Facebookin muistojen mukaan olin nimittäin sinun luonasi päivälleen tänään, kuinka ollakaan.. ;)
Kyllä on ollut maireeta naista 7 vuotta sitten..
14
51
Vastaukset
- Anonyymi
Maireata on ja kiltti
- Anonyymi
Ei halua kilttiä miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua kilttiä miestä
Lyhyt köyhä kiltti ei naista
- Anonyymi
Taasko täällä sekoillaan toisten aloituksiin kaikenmaailman psykooseja.. Hohhoijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt köyhä kiltti ei naista
Loppuu se jonninjoutava hemulointi.
- Anonyymi
Mua jotenkin oksettaa tuo et yrität juoruja levittämällä tahrata mainetta, kieroilla jotta saat ihastukses ihastuksen näyttään huonolta ihastukses silmissä
- Anonyymi
En saa Liisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa Liisaa
Ei saa kukaan muukaan hähähähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa kukaan muukaan hähähähä
Kiltti ei saa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti ei saa....
Köyhä kiltti ja ruma ei saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä kiltti ja ruma ei saa
Ei saa töitä ei Liisaa ei mitään
- Anonyymi
Taidat haukkua nyt väärää puuta. T. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat haukkua nyt väärää puuta. T. ap
Haukkuu ikimetsää puuta siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuu ikimetsää puuta siellä
Perjantai... 😵🍻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861