Käytän gmail-sähköpostia parilla android-tabletilla. Olen jossain vaiheessa onnistunut luomaan spostiin tunnisteen, joka on sittemmin käynyt tarpeettomaksi. Mutta vaikka mitä ohjeita noudatan, niin en saa tuota tunnistetta poistetuksi. Mitenkähän sen saisi pois?
Miten saa poistetuksi tunnisteen?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asetukset - Kaikki asetukset - Tunnisteet - poista. Eikö tuo toimi?
- Anonyymi
Kun taas googlasin asiaan liittyen, niin löysin tiedon, ettei Gmail-sovelluksella voi luoda, muokata eikä poistaa tunnisteita. Täytyisi ne tehdä tietokoneella. Täytynee käydä joskus kirjaston tietokoneella tuo mokoma tunniste poistamassa.
- Anonyymi
Olisiko Asetukset->Google->Mainokset->Nollaa mainostunnus.
- Anonyymi
Toinen paikka tais olla google play ja asetuksista. Itse vain resetoisin tehtaille, sekin on vitunmoinen prosessi, jos ei lähistöllä wifejä??! Mökillä ei onnistunut!
Kolmas on että heität sen jorpakkoon. Itse katselen jo vaihtoehtoja(jortsuja), enkä varmasti uutta paskaälymainoslaatikkoa hanki. - Anonyymi
Ei ole sama asia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen paikka tais olla google play ja asetuksista. Itse vain resetoisin tehtaille, sekin on vitunmoinen prosessi, jos ei lähistöllä wifejä??! Mökillä ei onnistunut!
Kolmas on että heität sen jorpakkoon. Itse katselen jo vaihtoehtoja(jortsuja), enkä varmasti uutta paskaälymainoslaatikkoa hanki.Ei ole sekään sama asia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914