Onhan tätä jatkunut..

Anonyymi

Mutta enää on kaksi jäljellä, kohta ei tarvitse pelätä kiinnijäämistä😆.. Silti en ymmärrä teitä kumpaakaan tai no.. Toista ymmärrän erittäin hyvin.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi yleisissä paikoissa on valvontakamerat, se on monesti uhrin pelastus

      • Anonyymi

        Jep jep.. Ei oo kaukana poliisille meno kuitenkaan, selvitys työ jatkuu niin kauan, et se selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep.. Ei oo kaukana poliisille meno kuitenkaan, selvitys työ jatkuu niin kauan, et se selviää.

        ookkona semmone suomi24 salapoliisi ?🤣


      • Anonyymi

        Ei sekään ikävä kyllä aina ole. Itse heräsin tuohon liian myöhään. Moni paikka ei säilytä kuin pari viikkoa valvontakameroiden nauhoja. Olisin saanut muuten todisteteet erääseen asiaan.


    • Anonyymi

      Kumpi ja kampi tappeli. Kumpi voitti.

      • Anonyymi

        Ei ole merkitystä.


    • Anonyymi

      Ootko varma? Jos joku lähteny jo tästä pelistä pois.

      • Anonyymi

        100 varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 varma.

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Selvä😂mutta silti 100 varma.


    • Anonyymi

      Telepatiassa on se ominaispiirre, että kun tiedät toisen ajatukset niin samalla omat möröt tulee kaapista mitä et haluaisi toiselle kertoa.
      Minä olen sinänsä erilainen, että minulla on puhdas sydän. Voin ihan hyvin kertoa sinulle pahimmatkin mokani.

      • Anonyymi

        Niin minäkin, sydämeni alkaa olla puhdas oman elämäni tekojen suhteen ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin, sydämeni alkaa olla puhdas oman elämäni tekojen suhteen ☺

        No näin sen pitää mennäkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin, sydämeni alkaa olla puhdas oman elämäni tekojen suhteen ☺

        Vai että alkaa olla, no wautsi kun suti käy suit sait sukkelaan ja joka päivä on uusi päivä...


      • Anonyymi

        Tämä on häiritsevän totta. Välillä on aivan hoomoilasena ja melkein alkaa hävettämään, ihan kuin toinen olisi sillä hetkellä juuri siinä ja tietäisi kaiken mitä ajattelet... 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on häiritsevän totta. Välillä on aivan hoomoilasena ja melkein alkaa hävettämään, ihan kuin toinen olisi sillä hetkellä juuri siinä ja tietäisi kaiken mitä ajattelet... 😱

        Mut eiks ookin puhdistavaa, kun toinen tietää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eiks ookin puhdistavaa, kun toinen tietää jo.

        Puhdistavaa ja äärimmäisen vapauttavaa tavallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe