Tämänkaltaista touhua ei vosi kuvitella missään paikassa, jossa käytetään edes vähån järkeä. Lapsien annetaan kuolla aikuisten silmien alla täydellisen turhaan. Mikä vaivaa Kepulandiassa? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007626801.html
Menoa Kepulandiassa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö mikään riitä, että järven jäällekin pitää mennä henkilöautolla pöristelemään. Mikä on se lupa joka sen sallii? Ja mikä on se järki, että järven jällä on autolla ajettava, vaikka veronmaksaja on tietkin rakentanut? Ja miten alle 15 vuotias saa ylipäätään ajaa autoa? Ja isot aikuiset ihmiset töllöttämässä nuoren kuolemaa!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fccf4d93-250f-46e0-8b6c-27c7d07660d9 - Anonyymi
Politiikka on laji jossa ei tarvitse olla alan koulutusta tai työkokemusta, mutta silti pääsee tekemään päätöksiä asioista, joista ei mitään ymmärrä. Usein riittää, että on demari. Heidän kannattajansa kun eivät itsekkään tiedä mitään talousasioista.
Joko Antti Rinne on kommentoinut tietämättömyydestään Paateron puheisiin ;-)- Anonyymi
Miten liittyy päivän uutiseen?
- Anonyymi
Liikaa elätettäviä.. jopa perheille?
- Anonyymi
Poliisin tiedossa ei ole mitään erityistä syytä siihen, miksi mies oli mennyt ajamaan moottorikelkalla pellolle. Punkarin mukaan miehellä oli tapana ajella moottorikelkalla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007663614.html
Ei ajele hänkään enää.- Anonyymi
Eikö 60- vuotiaskaan ollut vielä löytänyt siinä ajassa järkevämpää tekemistä, kuin "ajella moottorikelkalla"? Voi pyhä yksinkertaisuus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö 60- vuotiaskaan ollut vielä löytänyt siinä ajassa järkevämpää tekemistä, kuin "ajella moottorikelkalla"? Voi pyhä yksinkertaisuus!
Tuossa iässä on miehen aika kokea muutakin kuin istua toimettomana himassa. Ilman koronaa tuokin mies olisi todennäköisesti matkoilla ulkomailla onnellisena. Nyt kävi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa iässä on miehen aika kokea muutakin kuin istua toimettomana himassa. Ilman koronaa tuokin mies olisi todennäköisesti matkoilla ulkomailla onnellisena. Nyt kävi näin.
Vaikka maailmassa on miljoona harrastusta, niin onko itselle valittava moottorikelkalla päristely pellolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka maailmassa on miljoona harrastusta, niin onko itselle valittava moottorikelkalla päristely pellolla?
Harrastuskirjo on jäänyt lapsuuteen.
- Anonyymi
Geneettinenpullonkaula, monesti jopa kivikaudelle asti ulottuva.
- Anonyymi
Tehkääpä parannus lopettamalla hengenvaaralliset harrastuksenne. Bonuksena ilmastomuutoksen hillintä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650