Uusi Bond valittu, boikottiin

Anonyymi

Daniel Craigin tilalle 007-rooliin on valittu tummaihoinen nainen. Tämä on tätä kunnon aivopesua ja ärsyttävää. Boikotoidaan kaikki nyt tätä paskaa, joka on mennyt jo liian pitkälle. Bond elokuvat kertovat valkoisesta miespuolisesta brittiagentista ja sellaisena sen tulee säilyäkin. Tällaisille ideoille voi lanseerata jonkin oman 00x-spin offin, mutta ei alkuperäistä tule muuttaa tällä tavoin.

https://www.esquire.com/entertainment/movies/a34585204/lashana-lynch-new-007-james-bond-no-time-to-die/

Mitä, jos länsimainen viihde kertoisi länsimaisista ihmisistä ja muissa maanosissa tehtäisiin vastaavasti heidän omia juttuja. Ei missään muuallakaan tehdä niin, että esim. kiinalainen päähahmo korvattasiiin valkoisella henkilöllä.

10

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään halutaan muutta monia elokuvia. No, miksei nainenkin mene, mutta alunperin niissä Ian Flemingin kirjoissa Bond on mies ja niihinhän ne elokuvatkin perustuvat ja jos ei ihan kaikki Bond-elokuvat, niin ainakin Bondin hahmo.

    • Anonyymi

      Jatkossa miesnäyttelijän vaihtuessa naisnäyttelijään, Bondin yhteydessä ei saisi käyttää Ian Flemingin nimeä. Sama olisi Agathta Christien Miss Marple-hahmo vaihtuisi Mister Marpleksi, ei perustuisi enää Christien romaaneihin. Mrs. Poirot, jne.
      Voisivat muuttaa sitten samalla kaikki ja feministiti olisi tyytyväisiä.

      Bondit taisi olla sitten siinä. Hieno leffasarja oli.

      • Jep, itse olen nainen ja pidän naisena olemisesta, mutta en pidä myöskään sukupuolen perusteella tapahtuvasta syrjinnästä. Silti liika on joskus liikaa. Kyllä nainenkin voi olla salainen agentti, mutta Bond on Bond eli mies. Joku toinen elokuva voi olla, missä pääosassa on naisagentti. Se olis ihan jees.


    • Mites sitten, kun Bondeissa on aina ollu joku Bond-tyttö? Onko nyt Bond-mies vai onko edelleen tässä sivuroolissa nainen? Voihan tämä uusi nais-Bond tykätä vaikka naisista, mikä ettei tai sitten Bond-tytön tilalle tulee tosiaan mies.

    • Anonyymi

      On tuo aika typerää että väkisin laitetaan joku musta nainen elokuvaan tasa-arvon tuomiseksi. Ihmettelen myös miksei edes yhtään kauniimpaa mustaa naista osattu tähän Bondiin valita, on sitä nimittäin hyvännäköisiäkin mustia naisia olemassa.

    • Anonyymi

      Lukekaapa uutisenne kunnolla. Lashana voi olla tässä leffassa uusi 007, mutta hän ei ole uusi Bond. Barbara Broccoli sanoo että James Bond tulee jatkossakin olemaan mies.

      Sinänsä ihan nätti tyttö, aloitus ja kommentit täällä ala-arvoisia.

    • Anonyymi

      Niin, siis tämä oli viimeinen James Bond 007 elokuva, jatkossa on siis 007 elokuvia ei James Bond elokuvia!. Ja oli jo aikakin lopettaa James Bond elokuvat ja siirtyä 007 elokuviin koska Fleming ei ole enempää niitä Bondeja kirjoittanut

    • Anonyymi

      Kävin katsomassa uusimman Bondin ja daniel Craig vaikutti jo tosi väsyneeltä ja muutenkin koko Bond formaatti on jo aikansa elänyt ja ollut. Järjestyksessä tämä oli jo 25 Bond elokuva ja hyvin kauaksi on menty niistä päivistä kun Ian Fleming hahmon kirjojensa kautta loi ja Bondeina esittäytyi valkokankaalla Connery ja Moore.

    • Kyllähän tuon pitäisi olla musta transmies että olisi oikein ajan mukainen ....
      Bond tytöksi sitten vaikka oikein lihava nainen pyörätuolissa , kehopositiivisuuden nimissä .

    • Anonyymi

      Tänään katsomassa uusimman ja paras osa oli heti alussa ennen tunnusmusiikkia,muutenkin ne hiljaisimmat hetket olivat parhaita,heti kun toiminta alkoi niin meni liiallisuuksiin.Vanhan toistoa enimmäkseen ja aika dramaattinen loppu,vaikea uskoa että James selviäisi ohjusiskusta hengissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe