Uni eksistä ja yllättäen kuolleesta sukulaisesta

Anonyymi

22.11.2020
Uni entisistä

Näin unta, jossa ajelin jonkun (joko nykyisen tai entisen kanssa) autolla ja vastaan tuli artisti juju jolla oli vauva sylissä ja antoi auton ikkunasta sen minun syliin ja tuli itse autoon.
Autossa ajelimme ja itse puhelin vauvalle. Juju vietiin kotiinsa ja annoin vauvan takaisin hänelle. Sitten pari PV myöhemmin menimme itsekin käymään jujun talossa ja huomasin että olin käynyt itse siellä aikaisemminkin, tiesin ja kerroin missä mikäkin huone sijaitsee. Jujun tyttöystävä oli myös talossa lapsien kanssa.
Sitten lähdimme sieltä pois ja juju olikin minun entinen poikaystäväni. Hän lähetti minulle viestin jossa kertoi kuinka kiva oli nähdä minua pitkästä aikaa. En ennättänyt lähettää hänelle viestiä takaisin kun huomasin että oli jotkut isot juhlat mihin kaikki entiset poikaystäväni (4) tulivat ja huomasin miten hirveän näköisiä ja lihavia heistä oli tullut ja ihmettelin miten on mahdollista kun miettii miten komeita he ennen olivat. Jokainen heistä tiesi että minä olen siinä mutta kukaan ei tullut juttelemaan minulle enkä minä mennyt juttelemaan heille vaikka aloinkin muistelemaan menneitä aikoja ja tunteita omassa päässäni. Sitten nykyinen avopuolisoni tuli siihen kertomaan että hän lähtee nyt, ja hän oli kuitenkin sen näköinen mikä hän nyt on ja erittäin komea! Minä sihisin hänelle hampaitteni raosta olevinaan hiljaa ettei kukaan kuulisi että et todellakaan lähde, sinä et minua tänne yksin jätä!! Samalla huomasin kuinka nämä entiset näkivät nykyiseni ja olin salaa tyytyy siihen että he näkivät nykyiseni ja että minkänäköinen hän on verrattuna heihin. Uni loppui siihen.

Edellisyönä näin unta täysin eri asiasta mutta mietin voiko sekin uni liittyä jollain tavalla elämöntilanteeseeni:

Eli yllättäen kuollut setäni (kuollut 12v sitten) tuli uneeni ja meitä oli koko perhe häntä "vastassa" kun hän tuli iloisesti hymyillen ja nauraen luoksemme ja olimme todella hämmentyneitä hänen tulostaan ja se tunne oli mielettömän ihana ikävän tunne mikä valtasi minut kun hänet näin ja syöksyin häntä halaamaan. Uni loppui siihen ja herättyäni aloin itkemään kun olin nähnyt hänet taas unessani.
Mitä nämä kaksi unta voisi tarkoittaa?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        91
        1325
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        151
        1076
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        74
        869
      4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        15
        797
      5. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        290
        716
      6. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        60
        715
      7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        708
      8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        39
        691
      9. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        60
        678
      10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

        Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
        Ikävä
        43
        655
      Aihe