Jatkuvat palvelukatkot

Anonyymi

Miten laillisia nämä Nordean jatkuvat massiiviset palvelukatkot ovat?

Nordealla on jatkuvasti palvelukatkoksia ja asiakkaiden turva käyttää palveluja on heikentynyt koko ajan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikään laki ei kiellä palvelukatkoja. Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että Nordea katkaisee palveluni hyvin harvoin. Tänään kuulemma katko on, mutta ei haittaa, kun kupeessa on 500 euroa käteistä kiireisimpiin menoihin.

    • Anonyymi

      Siis mitä?
      Ei-niin-kovin-kauan-sitten pankit toimivat vain arkipäivisin virka-aikana, ja silloinkin saatiin asiat hoidettua. Nyt tulee itkupotkuraivarit, jos pankki pitää pari kertaa vuodessa ennalta ilmoitetun ja laajasti tiedotetun huoltokatkon sunnuntaina.

      No, jos on ehdottoman tärkeää, että pankkipalvelut toimivat 24/7/365, tässäkin pätee vanha totuus: asiakkaan kannalta ei ole järkevää keskittää pankkiasiointiaan yhteen pankkiin. Kun on pankkitunnukset kahteen eri pankkiin ja myös kahden eri firman (Visa&MC) maksukortit, ja lisäksi pieni määrä käteistäkin lompakossa, totaalisen käyttökatkon todennäköisyys on aika pieni.

      • Anonyymi

        Tuo on nyt roskapuhetta.
        Setelirahan käyttöaika on ohi. Palvelut ja myynti toimivat korteilla. Samoin annettiin myös keväällä päätös siitä, että pankit eivät ulkoista automaattipalvelujaan kaupan kassoille.

        Korona-aika asettaa myös korttimaksamisen etusijalle.

        Tollasen vanhan 'rupla-seteliajan' kannattajat pitäisi siirtyä rajan toiselle puolelle kahiseviensa kanssa.


      • Anonyymi

        Niin että perustetaan tilejä eri pankkeihin ja otetaan niihin kortit päälle sekä maksetaan palvelumaksuja jokaiseen pankkiin?

        Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että perustetaan tilejä eri pankkeihin ja otetaan niihin kortit päälle sekä maksetaan palvelumaksuja jokaiseen pankkiin?

        Mielenkiintoista.

        Olen kolmen pankin asiakas, enkä maksa mitään palvemaksuja mihinkään niistä. Löytyy myös kaksi Visaa ja yksi Mastercard. Käytännössä kuluttomia kaikki. Kyllä se nykään on niin, että asiakas on kunigas. Pankkeja voi ja PITÄÄ kilapiluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on nyt roskapuhetta.
        Setelirahan käyttöaika on ohi. Palvelut ja myynti toimivat korteilla. Samoin annettiin myös keväällä päätös siitä, että pankit eivät ulkoista automaattipalvelujaan kaupan kassoille.

        Korona-aika asettaa myös korttimaksamisen etusijalle.

        Tollasen vanhan 'rupla-seteliajan' kannattajat pitäisi siirtyä rajan toiselle puolelle kahiseviensa kanssa.

        "Setelirahan käyttöaika on ohi. "

        Parturini ottaa vastaan vain käteistä. Toisaalta lähistöllä on baari, jossa vain muoviraha kelpaa. Onneksi minulle ei tuota vaikeuksia kuljettaa kumpaakin mukana.


    • Anonyymi

      Mobiilimaksamista on syytä suosia.

    • Anonyymi

      Samaa olen ihmetellyt. Lisäksi touhu on kuin jostain DDR:stä kun ei voida kertoa syytä näille katkoille. Tuntuu, että jotain siellä salataan. Tätä vain hoetaan "Palvelukatkon syy on Nordean tietojärjestelmille tehtävät välttämättömät muutos- ja ylläpitotyöt, joiden myötä varmistamme asiakkaille laadukkaat palvelut myös tulevaisuudessa. " Eivät nämä palvelut ole paremmiksi muuttuneet vaan huononevat ja kallistuvat koko ajan. Onko laadun parantamista se sitten, että konttoreita suljetaan ja palvelumaksut nousee?

      Ajoitus katkolle on omasta mielestä huonoimmasta päästä. Juuri on Black Friday alkanut jo joillakin verkkokaupoilla ensimmäisillä tarjouksilla ja keskiöllä tulee lisää tarjouksia. Nopeat syö hitaat on meininki silloin. Saas nähdä saako roskapankki Nordea surkean järjestelmänsä kuntoon siihen mennessä? Onneksi jostain verkkokaupoista voi vielä postiennakolla tilata, mutta siitäkin kostuvat kulut jää asiakkaan maksettavaksi.

    • Anonyymi

      Itse olen op asiakas ja korviani myöten vittuuntunut Nordean, mutta yleisesti palvelukatkot ei ole mitenkään tavattoman. OP saa niitä ollut myös muutama syksyn aikaan ja jos en väärin muista, niin Danske bank oli teknisen alustan vuoksi häiriöitä usean viikon ajan elleipä jopa katkoja.

      Että ei vitutuksesta huolimatta kannata osoittaa yhtä

      • Anonyymi

        Ehkä entisessä kotimaassasi pankit toimivat paremmin?


    • Anonyymi

      Nyt Nordea pyytää ottaan selfien itsestä ja virallisesta henkarista tai passista???Vittu mitä toimintaa.

      • Anonyymi

        Toinen vaihtoehtohan on mennä pankkiin virallisen henkilöllisyystodistuksen kanssa. Mielestäni paljon helpompaa lähettää kuva. Kaikilla pankeilla on velvollisuus tunnistaa asiakkaansa tietyn ajan välein; muistaakseni 3-5 vuoden aikajakson välein.

        Tästä kannattaa siis ennemmin suuttua eduskunnalle, kuin millekään pankille. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehtohan on mennä pankkiin virallisen henkilöllisyystodistuksen kanssa. Mielestäni paljon helpompaa lähettää kuva. Kaikilla pankeilla on velvollisuus tunnistaa asiakkaansa tietyn ajan välein; muistaakseni 3-5 vuoden aikajakson välein.

        Tästä kannattaa siis ennemmin suuttua eduskunnalle, kuin millekään pankille. :)

        Suuttumus pitää toimittaa Brysseliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehtohan on mennä pankkiin virallisen henkilöllisyystodistuksen kanssa. Mielestäni paljon helpompaa lähettää kuva. Kaikilla pankeilla on velvollisuus tunnistaa asiakkaansa tietyn ajan välein; muistaakseni 3-5 vuoden aikajakson välein.

        Tästä kannattaa siis ennemmin suuttua eduskunnalle, kuin millekään pankille. :)

        Varmaan kaikki pankit kyselee samaa vuoden vaihteessa kun sen jälkeen ei kelpaa edes tuttuun pankkiin kuin virallimen henkari tai passi ja vain suomalaiset kelpaa. Ei kelvannut enään norjan passi vaikka sillä avasin alunperin tilinkin.Nyt odottelen henkaria jotta pääsee edes rahaa laittaan tililleni. Kuvaako Nordea asiakkaan jos käy paikan päällä todistamassa vai miksi selfie pitää mobiilissa ottaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      23
      1131
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe