Päivän paras selitys

Anonyymi

Aamulla oli luminen auto pysäköitynä maksulliselle paikalle. Viereisestä kerrostalosta tulee nuori mies paikalle haukotellen. Kysyn oliko pysäköintimaksua, niin herra vastaa: 'Ei kun vaan kävin nopeasti ja just oon lähössä'. Sanoin että sitten tulee 'parkkisakko' niin,nuori herra sanoo, että 'on mulla kiekko, laitoin sen eilen illalla' 😆

7

271

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäpä sai "nuori mies" kunnon opetuksen.

• Anonyymi

Tuskinpa se juippi pystyy edes maksamaan.

• Anonyymi

Tuli minullekin kerran parkkisakko (siis oikea) kun olin piipahtamassa ystävättäreni luona ja menikin yökyläksi ihan yllättäen.

Kyllä kannatti!

• Anonyymi

Olikin hyvä ettet lähtenyt kaatokännissä ajamaan.

• Anonyymi

Vähän vastaava, kun pyöräilijän ajaessa jalkakäytävällä niin hänelle huomautellaan, että ajoneuvoilla ei saa ajaa jalkakäytävillä. Siinä sitten pyöräilijä kysyy, että missä hän sitten ajaa. Vastaan, että ajoradalla.

• Anonyymi

Niin, pyöräilijä ei saa ajaa jalkakäytävällä mutta kevyen liikenteen väylällä taas saa ja lain mukaan pitääkin ajaa.

• Anonyymi

Nuori mies tarkoitti "nopealla" hieman eri asiaa kuin parkkipirkko ymmärsi. Hän veti "nopean" varvin tyttöystävänsä kanssa ja oli muuten toki yökylässä koko yön. Sattuuhan sitä väärinkäsityksiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe