Trump sai kyseenalaista kunniaa kun usan koronakuolemia uutisoitiin olevan maailman eniten, yli 250 000 henkeä.
Trump on tässä valossa maailman huonoin kansanjohtaja. Trump ja persut oletettavasti kiistävät luvut median hyökkäyksenä heitä kohtaan...... ???
Trump johti maansa maailmanennätykseen.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump se uskaltaa vetää raakaa linjaa. Köyhät kun eivät saa terveydenhoitoa, korona poistaa "heikomman" aineksen.
- Anonyymi
Suurin osa noista kuitenkin kuolee sairaalassa, joten jotenkin persiilleen menee väittämäsi.
- Anonyymi
Tiedoksi, ettei USA:n presidentti hoida epidemioita. Sen tekee terveysalan ammattilaiset. Täällä meilläkin terveysalan ammattilaiset vastaa epidemioiden yms. sairauksien hoidosta. Ei S. Niinistökään täällä ole koronahommissa. Tosin sen verran teki, että ehdotteli Nyrkin perustamista, kun oma hallitus ei saanut mitään aikaan.
Trumpin ennätyksiä? Esim. historian suurin työllisten määrä.- Anonyymi
Työlliset trumpin ansiota,holtiton korona ei?
Populisti ei periaatteesta vastaa koskaan rehellisesti. - Anonyymi
Trump on vähätellyt koronaa koko pandemian ajan ja mennyt politiikassaan tuottavuus edellä ihmishenkien kustannuksella. Kova hinta pitää työllisyys ylhäällä, eikä se siitä huolimatta pysynyt.
Trump on kaikkien aikojen huonoin pressa USA:ssa. Nyt kun hänen pitäisi olla helpottamassa vallan siirtymistä, hän pelaa golfia. - Anonyymi
Minulla on ihan eri käsitys Trumpin ja Niinistön virkatehtävistä. Trump tehtailee lait, ja jollei Walkoisen Talon työväkiväki ole ehtinyt pyyhkiä niitä roskiin (Woodward 2017), republikaani-kätyrit hyväksyy ne.
Niinistö ei luonnostele lakeja, vaan toteuttaa tulevaisuuden lakeja (esim. vammaiseksi jalostetun eläimen hoitoonohjaus). - Anonyymi
Siis USA:ssa presidentti on "pääministeri"! Eli ei voi verrata Niinistöön.
- Anonyymi
Emme kiellä.
Ihmettelemme vaan, että minkähän takia valtavavalemediat ”unohtaa” aina kertoa että mikä maa johtaa maailman koronatilastoja ”kuolleita per 100 000 asukasta kohti”!?
Johtuisko siitä, että kyseessä on suvakkien paratiisin EUn ydinvaltioita? :)
PS: Ja tolla listalla sit USA on vasta 14. Ja sen edellä 5 muuta EU-maata. Esim. Espanja ja UK tärkeimpinä.
PS2: Kyseisen maan nimen paljastamisen jätän hövelisti sille yhdelle suvakkitrollille, joka tykkää sitä tänne spämmäillä, niin on senkin elämällä joku tarkoitus! ;) :D- Anonyymi
... jännä juttu muutes, että tolla listalla Kiina on ihan loppupään maita (8. vähiten) vaikka sieltä kaikki alkoi!
Anonyymi kirjoitti:
... jännä juttu muutes, että tolla listalla Kiina on ihan loppupään maita (8. vähiten) vaikka sieltä kaikki alkoi!
Tässä lienee salaliittoteorian paikka?
Miksi korona lähti kiinasta ja nyt se on "(8. vähiten)"?
Sairastava valtio?- Anonyymi
"Ihmettelemme vaan, että minkähän takia valtavavalemediat ”unohtaa” aina kertoa että mikä maa johtaa maailman koronatilastoja ”kuolleita per 100 000 asukasta kohti”!?"
Kyllä minä ainakin olen ihan valtamediasta sekä lukenut että kuullut Belgian sekä muiden Euroopan maiden tilanteesta. Eivät siis ole unohtaneet, mutta ehkä sinä luet ja kuuntelet valikoivasti uutisia, kun tuollaista väität.
- Anonyymi
Niinpä listalla komeilee amerikan persu kuten brittien oma pölhö-kustaa onneksi meillä ei persut johda olisimme muuten kuilun partaalla.
- Anonyymi
Ruotsin kaamea tautitilanne johtuu sekin Suomen persuista, eiks jeh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsin kaamea tautitilanne johtuu sekin Suomen persuista, eiks jeh?
Suomen henkisen tila ja muuttuminen, se on persujen selkärepussa tuotu rintamille ja pienet huuliviikset siinä samassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777