Sellaista se on

Anonyymi

Kun pelkää 😅mutta mitä?

27

310

Vastaukset

• Juuri sitä, ettei mies välitä tai välittääkin.
      Hki, naiselta.

• Lotasta välitän mutten sinusta.

• Älä...kiusaa😭

• Lotta on jatkossa mun rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Lotta on jatkossa mun rakas.

Mun rakas tykkää hedelmistä..

• Anonyymi kirjoitti:

Lotta on jatkossa mun rakas.

Sinä senkin 😡mä arvasin ettet minusta tykännytkään. .Lottaa vaan kokoajan himoitsit😭mua vaan käytit saadaksesi Lotan. Meidän hetket ei merkinneet sulle mitään.💔

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä senkin 😡mä arvasin ettet minusta tykännytkään. .Lottaa vaan kokoajan himoitsit😭mua vaan käytit saadaksesi Lotan. Meidän hetket ei merkinneet sulle mitään.💔

Ei merkinnyt sinullekaan kun et halua edes nähdä minua mutta sen hintin kuvia pidät esillä minkä takia jos kerran olen sanonu että jos mä saisin sut niin sä tiedät että omistaudun kokonaan sinulle ja olen kirjaimellisesti vain sinun mutta ethän sä huoli minua ikinä niin miksi et voi sanoo että joko jätät minut tai sitten jätät sun exän mutta en suostu avoimeen suhteeseen

• Anonyymi kirjoitti:

Ei merkinnyt sinullekaan kun et halua edes nähdä minua mutta sen hintin kuvia pidät esillä minkä takia jos kerran olen sanonu että jos mä saisin sut niin sä tiedät että omistaudun kokonaan sinulle ja olen kirjaimellisesti vain sinun mutta ethän sä huoli minua ikinä niin miksi et voi sanoo että joko jätät minut tai sitten jätät sun exän mutta en suostu avoimeen suhteeseen

Rakas mä haluan sua niin että halkean..

• Osastolla lääkkeettä jäämistä. Unhote lie armollisempi, kuin sote.

• Jokainen pelkää kuolemaa...

• En pelkää kuolemaa kuten hyvin tiedätkin mutta on kuitenkin jotain mitä pelkään vielä enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Sen takia olen valmis tekemään sovinnon yhdellä ehdolla että toi kiusa ei enää ikinä jatku ja annat mun muuttaa pois tästä kämpästä ja minä lupaan että en koskaan kosta tätä teille ja pidän aina lupaukset. Käykö tämä sun exälle.

• Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

No jos nyt olet jo tuota mieltä että et voi luvata että tämä kiusa loppuu nii sitte se kiusa jatkuu mutta minä en ole sitä näkemässä se hyvä puoli on siinä etten pelkää kuolemaa mutta sinä joka pelkäät kuolemaa joudut sen takia näkemään ihan kaikki tulevat menetykset ja kiusat mitä olette mulle tehny. Minähän sanoin että teidän on paljon helpompi lopettaa se kiusa nyt ja lupaan etten kosta tätä mutta jos toi jatkuu niin mä en välitä seurauksista. Sitte mulla ei oo mitään menetettävää

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

Mä käyn juttelee tänää sun anopin kanssa ja sanon että koita kestää jollet ole valmis kertoo miksi hänen hinttari juippi kiusasi minut tähän pisteeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Anoppia* autokirjoitus ...

• Mörkö pelottaa. Se asuu meidän varastossa.

• En pelkää kuolemaa, enää. Katsoin sitä kerran silmiin, näin kuvainnollisesti ilmaistuna. Nykyään uskon seuraavaan elämään, joten kuolema ei pelota. Lähinnä se on vain helpottava välivaihe.

• Niin, taakse katsoessaan tuntuu kuin jähmettyisi suolapatsaaksi tajutessaan kylmän selväjärkisesti tuon saman tulevan jatkumaan tästäkin eteenpäin, aina siihen viimeiseen hengenvetoon asti.

• Naurat jonkun pelolle? Minä en näe mitään huvittavaa siinä.

• Eipä se välittäminen vaan että pelottaa välittää.

• Ei oma kuolema sinällään pelota. Pahimmalta tuntuu ajatus siitä että näe enää miten muiden elämä jatkuu . Perheen. Ei voisi olla apuna tukena. Nähdä tärkeitä hetkiä yms.

• Ketä aloittaja koittaa nyt pelotella.

• Varmaan pölykapseleita 😆

• Aloittaja ei koita peloitella ketään, vaan eräs pelkää. Ja se näkyy..

• Pelkään että alfat vie mun naisen. Olen vähään tyytyvä mutta tuntuu että sekään ei riitä. Joudunko menemään naimisiin eläimen kanssa?

• Joudut sikalaan rasvattuna jouluna...<3

• Vai viekö ne munuaisen....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      193
      6613
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      5205
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3701
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3106