Ideapark pysäköinti

Anonyymi

Eipä paloturvallisuus ole etusijalla kun porukka tekee "ylimääräiä parkkiruutuja" eikä ideaparkkia tai paikallista palokuntaa kiinnosta.. No kun ihmisiä kuolee niin joku kai kantaa vastuun?

13

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alueelle pitäisi palkata nopeasti joku parkki-Pate. Pysäköinti on todella holtitonta, vaikka paikoista ja tilasta ei ole pulaa. Pysäköinti muuten on sellainen juttu, josta on hyvin helppo huomata autoilijan älykkyystaso. Mistähän johtuu, että näistä törkeästi väärin pysäköivistä suuri osa on ns. premium-autoja?

• Anonyymi

Premium-autoja siksi, että Audi ja bmw-miehet ovat sitä mieltä, että säännöt ovat muita varten. Toinen usein väärin pysäköivä porukka ovat ns. amis-pojat Nissaneineen ja Corolloineen.

• Anonyymi

Paljonko maksatte minulle olen työttömänä voisin mennä kouluttamaan väärin parkkeeraajia olis hyvin aikaa. Löytyy painijataustaa sekä psykologian opintoja.

• Anonyymi

Hei PaloPena,
      Just, joo , missä nyt muualla on jotenkin erilailla parkit ,
      ja vaahtosammutin joka ruudun välissä?

• Anonyymi

Uudehko bmw oli prismalla parkissa parkkialueen ulkopuolella koska kumipää luulee ilmeisesti omistavansa premium merkin ja pysäköinti säännöistä viis.
      Tumma bmw rek nro. SLP-965

Otin kuvat ja selvitykseen menee. Odottelin puolisen tuntia mutta ketään ei tullut autolle, pääsi tällä kertaapälkähästä. Selvityksessä on omistajatiedot, katson myös onko ns. pankin auto. Tulen kirjoittamaan tänne myöh.

Lähetän kuvat myös pysäköinninvalvontaan, ideaparkille ja poliisille.

• Anonyymi

95% kaikista premiumluokan autoista on pankin tai työsuhdeauto jolla pitää elvistellä kuin omallaan. Mulkunjatkeet yleensä pitää parkkeerata näyttävästi että "köyhemmät" sitten näkisi kuinka uhkea minä olen kun tulen ostamaan prismasta pulkkituotteita perheelleni.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Itse näitä huvikseni katselen trafin tietokannasta ja 90% yli 20keur autoista on pankin/firman nimissä. Suomalaiset on sinällään surkeaa väkeä. Pitää näyttää että hyvin menee mutta ei omisteta oikeasti mitään. Velkaa on niin hemmetisti.

Pohjoismaiden white-trash kansa.

• Anonyymi

Näyttämisen takia otetaan velkaa häh . Taitaa olla ns kravattiköyhälistön suurin huvi sekin. Rahoitusyhtiöt ja pankit tätä maata pyörittää että duunaripelletkin saa ajaa premium luokan kieseillä hetken edes elämässään. Loppu onkin jo tiedossa luottotiedot menneet ja kaikki ulosotossa lopulta.

• Nyt töihin sieltä shoppailemasta perkele.

• Anonyymi

Nyt ei kyllä tuollainen vetele...kyllä työajallakin saa shoppailla! Ihan sama vaikka menettää työt...

• Anonyymi

Sen kun päästää ilmat renkaasta väärin pysäköineeltä niin miettii mihin jättää

• Anonyymi

Jos et uskalla, soita Karpolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et uskalla, soita Karpolle

Ylöjärveltä suora tie
        Lempäälään.
        Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3514
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      145
      1956
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1681
    4. 86
      1558
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      91
      1544
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1212
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1170
    8. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      267
      1156
    9. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      74
      1138
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1041
    Aihe