Se ei ole hyväksyttävää

Anonyymi

Että yrittää iskeä varattua miestä.

109

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se. Ei ole olemassakaan mitään toiselle ihmiselle varattua ihmistä.

      • Anonyymi

        Tottakai on jos hän on itse haluaa olla toisen varattu. Ei sitä ulkopuolinen voi sanoa. Mitä kenekään väliin tuppaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on jos hän on itse haluaa olla toisen varattu. Ei sitä ulkopuolinen voi sanoa. Mitä kenekään väliin tuppaatte.

        Älkää sekaantuko toisten asiohin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on jos hän on itse haluaa olla toisen varattu. Ei sitä ulkopuolinen voi sanoa. Mitä kenekään väliin tuppaatte.

        Jos on sitoutunut suhteeseen, ei siinä ulkopuolisen vikittelyt tehoa. Ei mies ole tahdoton eliö, joka seuraa jokaista hymyn antavaa naista ilman omaa tahtoa.

        Pari voi varata yhdessä toisensa keskinäisellä sopimuksella. Se pitää kyllä kun molemmat tahtoo pitää sopimuksen voimassa. Yksipuolinen varaus ei kuitenkaan päde.


      • Anonyymi

        On jopa suotavaa iskeä ukkomiestä,kyllähän siinä mies virkistyy ja ego ja itsetunto paranee...pelkkää positiivista miehelle ja mielelle...Odotan innolla jos vaikka joku Sattuisi minuakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jopa suotavaa iskeä ukkomiestä,kyllähän siinä mies virkistyy ja ego ja itsetunto paranee...pelkkää positiivista miehelle ja mielelle...Odotan innolla jos vaikka joku Sattuisi minuakin...

        Kertoisitko itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jopa suotavaa iskeä ukkomiestä,kyllähän siinä mies virkistyy ja ego ja itsetunto paranee...pelkkää positiivista miehelle ja mielelle...Odotan innolla jos vaikka joku Sattuisi minuakin...

        Kannatan, kaikki tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan, kaikki tyytyväisiä.

        Kukaan nainen suostu tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen suostu tuollaiseen.

        Kuulehan mustis,aika monikin hakee edes pientä seikkailua varatusta miehestä,ei ole pakko johtaa mihinkään pitkäaikais-suhteeseen. Helppoa,eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan mustis,aika monikin hakee edes pientä seikkailua varatusta miehestä,ei ole pakko johtaa mihinkään pitkäaikais-suhteeseen. Helppoa,eikö vain?

        Helposti myös pääsee varatusta eroon. Sexii niinkauan kuin tarvis ja sit vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti myös pääsee varatusta eroon. Sexii niinkauan kuin tarvis ja sit vaihtoon.

        Helposti pääsee myös omasta maineestaan eroon 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti pääsee myös omasta maineestaan eroon 😂😂

        Maine sen kuin paranee vaan !


    • Anonyymi

      Sun ukkoas ole kukaan iskemässä.

      • Anonyymi

        vai olisiko ukko vapaata iskemässä?


    • Anonyymi

      Silloin on, jos toinen puhuu aina minä muodossa "minä asun, minulla on, minä sitä ja tätä" ja jättää vastaamatta kun toinen yrittää varovasti kysyä puolisosta. Sinkku siihen asti kunnes toisin todistetaan.

      • Anonyymi

        Vai minä muodossa.... Äidinkielen tunnilla opitaan puhumaan oikein suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai minä muodossa.... Äidinkielen tunnilla opitaan puhumaan oikein suomea.

        Sä et tainnut ymmärtää koko kommenttia. Unohda jos et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai minä muodossa.... Äidinkielen tunnilla opitaan puhumaan oikein suomea.

        Ja korkeakoulussa opetellaan tunnistamaan uutisankat oikeista kun toimittajia koulutetaan.


    • Anonyymi

      Isketty jo. ;)

      • Anonyymi

        Saisit hävetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit hävetä

        Te saatte hävetä. Kenenkään asiohin ei saa puuttua.


      • Anonyymi

        Varatun miehen iskemiseen petipuuhiin pystyy kuka tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatun miehen iskemiseen petipuuhiin pystyy kuka tahansa.

        Ootko sä tehnyt niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatun miehen iskemiseen petipuuhiin pystyy kuka tahansa.

