Haluatko lapsia kaivattusi kanssa? Jos pitäisi tältä tuntumalta sanoa vastaus.
Päivän polttava kysymys..
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En!
- Anonyymi
En halua. Biologinen kello on jo sammutettu.
- Anonyymi
Nyt? Jos pitäisi sanoa niin en. Voisin haluta ja joskus halusinkin.
- Anonyymi
Eiköhän hänellä niitä lehtolapsia jo ole pitkin maita ja mantuja.... En halua
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
En haluaisi. Toivon, ettei hänkään halua.
- Anonyymi
Haluan sellaisen ihmisen joka haluaa lapsia koska itsekin niitä haluan.
- Anonyymi
En halua. Jätä mut yksin.
- Anonyymi
Hän ei oo isämatskua vaikka onkin jo isä. Mä en sopivana omien lasten kasvattajaksi häntä pidä
- Anonyymi
En. Mun lapset on jo tehty tässä elämässä.
- Anonyymi
En. Valehteli muutoinkin ettei ole lapsia vaikka onkin.
- Anonyymi
Jos siihen olisi mahdollisuus
- Anonyymi
Tottakai jos toinenkin haluaisi.
- Anonyymi
Hänen kanssaan haluaisin jos hänkin haluaisi.
- Anonyymi
Ei se olisi mikään välttämättömyys, mutta ei haittaisi jos sellainen tulisi.
- Anonyymi
Itse olen ajatellut hankkia lapsen spermapankin kautta.
- Anonyymi
Kiitos palstailun oon nyt sit miettinyt tän päivän, että ehkä hän haluaakin minut vain, että saisi lapsen. En tiedä, mitä mieltä olisin lapsesta hänen kanssaan. Tää on ihan omaa syytäni, mitäs luen näitä, tätäkään en ilman palstaa miettisi. Toki tää on parempi vaihtoehto kuin se, että hän olisi se, joka rehentelee panojensa määrällä.
- Anonyymi
Haluan sinut, enkä rehentelisi tuollaisilla asioilla, varsinkaan koska ole lähimainkaan totta minun tapauksessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut, enkä rehentelisi tuollaisilla asioilla, varsinkaan koska ole lähimainkaan totta minun tapauksessani.
Haluatko rakas lapsen meille. Kyllähän se mulle käy mutta ei myöskään haittaa vaikka meillä ei olis mitää yhteistä pientä vauvaa kun meillä on jo monta yhteistä lasta mutta jos haluat niin tehdään mutta sun täytyy pystyy ymmärtää että raskauden aikana joudut noudattamaan niitä hygienian liittyviä käytäntöjä kun keho on pidettävä puhtaana raskauden aikana ei saa olla alkoholia ollenkaan kehossa eikä lääkkeitä ei mitään muuta kuin panadol Burana tms mutta ei mitään joka on kielletty minun maan laissa. Ja raskaus kestää 9kk niin jaksatko olla ilman alkoholia. Muuten on ihan sama vaikka otat joka päivä alkoholia mutta raskaana ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko rakas lapsen meille. Kyllähän se mulle käy mutta ei myöskään haittaa vaikka meillä ei olis mitää yhteistä pientä vauvaa kun meillä on jo monta yhteistä lasta mutta jos haluat niin tehdään mutta sun täytyy pystyy ymmärtää että raskauden aikana joudut noudattamaan niitä hygienian liittyviä käytäntöjä kun keho on pidettävä puhtaana raskauden aikana ei saa olla alkoholia ollenkaan kehossa eikä lääkkeitä ei mitään muuta kuin panadol Burana tms mutta ei mitään joka on kielletty minun maan laissa. Ja raskaus kestää 9kk niin jaksatko olla ilman alkoholia. Muuten on ihan sama vaikka otat joka päivä alkoholia mutta raskaana ei.
Mene nyt mummolaas siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy puhua tästäkin hänen kanssaan, jos joskus niin pitkälle päästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251