Saisinko sinut nauramaan ?

Anonyymi

Ootko huumorintajuton? Jos kerron omista tragikoomisista kömmähdyksistä mitä lennokkaimmin, niin jäätkö ihmetteleen ja et ymmärrä pieniä elämän huvittavuuksia lainkaan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saisit ainakin mut nauramaan. Mikään ei ole niin hauskaa kuin arjen pikku kommellukset. Omat lähinnä.

      • Anonyymi

        Ymmärrettävä tilanteet mihin iloisuutta ei aina voi toteuttaa. Usein hyvä ystävyys alkaa yhteisillä nauruhetkillä, siis vaikka palstalla.


    • Anonyymi

      totta kai mä sun kanssasi nauran.

      • Anonyymi

        Sun vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä;)


    • Anonyymi

      Kyllähän elämässä huumoria täytyy olla, tässä olis jo muutoin mullan alla varmaankin, jos kaikki olis ottanu liian vakavasti.
      Nauramisesta tulee kivat pienet rypyt silmäkulmiin. 😅 Ja aina vähän ikääkin lisää. 🤗

      • Anonyymi

        Sopivasti kaikkea joka suuntaan.
        Huumorin taian valovoima valaisee pimeitä nurkkauksia, mutta uskottavuus säilyy ja elämä tuntuu ykkösluokkaiselta.


    • Anonyymi

      Päin vastoin!

      • Anonyymi

        Voidaan me kyynelehtiäkin, jos tilanne siihen ajautuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaunista.
        Öitä.


    • Anonyymi

      Saisit mut nauramaan. Itekin nauran päivittäin omille kömmähdyksille, elämä olis kyllä tiukkapiposta ja kamalaa, jos ei osaa nauraa niille. Oon vierestä seurannut kuinka kamalan raskasta on olla ihminen, joka ei saa tehdä virheitä. Tosikot yök, tosin samoin muille nauravat

    • Anonyymi

      Mulla on outo huumorintaju. Sarkastinen ja vähän kipeä. Onneks on samanlaisia kavereita. En naura kovin helposti. Hymyilen ja hymähtelen. Nauran harvoin. Minut on ehkä vähän vaikea saada nauramaan kunnolla.

      • Anonyymi

        Noh kyllä mää saan nauramaan yhen tietyn 😍.jonnan siis 🙃. Jotenki vaan niin rento aina olla sen kans vaikka näin tänää vaa hetken😐 enkä päässy ees juttelee


    • Anonyymi

      Nauru on ihan parasta terapiaa. Olen löytänyt uudelleen elämääni hauskaa ja leikkimielisyyttä. Kyllä se välillä oli hiukan hukassa, ehkä. Eräs ihminen kuvaili minua juuri hiljan sanomalla, huumorintajuinen ja että nauran paljon. Tuntui hyvältä.

    • Anonyymi

      Kaikki huumori ei ole hyvällä maulla sutkautettua. Jos pitää nauraa siinä kohtaa, kun minua verrataan johonkin "parempaan" sen perusteella, että ikää toisella on vähemmän, niin olenko tosikko kun ei yhtään naurata? Harvoin nähtiin ja samaa vitsiä tuppasi tulemaan useampaan otteeseen. Vissiin voin olla tosikkokin.

      • Anonyymi

        Itselleen voi nauraa ja tehdä itsestään pilkkaa muiden kuullen, mutt jos joku tekee musta naurunaiheen muiden kuullen ja tekee pilkkaa niin eipä se paljoa naurata. En mä toisista pilkkaa tee muiden kuullen tai tee kenestäkään naurunaihetta. Ei varmaan moni muukaan tykkäis jos pistetään pellen asemaan porukan edessä ja kaikki nauraa sulle. Olen joskus ollut sukulaisten puheissa vitsailun kohde, olivat keskenään puhuneet mun elämästä, kun itse en ollut paikalla...juu ei naurattanut, kun yks heistä kertoi jälkikäteen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleen voi nauraa ja tehdä itsestään pilkkaa muiden kuullen, mutt jos joku tekee musta naurunaiheen muiden kuullen ja tekee pilkkaa niin eipä se paljoa naurata. En mä toisista pilkkaa tee muiden kuullen tai tee kenestäkään naurunaihetta. Ei varmaan moni muukaan tykkäis jos pistetään pellen asemaan porukan edessä ja kaikki nauraa sulle. Olen joskus ollut sukulaisten puheissa vitsailun kohde, olivat keskenään puhuneet mun elämästä, kun itse en ollut paikalla...juu ei naurattanut, kun yks heistä kertoi jälkikäteen siitä.

        Surkeeta sakkia :(. Joskus sukulaiset on se pahin riesa. Olen joskus lähtenyt joulupöydästä ja tilannut taksin, kun yhteistuumin alettiin minua haukkumaan. Onneksi ei heidän kanssaan tarvitse olla jatkuvasti tekemisissä :).


      • Anonyymi

        Huumori kätkee myös nurjan puolen, jolloin voi saada itseen kohdistuvaa nälvimistä, niinkuin kirjoitit. Ei ole varmaan tuntunut kivalta, useamman kerran kohdistettua vertaamista toiseen.
        Miehillä lienee enempi olla tapana huumorimielessä ottaa ikärasismia keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeeta sakkia :(. Joskus sukulaiset on se pahin riesa. Olen joskus lähtenyt joulupöydästä ja tilannut taksin, kun yhteistuumin alettiin minua haukkumaan. Onneksi ei heidän kanssaan tarvitse olla jatkuvasti tekemisissä :).

        Sukulaisilla ei aina ole ymmärrystä, kuinka käyttäytyä satuttamatta ja solvaamatta toista omaista.
        Muistelen kuinka passitin lähipiirin kesken kahvittelun ulkoilun pariin. Taisin tehdä radikaalisti, mutta saivat kotiin vietäviksi nisut sun muut.
        Jälkeenpäin muisteltu värikkäästi ja jopa ihan hyväntahtoisesti kuumentunutta tilannetta.:)


    • Anonyymi

      Joo, on pitänyt opetella nauramaan omalle koheltamiselle, tahatontakin komiikkaa on tullu tarjottua. Joskus puheesta vaikeeta tietää onko tosissaan. Kerranki puhuin ihan tosissaan haastattelusta, mun luultiin/kuultiin puhuvan haistattelusta. Tajusin vasta jälkikäteen, miks yks repesi siinä. Niin että kun kertoo juttuja tietyllä tyylillä, kaikki jutut aletaan ottaan vinoina.

      • Anonyymi

        Itselle tilannekomiikka on tuttuakin tutumpaa. Puhun yksinkertaisesta asiastakin tarvittaessa runsassanaisesti, mistä johtuen kohdannut vastaavaa kuin kirjoitit. Kasvoista jo näkee mikä vastaanotto toiselle tulee, mutta aina on selvitty uusin selityksin hymyssä suin.:)


    • Luultavasti saisit, vaikka paljon riippuu kertojasta ja kerronnasta. Kun osaa itselleen nauraa, on helpompi nauraa toisillekin, kun tilanne sen sallii.

      • Anonyymi

        Tilanne ja henkilötaustat on mun mielestä huomioitava, ettei tee karmeita ylilyöntejä omilla heitoilla.
        Omien kommelluksien esiintuominen ovat hyvä alku toisenkin uskallukselle muistella ja kertoa omalla tyylillä omistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe