Puoluekokous

Anonyymi

Puolueen nettisivuilla on ilmoitettu että kokous on ensi lauantaina Kokkolassa.
Ketkä kaikki on menossa paikalle?
Kukaan ei ole ilmoittanut että asettuu ehdolle puheenjohtajaksi tai hallitukseen, onkohan Salmi/Yildiz jo ennalta päätetty?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä se piti kysyä että jos menossa Kokkolaan niin jäätkö illaksi keijoilemaan? Ois hauska viettää karaokeiltaa yhessä.

      • Anonyymi

        Minkä kappaleen oot ajatellu laulaa sopiiko että kuuran kukka on varattu minulle? Ois hyvä jos saatsa Jallu kokoukseen karaokeisännäks puoluetoimisto huom huom!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kappaleen oot ajatellu laulaa sopiiko että kuuran kukka on varattu minulle? Ois hyvä jos saatsa Jallu kokoukseen karaokeisännäks puoluetoimisto huom huom!

        Ei Arabiassa ole kuuran kukkia .


    • Anonyymi

      Mano saattaa tulla paikalle ja pyrkiä puheenjohtajaksi, vaikka ei kuulu puolueeseen. Tällöin voi tulla vaikka uusinta tästä:
      https://i.imgur.com/lzTRY3v.gif

    • Anonyymi

      Arskan bussikuljetus Kempeleeltä lähtee klo 05 ja 50 ensimmäistä mahtuu körökyytiin.

    • Anonyymi

      Turkkilainen mies Yildiz avaa kokouksen laulamalla värssyn koraanista ja toimii muutoinkin puolueen virallisena imaamina.

      • Anonyymi

        Turkki ei ole suomea .


    • Anonyymi

      Riikka on tehnyt paljon ja ollut todella aktiivinen! Olivat kerran Keijon kanssa torillakin. Marco ei tehnyt mitään, siksi Riikasta äänestetään Kokkolassa puheenjohtaja!

      • Anonyymi

        Mitäs Mano on tehnyt? 10 vuoteen ei ole ollut edes töissä. Armeijakin jäi käymättä. Onko se jotain tekemistä kun valittaa ettei muut tee mitään? Onko Mano de Wit? Vastaa kun me kaikki tiedämme sinun olevan palstalla kirjoittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Mano on tehnyt? 10 vuoteen ei ole ollut edes töissä. Armeijakin jäi käymättä. Onko se jotain tekemistä kun valittaa ettei muut tee mitään? Onko Mano de Wit? Vastaa kun me kaikki tiedämme sinun olevan palstalla kirjoittamassa.

        Höpö höpö, Manolla on ollut monia suosittuja sohvamiekkareita. T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Mano on tehnyt? 10 vuoteen ei ole ollut edes töissä. Armeijakin jäi käymättä. Onko se jotain tekemistä kun valittaa ettei muut tee mitään? Onko Mano de Wit? Vastaa kun me kaikki tiedämme sinun olevan palstalla kirjoittamassa.

        Sekoitat siviilityön ja puoluetyön. Nuo on oireita kun sekavuus on jo pitkällä
        Puolueessa ei kerrota mitä tein päivällä, äänestäkää minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, Manolla on ollut monia suosittuja sohvamiekkareita. T:hiihtäjä 47 härmästä

        Yildiz on käynyt päivätöissä ja käy jatkossakin. Sen takia just hyvä puheenjohtaja kun ei muuta ehdi eikä jaksa. Toisaalta Loimupalo on vahva kilpailija puheenjohtajaksi, tehnyt todella paljon juttuja niitä tube videoitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat siviilityön ja puoluetyön. Nuo on oireita kun sekavuus on jo pitkällä
        Puolueessa ei kerrota mitä tein päivällä, äänestäkää minua.

        Eihän Mano ole edes missään puolueessa. Onko megatubetus työ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat siviilityön ja puoluetyön. Nuo on oireita kun sekavuus on jo pitkällä
        Puolueessa ei kerrota mitä tein päivällä, äänestäkää minua.

        Eihän Mano de Witillä ole edes minkään puolueen jäsenyyttä. Miten se tekee puoluetyötä? Haastamalla ihmisiä käräjille ja jättämällä kulut veronmaksajille.


    • Anonyymi

      Minulle tärkeintä on että puheenjohtaja on ollut muslimin kanssa aviossa pitkään ja heillä on yhteisiä lapsia. Tämän takia en kannata persuja.
      Siksi Yildiz.

      • Anonyymi

        Suomi ei ole turkki


    • Anonyymi

      Onko kaikki hyvin Mano?

      • Anonyymi

        Tuotanuinnii arvvoohan pierettääkö kun syöpi ilitapalaks kaheksan halal kepap annosta? Huom halal. Jos halluut vastauksen niin tulehan huomena Kokkollaan niin suat tiettee. Toivottaa arska.


    • Anonyymi

      Todella jännittävä päivä tänään, kenestä tulee seuraava puolueen puheenjohtaja.
      Itse veikkaan että puheenjohtajaksi valitaan tiukan kisan päätteeksi se, kenellä on ollut pitkä seksuaalinen suhde muslimi mieheen ja värjää hiuksiaan punaiseksi.

      • Anonyymi

        Etkö enään veikkaa itseäsi Mano? Mano de Wit olet luovuttanut? Raukkamaista pelkuruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enään veikkaa itseäsi Mano? Mano de Wit olet luovuttanut? Raukkamaista pelkuruutta.

        Meillä Maltillisilla on uusi iskulause "Turha koittaa Yildiz voittaa!". Muslimi ohjatkoot meitä aina ja ikuisesti.


      • Anonyymi

        Veikkasit muuten oikein! Kokouksessa olleet arvostivat suhdetta muslimiin sekä sitä, että tamma sikisi lisää muslimeja Suomeen. Keijon rukoillessa koraanin säkeitä tornista kuulutettiin valinta Kempeleen asukkaille.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille upeasta tapahtumasta mielenkiintoisine keskusteluineen.
      Hieno päivä takana joka huipentui illan pimetessä kun kempeleläinen kommunisti ammuttiin raketilla kuuhun!

    • Anonyymi

      Mano on kai luokiteltavissa lähinnä haittaisänmaalliseksi?

      • Anonyymi

        Onnea Mwd puheenjohtajuudesta, nyt kohti massiivista vaalivoittoa!!!


    • Anonyymi

      Marco on siirtänyt järjestämänsä Suomi Herää-tapahtuman Tampereelle, ilmainen bussikuljetus Helsingistä!

    • Anonyymi

      Manon täydellinen romahtaminen on tavallaan pahaa katseltavaa. Mies on nykyisin pelkkä nyssykkä. Ei osallistu mihinkään eikä järjestä enää mitään. Kotimiekkareidenkin seuraajaluvut ovat todella surkeita. Mies on tosiaan iskenyt hanskansa lopullisesti naulaan.

    • Anonyymi

      Tuotanuinnii se halal kepapi ei pieretä, jos Keijo on rukkoillu ennen kun laitettaan lihoiks. Kaheksan rullaa halalia voipi syyä valosan aikkaan kun sitten pimmeellä enempi. Haram on sitten se kun heitellään pyhiä kirjpja, niinku tämä tamperelainen tekköö. Maltilliset ei sitä sallita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe