Vai miten se taas menikään? Silmänisku oliko sen takana mitään vai kiusaatko vai minua? Ikäero painaako sinua?
Mies kuin timantti
12
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan mä painan sua. =3
- Anonyymi
Tämä ei ollut multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut multa.
Ompas =3
- Anonyymi
Yksilö silmänisku vain? Kyllä niitä nyt enemmän on ollut.
- Anonyymi
Minä en kiusaa ketään. Se on väärin. Minusta tuntuu pahalle kun ei ole puheyhteyttä.
- Anonyymi
Puhu vaan itelles!!!! Se on toisen aviomies, ainaki vielä ja hyvin mustasukkainen puolisostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan itelles!!!! Se on toisen aviomies, ainaki vielä ja hyvin mustasukkainen puolisostaan.
Sekopää!! Varmasti se joku joka skriivaa Ludemille ja Lotalle niin sairasta settiä. Häivy!!
- Anonyymi
Painaa tietenkin, olen sinua paljon vanhempi. En tiedä, miten siitä selvitään, jos selvitään.
- Anonyymi
Mitä jos se ei minua haittaa. Askel kerrallaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos se ei minua haittaa. Askel kerrallaan :)
Jos ei se haittaa, niin sitten tietenkin otetaan se askel nainen hyvä. Hyppään kolmiloikkaa syliisi, jeps. Moi
- Anonyymi
Se on se perkeleen elohiiri vaan.
- Anonyymi
Ikäero voi joskus painaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760