ja kylmä. Mitä syötävää sä mulle mies laittaisit nyt? Vai tilattasko vaan pizzaa?
Mulla on väsy ja nälkä
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
laittaisin nuotion perseesi alle, että saisit käryä, eihän miestellä, eihän....
tulituokio, hähähähähähähähähä
https://www.youtube.com/watch?v=O_qd_hHWElg- Anonyymi
Kyllä se nuotio tehtäisiin mökin pihalle eikä muualle. Voitais paistaa makkarat tai tehdä sisällä lämpimiä voileipiä. Jos oikeesti liian väsy niin sitten pizzalähetille toivomukset :) 🍕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nuotio tehtäisiin mökin pihalle eikä muualle. Voitais paistaa makkarat tai tehdä sisällä lämpimiä voileipiä. Jos oikeesti liian väsy niin sitten pizzalähetille toivomukset :) 🍕
Miten mä ajattelin äsken makkaraa kun vastasin tuolle toiselle :) Telepatiaa. Meinasin kysyä että grillaatko mulle kesällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mä ajattelin äsken makkaraa kun vastasin tuolle toiselle :) Telepatiaa. Meinasin kysyä että grillaatko mulle kesällä.
Jess. Sovitaan vaan minä vuonna.. ja miten ehdit muiden vastaajien eväksien ääreltä...😅😅😅
- Anonyymi
Se riippuisi ihan jaksamisesta. Jos en itsekään jaksa niin sitten se on pizzaa.
- Anonyymi
Pizzaa yhdessä ihana olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzaa yhdessä ihana olis.
Niin olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi.
Sitten vatsa täynnä ruokalevolle nenä kiinni hänen kainalossa. Olisi paras perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vatsa täynnä ruokalevolle nenä kiinni hänen kainalossa. Olisi paras perjantai.
Ei muuta kun toteuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun toteuttamaan.
Käykö sulle perjantai?
- Anonyymi
Hakisin meille pizzan tai kebabit
- Anonyymi
Kävellen vai autolla? Ootko ajokunnossa tähän aikaan perjantaina? Mä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävellen vai autolla? Ootko ajokunnossa tähän aikaan perjantaina? Mä oon.
Oon. OOn töissä. Joskus töissäkin ollaan selvinpäin kaitsemassa omia lampaitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon. OOn töissä. Joskus töissäkin ollaan selvinpäin kaitsemassa omia lampaitaan.
Lammaspaimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lammaspaimen?
Kuli paimen pikemminkin.
- Anonyymi
Elämän leipää:
Johanneksen evankeliumi 6:36
"Jeesus sanoi heille:'Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa'" - Anonyymi
Tämäkin meni jeesusteluksi...t.klo:22.22
Levollisiin uniin ✋🙂- Anonyymi
Levollisia unia sullekin.
- Anonyymi
Teen meille pizzan. Tekisin sen rakkaalleni ❤️
- Anonyymi
Ihana :)
- Anonyymi
Arsenikki-grillimakkarat, painekyllästetyllä puulla grillatut - hyvää..
- Anonyymi
Voin tehdä sinulle pataherkkua, tulista sellaista :P
- Anonyymi
Kuulostaa herkulta. Älä kerro mitä se sisältää, mä tuun maistamaan ja yllätyn.
- Anonyymi
Laittaisin pullat uuniin
- Anonyymi
Menee hyvät tissit pilalle
- Anonyymi
Kelpaa sekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760