusvaatteita kopissa ja siellä olikin hyvä käydä

• Anonyymi

Tilasin Ebaysta RodeoRobin johtavat kumilenkit, pattereilla toimivan vahvistimen ja audiomuuntajan. Läppäriin latasin ilmaisen estim softan. Sitten kaikki irti verkkovirrasta. Muuntajan pitää olla riittävä että antaa tarpeeksi potkua "musiikin" tahdissa (n 50-100V) Koko hoito ilman läppäriä kustansi n 30e Ja säätöjä on enemmän kuin tarpeeksi. Toimii - mukavaa ...

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe