Taidat olla aika

Anonyymi

ympäristö tietoinen ja paljon muutakin. Mutta sehän on ihan fiksua.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkä, mä oon vaan verhonnut laiskuuteni ympäristötietoisuudeksi.

    • Anonyymi

      Olen kyllä. Lajittelen kaikki talousjätteet ja tänäänkin vein roskiin kartongit, muovit, metallin ja paperit. Biojätteitä en erittele, kun se olisi liian työlästä enkä halua pitää kodissani haisevia ruokajätteitä.

      • Anonyymi

        Uskomatonta. Sanot olevasi ympäristötietoinen etkä lajittele biojätteitä. Vie ne joka päivä, jos et halua niitä haisemaan. Mä lajittelin ne jo yli 10v sitten. Sinä et tajua ympäristöstä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta. Sanot olevasi ympäristötietoinen etkä lajittele biojätteitä. Vie ne joka päivä, jos et halua niitä haisemaan. Mä lajittelin ne jo yli 10v sitten. Sinä et tajua ympäristöstä mitään.

        Minulla jää todella vähän biojätteisiin. En viitsi pakata suodatinpussia biojätteisiin, se tuntuisi jo hurskastelulta jos kuitenkin lajittelen kaikki muut jätteeni.


      • Anonyymi

        Eikö sulla ymmärrys riitä, että ne biojätteet haisee siellä sekajätepussissa saman verran kuin biojätebussissa. Järjenkäyttöä voi muuten harjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla jää todella vähän biojätteisiin. En viitsi pakata suodatinpussia biojätteisiin, se tuntuisi jo hurskastelulta jos kuitenkin lajittelen kaikki muut jätteeni.

        Tuo on se ajattelu, josta pitää päästä eroon. Jos sulla on nuppineula, josta haluat eroon, et laita sitä metallikeräykseen, mitä väliä kun on niin pieni. Mutta jos kaikki suomalaiset ajattelee samoin, niitä nuppineuloja on päälle 5 miljoonaa ja sillä on jo väliä. Tämä pallo kuolee pois, jos tyhmätkin ajattelee itse. Siksi neuvon sua, lopeta ajattelu ja kierrätä kaikki- siis ihan kaikki.


    • Anonyymi

      Vastaan koska huomaan jos esim. linnut eivät laula tai ympäristö on epätavallinen. Tavarat väärillä paikoilla tutuissa ympäristöissä jää tutkaan. Kaipa se on lahja ja kirous. Toimii kyllä myös internetissä vaikka aluksi esim. täällä selvisin aikoinaan vain noin 3kk ennen kuin oli pakko luovuttaa. Suggestiot ihan myrkkyä omalle persoonatyypille.

    • Anonyymi

      Tyhmä uusii mielummin viemäriputket,kuin
      laittaa rasvat ja puurot kompostiin.Vieläkin
      toiset ihmiset äänestää vihreitä,mutta sen
      tavoite on: tasa-arvolla,luonnonsuojelulla,
      ratsastaminen ilman todellista asian ajoa.
      Tyhmät ihmiset haluavat vanhuksille eutanasia hoitoja ja vastaavasti nuorille
      psykiatrisia hoitoja,tämä toiminta on haavistolaisuutta ja siinä mieskin synnyttää.

    • Anonyymi

      En olekasn ihan tyhmä. Hän kyllä tietääkin sen!

      • Anonyymi

        Jokainen, jonka pitää netissä kertoa erikseen, että ei ole ihan tyhmä, on täysin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen, jonka pitää netissä kertoa erikseen, että ei ole ihan tyhmä, on täysin tyhmä.

        No sun ei tarvi edes kertoa kun sen näkee kirjoituksesta. Mikä silloin olet? Patatyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun ei tarvi edes kertoa kun sen näkee kirjoituksesta. Mikä silloin olet? Patatyhmä?

        Olen fiksu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe