Hän esittää niin viileää

Anonyymi

niin viileää, mahtaako pelottaa vai mistä johtuu? 😁😍

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mees nyt palstapentti nukkuu äläkä härnää ihmisiä

      • Anonyymi

        okeii, mä meen ny


    • Anonyymi

      Ehkä se johtuu siitä, että hän ei vain tahdo sinua. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

    • Anonyymi

      En ikinä esitä mitään ja myönnän, että mua pelottaa, että kuinka paljon satutan tässä itseäni.

    • Anonyymi

      Jos joku ihminen tahtoo sinua, niin hän jaksaa nähdä vaivaa tavatakseen sinut ja vastaa viesteihini, eikä vaikuta vsstahakoiselta. Ihminen, joka ei tahdo, eikä ole kiinnostunut, niin välttelee, eikä tahdo olla tekemisissä. Sillä ei ole pelon kanssa mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Eiiih mene noinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiiih mene noinkaan.

        Kyllä silloin ollaan kumpikin vuoronperään aktiivisia ja kiinnostuneita toisen tekemisistä, eikä vain toinen osapuoli roiku kimpussa. Eri asia tietysti, jos kummallakaan ei ole toisen yhteystietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silloin ollaan kumpikin vuoronperään aktiivisia ja kiinnostuneita toisen tekemisistä, eikä vain toinen osapuoli roiku kimpussa. Eri asia tietysti, jos kummallakaan ei ole toisen yhteystietoja.

        Niin. Sitä ei ikinä tiedä.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä ihan totta. Yksi mies on alkanut käyttäytymään juuri noin joten tietenkin oletan ettei häntä enää kiinnosta seurani. Arvostaisin kyllä enemmän sitä että sanoisi suoraan.

        Tämä kommentti sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totta. Yksi mies on alkanut käyttäytymään juuri noin joten tietenkin oletan ettei häntä enää kiinnosta seurani. Arvostaisin kyllä enemmän sitä että sanoisi suoraan.

        Tämä kommentti sivusta

        Jos ei sano suoraan on myös aina mahdollista että joku muu syy on kuin ettei haluaisi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totta. Yksi mies on alkanut käyttäytymään juuri noin joten tietenkin oletan ettei häntä enää kiinnosta seurani. Arvostaisin kyllä enemmän sitä että sanoisi suoraan.

        Tämä kommentti sivusta

        Oletat väärin. Sehän on vain taktikointia.


      • Anonyymi

        Voin MIEHENÄ sanoa että kyllä VAAN voi käyttäytyä toisella tavalla. Eli itse saatan käyttäytyä ihastuksen seurassa siten etten näytä kiinnostusta laisinkaan, saatan jopa vältellä jos tulee liian lähelle ja en aktiivisesti pyri juttelemaan hänelle. Eli voi antaa sellasen kuvan ettei kiinnosta pätkääkään vaikka todellisuudessa kiinnostaa paljonkin, ainoa keino saada selvää tälläisestä miehestä on kysyä suoraan että tykkääkö mies sinusta vai ei.

        Minun ihastukseni oli kanssa ihastunut minuun, mutta tuon käyttäytymiseni takia hän luuli että inhosin häntä. Oltiin ympäri kännissä ja lopulta lämpesin ajatukselle puhua hänen kanssaan ja siinä kun puhuttiin niitä näitä, niin hän kertoi suoraan että oli ihastunut minuun johon minä vastasin että minäkin häneen... Sitten hän rupesi latelemaan sitä että miksi en sitten näyttänyt sitä, vaan näytin siltä ettei minua kiinnosta hänen seuransa laisinkaan.

        Eli olen hyvin ujo ihminen ja minun on vaikea puhua naisten kanssa jotka mielyttävät minua paljonkin, tässä syntyy se tilanne että rupean karttamaan sitä naista koska pelkään tekeväni itsestäni hölmön hänen seurassaan, tai jos hän tulee liian lähelle niin pelkään että saatan haista hieltä (VAIKKA EN HAISE) niin yritän heti kaueammaksi.

        Ehkä paras tapa tunnistaa onko tälläinen mies kiinnostunut sinusta ovat seuraavat:
        1. Välttelee katse kontaktia kanssasi.
        2. Jos yrität lähelle, niin mies pitää etäisyydestään huolta.
        3. Jos mies ei puhu sinulle oma-aloitteisesti (Niin puhu sinä hänelle ja katso kuinka kiinnostunut hän on juttelemaan kanssasi kuhan huomiosi pysyy hänessä eikä seilaa muihin ihmisiin)
        4. Mies ei tee oma-aloitteisesti yhtään aloitetta, eli jos haluat kähmiä, pussailla, jne... Niin joudut olemaan se tyrkympi.


    • Anonyymi

      Mitä esittää ??

    • Anonyymi

      Ehkä hän on ujo. Ehkä häneltä vaatii suunnattomia ponnisteluja teeskennellä viileän välinpitämätöntä.

      Ehkä hän toivoisi voivansa koskettaa sinua. Ehkä miettii iltaisin.
      Ehkä on pettynyt itseensä, koska tietää, että pelkää niin, ettei koskaan uskaltaisi.

      • Anonyymi

        Niin voi olla. Hän voisi olla juuri tuollainen. Mutta hän on silti kaikkein rakkain mulle, siitä huolimatta että on arka. Hän on elämäni tärkein, hän on minun onneni aihe, ainoaksi. Parasta tällä telluksella. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Hän voisi olla juuri tuollainen. Mutta hän on silti kaikkein rakkain mulle, siitä huolimatta että on arka. Hän on elämäni tärkein, hän on minun onneni aihe, ainoaksi. Parasta tällä telluksella. Sivusta.

        Kenelle toi meni? 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Hän voisi olla juuri tuollainen. Mutta hän on silti kaikkein rakkain mulle, siitä huolimatta että on arka. Hän on elämäni tärkein, hän on minun onneni aihe, ainoaksi. Parasta tällä telluksella. Sivusta.

        Montako Tellusta voi olla? Yksi. Tämä kivi mitä asutetaan eli maapallo.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle toi meni? 😍

        Kirjoitus saattoi olla juuri sinulle.


    • Anonyymi

      Naisia teurastetaan kuin eläimiä.

    • Anonyymi

      Vastauksista päätellen hyvä aloitus :)

    • Anonyymi

      Mua ainakin pelottaa kaunis nainen

      • Anonyymi

        Kaunis ei välttämättä ole omasta mielestään kaunis. Muista aina se


      • Anonyymi

        Samoin jos mies on liian komea ja kiihkeä sen seurassa ei välttämättä ole niin turvallista kuin muiden.


    • Anonyymi

      Ehkä hän on päässyt yli susta?

      • Anonyymi

        Tämä👍👆


      • Anonyymi

        Lol... Ihan sama ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Eikä ole.


    • Anonyymi

      olen kivikasvo, tunteet myllää sisällä, mutta kasvoilta ne huomaa ja näkee ihmiset joiden seurassa uskallan hellittää otetta

    • Anonyymi

      Viileys johtuu usein siitä ettei ole lämpimiä tunteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe