Joku on kuulopuheiden mukaan myynnyt runsaasti Everclear -merkkistä pirtua Konginkankaalla. Kyseessä on ilmeisesti venäläinen kopiotuote ja pullojen sisältämä väkiviina on miedosti myrkyllistä.
Konginkankaalla pimeän viinan myyntiä?
20
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Mietintään, montako viinanmyyntikauppaa on Konginkankaalla, mikä niistä? Niin, tietysti se kylän tutuin, hym. . .
- Anonyymi
Eikös sillä oo ihan luvatkin.......hiljasta tuolla näyttää olovan
- Anonyymi
Hyvä tietää voi jouluksi tilata palan painiketta
- Anonyymi
Mä luulen tai jopa tiedän tai ainakin luulen tietäväni tai ainakin olen varma että kansanedustaja Kautto asialla. Lähes kaikki on hänen syytä niin varmasti on tämänkin takana.
- Anonyymi
Kauttolla on paljon asioita poliittisella syntilistalla mutta tämä ei taida sentään niihin kuulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauttolla on paljon asioita poliittisella syntilistalla mutta tämä ei taida sentään niihin kuulua.
Kyllä näin olen kuullut ja tämä on varmaa tietoa.. tai siis lähes..tai siis mahdollisesti mutta silti ehdottoman varmaa.
- Anonyymi
Kulkukauppias laajentanut toimintaansa.
- Anonyymi
Tämä kulkukauppias olisi voinut maksaa palkat ja lakisääteiset maksut työntekijöistään.Firma vaan nurin ja hommia jatkamaan toisessa muodossa.
- Anonyymi
Huojuvan talon juoppo,joka legendaksi itseään tituleeraa.
- Anonyymi
Taida tuolla säästyä viinat myytäviksi asti....
- Anonyymi
Mitähän se pimeä viina on ,oon nähnyt vain näkyvää , no salmiakki kossu on mustaa ja pimeää ,ei nää illalla ottaa ulkona ,ja kirkashan näkkyy hyvin.
- Anonyymi
Onko se kunnollista viinaa?
- Anonyymi
Missäs sitä myydään, jos tulee joskus tarvis?
- Anonyymi
Ei kai Konginkankaalla enää osata kunnollista ponua tehdä. Osaajat on jo poissa.
- Anonyymi
Eikös Turotero kiihdyttele ja itseään viihdyttele nopottimella keulien ja viinipullo repusta kurkkien.
- Anonyymi
Mistäs me Kingkongin viinat tulee, Venäjältäkö rekkojen mukana vai?
- Anonyymi
Ei ole enää lasipulloissa vaa 5 litran kannuissa
- Anonyymi
Hyvää pirtua se on, muistatte vaan lantata 50/50 lämpimällä vedellä ja antaa olla yön yli niin aamulla on 10litraa 45% votkaa, jolla pärjää hipoen pyhien yli,toki kaljat kannattaa erikseen, idän kuskit myy karhun tosivahvaa 8,6 ampeerista 15e lava...
- Anonyymi
Rättikauppias elättää sillä ihtensä.
- Anonyymi
mäksä myy likolahdenkatulla siniaallon piikkiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181