Aamulla oli luminen auto pysäköitynä maksulliselle paikalle. Viereisestä kerrostalosta tulee nuori mies paikalle haukotellen. Kysyn oliko pysäköintimaksua, niin herra vastaa: 'Ei kun vaan kävin nopeasti ja just oon lähössä'. Sanoin että sitten tulee 'parkkisakko' niin,nuori herra sanoo, että 'on mulla kiekko, laitoin sen eilen illalla' 😆
Päivän paras selitys
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä sai "nuori mies" kunnon opetuksen.
- Anonyymi
Tuskinpa se juippi pystyy edes maksamaan.
- Anonyymi
Tuli minullekin kerran parkkisakko (siis oikea) kun olin piipahtamassa ystävättäreni luona ja menikin yökyläksi ihan yllättäen.
Kyllä kannatti!- Anonyymi
Olikin hyvä ettet lähtenyt kaatokännissä ajamaan.
- Anonyymi
Vähän vastaava, kun pyöräilijän ajaessa jalkakäytävällä niin hänelle huomautellaan, että ajoneuvoilla ei saa ajaa jalkakäytävillä. Siinä sitten pyöräilijä kysyy, että missä hän sitten ajaa. Vastaan, että ajoradalla.
- Anonyymi
Niin, pyöräilijä ei saa ajaa jalkakäytävällä mutta kevyen liikenteen väylällä taas saa ja lain mukaan pitääkin ajaa.
- Anonyymi
Nuori mies tarkoitti "nopealla" hieman eri asiaa kuin parkkipirkko ymmärsi. Hän veti "nopean" varvin tyttöystävänsä kanssa ja oli muuten toki yökylässä koko yön. Sattuuhan sitä väärinkäsityksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035