Hyvällä tuurilla

Anonyymi

Uskooko Karvialaiset onkeensa, ettei heihin tule koronaa. Kyllä se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Korona on täysin unohtunut kaupassa käynnin yhteydessä. Painellaan kahta kättä heitellen pesupisteiden ja käsidesipullojen ohi kahta kättä heitellen ilman maskia.

Ei se Karviassa ole. Ja pieni flunssa vain eikä se minuun tartu. -periaatteilla

26

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä näin juuri tulee olemaan, varsinkin nuoret ja miehet eivät huolehdi käsihygienista saati maskista.
      Kyllä tauti on kova joillakin, toiset pääsevät vähemmällä, mistä sitten johtuukin.
      Mutta nyt viimeistään on huomioita taudista, on läheisiä, vanhuksia lapsia työkavereita ym jotka on huomioitava, oman itsensä lisäksi jotta tauti saadaan pysymään loitolla.
      Ota tietoisena vastuu kaikista ja itsestäsi.

    • Anonyymi

      En ymmärrä niitä ihmisiä jotka pilkkaavat, Karviassakin, maskin käyttäjiä.
      Minusta nämä henkilöt näyttävät oman lapsellisuutensa sekä tyhmyytensä haukkuessaan niitä jotka noudattavat suosituksia. He itse voivat kuulua riskiryhmään, omainen voi kuulua taikka työskentelevät ammatissa joissa pienikin tartunta voi olla kohtalokas.

    • Anonyymi

      Luuletko että se ei tule paikkakunnalle, vaikka maskia ja käsidesiä käytätki.

      • Anonyymi

        Laita säkin naamallesi niin näytät fiksummalta!

        Kyllä se paikkakunnalle tulee, sille ei voida mitään vaikka käytämmekin maskia ja käsidesiä. Mutta jos hivenen estettäisiin sen leviämistä ja itse säästyttäisiin siltä pahimmalta.

        Ei sun tarvi käyttää, se on kokausen omassa päätänmässä, haluaako sen taudin itselleen ja haluaako sitä levittää läheisiinsä.


    • Anonyymi

      Onkeen on hyvä uskoa, koukkuun voi tarttua kala.

    • Anonyymi

      Tulis ny jo se korona, niin olis seki koettu

      • Anonyymi

        Kyllä jos tuleekin, niin taitais naama mennä nutturalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos tuleekin, niin taitais naama mennä nutturalla

        Olen ennenkin flunssan sairastanut


    • Anonyymi

      miten liittyy onkimiseen?

    • Anonyymi

      Taas on asiallisia viestejä poistettu ylläpidon toimesta.
      Toinen vaihtoehto on, että osuivat oikeaan.

      Itse olen sitä mieltä, että nyt pitäisi Karvian kunnan poliitikkojen tehdä ennakoivia päätöksiä, sillä jouluostokset on tulossa ja kuntalaiset lähtevät jouluostoksille ulkopaikkakunnille.
      Korona on sen jälkeen Karviassakin.

      Toisaalta kaikki jouluostokset voisi tehdä Karviasta, oman paikkakunnan yrittäjät hyötyisivät tästä.
      Kuten kesälläkin. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan kun omalta paikkakunnalta saa kaiken mitä tarvitaan ja onhan meillä tämä netti.

      Toivottavasti ollaan terveitä vielä joulun jälkeenkin.

      • Anonyymi

        Joo, kirjoitin eilen, että Parkanossa jo on, siis naapuripitäjässä, se poistettiin, enkä kyllä voi ymmärtää syytä. Täyttä faktaa ja sen kertominen sensuroidaan. Voi kunpa jossain olisi vapaa keskustelufoorumi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kirjoitin eilen, että Parkanossa jo on, siis naapuripitäjässä, se poistettiin, enkä kyllä voi ymmärtää syytä. Täyttä faktaa ja sen kertominen sensuroidaan. Voi kunpa jossain olisi vapaa keskustelufoorumi.

        Ei oikein tiä mitä enää saa kirjoittaa, kun kaikki asiallisetkin kommentit poistetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein tiä mitä enää saa kirjoittaa, kun kaikki asiallisetkin kommentit poistetaan

        Jep. Asiallisia poistetaan. Kyllä koronsta saa ja pitää saada keskustella.
        PoSan alueella on todettu jo 5 tartuntaa. Ilmeisesti Kankaanpäässä.

        Toisaalta Karvian keskusteluissa on tälläisiä "tuomio pysyi", "murha info", "tynnyrisauna" ja nämä joissa mollataan yrittäjiä. Miksi nämä viestiketjut saavat olla vuodesta toiseen . Niitä ei viitsi edes lukea ja on epäasiallisia viestiketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Asiallisia poistetaan. Kyllä koronsta saa ja pitää saada keskustella.
        PoSan alueella on todettu jo 5 tartuntaa. Ilmeisesti Kankaanpäässä.

        Toisaalta Karvian keskusteluissa on tälläisiä "tuomio pysyi", "murha info", "tynnyrisauna" ja nämä joissa mollataan yrittäjiä. Miksi nämä viestiketjut saavat olla vuodesta toiseen . Niitä ei viitsi edes lukea ja on epäasiallisia viestiketjuja.

        Ne keskustelut saisi ensimmäisenä poistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne keskustelut saisi ensimmäisenä poistaa

        Huonolla tuurilla koronan voi saada vaikka Karvian läheltä.


    • Anonyymi

      Kun ei kansa usko ohjeita, tauti leviää, kaikki paikat pannaan kiinni ja ulkonaliikkumiskielto voimaan. Siinä kohtaa hengityskoneessa maatessa voi tulla mieleen, että olisikohan sittenkin pitänyt pesaista ne kädet kauppaan mennessä. Tai edes sitä käsidesiä vähän hieroa kouriinsa. Vaikka oma päänuppi sanoi, että on noloa. Itse naisena pidän tosimiehenä sellaista, joka tohtii pesupisteelle pysähtyä ennen kauppaan menoa! Vähän mammanpoikia ne, joilla ei ole rohkeutta sitä tehdä. Tosi miehellä on!

    • Anonyymi

      Nyt niitä altistuneita sitten on paikkakunnalla.

    • Anonyymi

      Koko koronaa ei ole olemassa. Tämä on vaan simuloitu pandemia harjoitus. Korona rokotteen ottajille laitetaan seuranta laite elimistöön. Ihmisiä on helppo ohjailla pakokauhun alla.

      • Anonyymi

        No jo on taas soopaa sinullakin.


    • Anonyymi

      Nytpä on korona tänne sitten saapunut. Mm.epäitsekkäät ihmiset, jotka pikkujouluja tämmösenä aikana metsämajoillansa pitävät, kärsii koko kylä. Samoin onko nyt aika herätä ravintoloissa riekkumisiin, liikuntapaikat- kuntosalit : Kiinni vain! Ja vaikka vain työliikenne sallituksi kuntien väliseen kulkuun! Eikös kunnilta vaadittu juuri tiukempia otteita ja nimenomaan ennakointia!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi. Etätyöhön ne jotka pystyvät. Kaupoista kotiinkuljetus ovelle ja kunnan rajat kiinni. Talvilomat nyt jo ennen joulua ja Joululoma sen päälle niin väki pysyisi kotona.
        Yksi joulu pärjätään vähemmällä, sillä jos nyt ei tehdä mitään radikaalia voi olla monelle kuntalaiselle viimeinen joulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Etätyöhön ne jotka pystyvät. Kaupoista kotiinkuljetus ovelle ja kunnan rajat kiinni. Talvilomat nyt jo ennen joulua ja Joululoma sen päälle niin väki pysyisi kotona.
        Yksi joulu pärjätään vähemmällä, sillä jos nyt ei tehdä mitään radikaalia voi olla monelle kuntalaiselle viimeinen joulu.

        Eikö kun laitetaan kaikki työpaikat kiinni ja suljetaan koko Karvia loppuvuodeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Etätyöhön ne jotka pystyvät. Kaupoista kotiinkuljetus ovelle ja kunnan rajat kiinni. Talvilomat nyt jo ennen joulua ja Joululoma sen päälle niin väki pysyisi kotona.
        Yksi joulu pärjätään vähemmällä, sillä jos nyt ei tehdä mitään radikaalia voi olla monelle kuntalaiselle viimeinen joulu.

        Olen kokenut kaupungin työtäpakoilevista virkailijoista, jotka ovat vetäytyneet etätyöhön muka koronan pelossa, että eivät he juuri kotonaan mitään työtä tee. Joku valvonta näille työpakoloisille pitäisi saada. Ja miksi heillä on oikeus etätyöhön, mutta samassa konttorissa on muiden istuttava työpaikallaan kuten ennenkin koronasta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut kaupungin työtäpakoilevista virkailijoista, jotka ovat vetäytyneet etätyöhön muka koronan pelossa, että eivät he juuri kotonaan mitään työtä tee. Joku valvonta näille työpakoloisille pitäisi saada. Ja miksi heillä on oikeus etätyöhön, mutta samassa konttorissa on muiden istuttava työpaikallaan kuten ennenkin koronasta huolimatta.

        Taas yksi katkera yrittäjä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi katkera yrittäjä...

        Vapaaherra. Miltä sossussa tänään näytti


    • Anonyymi

      60 tartuntaa ja yhdet ritarien pikkujoulut

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe