Miten voi olla, ettei olla vielä sylikkäin? Mun on vaikea olla lähellä, olla tekemättä mitään ja se näkyy hölmöilynä. Hän, kaunis nainen, on fiksu onneksi ja suhtautuu suopeudella. Hymyilee, ei vain tiedä, mitä kaunosielu mielessänsä miettii.
Noin kaunis nainen
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska nähtiin, tänään?
- Anonyymi
Ei. Tai minä näin hänet, mutta hän ei minua. Ikkunan takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikkunan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hölmöilit siellä. Ilveilitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hölmöilit siellä. Ilveilitkö?
Ei siinä voinut sellaista. Julkisella paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikkunan takaa? Olitko autossa vai jossain sisällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkeri olet. Et muuta, jos et edes lähesty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770