Elikkäs autona Chevrolet Cruze LT, 2010, 2,0 diesel ja kuskille ilmastointi puhaltaa pelkkää kylmää, repsikalle lämmintä. Eka puhalsi molemmille kylmää, mutta jäähdytysnesteen lisäämisen jälkeen tuli tää ongelma. Missä mahtaa olla vika?
Ilmastointi puhaltaa kuskille vaan kylmää
7
5120
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla ilmaa jäähdytysjärjestelmäs eli kansiremontia tiedossa?
- Anonyymi
Selvisikö ongelma? Ei sillä ainakaan kansiremontin kanssa ole mitään tekemistä.
Minulla on nyt sama ongelma, välillä saa lämmintä sisään, välillä puhaltaa vain kylmää.
Tuntuu, että nappula, jolla ohjataan ilman sisäkierto päälle/ulkoa, ei vaikuta enää mitenkään. Ilmastoinnin ohjausnappulakaan ei korvakuullolta vaikuta juuri mitenkään, freonit karanneet? Foorumeilta kerättynä ehdotukset viaksi voi olla kiertoveden mangneettiventtiilin toimimattomuus...pitää kuulemma sirinää...sellaista kyllä kuulenkin.
Tai sitten lämmityksen kenno on tukossa?...en usko...tai ilmanohjausläpän tiivisteet on hajonneet.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisikö ongelma? Ei sillä ainakaan kansiremontin kanssa ole mitään tekemistä.
Minulla on nyt sama ongelma, välillä saa lämmintä sisään, välillä puhaltaa vain kylmää.
Tuntuu, että nappula, jolla ohjataan ilman sisäkierto päälle/ulkoa, ei vaikuta enää mitenkään. Ilmastoinnin ohjausnappulakaan ei korvakuullolta vaikuta juuri mitenkään, freonit karanneet? Foorumeilta kerättynä ehdotukset viaksi voi olla kiertoveden mangneettiventtiilin toimimattomuus...pitää kuulemma sirinää...sellaista kyllä kuulenkin.
Tai sitten lämmityksen kenno on tukossa?...en usko...tai ilmanohjausläpän tiivisteet on hajonneet..Joo mullakaan ei tottele lämmönsäätöä ollenkaan. Nyt kesällä puhaltaa kuskille haaleeta, repsikalle kuumaa eikä tosiaan auta vaikka säätäis nupista lämpöä. Lämmityslaitteen kotelossa kuulemma vika omalla kohdalla
- Anonyymi
Sama vika minulla ei edes merkkihuolto osannut korjata korjasin itse vaihdoin auton .
- Anonyymi
Taisin ostaa sun auton kun on sama vika 😂😂
- Anonyymi
Atoylla sanottiin et vikana ois lämmityslaitteen kotelossa olevat vivut (?) jotenkin liimattu jumiin. Lämmityslaitteen kotelo siis pitäis uusia, edellinen omistaja vissiin tehny omia patentteja. 1300e oli hinta-arvio, kun itellä ei tollaseen remonttiin riitä taito. Toki jos jollain on vinkata sivustoa mistä sais tilattua ton osan, helpottais sekin
- Anonyymi
Chevrolet lausutaan servolee?😹😹😹😹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822