Konginkankaalla pimeän viinan myyntiä?

Anonyymi

Joku on kuulopuheiden mukaan myynnyt runsaasti Everclear -merkkistä pirtua Konginkankaalla. Kyseessä on ilmeisesti venäläinen kopiotuote ja pullojen sisältämä väkiviina on miedosti myrkyllistä.

20

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietintään, montako viinanmyyntikauppaa on Konginkankaalla, mikä niistä? Niin, tietysti se kylän tutuin, hym. . .

• Anonyymi

Eikös sillä oo ihan luvatkin.......hiljasta tuolla näyttää olovan

• Anonyymi

Hyvä tietää voi jouluksi tilata palan painiketta

• Anonyymi

Mä luulen tai jopa tiedän tai ainakin luulen tietäväni tai ainakin olen varma että kansanedustaja Kautto asialla. Lähes kaikki on hänen syytä niin varmasti on tämänkin takana.

• Anonyymi

Kauttolla on paljon asioita poliittisella syntilistalla mutta tämä ei taida sentään niihin kuulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauttolla on paljon asioita poliittisella syntilistalla mutta tämä ei taida sentään niihin kuulua.

Kyllä näin olen kuullut ja tämä on varmaa tietoa.. tai siis lähes..tai siis mahdollisesti mutta silti ehdottoman varmaa.

• Anonyymi

Kulkukauppias laajentanut toimintaansa.

• Anonyymi

Tämä kulkukauppias olisi voinut maksaa palkat ja lakisääteiset maksut työntekijöistään.Firma vaan nurin ja hommia jatkamaan toisessa muodossa.

• Anonyymi

Huojuvan talon juoppo,joka legendaksi itseään tituleeraa.

• Anonyymi

Taida tuolla säästyä viinat myytäviksi asti....

• Anonyymi

Mitähän se pimeä viina on ,oon nähnyt vain näkyvää , no salmiakki kossu on mustaa ja pimeää ,ei nää illalla ottaa ulkona ,ja kirkashan näkkyy hyvin.

• Anonyymi

Onko se kunnollista viinaa?

• Anonyymi

Missäs sitä myydään, jos tulee joskus tarvis?

• Anonyymi

Ei kai Konginkankaalla enää osata kunnollista ponua tehdä. Osaajat on jo poissa.

• Anonyymi

Eikös Turotero kiihdyttele ja itseään viihdyttele nopottimella keulien ja viinipullo repusta kurkkien.

• Anonyymi

Mistäs me Kingkongin viinat tulee, Venäjältäkö rekkojen mukana vai?

• Anonyymi

Ei ole enää lasipulloissa vaa 5 litran kannuissa

• Anonyymi

Hyvää pirtua se on, muistatte vaan lantata 50/50 lämpimällä vedellä ja antaa olla yön yli niin aamulla on 10litraa 45% votkaa, jolla pärjää hipoen pyhien yli,toki kaljat kannattaa erikseen, idän kuskit myy karhun tosivahvaa 8,6 ampeerista 15e lava...

• Anonyymi

Rättikauppias elättää sillä ihtensä.

• Anonyymi

mäksä myy likolahdenkatulla siniaallon piikkiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe