Et voi pakottaa minua

Anonyymi

Tykkäämään enää sinusta. Jätä rauhaan.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis, T Ä H?? Sinäkö perässähiihtäjä ja rauha rikkoja teet tuollaisen aloituksen?? Olet sinä todella seko.

      • Anonyymi

        Teidän rauhalle nyt on ihan sama. Sekoperhe.


      • Anonyymi

        Ps. Jätä sinäkin fatass mut rauhaan.


    • Anonyymi

      Nonii ja kenelle tämäkin aloitus meni....

      • Anonyymi

        Sitä en tiedä, mutta ei ketään saa eikä voi pakottaa tykkäämään kenestäkään. Tykkääminen on aina vapaaehtoista ja joillakin ihmisillä ei ole mitään tarvetta tykätä kenestäkään. Tai sitten yli 70-vuotiaana löytää jonkun eläkeläistanseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä, mutta ei ketään saa eikä voi pakottaa tykkäämään kenestäkään. Tykkääminen on aina vapaaehtoista ja joillakin ihmisillä ei ole mitään tarvetta tykätä kenestäkään. Tai sitten yli 70-vuotiaana löytää jonkun eläkeläistanseista.

        No ala kalppia siitä komeroihisi Helsingissä. Mitä vittua sä ympäri Suomea mun perässä juokset?


    • Anonyymi

      Nais nais tyylittelyä njam

    • Anonyymi

      Hyvä hyvä 🤗

      • Anonyymi

        Oliko alotus sulle ?
        Hyvää alkavaa viikonloppua.


    • Anonyymi

      Ikävää maalittelua.

      • Anonyymi

        Mitäs ikävää siinä on, ei siinä sanota kenelle tarkotettu, jos tyhmät ihmiset omii niin omahan on häpeänsä. Tottahan se on, ketään ei saa eikä voi pakottaa.


      • Anonyymi

        Sana maalitus / maalittelu näyttää kuluvan eniten niiden käytössä jotka eivät ymmärrä sen
        merkitystä eikä tarkoitusta.


    • Anonyymi

      Sönkkää mitä sönkkäät. Kirjoitan tänne siitä huolimatta.

      • Anonyymi

        Oliko alotus sitten sulle vai miten noin sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko alotus sitten sulle vai miten noin sanot.

        Tämä on nyt vain tämän hetkinen tulkinta näistä viesteistä ja oma tuntemus asioista. En kyllä ole häirinnyt ketään
        Mutta jollekin varmaan riittää häiritsemään sekin että olen hengissä.


    • Anonyymi

      No voi hitto. Olisin niin halunnut pakottaa just sut tykkäämään.

    • Anonyymi

      Mulla on jo köydet ja teipit valmiina odottamassa. odotin niin sitä et saisit köyttää sinut nainen tuoliin ja teipata reikäsi umpeen. Vai oliks se niin et tuuppia reikiisi.
      Unohdin jo miten päin se meni. Olen unelmoinut siitä jo tosi pitkään.

      • Anonyymi

        Hyi helevata! Ei kiinnosta, Olen varattu.


    • Anonyymi

      Miten se sinua pakottaa tykkäämään? Muista lääkitys.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe