ettet sitä näe. Siis sitä, että villiinnyn, kun tulet paikalle. No, tietysti jos et tiedä, miten olen normaalisti, kun et ole läsnä, niin sitten tietysti ymmärtää. Oli miten oli, mutta kun olet lähellä, niin melkein sekoan...
Ei voi olla totta
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai jos ei kiinnosta?
- Anonyymi
Sitten herää kysymyksiä...
- Anonyymi
Miten se näkyy sinusta?
Minunkaan villiintymistäni sinusta ei voi olla huomaamatta, mutta sinua en aina osaa lukea.. - Anonyymi
Olen sangen kyvykäs tunnistamaan ihmisten mielentiloja ja joo vain sä vaikutat muhun niin että olen aseeton sun edessä.
- Anonyymi
Mistä voisin tietää, kuinka hän käyttäytyy, kun en ole paikalla? Minä näen hänen käytöksensä vain ollessani samassa paikassa. Ei minulla mitään vakoilukameraa ole.
- Anonyymi
Niin, sitä juuri ajattelin kun. Huoh.
- Anonyymi
Lohduttaudu vaikka sillä, että vajoat melkein syyntakeettomaan tilaan. Eli sinun ei tartte välittää, mitä sitten höpisetkin. ;) - cu-
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitit hänelle. Toivoisin että oma kaivattuni (?) osaisi suhtautua omiin höpinöihini noin..
- Anonyymi
Siitä se sun sählääminen johtuu vai? Aika varomaton olet suhteessa asemaasi?
- Anonyymi
Asemani? Höpsis! Sekoitat nyt minut johonkin muuhun.
- Anonyymi
Välillä villiinnyn, välillä on otettava etäisyyttä, en tiedä oikein miten päin olisi. En ole ennen tälläistä vielä kokenut :)
- Anonyymi
Tuolta se on näyttänytkin ja olen tietysti hämilläni kaikesta. Yritän pitää fokuksen suhteen rakentamisessa, mutta palaset eivät pysy koossa.
- Anonyymi
Mä putoan, uniin kauneimpiin, hetkiin menneisiin, kun kanssas olla sain...Naiselle kauniille ihanalle, laulun sanoin...
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat miksi täällä eikä henkilökohtaisesti kuten tekstiviestillä?
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Itse pyrin rauhoittamaan itseni hänen lähellään niin, että pystyisin olemaan luonteva ja oma itseni. Välillä toki jännittää ja se saattaa näkyä käytöksessäni. Häntä en tunne niin hyvin, että tietäisin, miten hän on normaalisti. Olemme kyllä olleet tekemisissä jonkin verran, joten luulisi, ettei hän jännitä minua.
- Anonyymi
Jännittää välillä. Osaan peittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännittää välillä. Osaan peittää.
Mut villiinnyt. Olet tavallista enemmän äänessä, vilkuilet häntä, puhut levottomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut villiinnyt. Olet tavallista enemmän äänessä, vilkuilet häntä, puhut levottomia?
Tutulta kuulostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutulta kuulostaa.
Tälläistä olen hänestä havainnut, mutta en ole varma, liittyykö se minuun vai onko se tavallista hänelle. Voi olla ihan normaaliakin käytöstä. Häiritseekö se sinua vai haluaisitko hänen tajuavan, että käytöksesi johtuu hänestä?
- Anonyymi
Millä tavalla villiinnytyminen näkyy?
- Anonyymi
🤑Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤑Pelle.
Olenko sinulle tärkeä ?
Mitä, jos kadottaisit mut ?
Olet tärkeä myös mulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko sinulle tärkeä ?
Mitä, jos kadottaisit mut ?
Olet tärkeä myös mulleTuliko tää väärään kohtaan? Hän on tärkeä mulle. Luulin jo kerran kadottaneeni hänet ja olin todella surullinen. Toivon olevani hänelle tärkeä. En tiedä, johtaako tämä mihinkään, mutta tämä tunne itsessään on niin hieno, että yritän nauttia siitä.
- Anonyymi
En sanoisi että näkyy vaan vähän etäiseltä vaikutat. Hyvä että kuitenkin pidetään se fyysinen etäisyys. Viimeksi oletin että tunne oli kadonnut kunnes siirryit lähemmäksi ja jouduin poistumaan tilasta, se iski taas, mikä tunne nyt onkaan. Olin onneksi muutenkin lähdössä kun vaikutti siltä että seura ei ollut ehkä toivottua..
-n - Anonyymi
Mille kirjaimelle tämä ap menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455180Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241663Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151569Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501496- 141245
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41190No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847