Ei voi olla totta

Anonyymi

ettet sitä näe. Siis sitä, että villiinnyn, kun tulet paikalle. No, tietysti jos et tiedä, miten olen normaalisti, kun et ole läsnä, niin sitten tietysti ymmärtää. Oli miten oli, mutta kun olet lähellä, niin melkein sekoan...

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai jos ei kiinnosta?

• Anonyymi

Sitten herää kysymyksiä...

• Anonyymi

Miten se näkyy sinusta?
      Minunkaan villiintymistäni sinusta ei voi olla huomaamatta, mutta sinua en aina osaa lukea..

• Anonyymi

Olen sangen kyvykäs tunnistamaan ihmisten mielentiloja ja joo vain sä vaikutat muhun niin että olen aseeton sun edessä.

• Anonyymi

Mistä voisin tietää, kuinka hän käyttäytyy, kun en ole paikalla? Minä näen hänen käytöksensä vain ollessani samassa paikassa. Ei minulla mitään vakoilukameraa ole.

• Anonyymi

Niin, sitä juuri ajattelin kun. Huoh.

• Anonyymi

Lohduttaudu vaikka sillä, että vajoat melkein syyntakeettomaan tilaan. Eli sinun ei tartte välittää, mitä sitten höpisetkin. ;) - cu-

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitit hänelle. Toivoisin että oma kaivattuni (?) osaisi suhtautua omiin höpinöihini noin..

• Anonyymi

Siitä se sun sählääminen johtuu vai? Aika varomaton olet suhteessa asemaasi?

• Anonyymi

Asemani? Höpsis! Sekoitat nyt minut johonkin muuhun.

• Anonyymi

Välillä villiinnyn, välillä on otettava etäisyyttä, en tiedä oikein miten päin olisi. En ole ennen tälläistä vielä kokenut :)

• Anonyymi

Tuolta se on näyttänytkin ja olen tietysti hämilläni kaikesta. Yritän pitää fokuksen suhteen rakentamisessa, mutta palaset eivät pysy koossa.

• Anonyymi

Mä putoan, uniin kauneimpiin, hetkiin menneisiin, kun kanssas olla sain...Naiselle kauniille ihanalle, laulun sanoin...

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitat miksi täällä eikä henkilökohtaisesti kuten tekstiviestillä?

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies? Itse pyrin rauhoittamaan itseni hänen lähellään niin, että pystyisin olemaan luonteva ja oma itseni. Välillä toki jännittää ja se saattaa näkyä käytöksessäni. Häntä en tunne niin hyvin, että tietäisin, miten hän on normaalisti. Olemme kyllä olleet tekemisissä jonkin verran, joten luulisi, ettei hän jännitä minua.

• Anonyymi

Jännittää välillä. Osaan peittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännittää välillä. Osaan peittää.

Mut villiinnyt. Olet tavallista enemmän äänessä, vilkuilet häntä, puhut levottomia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut villiinnyt. Olet tavallista enemmän äänessä, vilkuilet häntä, puhut levottomia?

Tutulta kuulostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutulta kuulostaa.

Tälläistä olen hänestä havainnut, mutta en ole varma, liittyykö se minuun vai onko se tavallista hänelle. Voi olla ihan normaaliakin käytöstä. Häiritseekö se sinua vai haluaisitko hänen tajuavan, että käytöksesi johtuu hänestä?

• Anonyymi

Millä tavalla villiinnytyminen näkyy?

• Anonyymi

🤑Pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤑Pelle.

Olenko sinulle tärkeä ?
        Mitä, jos kadottaisit mut ?

Olet tärkeä myös mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko sinulle tärkeä ?
        Mitä, jos kadottaisit mut ?

Olet tärkeä myös mulle

Tuliko tää väärään kohtaan? Hän on tärkeä mulle. Luulin jo kerran kadottaneeni hänet ja olin todella surullinen. Toivon olevani hänelle tärkeä. En tiedä, johtaako tämä mihinkään, mutta tämä tunne itsessään on niin hieno, että yritän nauttia siitä.

• Anonyymi

En sanoisi että näkyy vaan vähän etäiseltä vaikutat. Hyvä että kuitenkin pidetään se fyysinen etäisyys. Viimeksi oletin että tunne oli kadonnut kunnes siirryit lähemmäksi ja jouduin poistumaan tilasta, se iski taas, mikä tunne nyt onkaan. Olin onneksi muutenkin lähdössä kun vaikutti siltä että seura ei ollut ehkä toivottua..
      -n

• Anonyymi

Mille kirjaimelle tämä ap menee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5180
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1663
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1569
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1496
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1245
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1190
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1070
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe