Sellaista se on

Anonyymi

Kun pelkää 😅mutta mitä?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri sitä, ettei mies välitä tai välittääkin.
      Hki, naiselta.

      • Anonyymi

        Lotasta välitän mutten sinusta.


    • Anonyymi

      Älä...kiusaa😭

      • Anonyymi

        Lotta on jatkossa mun rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lotta on jatkossa mun rakas.

        Mun rakas tykkää hedelmistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lotta on jatkossa mun rakas.

        Sinä senkin 😡mä arvasin ettet minusta tykännytkään. .Lottaa vaan kokoajan himoitsit😭mua vaan käytit saadaksesi Lotan. Meidän hetket ei merkinneet sulle mitään.💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä senkin 😡mä arvasin ettet minusta tykännytkään. .Lottaa vaan kokoajan himoitsit😭mua vaan käytit saadaksesi Lotan. Meidän hetket ei merkinneet sulle mitään.💔

        Ei merkinnyt sinullekaan kun et halua edes nähdä minua mutta sen hintin kuvia pidät esillä minkä takia jos kerran olen sanonu että jos mä saisin sut niin sä tiedät että omistaudun kokonaan sinulle ja olen kirjaimellisesti vain sinun mutta ethän sä huoli minua ikinä niin miksi et voi sanoo että joko jätät minut tai sitten jätät sun exän mutta en suostu avoimeen suhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei merkinnyt sinullekaan kun et halua edes nähdä minua mutta sen hintin kuvia pidät esillä minkä takia jos kerran olen sanonu että jos mä saisin sut niin sä tiedät että omistaudun kokonaan sinulle ja olen kirjaimellisesti vain sinun mutta ethän sä huoli minua ikinä niin miksi et voi sanoo että joko jätät minut tai sitten jätät sun exän mutta en suostu avoimeen suhteeseen

        Rakas mä haluan sua niin että halkean..


    • Anonyymi

      Osastolla lääkkeettä jäämistä. Unhote lie armollisempi, kuin sote.

    • Anonyymi

      Jokainen pelkää kuolemaa...

      • Anonyymi

        En pelkää kuolemaa kuten hyvin tiedätkin mutta on kuitenkin jotain mitä pelkään vielä enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Sen takia olen valmis tekemään sovinnon yhdellä ehdolla että toi kiusa ei enää ikinä jatku ja annat mun muuttaa pois tästä kämpästä ja minä lupaan että en koskaan kosta tätä teille ja pidän aina lupaukset. Käykö tämä sun exälle.


      • Anonyymi

        Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

        No jos nyt olet jo tuota mieltä että et voi luvata että tämä kiusa loppuu nii sitte se kiusa jatkuu mutta minä en ole sitä näkemässä se hyvä puoli on siinä etten pelkää kuolemaa mutta sinä joka pelkäät kuolemaa joudut sen takia näkemään ihan kaikki tulevat menetykset ja kiusat mitä olette mulle tehny. Minähän sanoin että teidän on paljon helpompi lopettaa se kiusa nyt ja lupaan etten kosta tätä mutta jos toi jatkuu niin mä en välitä seurauksista. Sitte mulla ei oo mitään menetettävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

        Mä käyn juttelee tänää sun anopin kanssa ja sanon että koita kestää jollet ole valmis kertoo miksi hänen hinttari juippi kiusasi minut tähän pisteeseen.


      • Anonyymi

        Anoppia* autokirjoitus ...


    • Anonyymi

      Mörkö pelottaa. Se asuu meidän varastossa.

    • Anonyymi

      En pelkää kuolemaa, enää. Katsoin sitä kerran silmiin, näin kuvainnollisesti ilmaistuna. Nykyään uskon seuraavaan elämään, joten kuolema ei pelota. Lähinnä se on vain helpottava välivaihe.

    • Anonyymi

      Niin, taakse katsoessaan tuntuu kuin jähmettyisi suolapatsaaksi tajutessaan kylmän selväjärkisesti tuon saman tulevan jatkumaan tästäkin eteenpäin, aina siihen viimeiseen hengenvetoon asti.

    • Anonyymi

      Naurat jonkun pelolle? Minä en näe mitään huvittavaa siinä.

    • Anonyymi

      Eipä se välittäminen vaan että pelottaa välittää.

    • Anonyymi

      Ei oma kuolema sinällään pelota. Pahimmalta tuntuu ajatus siitä että näe enää miten muiden elämä jatkuu . Perheen. Ei voisi olla apuna tukena. Nähdä tärkeitä hetkiä yms.

    • Anonyymi

      Ketä aloittaja koittaa nyt pelotella.

      • Anonyymi

        Varmaan pölykapseleita 😆


      • Anonyymi

        Aloittaja ei koita peloitella ketään, vaan eräs pelkää. Ja se näkyy..


    • Anonyymi

      Pelkään että alfat vie mun naisen. Olen vähään tyytyvä mutta tuntuu että sekään ei riitä. Joudunko menemään naimisiin eläimen kanssa?

      • Anonyymi

        Joudut sikalaan rasvattuna jouluna...<3


      • Anonyymi

        Vai viekö ne munuaisen....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe