en oikeen tiiä enää mikä on totta ja mikä ei 🙄🤣
Oon kyllä hämmentynyt
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki ja ei mikään
- Anonyymi
Ei toimi enää kun näkee kaikkien läpi
- Anonyymi
Selvä tapaus. Rakkautta ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä tapaus. Rakkautta ilmassa.
Ei kyse rakkaudesta. Hyvä yritys.
- Anonyymi
Mihin kaipaat vastauksia? Esitä,
Minulle - Anonyymi
Olet rakastunut. Se hämmentää.
- Anonyymi
Niin olen mutta toinen taitaa vain pelleillä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen mutta toinen taitaa vain pelleillä :(
Jos puhut minusta, miehestä, niin en pelleile. Hän on rakas ja tekee minusta hyväntuulisen. Siitä kaikki johtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut minusta, miehestä, niin en pelleile. Hän on rakas ja tekee minusta hyväntuulisen. Siitä kaikki johtuu.
Missä näet sitä naista vai onko kyseessä mies joka saa sinut hyväntuuliseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näet sitä naista vai onko kyseessä mies joka saa sinut hyväntuuliseksi?
Naisesta kyse.
- Anonyymi
Ei vois vähempi kiinnostaa
- Anonyymi
Eikö mennyt perille. Mä rakastan. Ei nainen muuten näkis vaivaa miehen eteen.
- Anonyymi
en oo mies.
- Anonyymi
Totuus on suhteellista, asiat voi nähdä monella tapaa ja kertoa monella tapaa. Kun tänne kirjoittaa nopeita kommentteja, ei ehdi ihan täysin selkiyttää edes omia ajatuksiaan, saati hakea niitä kuvaavimpia sanoja. Totuus on jotain siltä väliltä, harmaata, vähemmän hienoa, vähemmän huonoa.
- Anonyymi
Tiedän tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015