Sähkö stimming orgasmi

Anonyymi

Onko muita stimming harrastajia ?
Tulee mahtava handsfree orgasmi !
Minulla laite jos haluaa kokeilla 02 alue

10

691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä ja millainen laite olis kiva?

      • Anonyymi

        Mistä vain sexi kaupasta tilaa .
        Tilaa samalla kumilenkit kullin ja kivesten ympäri johon sähkö johdetaan . Ne tarralaput ei kestä


    • Anonyymi

      Löytyykö sähköstimmilaitteita muutenkin kuin riistohinnalla? Periaatteessahan kyseessä on tavallinen TENS laite jossa vaan on paremmin tarkoitukseen sopivat pulssitusohjelmat.

    • Anonyymi

      Olisi kiva kokeilla kaverin kanssa joka näyttäisi käytännössä miten se toimii.
      Vaikka ensin itsellensä ja siinä vieressä näkisi alkaako kaverill jöpöttää.
      Sitten voisi kokeilla nouseeko itsellä ja saako sillä myös orgasmin vai pitääkö esim kädellä autella

      • Anonyymi

        En tiedä tuosta laitteesta,tulisin kokeilemaan jos olisi lähempänä.
        Muuten kyllä kiihottaisi tilanne jossa oltaisiin kalut jäykkinä ja kokeiltaisiin kummalta lentää ensin mälli


    • Anonyymi

      Passaa olla varovainen noiden laitteiden kanssa, sillä jotkut jonkin aikaa tuollaisia käytettyään ovat saaneet peruuttamattomia hermostovaurioita ja jatkuvia kipuja penikseensä.

      Ps. Kun tehdään avaus jonkin laitteen suhteen, niin hyviin perustapoihin kuuluu liittää mukaan linkki ko. laitteeseen.

      • Anonyymi

        Laitapa sinä puolestasi linkki, missä noista hermovaurioista on mukamas kirjoitettu. Ettei olisi ihan kuulopuheiden pohjalta nämä kirjoittelut.


    • Anonyymi

      Mulla on ollut tuollainen claes ohlssonin laite käytössä. Sinänsä se ottaa aikaa saada orgasmi mutta jos sen yhdistää muuhun kiihottavaan tilanteeseen niin sitten irtoaa helpommin.
      Kun olen tyttöillyt esim kirppareilla on laite nytkyttänyt kaluani liivien alla,on huomaamaton ja ei pidä ääntä niinkuin vibra.
      Joskus on tullut orgasmi kun mammat perse pystyssä alahyllyä täyttävät.
      On se ollut käytössä liiviliikkeessäkin liivejä sovittaessa,se on niin kiihottava tilanne että tulee helposti.Vaikeinta on jatkaa keskustelua luontevasti kun orgasmi pyrkii aiheuttamaan nytkähdyksiä sperman ruiskiessa liivien alle.Ehkä siihen on tullut muutaman sekunnin katko juuri silloin...
      Eräällä kirppiksellä kun olin tissiliivilokeroa tutkimassa myyjä tuli ihan viereen ja alkoi esitellä liivejä kysellen oisko nämä ihanat ja minulla nytkytti e stim kalua.
      Aloin olla jo lähellä orgasmia ja painoin itseäni hyllyn reunaan huomaamattomasti työnnellen kun tunsin miten myyjä nojasi rintaansa vasenta olkavarttani vasten.
      Minulla alkoi orgasmi ja vaaleat kesähousut kastuivat spermasta muuttuen tummiksi edestä. Tämä näytti aiheuttavan hilpeyttä myyjässä,itse luikin kiireesti ulos liikkeestä.
      Kerättyäni rohkeutta jokusen päivän menin takaisin ja pyysin anteeksi sattumusta,sovitin sitten vaatteita ja alusvaatteita kopissa ja siellä olikin hyvä käydä

    • Anonyymi

      Tilasin Ebaysta RodeoRobin johtavat kumilenkit, pattereilla toimivan vahvistimen ja audiomuuntajan. Läppäriin latasin ilmaisen estim softan. Sitten kaikki irti verkkovirrasta. Muuntajan pitää olla riittävä että antaa tarpeeksi potkua "musiikin" tahdissa (n 50-100V) Koko hoito ilman läppäriä kustansi n 30e Ja säätöjä on enemmän kuin tarpeeksi. Toimii - mukavaa ...

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe