Onko Kunta ottanut ryhtiliikettä. Huomasin että Kunnnan miehiä oli siivoomassa yhtenä aamuna yhtä tonttia.Tapana kun on käydä lenkillä, joka päivä teollisuusalueella. Olen ihmetellyt kun melkein joka tontilla on roinaa kuin kaatopaikalla. Siellä poltetaan pihoilla kaikkea roinaa, haisee pahalle ja.... Ajattelinkin että tässäkö on Taivalkoskelaisten hiilenälki. Kellehän kuuluu valvoa nämäkin asiat...
T lenkkeiliä
Teollisuusalue
6
146
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, liike tointit on kaatopaikkoja. Yrittäjät eivät vie urakointi jätöksijään minne ne kuuluu, jätteen keräykseen. Tuodaan sitten omalle tontille... Kyllä valvonta kuuluu tekniselle toimelle. Samoin kunnan tonteilla on myös roinaa, jotka on vain jätetty sinne. Ei muuten tälläinen peli vetele muualla.
T lenkkeiliä - Anonyymi
Minä olisin tyytyväinen, jos taloyhtiössä olis niin virkku huolto, että ois oikein hiekkaa kulkureiteillä jäätikkökeleillä, sekä ovi- ja pihavalot pelittäisivät muutenkin, kuin arpomalla on/off, eli palaa, tai sitten ei. En ole ehtinyt tirkkimään naapurikiinteistöjen asioita, mutta voipi olla se ilon ja onnen päivä lähellä, kun muuttoautoa täytetään ja lähden katselemaan kohti valoa.
- Anonyymi
Nämäkin on tärkeitä ja oltava kunnossa. Kohti valoa, arki ja pimeys löytyy kyllä joka paikasta.
Näitten asioitten jättäminen on leväperäisyyttä.
Ja eiköhän näitten asioitten valvomasta ja hoidoista jollekkin makseta ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämäkin on tärkeitä ja oltava kunnossa. Kohti valoa, arki ja pimeys löytyy kyllä joka paikasta.
Näitten asioitten jättäminen on leväperäisyyttä.
Ja eiköhän näitten asioitten valvomasta ja hoidoista jollekkin makseta ;)Valvontaa valvontaa... Eikö setä ajele vilkut päällä, suuntaan toiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valvontaa valvontaa... Eikö setä ajele vilkut päällä, suuntaan toiseen...
Kilsat tärkeimpiä, palkka vissiin metri taksalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilsat tärkeimpiä, palkka vissiin metri taksalla.
Ei näin näin syys tehokkuutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708