        Ylpeyttä äänessä? Tiesitkö miksi teitä kutsutaan? Ai et, et varmaan halua kuullakaan 😂 kyllä meidän miesten "viidakkorumpu" tiedottaa helpot h*rot keneltä saa pillua tarvittaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylpeyttä äänessä? Tiesitkö miksi teitä kutsutaan? Ai et, et varmaan halua kuullakaan 😂 kyllä meidän miesten "viidakkorumpu" tiedottaa helpot h*rot keneltä saa pillua tarvittaessa

        Anna sille äijälles pillua vähän useammin tai paremmin ja lopeta se nalkuttaminen niin ei sen tarvitse etsiä petikaveria muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sille äijälles pillua vähän useammin tai paremmin ja lopeta se nalkuttaminen niin ei sen tarvitse etsiä petikaveria muualta.

        Se on miehellä vähän hankalaa se sellaisen joulumielen antaminen..


    • Anonyymi

      en ole koskaan yrittänyt iskeä yhtään ketään jonka olen tiennyt olevan varattu, kyllä se on siinä toisessa vika joka valehtelee olevansa vapaa!!!

    • Anonyymi

      ja sinä uskot heti jos joku katkera tulee sinulle tämmöistä väittämään??? kyse oli toisen ihmisen valehtelusta!!

      • Anonyymi

        enkä edes yrittänyt iskeä häntä kun hän ei minua edes siinä mielessä kiinnostanut.


    • Anonyymi

      En minä ketään ole iskemässä, enkä mä tiedä hänen varauksista. Tässä anonyymina saa rakastaa ketä vaan. Mä rakastan häntä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Vaikka rakastaisi, vaikka toinen olisi varattu, ei siinä ole mitään väärää. Tunteita ei voi valita. Toki jos varattua iskemällä iskee, eikä usko ei:tä, mennään sopivan rajan yli. Moraalinen pohdinta sen sijaan kuuluu tekoihin. Voi rakastaa hiljaa, voi kertoa tunteista, mutta olla toimimatta, voi keskustella tunteista, mutta jättää silti pettämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Vaikka rakastaisi, vaikka toinen olisi varattu, ei siinä ole mitään väärää. Tunteita ei voi valita. Toki jos varattua iskemällä iskee, eikä usko ei:tä, mennään sopivan rajan yli. Moraalinen pohdinta sen sijaan kuuluu tekoihin. Voi rakastaa hiljaa, voi kertoa tunteista, mutta olla toimimatta, voi keskustella tunteista, mutta jättää silti pettämättä.

        Eikö ole jo pettämistä käydä moraalista pohdintaa parisuhteen ulkopuolisen henkilön kanssa? Miten tuollaisesta tilanteesta voi palata? Eikö ihminen koe tekevänsä väärin nykyistä kumppania kohtaan, kun puhutaan selän takana toimimisesta toisen ihmisen kanssa? Miten tuollaisessa suhteessa voi olla jatkossa luottamusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Vaikka rakastaisi, vaikka toinen olisi varattu, ei siinä ole mitään väärää. Tunteita ei voi valita. Toki jos varattua iskemällä iskee, eikä usko ei:tä, mennään sopivan rajan yli. Moraalinen pohdinta sen sijaan kuuluu tekoihin. Voi rakastaa hiljaa, voi kertoa tunteista, mutta olla toimimatta, voi keskustella tunteista, mutta jättää silti pettämättä.

        Juuri näin. Eikö rakastumista voi kukaan kieltää. Eri asia mitä sillä rakkaudella tekee. Täällä kirjoittelu perustuu siihen, että jokainen lukija omii mitä omii. Vapaaehtoista. Varattu voi jättää omimatta, jos toisten tunteilu loukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Eikö rakastumista voi kukaan kieltää. Eri asia mitä sillä rakkaudella tekee. Täällä kirjoittelu perustuu siihen, että jokainen lukija omii mitä omii. Vapaaehtoista. Varattu voi jättää omimatta, jos toisten tunteilu loukkaa.

        Eikä rakastumista voi kukaan kieltää*


    • Anonyymi

      En ole iskenyt varattuja tai sinkkumiehiä, ei ole sellaseen tarpeeks ulkonäköä

      • Anonyymi

        Palsta pelle hän yrittää iskee milloin naisia, milloin miehiä, ei mitää järkee tuos touhus, ei välitetä antaa yrittää. Esiintyy toisina, kertoo epätotuuksia ym. paskaa.


    • Anonyymi

      Yksityisyyden loukkaus on vastenmielistä

    • Anonyymi

      Teetkö aina noin typeriä oletuksia

    • Anonyymi

      Ei ole hyväksyttävää seurata ihmistä salaa yksityisyyttä loukkaava materiaalia hyväksikäyttäen, ja puuttua ihmisen elämään tämän selän takana

    • Anonyymi

      Hävettääkö sua että et välitä toisen ihmisen oikeuksista. Siitä että ihmisellä ei ole ääntä, ja sinä saat olettaa ja puuttua toisen asiohin miten tahansa

      • Anonyymi

        Ei ole normaalia, eikä mieleltään terveen ihmisen touhua!


    • Anonyymi

      On noloa puuttua toisen asiohin tietämättä niistä mitään. Yksityisyyden loukkaus aiheuttaa kärsimystä

    • Anonyymi

      Kannattaa tosiaan pelätä siellä että joku tulee ja iskee sen vanhan kurpan. Varmaan se lähtee mielellään vieraan mukaan kun on noin saatanan tyhmä muija.

      • Anonyymi

        No, no eipäs yleistetä eivät kaikki vanhat kurpat toimi noin.


      • Anonyymi

        Sanonpahan vaan sivusta asiaan mitenkään liittymättä, että te VIERAITA ihmisiä kyttäävät AIVOTTOMAT URPOT olette itse niitä VIERAITA ihmisiä myös. Vieraita olette ja vieraiksi jäätte sairaalloisesti vainoamillenne ihmisille. (kommenttien perusteella jostakin tällaisesta on taas kerran palstalla kysymys).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonpahan vaan sivusta asiaan mitenkään liittymättä, että te VIERAITA ihmisiä kyttäävät AIVOTTOMAT URPOT olette itse niitä VIERAITA ihmisiä myös. Vieraita olette ja vieraiksi jäätte sairaalloisesti vainoamillenne ihmisille. (kommenttien perusteella jostakin tällaisesta on taas kerran palstalla kysymys).

        P.S. Ja kyllä, ovat moraalisesti arveluttavia sellaiset ihmiset, jotka antavat aina itselleen tai omalle sukupuolelleen/kavereilleen oikeudet mihin tahansa.

        Esimerkiksi eräs mies yritti väkisinpokata naista, joka instagramissa pyllisteli milloin yksin, milloin pienen vauvan ja/tai sen isän kanssa. Joten siinäpä sitä perseilymoraalia malliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonpahan vaan sivusta asiaan mitenkään liittymättä, että te VIERAITA ihmisiä kyttäävät AIVOTTOMAT URPOT olette itse niitä VIERAITA ihmisiä myös. Vieraita olette ja vieraiksi jäätte sairaalloisesti vainoamillenne ihmisille. (kommenttien perusteella jostakin tällaisesta on taas kerran palstalla kysymys).

        Tyrmään joutaisivat joka iikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonpahan vaan sivusta asiaan mitenkään liittymättä, että te VIERAITA ihmisiä kyttäävät AIVOTTOMAT URPOT olette itse niitä VIERAITA ihmisiä myös. Vieraita olette ja vieraiksi jäätte sairaalloisesti vainoamillenne ihmisille. (kommenttien perusteella jostakin tällaisesta on taas kerran palstalla kysymys).

        VIERAS pieras tälle!


      • Anonyymi

        Eipä oleiskettävissä sorry!!!


    • Anonyymi

      En ole muuten koskaan iskenyt miestä. Miehet aina iskeneet. No jäipä sekin sitten elämässä kokematta.

    • Anonyymi

      mä myönnän, vahingossa. en tiennyt.

    • Anonyymi

      Hyvinvoivan parisuhteen väliin ei pääse kukaan.

      • Anonyymi

        Näin se on. Jos suhteessa on pettämistä, on päätynyt väärän ihmisen kanssa yhteen.


      • Anonyymi

        Vaikka ois miten hyvä suhde, on sellasia ihmisiä jotka saa kicksit siitä pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Jos suhteessa on pettämistä, on päätynyt väärän ihmisen kanssa yhteen.

        Ei ole, on vaan pelureita joille pettäminen on harrastus. Tuo on niin turhaa vetää tuota "parisuhteessa vikaa"-korttia esille kun ei se noin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Jos suhteessa on pettämistä, on päätynyt väärän ihmisen kanssa yhteen.

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Niinpä! Varatun naisen iskeminen on paljon hyväksyttävämpää.

    • Anonyymi

      Ei taida olla palstalaisten vika ettet aloittaja osaa hoitaa parisuhdettasi.

      Jos miehesi rakkaus on sinua kohtaan loppunut hänen ei ole mikään pakko olla huonossa suhteessa.

      • Anonyymi

        Anonyymipalstalaisena tiedät aloittajan tilanteen. Voit tietenkin täällä palstalla hoitaa omat suhteilut kuntoon, mutta kyllä kuulostaa sekavalta tehdä johtopäätöksiä näiden aloitusten perusteella.
        Täällä olevat ja samoista asioista jankkaavaat elävä oman mielensä harhamaailmassa. Loppua ei tule kaipaus keskusteluille. Aina joku tekee uuden aloituksen, johon on taas hyvä samaistua. Näin oma mieli saa taas harhamaailmasta sitä ravintoa mitä se kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymipalstalaisena tiedät aloittajan tilanteen. Voit tietenkin täällä palstalla hoitaa omat suhteilut kuntoon, mutta kyllä kuulostaa sekavalta tehdä johtopäätöksiä näiden aloitusten perusteella.
        Täällä olevat ja samoista asioista jankkaavaat elävä oman mielensä harhamaailmassa. Loppua ei tule kaipaus keskusteluille. Aina joku tekee uuden aloituksen, johon on taas hyvä samaistua. Näin oma mieli saa taas harhamaailmasta sitä ravintoa mitä se kaipaa.

        Samat sanat vain aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat vain aloittajalle.

        On eriasia herättää yleistä keskustelua kuin kertoa omakohtaisia kokemuksia omasta elämästä anonyymipalstalla.
        Osa kirjoittajista osaa erottaa yleisen keskustelun ja henk. Koht. tunteilun rajan.
        Joo voihan sitä omista jutuista puhua, mutta miksi sotkea omaan tunne mössöön muita ihmisiä jos on jo muut hienot kanavat hoitaa ihmissuhteita henkilökohtaisesti.
        Halutaanko täällä vain satuttaa ja hämmentää toisten elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eriasia herättää yleistä keskustelua kuin kertoa omakohtaisia kokemuksia omasta elämästä anonyymipalstalla.
        Osa kirjoittajista osaa erottaa yleisen keskustelun ja henk. Koht. tunteilun rajan.
        Joo voihan sitä omista jutuista puhua, mutta miksi sotkea omaan tunne mössöön muita ihmisiä jos on jo muut hienot kanavat hoitaa ihmissuhteita henkilökohtaisesti.
        Halutaanko täällä vain satuttaa ja hämmentää toisten elämää.

        Tää palsta koostuu lähestulkoon pelkästä provoamisesta, toisina ihmisinä esiintymisistä. Ei kannata uskoa kaikkea näkemäänsä ja kuulemaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää palsta koostuu lähestulkoon pelkästä provoamisesta, toisina ihmisinä esiintymisistä. Ei kannata uskoa kaikkea näkemäänsä ja kuulemaansa.

        Sulla on vähän liian pienet kuviot. Ei se naapurin Jaska täällä kaikkia kirjoituksia tee. Tuskin edes yhtäkään. Säälittää tuo sun turha kyttääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää palsta koostuu lähestulkoon pelkästä provoamisesta, toisina ihmisinä esiintymisistä. Ei kannata uskoa kaikkea näkemäänsä ja kuulemaansa.

        Näin se homma menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on vähän liian pienet kuviot. Ei se naapurin Jaska täällä kaikkia kirjoituksia tee. Tuskin edes yhtäkään. Säälittää tuo sun turha kyttääminen.

        Ehkä sulla on liian pienet lähiökuviot, jos mielestäsi lähes ainoan järkevän kommentin kirjoittaja on joku tietämäsi naapurin jaskan/ jeren/ jussin/ juha-matin tms tunteva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat vain aloittajalle.

        Palsta pelle setätäti taitaa jauhaa tätä samaa, itte kysyy ja itte vastaa:0leggi,tyhmä kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta pelle setätäti taitaa jauhaa tätä samaa, itte kysyy ja itte vastaa:0leggi,tyhmä kiusaaja.

        No tämähän on päivänselvä asia, että enimmäkseen setätäti vastailee itselleen, mutta kyllä se joskus pari hoopoa houkuttelee vastaamaan ja uskomaan juttuihinsa.


      • Anonyymi

        Selvittäkääpä kuka on aloittaja? Olis hyvä tietää, onko sama provolija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat vain aloittajalle.

        Itselleen kö vastasit trolli:0


    • Anonyymi

      Varatut rauhaan, vaikka tunteita olisikin. Raskasta on, mutta kaipa tästä selviää.

    • Anonyymi

      Juttelu ei ole iskemistä.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


    • Anonyymi

      Ei ole hyväksyttävää ei. Mikä arvo nykypäivänä on avoliitolla, avioliitolla?

      • Anonyymi

        Ei ole hyväksyttävää keksiä valheita.
        Ei ole hyväksyttävää sinun toimia puolisosi seläntakana.


    • Anonyymi

      Kahden ihmisen välillä oleva rakkaus on oikein.
      Hyvin oikein.

    • Anonyymi

      On hyväksyttävää kun kummallikin on tunteita.
      Ja jättävät entisensä. 👍

      • Anonyymi

        Siis ensin rehdisti erotaan ja sitten voi säätää niin monen kanssa kun haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ensin rehdisti erotaan ja sitten voi säätää niin monen kanssa kun haluaa

        Siinäpähän eroa ja muuta takas sinne Viroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpähän eroa ja muuta takas sinne Viroon.

        No en helvetissä muuta mihinkään Viroon, muuta itte Moskovaan?


    • Anonyymi

      Aika säälittäväähän se on.

    • Anonyymi

      Täällä päin on semmoinen sanonta, että uskovaisten tavara on yhteistä ;)

      • Anonyymi

        Se on kommunistien, ei uskovaisten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kommunistien, ei uskovaisten!

        Uskossa olevien ei pitäisi keksiä valheita, millä yritetään sotkea ulkopuolisen elämää. Edestä löytyy vielä. Turha esittää ulkokuorisesti parempaa kun vadin sisäpuoli on täynnä törkyä.


    • Anonyymi

      No ei tietty ole. Maailmassa miehiä riittää niin miksi varattuun takertua. Kilpailuviettikö vai mikä lonkkavika tollasta saa aikaan.

      • Anonyymi

        Tähän lisäisin vielä sen että naisella on merkitys miehen kiinnostavuudessa. Hyvännäköisen naisen miehillä riittää piirittäjiä .muuten on ihan öö.ja kun meitsi ottaa nii johan olis jonossa muitakin.haha,huomattu on😝


    • Varattu mies saa päättää ihan itse, saako hänet iskeä...

    • Anonyymi

      Ei olekkaan. Siksi en yritä iskeä, rakastan vaan..

    • Anonyymi

      Miten niin ei ole hyväksyttävää? En edes vaadi omaksi, mutta jospa vähän lainaksi saisin...

      Jos ei ole leipää, täytyy syödä kakkua.

      • Anonyymi

        On aika sairasta kirjoittelua. Ei muuta voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika sairasta kirjoittelua. Ei muuta voi sanoa.

        Todella sairasta. Provo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella sairasta. Provo

        Edellisille kahdelle tiukkapipolle vielä tiedoksi, että teidän moraalimurheet ei minua paljon kiinnosta. Eikä ne varmaan muitakaan kauheasti hetkauta, mutta hyvä jos olette itse tyytyväisiä siihen nurkkaan, mihin olette itsenne maalanneet. Onnea vaan teillekin valitsemillanne poluilla.

        Ja vielä ketjun aloittajalle selvennykseksi, että siis käytännössähän se on usein suorastaan pakko yrittää iskeä se varattu - siinä menisi vaan ikä ja terveys jos alkaisi odotella että se varattu uskaltaisi tehdä jotain siirtoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisille kahdelle tiukkapipolle vielä tiedoksi, että teidän moraalimurheet ei minua paljon kiinnosta. Eikä ne varmaan muitakaan kauheasti hetkauta, mutta hyvä jos olette itse tyytyväisiä siihen nurkkaan, mihin olette itsenne maalanneet. Onnea vaan teillekin valitsemillanne poluilla.

        Ja vielä ketjun aloittajalle selvennykseksi, että siis käytännössähän se on usein suorastaan pakko yrittää iskeä se varattu - siinä menisi vaan ikä ja terveys jos alkaisi odotella että se varattu uskaltaisi tehdä jotain siirtoja...

        psyko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella sairasta. Provo

        Provo on kyllä taatusti, mutta se on sitten eri asia haluaako nämä jännäjaanat ja janit sitä sellaiseksi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        psyko.

        Sinäkin saatat olla jos intoilet tällaisesta heikkolaatuisesta provosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisille kahdelle tiukkapipolle vielä tiedoksi, että teidän moraalimurheet ei minua paljon kiinnosta. Eikä ne varmaan muitakaan kauheasti hetkauta, mutta hyvä jos olette itse tyytyväisiä siihen nurkkaan, mihin olette itsenne maalanneet. Onnea vaan teillekin valitsemillanne poluilla.

        Ja vielä ketjun aloittajalle selvennykseksi, että siis käytännössähän se on usein suorastaan pakko yrittää iskeä se varattu - siinä menisi vaan ikä ja terveys jos alkaisi odotella että se varattu uskaltaisi tehdä jotain siirtoja...

        Pakko iskeä varattu....? Ei vittu mikä yleiskone. Luuletko että miehet tuollaista haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko iskeä varattu....? Ei vittu mikä yleiskone. Luuletko että miehet tuollaista haluaa?

        Nämä viimeiset mohikaanit kimittämässä selvälle provolle on kyllä kerrassaan huvittavia yleisämpäreitä🤭


    • Anonyymi

      Ei olekaan, joten lopeta yrittäminen👎

      • Anonyymi

        Huonon saa iskeä lupaa kysymättä. Helppo nakki. Hyvää ei iskuyritykset heilauta💎😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonon saa iskeä lupaa kysymättä. Helppo nakki. Hyvää ei iskuyritykset heilauta💎😊

        Ja muistakaa karma. Minkä toiselle teet sen tulet tekemään itsellesi.💎


    • Anonyymi

      Kyllä mies on toiminut väärin jos on ihmissuhteessa, jossa luvattu tulevaisuutta toiselle osapuolelle ja samalla annetaan huomiota kolmannelle. Ei kukaan ulkopuolinen tiedä toisen suhteen laatua. Toisten, vieraiden asiohin puuttuminen myös väärin.

    • Anonyymi

      Ihan tarpeeton ja turha aloitus taas. Jos olet huolissasi miehesi/vaimosi iskijöistä, niin käänny puolisosi puoleen. Sen iskijän puoleen on ihan turha kääntyä. Hänelle sua ei ole olemassa.

      • Anonyymi

        Jos suhde on kunnossa, silloin ei ole iskettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos suhde on kunnossa, silloin ei ole iskettävissä.

        Jokainen on iskettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on iskettävissä.

        Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.

        Ei ehkä tänään mutta vuoden parin päästä sekin. Tai no jos on täysin frigidi niin ei sellaiset. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Sun mielipiteesi ei ole tärkeä. Rakkaus on tärkeä ja jos kohde on varattu ja silti kiinnostunut, niin sinä olet kohta exä.

      Ei ole hyväksyttävää, että exä arvostelee entisen miehensä nykyistä.

    • Anonyymi

      Eroa, jos pitää täällä etsiä miehensä iskijää. Tiedät, että olet jo hävinnyt kun tänne kirjoittelet.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko aidosti että joku puoliso kirjoittelisi noin? Vai kuvitteletko että lukijat ovat niin yksinkertaisia, että nielevät idioottiprovoketjusi?

        Olet tosiaan jo hävinnyt, kun tänne kirjoittelet. Katsos, kun niillä on siellä elämä. Yhteinen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko aidosti että joku puoliso kirjoittelisi noin? Vai kuvitteletko että lukijat ovat niin yksinkertaisia, että nielevät idioottiprovoketjusi?

        Olet tosiaan jo hävinnyt, kun tänne kirjoittelet. Katsos, kun niillä on siellä elämä. Yhteinen. ;)

        Idioottiprovoketjun suhteen olet oikeassa, mutta mitä tulee johonkin joidenkin henkilöiden yhteisiin ja palstoihin, niin yhtä hullua kummitusjuttua on sullakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe