Säälittävä Esko E pois Novalta, kuvo äijä.
Aina samaa Kolumbia- höpötystä ja Vikkeä.
Kuka jaksaa enää kuunnella?
Esko Eerikäinen tunkee joka tuuttiin
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Outo typpi tuo Esko - Anonyymi
Pelle! Puhuu paljon, mutta ei mitään asiaa.
- Anonyymi
Mitä!!? Eskon lähestymiskielto kumottiin joskus vuonna 2010 ja vastapuoli haukkui Eskoa julkiseksi pelleksi, koska oli niin vihainen. Ja lupasi julkisesti mustamaalata medioissa sekä Eskoa että silloista puolisoa.
- Anonyymi
Ettekö ole huomannut, itse teette täällä sitä samaa korona korona korona.👹
- Anonyymi
Myös samma koko ajan, Sofi Sofi Sofi. Martina Martina Martina 🤔
- Anonyymi
No ei kukaan, vieläkö Eerikäinen jatkaa tätä yhtä samaa, ei hänellä kyllä " lamppu syty eikä välky " on sen verran nolo tapaus. Onko Nova joku suojatyöpaikka ???? Ilmeisesti on, eihän nyt kukaan järkevä ihminen kuuntele Eerikäisen ikuista saagaa Kolumbiasta , familiasta ja Mi Vidasta.
- Anonyymi
Ja pelkkää tarinaa, iltasadut jääny päälle
- Anonyymi
Sentään vaihtanut kynsilakan väriä. Ennen oli mustat kynnet nyt on punaiset. Naurettavaa vanhalla miehellä.
- Anonyymi
Haloo, etkö viimeviikolla aloittanut saman asian jauhannan, rauhoitu. Tuo on surullista. Jos noin korpee ota asianomaiseen yhteyttä.
- Anonyymi
Mä tykkään Eskosta! Vaikuttaa myös mahtavalta isältä.
- Anonyymi
No tottakai, super mahtava, ettei vaan olisi diplomaatin poika itse asialla ??? Hahhaaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai, super mahtava, ettei vaan olisi diplomaatin poika itse asialla ??? Hahhaaa...
No en ole diplomaatin lapsi lainkaan. Mä en jaksa uskoa, että kirjoitusten kohteena olijat vaivautuu tälle palstalle.
- Anonyymi
Huvitti kun Esko kertoili luopuneensa kahvin juonnista ja koville otti. Sit viikkoa myöhemmin storyssa kertoi miten hyvä vaikutus kahvin jättämisellä nyt olikaan. Nukkuu paremmin ja parempi olo yms. ja samalla näyttää storyssaan järkyttävän väsähtäneeltä ja stressaantuneelta.
- Anonyymi
Perus Eskoa, sukeltaa jo
- Anonyymi
Koville ottaa radiojuontajan homma, kun ei ole näitä eväitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464051Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!38953Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!332871Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780