Menoa Kepulandiassa

Anonyymi

Tämänkaltaista touhua ei vosi kuvitella missään paikassa, jossa käytetään edes vähån järkeä. Lapsien annetaan kuolla aikuisten silmien alla täydellisen turhaan. Mikä vaivaa Kepulandiassa? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007626801.html

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö mikään riitä, että järven jäällekin pitää mennä henkilöautolla pöristelemään. Mikä on se lupa joka sen sallii? Ja mikä on se järki, että järven jällä on autolla ajettava, vaikka veronmaksaja on tietkin rakentanut? Ja miten alle 15 vuotias saa ylipäätään ajaa autoa? Ja isot aikuiset ihmiset töllöttämässä nuoren kuolemaa!!
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fccf4d93-250f-46e0-8b6c-27c7d07660d9

    • Anonyymi

      Politiikka on laji jossa ei tarvitse olla alan koulutusta tai työkokemusta, mutta silti pääsee tekemään päätöksiä asioista, joista ei mitään ymmärrä. Usein riittää, että on demari. Heidän kannattajansa kun eivät itsekkään tiedä mitään talousasioista.


      Joko Antti Rinne on kommentoinut tietämättömyydestään Paateron puheisiin ;-)

      • Anonyymi

        Miten liittyy päivän uutiseen?


    • Anonyymi

      Liikaa elätettäviä.. jopa perheille?

    • Anonyymi

      Poliisin tiedossa ei ole mitään erityistä syytä siihen, miksi mies oli mennyt ajamaan moottorikelkalla pellolle. Punkarin mukaan miehellä oli tapana ajella moottorikelkalla.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007663614.html
      Ei ajele hänkään enää.

      • Anonyymi

        Eikö 60- vuotiaskaan ollut vielä löytänyt siinä ajassa järkevämpää tekemistä, kuin "ajella moottorikelkalla"? Voi pyhä yksinkertaisuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö 60- vuotiaskaan ollut vielä löytänyt siinä ajassa järkevämpää tekemistä, kuin "ajella moottorikelkalla"? Voi pyhä yksinkertaisuus!

        Tuossa iässä on miehen aika kokea muutakin kuin istua toimettomana himassa. Ilman koronaa tuokin mies olisi todennäköisesti matkoilla ulkomailla onnellisena. Nyt kävi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa iässä on miehen aika kokea muutakin kuin istua toimettomana himassa. Ilman koronaa tuokin mies olisi todennäköisesti matkoilla ulkomailla onnellisena. Nyt kävi näin.

        Vaikka maailmassa on miljoona harrastusta, niin onko itselle valittava moottorikelkalla päristely pellolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka maailmassa on miljoona harrastusta, niin onko itselle valittava moottorikelkalla päristely pellolla?

        Harrastuskirjo on jäänyt lapsuuteen.


    • Anonyymi

      Geneettinenpullonkaula, monesti jopa kivikaudelle asti ulottuva.

    • Anonyymi

      Tehkääpä parannus lopettamalla hengenvaaralliset harrastuksenne. Bonuksena ilmastomuutoksen hillintä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe