Kaljut miehet näyttävät isoilta vauvoilta

Lilah

Miksi aina kehutaan miten kaljut miehet ovat seksikkäitä? Minusta se on kaikkea muuta kuin seksikästä. Jos sattuu olemaan vielä pyöreä naama ja lyhyt pottunenä keskellä naamaa niin sehän on kuin jättikokoinen vauvanpullero!!

73

3362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

ole ulkonäön varassa!

• Lilah

Kyllä tasan tarkkaan on! Mistäs se sitten on kiinni? Ei ainakaan kalliista vaatteista! Kauniin päällä on kaikki kaunista, vaikka jätesäkki!Sehän on kaiken perusta. Eihän kukaan mihinkään virtahevon näköiseen halua tutustua saatikka lähestyä intiimimmin. Tietysti jos on niin aineissa että ei edes tajua mitään.

• Joku nikki
        Lilah kirjoitti:

Kyllä tasan tarkkaan on! Mistäs se sitten on kiinni? Ei ainakaan kalliista vaatteista! Kauniin päällä on kaikki kaunista, vaikka jätesäkki!Sehän on kaiken perusta. Eihän kukaan mihinkään virtahevon näköiseen halua tutustua saatikka lähestyä intiimimmin. Tietysti jos on niin aineissa että ei edes tajua mitään.

Ei sama asia!

• Tulitko ala-asteelta
        Lilah kirjoitti:

vai lekarista?

• nättilä
        Lilah kirjoitti:

Juice Leskinen on lohkaissut näyttävänsä pohjoiskarjalaiselta emännältä.

Silti hän sanoo flaksin käyvän kuin kärpästen tuoreeseen sontakasaan.

Ainakin hyvää itse-ironiaa!

• Melkonen
        nättilä kirjoitti:

Juice Leskinen on lohkaissut näyttävänsä pohjoiskarjalaiselta emännältä.

Silti hän sanoo flaksin käyvän kuin kärpästen tuoreeseen sontakasaan.

Ainakin hyvää itse-ironiaa!

jos tyyppi on vähänkin julkkis, vaikka naama muistuttais petolinnun peräpäätä.

• n52
        Lilah kirjoitti:

kuulee lausumattomista sanoista,viipyvistä katseista,hiljaa lähestyvästä tunteesta,ikuisesti salaperäisetä leikistä joka kutsuu leikkiin ne jotka näkevät ja kuulevat.

• plutaaja

seksikkäitä sit ne joilla roikkuu "poninhäntä" niskassa, sellanen pieni ruskea siimahännänpätkä, tai sitten ne pula-ajan piitlekset pesemättömine kuontaloineen. Kukin taaplaa tyylillään.

• Lilah

mene toiseen laitaan! Siististi leikatut tuuheat ja puhtaat hiukset ovat puoleensavetävimmät! Saa olla harmaatkin, ne suorastaan huokuvat charmia. Sen sijaan kiiltävä kaljupölkky on suorastaan kuvottava! Siihen vielä vähän hilsettä ja näppyjä niin ... oksennus kohta lentää...!! Pölymoppikin päässä peittona on parempi!

• Pirre*
        Lilah kirjoitti:

mene toiseen laitaan! Siististi leikatut tuuheat ja puhtaat hiukset ovat puoleensavetävimmät! Saa olla harmaatkin, ne suorastaan huokuvat charmia. Sen sijaan kiiltävä kaljupölkky on suorastaan kuvottava! Siihen vielä vähän hilsettä ja näppyjä niin ... oksennus kohta lentää...!! Pölymoppikin päässä peittona on parempi!

sinä voit sanoa ihmisen ulkomoudosta noin, monelle miehelle on vaikeaa hyväksyä kaljuuntumisensa, oli se joko peritty tai sairauden seurauksena "saatu"!?

Perunanenälleenkään ei ihminen yleensä voi muutakuin kasvaa nenäänsä ylemmäksi, minä en pidä yhtään siitä kun ihmisiä luokitellaan ulkomuodon- tai ominaisuuden mukaan jolle ei itse mahda mitään, se vasta on julmaa jos mikä, ei oravan tappo!

Voisiko sitä jo viimeistään tässä iässä alkaa ajattelemaan pikkuisen ihmisystävällisemmin tai vaikka kypsemmin tai armollisemmin..

• pakko olla
        Lilah kirjoitti:

provo.

• sinitiainen
        Pirre* kirjoitti:

sinä voit sanoa ihmisen ulkomoudosta noin, monelle miehelle on vaikeaa hyväksyä kaljuuntumisensa, oli se joko peritty tai sairauden seurauksena "saatu"!?

Perunanenälleenkään ei ihminen yleensä voi muutakuin kasvaa nenäänsä ylemmäksi, minä en pidä yhtään siitä kun ihmisiä luokitellaan ulkomuodon- tai ominaisuuden mukaan jolle ei itse mahda mitään, se vasta on julmaa jos mikä, ei oravan tappo!

Voisiko sitä jo viimeistään tässä iässä alkaa ajattelemaan pikkuisen ihmisystävällisemmin tai vaikka kypsemmin tai armollisemmin..

Ulkomuoto OK...sisus täyttä p.....* Näinhän se usein käy ? Wanhan ajan kaawan mukaan- moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa......!
        HYVÄÄ huhtikuuta kaikille kuitenkin...!!!

• kalju mies

voi olla seksikäs, ponnaripäinen voi olla seksikäs, puolikalju voi olla seksikäs, no rasvaletti ei kyl voi olla..

Sehän ei ole tukasta kiinni ollenkaan, vaan niistä tukanjuurista, you know.

Seksikkyys ylipäätään miehessä/naisessa ei ole ulkonäkökysymys, sitä joko on seksikäs tai sitten ei ole. Seksikkyys on ihmisen olemuksessa.

• Urkki-fani

Oli aikansa seksikkäimpiä miehiä!

• plunger

Seksikkyyden tuntu syntyy olemuksesta, siinä ilmeet ja eleet merkitsevät PALJON enemmän kuin kaunis tai vaatimaton kuori.
        Tietysti, ulkonäen virheet aiheuttavat torjuntaa, se on alitajuista, se on kautta luomakunnan näin. Siten virtahepo-olemusta eivät kasvojen, silmien liikkeet silmistä kokonaan vie.

Tekee mieli kirjoittaa vielä, että jos minun elämäni NAINEN olisi arvioitu vain ulkonäkön perusteella, ei olisi paljon pisteitä annettu. Ulkonäkö tai vaatteet eivät meidän tutustumista ratkaissut - siinä minun polvet heikotti juuri ilmeiden ansiosta. Ja vielä se toimi toisinpäin, näin hän kertoi.

• Lilah
        Urkki-fani kirjoitti:

Oli aikansa seksikkäimpiä miehiä!

Ei tarvitse laittaa kuin tummasankaiset silmälasit paljaan polven eteen niin sehän on kuin ilmetty Urkki! Kokeile!

• kummallista
        Lilah kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa kuin tummasankaiset silmälasit paljaan polven eteen niin sehän on kuin ilmetty Urkki! Kokeile!

että näin kypsemmällä iällä vielä kategorioidaan ihmiset esimerkiksi karvanlaadun perusteella.

Meistä suurin osa on jo sen verran elämää nähnyt ja kokenut, ymmärtääkseen ulkonäköseikkojen olevan sivuasia oikeassa syvemmässä ihmissuhteessa. Tosin, jos ei haekaan eikä tunne tarvitsevansakaan todellista kiintymystä, voi olla että tukka on silloin pääasia....

• Tytteli,53wee

Se on rumaa jos mies om koree!

• Tytteli,53wee

Ne koreet on usein toisensuuntaisia...

• Eva-Marie

Ehkä se paljas pinta. Ei mitään päällä. Minusta kaljut ei ole yhtään seksikkäämpiä kuin muutkaan. Seksikkyys on vallan muuta, kuin kalju pää oli se sitten ylä tai alapää.

• puolkaljuna

On se vaan ihan eri asia, onko kaljuna ylä - vai alapää! Seksikkyyttähän on nimenomaan alapään kaljuus, EIKÄ yläpään.

• Joku nikki
        puolkaljuna kirjoitti:

On se vaan ihan eri asia, onko kaljuna ylä - vai alapää! Seksikkyyttähän on nimenomaan alapään kaljuus, EIKÄ yläpään.

Tukattomana joidenkin alapää aika surkea näky!

• puolkaljuna
        Joku nikki kirjoitti:

Tukattomana joidenkin alapää aika surkea näky!

Ei ole tukkaa tarkoitus istuttaa sinne alapäähän, haloo. Meinaan, että onhan hygieenisempääkin olla alapäästä vähäkarvaisempi. Tuskin sinne suurennuslasilla on tarkoitus mennä katseleen.

• Eva-Marie
        puolkaljuna kirjoitti:

Seksikkyys ei ainakaan ole sen pään kaljuudesta kiinni.

• puolkaljuna
        Eva-Marie kirjoitti:

Seksikkyys ei ainakaan ole sen pään kaljuudesta kiinni.

Tuskin on kummankaan pään karvoista tai karvattomuudesta kiinni koko seksikkyys.

• Ajattele vähän
        puolkaljuna kirjoitti:

Ei ole tukkaa tarkoitus istuttaa sinne alapäähän, haloo. Meinaan, että onhan hygieenisempääkin olla alapäästä vähäkarvaisempi. Tuskin sinne suurennuslasilla on tarkoitus mennä katseleen.

"Kalju" 10 cm.....

• puolkaljuna
        Ajattele vähän kirjoitti:

"Kalju" 10 cm.....

Ei ollut minun kirjoituksessa kyse kaljusta 10 senttisestä!!!

• Eva-Marie
        puolkaljuna kirjoitti:

Tuskin on kummankaan pään karvoista tai karvattomuudesta kiinni koko seksikkyys.

Seksikkyys on jotain muuta kuin kaljuus. Katsotaan sitä sitten mistä suunnasta tahansa.

• Ei tuuhea

näin:Mitä paskasempi tunkio sitä tuuheampi ruoho.

• tunkiossa

ei seiso ku talikko :DD

• AGNES

..pelekällä naamalla eletä ja jokaanen pottunenäänen kaljupää on ollu komia nuorena ja kersana helekutin suloonen. JOS ei toiselle kelepaa kalju ja pottunenäänen kunnon ukko, niin se voi toiselle olla rakas. Mikä sitä kukaan on toistensa ulukonäkyä morkkaamahan, katto peiliin,rumuutta voi löytyä kotioloostaki.
      Saakeli nottoon pahalla tuulella...

• taikanainen

pitää tietysti vastata :))
      En nyt ehtinyt lukemaan noita muita, joten toistoa saattaa tulla.

Mielestäni kaljut miehet OVAT seksikkään näköisiä, niinkuin kyllä sellaisetkin joilla on hiukset ;)Päävärkki ei yksinään ole ratkaiseva tekijä eikä edes ulkonäkö, vaan se mitä hehkuu sisältä. Karisma ja Charmi. Älykkään oloinen mies on myös seksikkään oloinen.

• Jermu

Entäpä sinä sitten..kalju, punainen naama ja potaattinenä siinä keskellä. Siinä saattaa unohtua jo se vauvanpullerokin. Jag har talat!

• Kukas muu koiran hännän nostaa

jos ei vauva itse ;D

• Jermu
        Kukas muu koiran hännän nostaa kirjoitti:

jos ei vauva itse ;D

Uskomatonta selvitystä multinettikatkeroituneelta, joka halveksii minua.

Jermu kirjoitti:

Uskomatonta selvitystä multinettikatkeroituneelta, joka halveksii minua.

Vaan kaljupäisistä joita ilmeisesti halveksit :(

• Jermu

Vaan kaljupäisistä joita ilmeisesti halveksit :(

Lueppas nyt ihan rauhassa uudelleen. Kuka halveksii ja mitä.
        Mustanhuumorin aakkoset on syytä näköjään lukea myös.

Jermu kirjoitti:

Lueppas nyt ihan rauhassa uudelleen. Kuka halveksii ja mitä.
        Mustanhuumorin aakkoset on syytä näköjään lukea myös.

Siinä sitä Jermulla oppimista ;D

• Jermu

Siinä sitä Jermulla oppimista ;D

Laitoinkin tuonne oman avauksen alle vastauksen sinulle, mitä olet täällä kautta puskien kysellyt.
        Ai, että tulee oleen taas hauska viikonloppu täällä ja koska niin kovasti toivoit, niin olen ilonasi täällä osapuilleen vuoden loppuun. Ja tämä kaikki vain sinun pyynnöstäsi. Hauska katsella räpistelyäsi.

Jermu kirjoitti:

Laitoinkin tuonne oman avauksen alle vastauksen sinulle, mitä olet täällä kautta puskien kysellyt.
        Ai, että tulee oleen taas hauska viikonloppu täällä ja koska niin kovasti toivoit, niin olen ilonasi täällä osapuilleen vuoden loppuun. Ja tämä kaikki vain sinun pyynnöstäsi. Hauska katsella räpistelyäsi.

Sinulle ei ilmeisesti vielä ole selvinnyt että täällä on muillakin oikeus arvostella toisia kuin sinulla,et tosiaankaan häiritse minua,päinvastoin aina kun luen katkeria kyykytyksiäsi olen todella ylpeä itsestäni ja siitä mitä elämässäni olen jo tähän mennessä saanut aikaan :)

• Jermu

Sinulle ei ilmeisesti vielä ole selvinnyt että täällä on muillakin oikeus arvostella toisia kuin sinulla,et tosiaankaan häiritse minua,päinvastoin aina kun luen katkeria kyykytyksiäsi olen todella ylpeä itsestäni ja siitä mitä elämässäni olen jo tähän mennessä saanut aikaan :)

siinä olet aivan oikeassa, mutta silloin pitää pystyä ottamaan vastaan myös takaisinkin.
        Tämä aloitus esimerkiksi on vain huono provo, jolla yritetään selittää jotenkin kaljun ihmisen huonoutta. Itse en ole kalju, mutta vastasin siihen aivan samantasoisesti, kuin tuo avaus oli tehty.
        Se, että oletkin yhtäkkiä ylpeä itsestäsi, ei korreloi mihinkään vastaukseen mitä olet täällä tai tuolla muualla minulle heitellyt, vaan se on ollut katkeraa kitinää koko ajan. Se, että olen leikitellyt kanssasi ja pallotellut vastauksiasi mitenpäin vain olen halunnut, kertoo kyllä riittävästi siitä. Ihmettelen, ettet sitä jo ole huomannut.
        Eli kivunsietoa lisää, jos aikoo arvostella muita. Minä siedän analysointia, mutta en aina hyväksy sen tuloksia. Kirjoitin jo siitä toissapäivänä. Yritä ymmärtää se ero, jos aiot jatkaa perässä kulkemistasi. Et ole vieläkään ymmärtänyt sitä aivan yksinkertaista pointtia täällä olemiselleni. Etsit sitä aivan liian syvältä tarkoituksella tai sitten et. Ei se ole siellä.

• Äly älä jätä
        Jermu kirjoitti:

siinä olet aivan oikeassa, mutta silloin pitää pystyä ottamaan vastaan myös takaisinkin.
        Tämä aloitus esimerkiksi on vain huono provo, jolla yritetään selittää jotenkin kaljun ihmisen huonoutta. Itse en ole kalju, mutta vastasin siihen aivan samantasoisesti, kuin tuo avaus oli tehty.
        Se, että oletkin yhtäkkiä ylpeä itsestäsi, ei korreloi mihinkään vastaukseen mitä olet täällä tai tuolla muualla minulle heitellyt, vaan se on ollut katkeraa kitinää koko ajan. Se, että olen leikitellyt kanssasi ja pallotellut vastauksiasi mitenpäin vain olen halunnut, kertoo kyllä riittävästi siitä. Ihmettelen, ettet sitä jo ole huomannut.
        Eli kivunsietoa lisää, jos aikoo arvostella muita. Minä siedän analysointia, mutta en aina hyväksy sen tuloksia. Kirjoitin jo siitä toissapäivänä. Yritä ymmärtää se ero, jos aiot jatkaa perässä kulkemistasi. Et ole vieläkään ymmärtänyt sitä aivan yksinkertaista pointtia täällä olemiselleni. Etsit sitä aivan liian syvältä tarkoituksella tai sitten et. Ei se ole siellä.

Tappeletko täälläkin itsesi kanssa eikä edes oma aiheesi,hakeutuisitko hoitoon

• Jermu
        Äly älä jätä kirjoitti:

Tappeletko täälläkin itsesi kanssa eikä edes oma aiheesi,hakeutuisitko hoitoon

Kateusko se sillä taas pilkahti esille. Ai, että sä olet helppoa kauraa. Sunlaisia voi pyöritellä ihan miten paljon vaan ja luulette olevanne jotenkin edellä koko ajan.

• Kyllästynyt
        Jermu kirjoitti:

Kateusko se sillä taas pilkahti esille. Ai, että sä olet helppoa kauraa. Sunlaisia voi pyöritellä ihan miten paljon vaan ja luulette olevanne jotenkin edellä koko ajan.

Et ole enää edes hauska

• n52

johon toivon vastausta.
        Voisitko koskaan vastata minulle?

• Jermu
        n52 kirjoitti:

johon toivon vastausta.
        Voisitko koskaan vastata minulle?

No kysyppäs se kysymys, vai tarkoitatko sinun avaustasi?

• Jermu
        Kyllästynyt kirjoitti:

Et ole enää edes hauska

levyä ja hauskanpitoa.

• n52
        Jermu kirjoitti:

No kysyppäs se kysymys, vai tarkoitatko sinun avaustasi?

kysymyksiä aikani kuluksi vaan kuuntelen.

No mikä olisi ollut sinun ohjeesi?

• n52
        n52 kirjoitti:

onko aika palata ruotuun ja nyt haluan vain vastauksen kyllä/ei.

• Jermu
        n52 kirjoitti:

onko aika palata ruotuun ja nyt haluan vain vastauksen kyllä/ei.

En minä ainakaan halua sinun "palaavan ruotuun" tai jotain sellaista. Sinä kirjoittelet, niinkuin haluat. Ei noissa sinun kirjoituksissa ole ollut mitään negatiivista. Vastaus on siis EI.

• n52
        Jermu kirjoitti:

En minä ainakaan halua sinun "palaavan ruotuun" tai jotain sellaista. Sinä kirjoittelet, niinkuin haluat. Ei noissa sinun kirjoituksissa ole ollut mitään negatiivista. Vastaus on siis EI.

sanasta ei.

• Jermu
        n52 kirjoitti:

Heitähän vähän lisää vinkkiä, niin vastaan kyllä.

• n52
        Jermu kirjoitti:

kuulla kuinka kehrää?

• Jermu
        n52 kirjoitti:

kuulla kuinka kehrää?

Lisää vinkkejä???

• n52
        Jermu kirjoitti:

sexy juttu.

• Jermu
        n52 kirjoitti:

sexy juttu.

ja mitäs siihen pitäis nyt ottaa sitten kantaa?
        Pitäiskö kilauttaa kaverille????
        Kerrohan nyt suoraan, mikä mieltä painaa, niin Jermuxius Tappeluxius saattaa kertoa oman mielipiteensä.

• n52
        Jermu kirjoitti:

Lisää vinkkejä???

haluatko kuulla minun kehräävän?
        I come?

• n52
        Jermu kirjoitti:

ja mitäs siihen pitäis nyt ottaa sitten kantaa?
        Pitäiskö kilauttaa kaverille????
        Kerrohan nyt suoraan, mikä mieltä painaa, niin Jermuxius Tappeluxius saattaa kertoa oman mielipiteensä.

lisää tota herkkää!
        Olenko jotenkin liian vaikeaselkoinen?

• Jermu
        n52 kirjoitti:

lisää tota herkkää!
        Olenko jotenkin liian vaikeaselkoinen?

Olet tänään liian "vaikeaselkoisen" arvoituksellinen. Sen herkempää ei nyt vielä irtoa. Kjäh!

• Jermu
        n52 kirjoitti:

haluatko kuulla minun kehräävän?
        I come?

How come..

• n52
        Jermu kirjoitti:

Olet tänään liian "vaikeaselkoisen" arvoituksellinen. Sen herkempää ei nyt vielä irtoa. Kjäh!

että sä vastaat oikein!!!
        En minä ole vaikea!!

Hyvin helppo tyyppi joka vain kyselee kysymyksiä koska on etsijä joka haluaisi joskus kuulla oikean vastauksen joka on sittenkin vielä kysymys?

• vaille54
        n52 kirjoitti:

että sä vastaat oikein!!!
        En minä ole vaikea!!

Hyvin helppo tyyppi joka vain kyselee kysymyksiä koska on etsijä joka haluaisi joskus kuulla oikean vastauksen joka on sittenkin vielä kysymys?

olet ajatus maailmaltasi, sellainen ihminen, jonka kanssa olis kiva heittää juttua. Kysymyksin vastatut kannanotot on mukavaa seuraa. Jatka samaan tahtiin.

• n52
        vaille54 kirjoitti:

olet ajatus maailmaltasi, sellainen ihminen, jonka kanssa olis kiva heittää juttua. Kysymyksin vastatut kannanotot on mukavaa seuraa. Jatka samaan tahtiin.

aina yhteyden jos todella haluaa,mutta en ole kuitenkaa sen parempi kysymään kuin sinä vastaamaan.

• n52
        Jermu kirjoitti:

How come..

helppoa jos haluaa?

• n52
        n52 kirjoitti:

helppoa jos haluaa?

ei pyydä vastausta vaan joka sopeutuu?
        Lopullisesti?

• n52
        n52 kirjoitti:

ei pyydä vastausta vaan joka sopeutuu?
        Lopullisesti?

kysymys kuuntelee täysillä U2 ja Eino Leinoa yrittäen ymmärtää eilistä joka on tuossa tähtien takana.

• Fanittaja

Eivätkö muka seksikkäitä?

• AGNES

samat miesihantehet...komia voi olla iliman tukkaakin JA seksikkyys on aivavvaan kattojan subekiivinen tunne

• Olisiko niin

Minua sanookin moni nyt tukan ajelemisen jälkeen Kojakin näköiseksi :)

• Kakku

Miksi kinastella jostain seksikkyydestä? Eihän makuasioista voi kiistellä. Yhden mielestä kalju on seksikäs, toisen mielestä päässä pitää olla puolen metrin turvekuontalo. Seksikkyys on makuasia, mitä siitä väittelemään.

• vaille 54

keskustelua jos ei ole erilaisia mielipiteitä ja minusta on kivaa vaihtelua, ihmisten eriävät mielipiteet. Se on suolaa ja sokeria.

• että katseeni kääntyy väkisinkin sinne missä kulkee kalju tai sänkitukkainen mies. Ei mahda mitään. Heissä on jotain uskomattoman puoleensavetävää. Lähietäisyydelle päästessä katson miehen leukaa. Ja tekisi niin mieli kosketella ja suukotella sitä ;).

No tosiasiassa ei niillä hiuksilla mitään väliä ole minkälaiset ne on tai onko niitä ollenkaan.
      Kyllä se on se kokonaisuus mikä tekee miehestä sexyn.

• Eva-Marie

Mun katseeni kääntyy ennemmin kauniisti leikattuun tukkaan. Sitten vielä semmonen kiva hymy ja vähän silmiin pilkettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe