Sinä minua vai minä sinua?
Minä sinua, koska yritän edelleen unohtaa sinut ja hyväksyä etten sinua. Koska en kestä ajatusta sinusta toisen kanssa. Koska järkeni tietää, että hymysi on vain ystävällisyyttä ja muu kuvitelmaa. Koska sellainen sinä vain olet, ihana kaikille. Ihana.
Sinä minua, koska näet edelleen katseessani sen mitä yritän peittää. Koska toivot minun vihdoin unohtaneen.
Näin että katsoit minuun kaukaa, siitä on kyllä jo viikkoja. Vahinko varmasti ja merkityksetön. Et huomannut että huomasin. Vaikka sinut kyllä aina.
Voi mies, sammuta jo tämä toivonkipinä tai ota omaksesi.
Kumpi välttelee kumpaa?
13
647
Vastaukset
- Anonyymi
Pari viikkoa on siitä katseesta ja otan sut kun taas nähdään, en mä voi muita kun oon sun.
- Anonyymi
Kirjoitat kauniisti.Olet ihastuttava ,jo kirjoittamisen perusteella.Jollekkin upea
nainen.- Anonyymi
Tai mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mies.
Nainen kyllä.
- Anonyymi
Ehkä molemmat välttelee? Tunneseikat syynä?
- Anonyymi
Minäkin luulen, että tämä menee noin. Kumpikin on varuillaan.
- Anonyymi
Eri syistä vaan. Täytyy vain koittaa hyväksyä tilanne ja olla aiheuttamatta epämiellyttäviä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri syistä vaan. Täytyy vain koittaa hyväksyä tilanne ja olla aiheuttamatta epämiellyttäviä tunteita.
Turha sitten on enää edes nähdä missään, en ala olemaan varalla. Siitä voit olla varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat epämiellyttävillä tunteilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee. Vain minulle jäi tunteita. Olen hyväksynyt tilanteen täysin, mutta en aio härnätä itseäni seurallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat epämiellyttävillä tunteilla?
Mies tuntee kiusaantuneisuutta ja ehkä katumusta. Enkä halua niitä hänelle. Pysyn siis kaukana :(
- Anonyymi
Mul on tapana muuttua hieman vältteleväksi jos kiinnostun liikaa jostain :(
- Anonyymi
Noh kertokaas, voiko mies katsoa vain tarkistaakseen vain katsooko nainen? Ilman että olisi itse kiinnostunut. Ja nimenomaa salaa, avoimesti ei koskaan. En osaa tulkita miehiä, en sitten yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk525406Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5843460SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842915Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2622694"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –951803Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6571730Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141291Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re171159Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183917