Sinä minua vai minä sinua?
Minä sinua, koska yritän edelleen unohtaa sinut ja hyväksyä etten sinua. Koska en kestä ajatusta sinusta toisen kanssa. Koska järkeni tietää, että hymysi on vain ystävällisyyttä ja muu kuvitelmaa. Koska sellainen sinä vain olet, ihana kaikille. Ihana.
Sinä minua, koska näet edelleen katseessani sen mitä yritän peittää. Koska toivot minun vihdoin unohtaneen.
Näin että katsoit minuun kaukaa, siitä on kyllä jo viikkoja. Vahinko varmasti ja merkityksetön. Et huomannut että huomasin. Vaikka sinut kyllä aina.
Voi mies, sammuta jo tämä toivonkipinä tai ota omaksesi.
Kumpi välttelee kumpaa?
13
637
Vastaukset
- Anonyymi
Pari viikkoa on siitä katseesta ja otan sut kun taas nähdään, en mä voi muita kun oon sun.
- Anonyymi
Kirjoitat kauniisti.Olet ihastuttava ,jo kirjoittamisen perusteella.Jollekkin upea
nainen.- Anonyymi
Tai mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mies.
Nainen kyllä.
- Anonyymi
Ehkä molemmat välttelee? Tunneseikat syynä?
- Anonyymi
Minäkin luulen, että tämä menee noin. Kumpikin on varuillaan.
- Anonyymi
Eri syistä vaan. Täytyy vain koittaa hyväksyä tilanne ja olla aiheuttamatta epämiellyttäviä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri syistä vaan. Täytyy vain koittaa hyväksyä tilanne ja olla aiheuttamatta epämiellyttäviä tunteita.
Turha sitten on enää edes nähdä missään, en ala olemaan varalla. Siitä voit olla varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat epämiellyttävillä tunteilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee. Vain minulle jäi tunteita. Olen hyväksynyt tilanteen täysin, mutta en aio härnätä itseäni seurallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat epämiellyttävillä tunteilla?
Mies tuntee kiusaantuneisuutta ja ehkä katumusta. Enkä halua niitä hänelle. Pysyn siis kaukana :(
- Anonyymi
Mul on tapana muuttua hieman vältteleväksi jos kiinnostun liikaa jostain :(
- Anonyymi
Noh kertokaas, voiko mies katsoa vain tarkistaakseen vain katsooko nainen? Ilman että olisi itse kiinnostunut. Ja nimenomaa salaa, avoimesti ei koskaan. En osaa tulkita miehiä, en sitten yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226