Naisille kysymys miehen haluttomuudesta

Anonyymi

Miten te elätte asian kanssa? Mitä mies sanoo kun teette aloitteen ja miten reagoi? Mitä sen jälkeen tapahtuu? Mitä olet tehnyt että mies haluaisi sinua? Miten seksittömyys on vaikuttanut itseesi henkisesti?

Kysyn tätä koska elän itse seksittömässä suhteessa, ollut sitä jo kauan.

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseäni ei halua kukaan mies seksuaalisesti ja pohdin myös tuota samaa. Tuskin enää seksiä saan kun miehillä ei ota eteen mun kanssa

    • Anonyymi

      Minä haluaisin seksiä useammin kuin mieheni. Vähintään pari kertaa viikossa. Hänelle riittää kerran-pari kuukaudessa. Minulta on mennyt maku aloitteiden tekemiseen, koska haluaisin miehenkin tekevän niitä, jotta kokisin itseni haluttavaksi. Välillä mies myös on kieltäytynyt seksistä, eikä sekään nosta minun itsetuntoani. Olen yrittänyt tehdä itsestäni haluttavamman hänen silmissään. Olen pudottanut painoa ja kiinnitän huomiota ulkonäkööni. Yritän käyttää seksikkäämpiä alusvaatteita.

      Olemme puhuneet tästä ja myös muista ongelmista suhteessamme sekä erosta. Olen melko varma, että eroamme ennemmin tai myöhemmin. Olen myös ihastunut toiseen mieheen ja se johtuu näistä ongelmistamme. Olen yksinäinen nykyisessä parisuhteessani ja olen tajunnut, että minun ei tarvitse olla tässä suhteessa, jos en ole onnellinen.

      • Anonyymi

        Olen elänyt saman elämäntilanteen, paitsi että itse ideaalitilanne olisi 3/5 krt/vko, jo yhdellä tulisin toimeen Ja voisin olla tyytyväinen (vähään). Mies ei halunnut kertasin kolmeen vikaan vuoteen. Torjuntoja, silloin kun vielä tein aloitteita, oli 95%.

        Myös muut parisuhteen elementit puuttui: läheisyys, kosketus, silmiin katsominen, vuorovaikutus, läsnäolo, empatia.

        Erosin samoista syistä kuin mitä kerrot ja päätös oli oikea! Olen on. Onnellisempi ja sain oman itseni takaisin. Tunnen näin. vaikka en ole uudessa suhteessa ja olen elänyt selibaatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen elänyt saman elämäntilanteen, paitsi että itse ideaalitilanne olisi 3/5 krt/vko, jo yhdellä tulisin toimeen Ja voisin olla tyytyväinen (vähään). Mies ei halunnut kertasin kolmeen vikaan vuoteen. Torjuntoja, silloin kun vielä tein aloitteita, oli 95%.

        Myös muut parisuhteen elementit puuttui: läheisyys, kosketus, silmiin katsominen, vuorovaikutus, läsnäolo, empatia.

        Erosin samoista syistä kuin mitä kerrot ja päätös oli oikea! Olen on. Onnellisempi ja sain oman itseni takaisin. Tunnen näin. vaikka en ole uudessa suhteessa ja olen elänyt selibaatissa.

        Minua huvittaakin jo tämä tilanne. Olen miettinyt, että jos vain etsisin jonkun fuck buddyn, jonkun joka on samassa tilanteessa. Ihan vaan, että saisi tyydytettyä halut ja voisi jatkaa elämää oman mieheni kanssa. Minusta tuntuu, että olen niin puutteessa, että se näkyy kilometrien päähän.


    • Anonyymi

      En ole kokenut tuollaista tilannetta. Aina se on ollut niin päin etten minä ole halunnut.

    • Anonyymi

      Testot alhaalla, masennus tai pettää.. Siinä ne kolme.

    • Anonyymi

      Onneksi on paljon muita ja paljon suurempia ongelmia. Ei parisuhteessa, mutta muutoin.

      En ole tehnyt aloitteita vuosikausiin enää. Miestä ei vaan kiinnosta ja on toisten miesten kanssa minua pettänytkin eli olen hänen suhteensa jo seksiasioissa luovuttanut. Olen siis silloin noin 5 ensimmäisen seksittömän vuoden aikana kyllä yrittänyt kaikenlaista, mutta torjunta sattui niin paljon, että lopetin yrittämisenkin. Jopa fantasianikin suuntaan nykyisin aivan muualle, en halua enää itsekään miestäni. Seksi kiinnostaisi kyllä, en vaan oikein tiedä, kenen kanssa

    • Anonyymi

      En elää enää seksittömässä suhteessa. Siitä on reilu seitsemän vuotta kun erosin. Olimme exäni kanssa yhdessä lähes 13 vuotta, joista viimeiset viisi olivat käytännössä seksittömiä. Olen itse seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja olisin halunnut seksiä paljon paljon enemmän, mutta se vieläkin pahempi juttu oli läheisyyden ja hellyyden puute.

      Jälkikäteen ajatellen exäni ei kai koskaan ollut erityisen seksuaalinen ihminen. Olihan meillä seksiä välillä useinkin, mutta kai se niin oli, että suurimmalta osin aloitteet tulivat aina minulta. Jossain vaiheessa hän kuitenkin alkoi torjumaan lähestymiseni. Jos hänet sai joskus innostumaan, niin se oli sellaista pisto ja ravistus tyylistä, hetkessä ohi, ei suukkoja, ei halausta ei mitään. Jos käännyin yöllä halaamaan ilman mitään yritystäkään seksiin, niin hän siirtyi aina pois. Ihan sama jos olisi halannut pihalla puita. Jos yritin sohvalle hänen viereensä, niin hän otti etäisyyttä. Yritin käpertyä hänen kainaloonsa kun hän katsoi elokuvaa, mutta ei käynyt. Annoin sitten lopulta periksi ja lakkasin edes yrittämästä. Täydellinen läheisyyden puute aiheutti sen, ettei minun ollut enää hyvä olla. En ole pettävää sorttia, mutta ajatukset alkoivat silti harhailla muiden ihmisten suuntaan. Totesin siis, että parempi erota. Mies olisi halunnut jatkaa. En tajua miksi.

    • Anonyymi

      Kiitoksia teille naiset kun jaoitte kokemuksianne. Minä saan kyllä suukkoja ja silityksiä mutta ei sen enempää. Nyt on menossa sellainen vaihe että olen tehnyt selväksi miehelle että mitään alapää juttuja on turha edes huumorilla vetää. Aion kylmettää itseni koko ajatukselta harrastaa seksiä hänen kanssaan. Olen tämän hänelle sanonut. Eipä suurta vaikutusta.Siihen asti tyydytän itseäni kun tarve vaatii.Hän viis veisaa vaikka olen tämän hänelle sanonutkin. Sanoo melkein "sen kuin".

    • Anonyymi

      Kyllä se naista syö kun mies ei innostu seksistä. Heti tulee mieleen, olen ruma,ei haluttava.Rupeaa jo pelkäämään ennakkoon torjumista ja joutuu tahtomattaan tilanteeseen jossa seksiä ei saa haluta...

    • Anonyymi

      Kannattaa lähteä suhteesta hyvissä ajoin. Jos hyväksyy toisen torjunnat liian kauan, voi itsetunto olla lopulta niin nollalukemissa, ettei pysty seksiin enää koskaan kenenkään kanssa

    • Anonyymi

      Olen mies, enkä voi käsittää, ettei mies halua naista.

      Minulle kelpaisi vaikka joka päivä - jos nainen vain haluaisi. Vaan 20v avioliiton jälkeen seksiä on enää tietokoneen näytöllä.

      Olisi kiva keskustella asiasta jonkun haluttomuuden "uhrin" kanssa.

      fantasia75(ät)mail piste com

    • Anonyymi

      Olen vaihtanut nuorempaan sillä siitä on eroon päästy. Mitä sitä aikaansa tuhlaamaan jonkun löysänakkisen kanssa, kun kovakaluisia upeita uroksia on maailma pullollaan.

    • Anonyymi

      En tee aloitteita enää. Asiasta on keskusteltu viileän rauhallisesti ystävinä. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sille vaan ei voi mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe