Valehteliko Sofia taas ?

Anonyymi

Sofianhan pitäisi muuttaa joulukuussa siihen vuokra/kimppakämppään, niinhän "lähipiirikin" on kertoillut täällä. Miten muuttovalmistelut mahtaa sujua viihteeltä päin Lapista? Ajankohta huomioon ottaen puhuuko Stefua ympäri saadakseen takaisin ilmaisen luxuskimppakämpän? Sofia olikin niin kovin kiinnostunut Sinitukan todisteista..... hmmmm....

138

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutavat yhdessä Kivenlahden bunkkeriin, koska eivät saa sitä myytyä kuitenkaan.Siivoako Sofi itse toisten naisten tekemät sotkut ja pesee lakana pyykit. Vai vaatiko että Stefan nöyränä miehenä tekee sen.😝😂💃

      • Anonyymi

        Sofi on kertonu itse, et joulukuussa muuttaa Punavuoreen.Katstaan taas kun pakettiauto vie vaatteet ja kengät sinne suuntaan.


      • Anonyymi

        Soffi sai mitä maralle teki ite ..mara sai mitä eskolle teki.........ja vielä karma pyörii kunnes oppivat. Opoikoulua köyvät S ja S... muut on jo tästä kuvioista veks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soffi sai mitä maralle teki ite ..mara sai mitä eskolle teki.........ja vielä karma pyörii kunnes oppivat. Opoikoulua köyvät S ja S... muut on jo tästä kuvioista veks.

        Tämä on totta ja karma opettaa myös Stefua. Kukaan ei pääse helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta ja karma opettaa myös Stefua. Kukaan ei pääse helpolla.

        Kohta käräjille.

        Ei saa autoilla huumeissa/kännissä :(
        Mitäs mahtaa pukata tuomioksi?
        Päänsilitystä?


      • Anonyymi

        Kuuluu herra Themannin hoitaa tottakait jälkipyykki!


    • Anonyymi

      Sanoi , että aikoi, toistaiseksi Isabellan luona, kun kokevat sen toimivaksi. Eli ei ole valehdellut.
      Muutto siirtyy , haastattelussa sanoi.

      • Anonyymi

        Joo joo. Seliseliseli. Ei siltä vaan onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo. Seliseliseli. Ei siltä vaan onnistu.

        Eiku se sanoikin että muutto tammikuussa 🙈🙈🙈🙈😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku se sanoikin että muutto tammikuussa 🙈🙈🙈🙈😂😂😂

        Mutta ei minä vuonna 😂😂👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei minä vuonna 😂😂👺

        Saattaapi olla että vuonna 2080 luvulla 😂. Muikkeli puhuu ihan puuta heinää. Sen verran kuutiksella, ettei muista mitä eilen höpisi. Se on semmonen höpäjä Baksu-Bertta se 🙄😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku se sanoikin että muutto tammikuussa 🙈🙈🙈🙈😂😂😂

        Joo, tammikuussa 2070 Sofia Bee noin 80 vee, länkyttää ulos bunkkerista rollaattorilla viereiseen palvelutaloon. Muovisen kauneutensa ikiajoiksi menettäneenä, syylä nenänpäässä, karvojen peittämä väkäleuka, laminaatit joka toinen pudonneena. Ainotossut luisevissa sienen ja liikavarpaiden valtaamissa kintuissaan.Rollen jopparilla koko omaisuutensa, kasa kuluneita birkkineitä ja vuittoneita, aikansa eläneitä. Joo, ei Sofia puhu paskoo, muuttaa se.... joskus. Vielä kerran kääntyy, keskaria Stefuvaarille näyttäen, ajan syömät laminaatit tuulessa kalisten huutaa rakeisella äänellään, painu vtuun! 🕸️🕷️💃👠👛🕸️🕷️. Niin meni mainen maine. Sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaapi olla että vuonna 2080 luvulla 😂. Muikkeli puhuu ihan puuta heinää. Sen verran kuutiksella, ettei muista mitä eilen höpisi. Se on semmonen höpäjä Baksu-Bertta se 🙄😅

        Sekakäyttö on vienyt muistin. Jäljellä on valikoiva sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tammikuussa 2070 Sofia Bee noin 80 vee, länkyttää ulos bunkkerista rollaattorilla viereiseen palvelutaloon. Muovisen kauneutensa ikiajoiksi menettäneenä, syylä nenänpäässä, karvojen peittämä väkäleuka, laminaatit joka toinen pudonneena. Ainotossut luisevissa sienen ja liikavarpaiden valtaamissa kintuissaan.Rollen jopparilla koko omaisuutensa, kasa kuluneita birkkineitä ja vuittoneita, aikansa eläneitä. Joo, ei Sofia puhu paskoo, muuttaa se.... joskus. Vielä kerran kääntyy, keskaria Stefuvaarille näyttäen, ajan syömät laminaatit tuulessa kalisten huutaa rakeisella äänellään, painu vtuun! 🕸️🕷️💃👠👛🕸️🕷️. Niin meni mainen maine. Sano.

        Olet lapsen tasolla emojien ym kanssa . Helposti tunnistettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tammikuussa 2070 Sofia Bee noin 80 vee, länkyttää ulos bunkkerista rollaattorilla viereiseen palvelutaloon. Muovisen kauneutensa ikiajoiksi menettäneenä, syylä nenänpäässä, karvojen peittämä väkäleuka, laminaatit joka toinen pudonneena. Ainotossut luisevissa sienen ja liikavarpaiden valtaamissa kintuissaan.Rollen jopparilla koko omaisuutensa, kasa kuluneita birkkineitä ja vuittoneita, aikansa eläneitä. Joo, ei Sofia puhu paskoo, muuttaa se.... joskus. Vielä kerran kääntyy, keskaria Stefuvaarille näyttäen, ajan syömät laminaatit tuulessa kalisten huutaa rakeisella äänellään, painu vtuun! 🕸️🕷️💃👠👛🕸️🕷️. Niin meni mainen maine. Sano.

        Jestas kun on hauska😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekakäyttö on vienyt muistin. Jäljellä on valikoiva sellainen.

        Muuttanut myös persoonallisuuden. Tuotapa tuo käyttö tekee.


      • Anonyymi

        Mikähän siinä onkin, että Sofia on ainut näistä julkkis/kohu/kaunottarista/miss Rumateista, jolla ei ole omaa kämppää [ koskaan ollutkaan]. Ainut joka "kokee toimivaksi" toisten nurkissa luuhaamisen. Ainut jota heitellään ulos milloin mistäkin. Mikähän ihme siinä onkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tammikuussa 2070 Sofia Bee noin 80 vee, länkyttää ulos bunkkerista rollaattorilla viereiseen palvelutaloon. Muovisen kauneutensa ikiajoiksi menettäneenä, syylä nenänpäässä, karvojen peittämä väkäleuka, laminaatit joka toinen pudonneena. Ainotossut luisevissa sienen ja liikavarpaiden valtaamissa kintuissaan.Rollen jopparilla koko omaisuutensa, kasa kuluneita birkkineitä ja vuittoneita, aikansa eläneitä. Joo, ei Sofia puhu paskoo, muuttaa se.... joskus. Vielä kerran kääntyy, keskaria Stefuvaarille näyttäen, ajan syömät laminaatit tuulessa kalisten huutaa rakeisella äänellään, painu vtuun! 🕸️🕷️💃👠👛🕸️🕷️. Niin meni mainen maine. Sano.

        Eikäää, huutonaurua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂. Aivan huippis hauska tarina 😂. Illan paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tammikuussa 2070 Sofia Bee noin 80 vee, länkyttää ulos bunkkerista rollaattorilla viereiseen palvelutaloon. Muovisen kauneutensa ikiajoiksi menettäneenä, syylä nenänpäässä, karvojen peittämä väkäleuka, laminaatit joka toinen pudonneena. Ainotossut luisevissa sienen ja liikavarpaiden valtaamissa kintuissaan.Rollen jopparilla koko omaisuutensa, kasa kuluneita birkkineitä ja vuittoneita, aikansa eläneitä. Joo, ei Sofia puhu paskoo, muuttaa se.... joskus. Vielä kerran kääntyy, keskaria Stefuvaarille näyttäen, ajan syömät laminaatit tuulessa kalisten huutaa rakeisella äänellään, painu vtuun! 🕸️🕷️💃👠👛🕸️🕷️. Niin meni mainen maine. Sano.

        Hauska tarina, voin sieluni silmillä nähdä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsen tasolla emojien ym kanssa . Helposti tunnistettava.

        "Tunnistamisesi" ja sun mielipiteesi minusta on tuuleen pierty. Emojit hymyilee, joskus itkee yms.🤓🤓🤓🤓🤓nuo on kuvakkeita. 😀😃😄😁😆😅🤣😂🙂🙃😉😊😇😍🤩😘😗☺️😚😙😴🤤😪😔😌🤠😎🤓😕🧐😟🙁😩😫😓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsen tasolla emojien ym kanssa . Helposti tunnistettava.

        Tottakai tunnistat, et ihan tyhmä olekaan.Sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tunnistamisesi" ja sun mielipiteesi minusta on tuuleen pierty. Emojit hymyilee, joskus itkee yms.🤓🤓🤓🤓🤓nuo on kuvakkeita. 😀😃😄😁😆😅🤣😂🙂🙃😉😊😇😍🤩😘😗☺️😚😙😴🤤😪😔😌🤠😎🤓😕🧐😟🙁😩😫😓

        Sekoilusi ja muu tunnistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoilusi ja muu tunnistetaan.

        Mielipiteesi edelleen, kuin tuuleen pierty. Usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoilusi ja muu tunnistetaan.

        Hyvä, hyvä ja hauskaa tarinan kerrontaa ja ei niin kauas totuudesta ja ennustuksesta varmaan mene 😂. Hauskat kuvakkeet 😄!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteesi edelleen, kuin tuuleen pierty. Usko jo.

        Uskon mitä uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, hyvä ja hauskaa tarinan kerrontaa ja ei niin kauas totuudesta ja ennustuksesta varmaan mene 😂. Hauskat kuvakkeet 😄!

        Minustakin tuollaiset "aikuisten sadut" ovat piristäviä ja hauskoja, kirjoittajalla on kieltämättä taitoa siihen. Satukirjathan ovat iänkaiken olleet kuvitettuja, siinä tämänkin jippo. Eräältä puuttuu nyt ironian ymmärrys ja jotain on hampaankolossa. Tuon tyyppisissä kirjoituksissa kommentoija osaa hauskasti hipoa tapahtuneita asioita ja totuutta. Kiitos hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuollaiset "aikuisten sadut" ovat piristäviä ja hauskoja, kirjoittajalla on kieltämättä taitoa siihen. Satukirjathan ovat iänkaiken olleet kuvitettuja, siinä tämänkin jippo. Eräältä puuttuu nyt ironian ymmärrys ja jotain on hampaankolossa. Tuon tyyppisissä kirjoituksissa kommentoija osaa hauskasti hipoa tapahtuneita asioita ja totuutta. Kiitos hänelle.

        Tuo ns. tunnistajatyyppi on outo tapaus.

        Ei täällä pitäisi olla päällimmäisenä asiana kenenkään kommunikointitapa ja sen arvostelu. Mielipiteet otsikon aiheesta on kaiketi ideana. Kun noinkin paljon ketuttaa kirjoitustyyli, hyppää yli vaan ja pitää suunsa kiinni, jos ei muuta asiaa ole.

        Sofian muutto palvelutaloon- hykerryttävän hyvin kuvailtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsen tasolla emojien ym kanssa . Helposti tunnistettava.

        Sinulle totinen torvensoittaja. Ei lapsi osaa aikuisten ironiaa. Sinulta itseltäsi puuttuu nyt tykkänään tärkeä osa-alue, siitä ongelmasi kumpuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsen tasolla emojien ym kanssa . Helposti tunnistettava.

        Heh, sohaisenpa minäkin tähän muurahaiskekoon pitkällä kepilläni... Sinut "tunnistaja" tunnistaa todella helposti. Katkeruutta ilmassa.


    • Anonyymi

      Eiku se ei tiedä, mihin kassit lentää. 🕵️👛👜💼🧳🛍️ Ja minkäväriset hiukset taiteilijan saunasta löytyy. 👩‍🍳👩‍🦳👩‍🦰👱👩‍🦱👩‍🔧 Muutto selviää todisteiden perusteella. 🤍🖤🤎💜💚💛

      • Anonyymi

        Apua, nauran ääneen, tää oli hyvä!!!! :D


      • Anonyymi

        Taiteilijan saunasta 😂😂😂🤣


    • Anonyymi

      Sofia haastattelussa sanoi, muutto siirtyy, ei kuukautta ym. Ei mitään valehtelua. Piste.

      • Anonyymi

        Tottakai se muutto siirtyy ja siirtyy ja siirtyy.... Sofialla ei yksinkertaisesti ole elämäntapojensa vuoksi varaa maksaa sellaista "pikkujuttua" kuin vuokra. Onko Sofia koskaan muuten asunut ihan omillaan ja itsenäisesti, vai onko aina ollut jonkun kyljessä, enemmän tai vähemmän?


      • Anonyymi

        Ihan tietoa oikeaa, kun uskomme Sofiaa, ei mielessä valehtelua, vaikka paljon on ailahtelua, sen sanonut on tähän, siirtyy muutto vain vähän, ei tarvita koko kuukautta, kun kaikki on eksattia oman valtakunnan tarkkuutta.


    • Anonyymi

      Saa kai ihminen muuttaa mielipidettään. Miksi teidän pitää tietää, milloin muuttaa? Elämän tilanteet muuttuvat ja sen mukaan eletään. Antakaa ihmisen olla jo rauhassa.

      • Anonyymi

        Julkiselta paskanpuhujalta halutaan näyttöjä. Pitäköön ison kitansa jatkossa kiinni asioistaan. Mikä muuten on oma intressi toistuvasti selitellä ja puolustella Sofian asioita? Sylttytehtaan työntekijä?


      • Anonyymi

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkiselta paskanpuhujalta halutaan näyttöjä. Pitäköön ison kitansa jatkossa kiinni asioistaan. Mikä muuten on oma intressi toistuvasti selitellä ja puolustella Sofian asioita? Sylttytehtaan työntekijä?

        Sinulta ei lupaa kysellä, minä ainakin puolustan Sofiaa, jatkossakin. Kyllä nämä aloitukset on henkilökohtaista vihanpitoa, ei juoruja.
        Voi teiltä nauru vielä loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkiselta paskanpuhujalta halutaan näyttöjä. Pitäköön ison kitansa jatkossa kiinni asioistaan. Mikä muuten on oma intressi toistuvasti selitellä ja puolustella Sofian asioita? Sylttytehtaan työntekijä?

        Näyttöä. Kysellepäs Martinalta, idoliltasi näyttöä, mies, asunto-asiat ym . Siinäkin olisi selvittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        Eikö Sofiaa itseään yhtään hävetä? Häpeän aiheita ja savuavia raunioita on enemmän kuin "lääkäri määrää." Kävelevä, bailaavaa, juopotteleva katastrofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkiselta paskanpuhujalta halutaan näyttöjä. Pitäköön ison kitansa jatkossa kiinni asioistaan. Mikä muuten on oma intressi toistuvasti selitellä ja puolustella Sofian asioita? Sylttytehtaan työntekijä?

        Lopeta seuraaminen ja keskity Marttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        Sofia voi aivan hyvin häipyä kokonaan julkisuudesta "toipumaan" ja olemaan rauhassa. En minä ainakaan itkua päästä. Kaunistelet asioita pahemman kerran, Sofia on ihan itse antanut "laulun aiheet" ja nuotit kaupan päälle, joten turha hurskastella. Sitä saa mitä pyytää, ei tuo ihminen kyllä ihan nunnasta käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sofiaa itseään yhtään hävetä? Häpeän aiheita ja savuavia raunioita on enemmän kuin "lääkäri määrää." Kävelevä, bailaavaa, juopotteleva katastrofi.

        Levin viikonlpppukin ollut kuin huopatossu tehtaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta seuraaminen ja keskity Marttaan.

        Ehei, keskitytään js seurataan tiiviisti sohvan liikkuja ja lupa on kritisoida!!! Sananvapsus täällä 🤗🤗🤗🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia voi aivan hyvin häipyä kokonaan julkisuudesta "toipumaan" ja olemaan rauhassa. En minä ainakaan itkua päästä. Kaunistelet asioita pahemman kerran, Sofia on ihan itse antanut "laulun aiheet" ja nuotit kaupan päälle, joten turha hurskastella. Sitä saa mitä pyytää, ei tuo ihminen kyllä ihan nunnasta käy.

        Noin juuri, asiaa 😊👍👍👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        Uskon vakaasti, ettei hävetä. Sofia on puhunut ja puhuu niin paljon potaskaa että luottamus nolla. Jutut ja kuviot muuttuu liian joutusaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, keskitytään js seurataan tiiviisti sohvan liikkuja ja lupa on kritisoida!!! Sananvapsus täällä 🤗🤗🤗🤗🤗

        Msrtina-lisä, siinä on teille selvittelyä.
        Näkymätön mies ym..
        Sofialla sentään on verta ja lihaa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        No ei hävetä ei sitten ollenkaan. Sohva siistii omaa profiiliaan ja asettuu Kardashisneista suomen yhteiskuntaluokkaan työntekijäksi tuloja ansaitsemaam, että kykenee rahoittamaan oman elämänsä ja maksamaan uo-maksut ja oikeudenkäyntikulut, jotka on tähtitieteelliset! Ettäs tälleen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta ei lupaa kysellä, minä ainakin puolustan Sofiaa, jatkossakin. Kyllä nämä aloitukset on henkilökohtaista vihanpitoa, ei juoruja.
        Voi teiltä nauru vielä loppua.

        Mitä ihmeen vihanpitoa, julkista kiinnostusta Sofian omien puheiden perään. Ei Sofiassa edes ole mitään vihaamisenkaan arvoista. B-julkimo, joka on alun perin ilmoittanut etsivänsä kimppakämppää. Sittemmin muuttavansa joulukuussa Punavuoreen, kun kämppä vapautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttöä. Kysellepäs Martinalta, idoliltasi näyttöä, mies, asunto-asiat ym . Siinäkin olisi selvittämistä.

        Martiina ei ole idolini, puhut skeidaa. Aihe on Sofian vuokrakämppä ja muutto, jos et osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, keskitytään js seurataan tiiviisti sohvan liikkuja ja lupa on kritisoida!!! Sananvapsus täällä 🤗🤗🤗🤗🤗

        Sama täällä, elämä on laiffii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        Naisten välinen solidaarisuus loppu siihen kun kantoi Ikea kassin toisen naisen kotiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten välinen solidaarisuus loppu siihen kun kantoi Ikea kassin toisen naisen kotiin...

        Minulla lisääntyi , jostain syystä.😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Antakaa Sofian olla rauhassa. Vuosi on ollut hänelle todella raskas ja jos ne ikävät kokemukset eivät missään näkyisi, niin eihän se olisi edes normaalia.
        Hän tarvitsee nyt aikaa toipua. Työkuviotakin alkaa jo olla kivasti.
        Antakaa hänen nyt rauhassa laittaa elämänsä kuntoon, vaikkakin pienin askelin.
        Missä on se kuuluisa naisten välinen solidaarisuus? Eikö teitä yhtään hävetä?

        Missä oli Soffan solidaarisuus, kun iski varatun ja perheellisen, vieläpä kaverinsa ukkelin 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta seuraaminen ja keskity Marttaan.

        Nämä kaksi eivät ole ainoita. Vaihtoehtoja seurattavaksi on miljoonia 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sofiaa itseään yhtään hävetä? Häpeän aiheita ja savuavia raunioita on enemmän kuin "lääkäri määrää." Kävelevä, bailaavaa, juopotteleva katastrofi.

        Voi jestas sentään. Eikö muut nuoret naiset osaa kävellä, bailata eikä koskaan juopotellakaan? Ei varmasti sinun mielestäsi. Salli minun nauraa, nuoret naiset nykyisin istuvat virkkaamassa kiikkustuolissa ja kauhistelevat, kun joku julkkis bailaa ja kävelee.
        Välillä monttu auki seuraavat instassa, että mitä kauheaa nuo julkkisnaiset tekevät, nehän elävät. Hui hirveetä!
        Äkkiä suomi24:lle haukkumaan, virkkaukset nurkkaan vaan, yö hurahtaa nopeasti keksiessä mitä ihmeellisimpiä juttuja, joita kuvitellaan näitten julkkisnaisten tekevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oli Soffan solidaarisuus, kun iski varatun ja perheellisen, vieläpä kaverinsa ukkelin 🤢

        Stefu taisi iskeä. Solidaarisuus Sofian puolella.
        Martina rikkoo aikoinaan Stefun suhteen. Ei tipu sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta seuraaminen ja keskity Marttaan.

        Luuletko, että vaivaudun seuraamaan Sofian instaa? Täällä lueskelen "päällimmäisiä" seikkailujaan, jos sille tuulelle satun. Ja montaa muutakin keskustelua, ihan otsikon perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaksi eivät ole ainoita. Vaihtoehtoja seurattavaksi on miljoonia 😜

        Sanakin Sofiasta, niin nyrkkeilykehään😇 lennätetään Martiina, "kumma" juttu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Msrtina-lisä, siinä on teille selvittelyä.
        Näkymätön mies ym..
        Sofialla sentään on verta ja lihaa😘

        Totuus on, ei tarvitse kummankaan ei Martinan eikä Sofin täällä kertoa mies asioistaan eikä mistään muustakaan jos eivät halua.✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas sentään. Eikö muut nuoret naiset osaa kävellä, bailata eikä koskaan juopotellakaan? Ei varmasti sinun mielestäsi. Salli minun nauraa, nuoret naiset nykyisin istuvat virkkaamassa kiikkustuolissa ja kauhistelevat, kun joku julkkis bailaa ja kävelee.
        Välillä monttu auki seuraavat instassa, että mitä kauheaa nuo julkkisnaiset tekevät, nehän elävät. Hui hirveetä!
        Äkkiä suomi24:lle haukkumaan, virkkaukset nurkkaan vaan, yö hurahtaa nopeasti keksiessä mitä ihmeellisimpiä juttuja, joita kuvitellaan näitten julkkisnaisten tekevän.

        .... osaa kävellä...???? Rautalankaa: sanonta kävelevä katastrofi. Kuinka moni nuori nainen tuttavapiirissäsi ns. TYÖKSEEN juo ja bailaa, entä sinä itse? Onko sellainen normaalia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Msrtina-lisä, siinä on teille selvittelyä.
        Näkymätön mies ym..
        Sofialla sentään on verta ja lihaa😘

        Onko Sofialla verta ja lihaa? Mitä hän niillä tekee?


      • Anonyymi

        Onko tää sohva joka täällä toitottaa " antakaa ihmisen olla rauhassa"????
        Sohva ottaa suoraselkäliikkeen, ryhdistäytyy ja asettuu ansioiden mukaiseen elämäntapaan. Sen jälkeen saatta olla että kritiikki hellittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, elämä on laiffii!

        Jep😁💪👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanakin Sofiasta, niin nyrkkeilykehään😇 lennätetään Martiina, "kumma" juttu....

        Sopiva ilmaus 🤗🤗


      • Anonyymi

        Joo. Uskoisin kyllä että muuttaa. Uskoisin että haluaakin asua omillaan enkä kehtaisi olla muuttamatta. Stefulla kova yritys saada takaisin mutta on vaan säälittävä. En kehtaisi takaisin ottaa. Todella pitkään olisi löysässä hirressä ja oma asunto olisi juuri hyvää kidutusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sofiaa itseään yhtään hävetä? Häpeän aiheita ja savuavia raunioita on enemmän kuin "lääkäri määrää." Kävelevä, bailaavaa, juopotteleva katastrofi.

        Samaa tasoa nämä Martinan kehitys storyt, levitän rakkautta ympärilleni.lässyn lässyn.
        Tästä oli keskustelua eri otsakkeen alla.
        Sofia ei ihan näin pehmeitä puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin viikonlpppukin ollut kuin huopatossu tehtaalla.

        Siellähän se muija örvelsi kuksan ja glögin kera, karmeita kuvia, mutta olikin muiden ottamia eli totuuden mukaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas sentään. Eikö muut nuoret naiset osaa kävellä, bailata eikä koskaan juopotellakaan? Ei varmasti sinun mielestäsi. Salli minun nauraa, nuoret naiset nykyisin istuvat virkkaamassa kiikkustuolissa ja kauhistelevat, kun joku julkkis bailaa ja kävelee.
        Välillä monttu auki seuraavat instassa, että mitä kauheaa nuo julkkisnaiset tekevät, nehän elävät. Hui hirveetä!
        Äkkiä suomi24:lle haukkumaan, virkkaukset nurkkaan vaan, yö hurahtaa nopeasti keksiessä mitä ihmeellisimpiä juttuja, joita kuvitellaan näitten julkkisnaisten tekevän.

        Ilmeisesti miellät kännäilyt yms sekoilut elämän kliimaksiin. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oli Soffan solidaarisuus, kun iski varatun ja perheellisen, vieläpä kaverinsa ukkelin 🤢

        Mara iski Stefun, oma suhde rikki, Stefun suhde loppui myös.... siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se muija örvelsi kuksan ja glögin kera, karmeita kuvia, mutta olikin muiden ottamia eli totuuden mukaisia.

        No jos totta, kyllä julkisuuteen tulee, odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää sohva joka täällä toitottaa " antakaa ihmisen olla rauhassa"????
        Sohva ottaa suoraselkäliikkeen, ryhdistäytyy ja asettuu ansioiden mukaiseen elämäntapaan. Sen jälkeen saatta olla että kritiikki hellittää!

        Tai bestis, tai bestiksen äitee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se muija örvelsi kuksan ja glögin kera, karmeita kuvia, mutta olikin muiden ottamia eli totuuden mukaisia.

        Kukaan muu ei ole nähnyt, outoa, minäkin seurailin, ei näkynyt.
        Taannoin Sofiaa syytettiin kiittämättömyydestä, Isabella oli tehnyt salaatin ja toi pöytää sitä, kuvan nainen ( ei ollut Sofia), ei regoinut tähän. Tästä väännettiin kuinka kiittämätön Sofia on.
        Myöhemmin omassa instassa ylistää Isabelllan vaivannäköä, Sofia siis.
        Onko kyse taas tästä??
        Kyse instastoryista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se muija örvelsi kuksan ja glögin kera, karmeita kuvia, mutta olikin muiden ottamia eli totuuden mukaisia.

        Ei pllut Saran ym mjiddn kanssa bilettämässä. Kuksa kuvan otti Stefu, ei ollut örve,tämistä.
        Aikamoista liioittelua.
        Ei Stefu päästä Sofiaa riluttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta ei lupaa kysellä, minä ainakin puolustan Sofiaa, jatkossakin. Kyllä nämä aloitukset on henkilökohtaista vihanpitoa, ei juoruja.
        Voi teiltä nauru vielä loppua.

        Lopussa piiloteltu laiton uhkaus? Peräänkuulutat solidaarisuutta likaisten temppujen ammattilaista kohtaan. Minä taasen sananvapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oli Soffan solidaarisuus, kun iski varatun ja perheellisen, vieläpä kaverinsa ukkelin 🤢

        Entäs herra Thermannin osuus, toinen tarinan osapuoli? EI ole todellakaan mitään positiivista eikä hyvää sanottavaa ko. herrasta hänen omien ig-tarinoidensa valossa sekä lehtijuttujen. Ihmettelen mitä kaikki nuo misut näkee hänessä? Naisten miehen maineko vetoaa? Turhaan Sofiaa yksin syyttelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei ole nähnyt, outoa, minäkin seurailin, ei näkynyt.
        Taannoin Sofiaa syytettiin kiittämättömyydestä, Isabella oli tehnyt salaatin ja toi pöytää sitä, kuvan nainen ( ei ollut Sofia), ei regoinut tähän. Tästä väännettiin kuinka kiittämätön Sofia on.
        Myöhemmin omassa instassa ylistää Isabelllan vaivannäköä, Sofia siis.
        Onko kyse taas tästä??
        Kyse instastoryista.

        Mitähän oikein yrität sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän oikein yrität sanoa?

        Pari videota kuksa kädessä, jos tämä on örväilyä, niin voi voi
        Tulee olemaan monen muunkin instassa tätä örväilyä lähiaikoina siis suomalaisilla.
        Ehkäpä allekirjoittaneellakin.🎄🎄🎄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei ole nähnyt, outoa, minäkin seurailin, ei näkynyt.
        Taannoin Sofiaa syytettiin kiittämättömyydestä, Isabella oli tehnyt salaatin ja toi pöytää sitä, kuvan nainen ( ei ollut Sofia), ei regoinut tähän. Tästä väännettiin kuinka kiittämätön Sofia on.
        Myöhemmin omassa instassa ylistää Isabelllan vaivannäköä, Sofia siis.
        Onko kyse taas tästä??
        Kyse instastoryista.

        Gekkonen julkaisi viikonloppuna matskua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hävetä ei sitten ollenkaan. Sohva siistii omaa profiiliaan ja asettuu Kardashisneista suomen yhteiskuntaluokkaan työntekijäksi tuloja ansaitsemaam, että kykenee rahoittamaan oman elämänsä ja maksamaan uo-maksut ja oikeudenkäyntikulut, jotka on tähtitieteelliset! Ettäs tälleen!!!

        Ei Sofialle mitään oikeudenkäyntikuluja tule.Ranta-ahot maksavat hänen asianajajansa sekä mahdolliset sakkonsa kunhan sb ei esitä mitään vaatimuksia.Ilman nr hän ei olisi tuossa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Muutto? Eihän tuo nainen omista mitään mitä pitäisi muuttaa. Ikean kassiin vaan vähäinen omaisuus ja siinä se.

      • Anonyymi

        Tarttis kai sen hankkia huonekaluja, verhoja, mattoja, LAKANOITA. Semmosta on muutto.


      • Anonyymi

        Silläpä Sofia pitää Stefun "kaverinaan". Tuleva, tyhjä kämppä pitää kalustaa kalliisti ja sille pitää löytyä maksaja. Jos Punavuoreen mielii, jossa aikoinaan Niko ykkösen kanssa kaksiossa asui, ei varmasti pikku kämppä kelpaa. Suuremmat vuokrakaksiot tai kolmiot ovat alueella kalliita. Työsuhdeasunnon voi saada, vapailla markkinoilla on eri asia, jos luottotiedot retuperällä. Biletys voi olla ongelma. Niko kakkonen asuu kätevästi kulmilla, jos vaikka suhde lämpenee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        KETKÄ TÄÄLLÄ VALEHTELEVAT ??? Täällä on ennenkin puolivaloilla luetgu Sofian juttuja väitetty Sofian päälle kaikke paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KETKÄ TÄÄLLÄ VALEHTELEVAT ??? Täällä on ennenkin puolivaloilla luetgu Sofian juttuja väitetty Sofian päälle kaikke paskaa.

        Luettu


      • Anonyymi

        Niinpä, tätä sofiamaista eestaas veivaamista. Nyt puhuukin tammikuusta, eikä tiedä mikä asunto. Aikaisemmin joulukuu ja Punavuori joka vapautuu. Tuosta päätellen Sofialla on varhaisdementia, tai yksinkertaisesti on kykenemätön ja/tai varaton tekemään normaaliarjen päätöksiä siirtoineen.


    • Anonyymi

      AP, lopeta valehtelu. Alkaa ärsyttämään, kun et ymmärrä asioit ja sekoilet täällä.
      Miten pärjäät esim työssä? Tuleekp linnunpönttöön aukko oikeaan kohtaan?

      • Anonyymi

        Valehtelu lopeta, sinä meitä opeta, miten pärjätään työssä ja miten toimitaan sekoilujen yössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu lopeta, sinä meitä opeta, miten pärjätään työssä ja miten toimitaan sekoilujen yössä.

        Itse puhutte pehmeitä ja syytätte ihmistä valehtelijaksi.


      • Anonyymi

        Itse sekoilet. Ap kysyy Sofian alunperin joulukuulle ilmoittaman muuton perään. Että voitaisiin kiinnostuneet varata aikaa allakoistamme tupareihin. Kun ollaan meneviä, tulevia, hyvin menestyneitä ja solidaarisia pumpattuja kaunottaria kaikkine kiireinemme. Ja tietäis mitä tuparilahjoja aletaan etsiä. Oisko YSL:n kahvinkeitin mitään, Birkinin suodattimet, Vuittonin avaimenperä kultaisella timangikoristellulla renkaalla, Marimekon harmaita lakanasettejä täystusina, ettei hetimiten pyykkäämään pidä ryhtyä. Ja mitä niitä onkaan, tuiki tarpeellista tavaraa, sinkun ensiasuntoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sekoilet. Ap kysyy Sofian alunperin joulukuulle ilmoittaman muuton perään. Että voitaisiin kiinnostuneet varata aikaa allakoistamme tupareihin. Kun ollaan meneviä, tulevia, hyvin menestyneitä ja solidaarisia pumpattuja kaunottaria kaikkine kiireinemme. Ja tietäis mitä tuparilahjoja aletaan etsiä. Oisko YSL:n kahvinkeitin mitään, Birkinin suodattimet, Vuittonin avaimenperä kultaisella timangikoristellulla renkaalla, Marimekon harmaita lakanasettejä täystusina, ettei hetimiten pyykkäämään pidä ryhtyä. Ja mitä niitä onkaan, tuiki tarpeellista tavaraa, sinkun ensiasuntoon

        Joops joo.


      • Anonyymi

        Missä ominaisuudessa kuules komentelet, iho umpeen. 🤐😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sekoilet. Ap kysyy Sofian alunperin joulukuulle ilmoittaman muuton perään. Että voitaisiin kiinnostuneet varata aikaa allakoistamme tupareihin. Kun ollaan meneviä, tulevia, hyvin menestyneitä ja solidaarisia pumpattuja kaunottaria kaikkine kiireinemme. Ja tietäis mitä tuparilahjoja aletaan etsiä. Oisko YSL:n kahvinkeitin mitään, Birkinin suodattimet, Vuittonin avaimenperä kultaisella timangikoristellulla renkaalla, Marimekon harmaita lakanasettejä täystusina, ettei hetimiten pyykkäämään pidä ryhtyä. Ja mitä niitä onkaan, tuiki tarpeellista tavaraa, sinkun ensiasuntoon

        Hauska kommentti 😂😂
        Chanelin pipoa ei tarvitse ostaa, eikä Fendin paitaa. Ne tällä ”rikkaalla” työväenluokan edustajalla on jo nähty Levin reissulla.
        Kanattaa varmaan ostaa Versacen pesukone, sohva ja astiasto. Siinäpä sopivaa kamaa ensiasuntoon 😜💶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sekoilet. Ap kysyy Sofian alunperin joulukuulle ilmoittaman muuton perään. Että voitaisiin kiinnostuneet varata aikaa allakoistamme tupareihin. Kun ollaan meneviä, tulevia, hyvin menestyneitä ja solidaarisia pumpattuja kaunottaria kaikkine kiireinemme. Ja tietäis mitä tuparilahjoja aletaan etsiä. Oisko YSL:n kahvinkeitin mitään, Birkinin suodattimet, Vuittonin avaimenperä kultaisella timangikoristellulla renkaalla, Marimekon harmaita lakanasettejä täystusina, ettei hetimiten pyykkäämään pidä ryhtyä. Ja mitä niitä onkaan, tuiki tarpeellista tavaraa, sinkun ensiasuntoon

        Nyt ei tule naurusta loppua 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂😄😄😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kommentti 😂😂
        Chanelin pipoa ei tarvitse ostaa, eikä Fendin paitaa. Ne tällä ”rikkaalla” työväenluokan edustajalla on jo nähty Levin reissulla.
        Kanattaa varmaan ostaa Versacen pesukone, sohva ja astiasto. Siinäpä sopivaa kamaa ensiasuntoon 😜💶

        Versacen kultainen vessanpönttö käy myös 🧻🧻🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kommentti 😂😂
        Chanelin pipoa ei tarvitse ostaa, eikä Fendin paitaa. Ne tällä ”rikkaalla” työväenluokan edustajalla on jo nähty Levin reissulla.
        Kanattaa varmaan ostaa Versacen pesukone, sohva ja astiasto. Siinäpä sopivaa kamaa ensiasuntoon 😜💶

        Keräänkö kolehdin, kimppalahja kimppakämppään. Lieneekö maahantuojalla noita Versacen pesukoneita varastossa, pitää kiiruusti selvittää tilanne. Ehdottomasti pitää olla se kaukosäädinmalli timanttinäppäimillä. Kaukosäädin toisessa kädessä selfiekeppi toisessa taloustyöt sujuu kuin leikki, sanoo HämeenHeikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Versacen kultainen vessanpönttö käy myös 🧻🧻🤪

        Kullattu kämppä olis kiva tupaantuliaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Versacen kultainen vessanpönttö käy myös 🧻🧻🤪

        Voihhh... enpä tullut edes ajatelleeksi minäkään, hyvä huomio. Pitäähän tokkiinsa Sofialle järjestää mahdollisuus, kipata lateksipöksyjensä tymäkkä sisältö arvonsa mukaiseen pyttyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihhh... enpä tullut edes ajatelleeksi minäkään, hyvä huomio. Pitäähän tokkiinsa Sofialle järjestää mahdollisuus, kipata lateksipöksyjensä tymäkkä sisältö arvonsa mukaiseen pyttyyn.

        Martinalla lateksit ja muovit. Huom!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla lateksit ja muovit. Huom!

        Ja Sofialla, seuraa tarkemmin. Huom!


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Tuon tyhjänpuhujan silmistä loistaa pelkkää tyhjää ja kaikki tekemänsä p...temput ovat aina muiden syytä. Nytkin on taas ihan sekaisin onko Stefun kanssa vai ei.

      • Anonyymi

        Itsehän sekoilet


      • Anonyymi

        Sohva leikkii nyt kaverileikkiä, mutta vahtii Stefua, junat kulkee sukkelaan Oulusta Leville. Sohva pitää pientä breikkiä Stefun kaa sen lakanoista, pieni siirtymäaika nääs. Ettei vaan tarttu mitään sinistä pallonpuoliskoihin, todisteiden puuttuessa.

        Miten sä hyvität tään mulle?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohva leikkii nyt kaverileikkiä, mutta vahtii Stefua, junat kulkee sukkelaan Oulusta Leville. Sohva pitää pientä breikkiä Stefun kaa sen lakanoista, pieni siirtymäaika nääs. Ettei vaan tarttu mitään sinistä pallonpuoliskoihin, todisteiden puuttuessa.

        Miten sä hyvität tään mulle?????

        Steppe kyllä hyvittää nyt ruhtinaallisesti. Ei mikään halpa viikonloppu.

        Mutta Sofia nukkuu kylläkin Stefun lakanoissa. Huvila on parempi kuin kälyinen hotellihuone 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohva leikkii nyt kaverileikkiä, mutta vahtii Stefua, junat kulkee sukkelaan Oulusta Leville. Sohva pitää pientä breikkiä Stefun kaa sen lakanoista, pieni siirtymäaika nääs. Ettei vaan tarttu mitään sinistä pallonpuoliskoihin, todisteiden puuttuessa.

        Miten sä hyvität tään mulle?????

        Ei taida kulkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steppe kyllä hyvittää nyt ruhtinaallisesti. Ei mikään halpa viikonloppu.

        Mutta Sofia nukkuu kylläkin Stefun lakanoissa. Huvila on parempi kuin kälyinen hotellihuone 😅

        ❤❤❤


    • Anonyymi

      Sofia on keräillyt merkkilaukkuja, vaatteita ja meikkejä. Mitään muuta ei ole vuosien varrelta jäänyt käteen kuin verovelat ja merkkikrääsät. Huonekalujakaan ei ole. Joulua saa viettää kaverin nurkissa ja miettiä mikä meni vikaan.

    • Anonyymi

      Jälleen kerran on Blörö dinnerillä kilistelemässä. Joka viikko löytyy syitä kilistelyyn. Toisen huvilassa on kätevää nauttia täysihoidosta, mutta Helsinkiin palatessa voi taas esittää sinkkua 🍷🍸

      • Anonyymi

        Romanttinen illallinen. Onpas Sofia ollut reipas suhteutettuna siihen, mitä väitetään hänen yöstä. Reippaasti ollut ylhäällä. 👍👍


      • Anonyymi

        Kyylää samalla uutta kohdetta joks maksaisi uuden asunnon vuokrat, aterimet, vessapaperit, suolat, sokerit jne. Saattaa olla, ettei sellaista näillä leveysasteilla enää löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyylää samalla uutta kohdetta joks maksaisi uuden asunnon vuokrat, aterimet, vessapaperit, suolat, sokerit jne. Saattaa olla, ettei sellaista näillä leveysasteilla enää löydy.

        Onks toi sohvin toinen sierain isompi kun toinen noissa kuksa kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi sohvin toinen sierain isompi kun toinen noissa kuksa kuvissa.

        Ei tod ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi sohvin toinen sierain isompi kun toinen noissa kuksa kuvissa.

        Olet kyllä hyvin perillä nautintoaineista, peräti asiantuntija ekspertti.
        Ps ei ole isompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä hyvin perillä nautintoaineista, peräti asiantuntija ekspertti.
        Ps ei ole isompi

        Järkky KIUSAAJAN aloitus ketju!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä hyvin perillä nautintoaineista, peräti asiantuntija ekspertti.
        Ps ei ole isompi

        HYVÄ kommenttti.


    • Anonyymi

      Tupareihin voi sitten viedä jotain mikä on kullitettua.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti kyllä, mutta ei mitään sinertävää, lauteiden alta lakaistua.


      • Anonyymi

        Tämä aloitus suurin osa satuilua. Ei liity Sofiaan. Tyypillistä näille Sofia vastaisille. Omasta päästä keksittyä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus suurin osa satuilua. Ei liity Sofiaan. Tyypillistä näille Sofia vastaisille. Omasta päästä keksittyä .

        Sofian muutto ei siis liity Sofiaan? Sofia satuillut muutostaan, niinkö/niinhän? Koko Punavuorta ei ole olemassakaan, hävinnyt kartalta! Kimppakämppäkin oli siis satua. Hyvä-hyvä, Sofia siis on valehtelija? MOT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian muutto ei siis liity Sofiaan? Sofia satuillut muutostaan, niinkö/niinhän? Koko Punavuorta ei ole olemassakaan, hävinnyt kartalta! Kimppakämppäkin oli siis satua. Hyvä-hyvä, Sofia siis on valehtelija? MOT.

        Lueppas linkki. Sofian haastattelu, äläkä vänkää. Jatketaan siitä. Motiivihan teillä aina on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppas linkki. Sofian haastattelu, äläkä vänkää. Jatketaan siitä. Motiivihan teillä aina on.

        Kyllä, linkissä Sofian v i i m e i s i m m ä t muuttofantasiat. Lue aikaisempi versio Punavuori/joulukuu, äläkä vänkää. Jatketaan siitä, joku motiivihan sinulla on.

        PS: tosin olit kohtelias kommentissasi, mutta ei tarvitse mennä äärimmäisyksiin ja teititellä.
        Olen Alli Anonyymi, tehdäänkö sinunkaupat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, linkissä Sofian v i i m e i s i m m ä t muuttofantasiat. Lue aikaisempi versio Punavuori/joulukuu, äläkä vänkää. Jatketaan siitä, joku motiivihan sinulla on.

        PS: tosin olit kohtelias kommentissasi, mutta ei tarvitse mennä äärimmäisyksiin ja teititellä.
        Olen Alli Anonyymi, tehdäänkö sinunkaupat?

        Pysyn aiemmassa. Kiitos. Viimeisin haastattelu.
        Sanoo että aiemmin tarjottu asunto jne...


    • Anonyymi

      Sofia sanoi Iltalehdelle ja IS:lle ennen Levin matkaa; ”Stefu sattuu olemaan samaan aikaan Levillä, mutta emme mene sinne yhdessä.”
      ”Ehkä tapaamme kavereina.”

      Tosiasia oli se, että matkustivat yhdessä, asuivat yhdessä Stefanin talossa ja viettivät koko viikonlopun muutenkin yhdessä 😂😂😂

      • Anonyymi

        Fanittajat seuraavat sokeina, ovat höynäytettävissä, naureskelevat varmaan seuraajilleen, näinkö heidän uskollisuus palkitaan? Aika väsyneeltä näyttää Seiskan tuoreessa kuvassa, paljon vanhemmalta (yli 40-vuotiaalta). Kaikki draama tarkoituksena saada enemmän seuraajia/tykkäyksiä ja lisää fyffee ja se tuntuu toimivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanittajat seuraavat sokeina, ovat höynäytettävissä, naureskelevat varmaan seuraajilleen, näinkö heidän uskollisuus palkitaan? Aika väsyneeltä näyttää Seiskan tuoreessa kuvassa, paljon vanhemmalta (yli 40-vuotiaalta). Kaikki draama tarkoituksena saada enemmän seuraajia/tykkäyksiä ja lisää fyffee ja se tuntuu toimivan.

        Sofian työkalupakki ja pohjamaalit unohtuneet Westendin syytinkikämpän pska-huussin peilipöydälle. 😇💄💅


      • Anonyymi

        Levillä se ”onnellinen” pari on vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levillä se ”onnellinen” pari on vieläkin.

        Ei kyllå näytä stooriissa kovinkaan onnelliselle ja virkeälle ainakaan tämä toinen osapuoli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllå näytä stooriissa kovinkaan onnelliselle ja virkeälle ainakaan tämä toinen osapuoli...

        Väsynyt, onneton ja paklaamaton. Ikä tekee tehtävänsä, palautuminen jatkuvasta juhlinnasta hitaampaa. Itku tulossa pitkästä ilosta?


    • Anonyymi

      Sohvi kertoo myös, että oli pahasti koukussa Astral TV:seen. Hän nauhoitti sen lähetyksen, jos ei päässyt näkemään 👻😅

    • Anonyymi

      Sofian silmänaluset ovat aivan mustat. Juhlittu ja valvottu on taas. Ullari ullari! 😎

    • Anonyymi

      Huh mitä pajunköyttä Sofia syötti jälleen iltapäivälehtien toimittajille. Sofia tiesi oikein hyvin päivä ennen matkaa, että hän matkustaa Leville Stefun kanssa ja asuu Stefun huvilalla.

      Ei ole kovin pitkänäköistä puhua täyttä puppua, kun siitä jää heti seuraavana päivänä kiinni 🙄😤

    • Anonyymi

      Suora lainaus Ilta-Sanomista:
      Stefan Therman on samaan aikaan myös Levillä, mutta Sofian mukaan kyseessä on sattuma.
      ”Stefan sattuu olemaan siellä muuten vain samaan aikaan. Voi olla, että tapaamme.” 🙈

    • Anonyymi

      Sofia on niin mustia Stefusta, että völjää mukanaan, ettei Stefu lankea ex-tytsyihin.

    • Anonyymi

      Sen jälkeen kun Stefu oli ilmoittanut heidän erostaan, Sofi kommentoi, että ei olisi virallisesti tarvinnut Stefun tuota ilmoitella. Kuvastaa Sofin halua kaksilla raiteilla menosta eli kaikki asiat pitäisi saada selitellä omilla ehdoilla. Painottuneesti Soffen tahto on nyt olla kaverit exän kanssa. Tyypillistä hyödyn tavoittelua ja siten hyväksikäyttöä, koska ei pidä paikkaansa. Miten kauan Stefu jaksaa uutta jobiaan, se tulee haastamaan taiteilijan, nähtäväksi jää.

    • Anonyymi

      Stefu kustantaa matkat, ostaa älyttömät ökyjoululahjat ja sitten viimeistään tammikuussa siitä voi taas erota.

    • Anonyymi

      Muuttomiehet hoitavat muuttoasiat ja pakkaamiset.
      Ne joilla on varaa, niin heidän ei tarvitse itse hoitaa juuri mitään.
      Älkää turhaan ressatko itseänne Sofian muuttoasioilla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe