Jälleen Hyundai on hyvällä sijalla luotettavuudessa. Tässä olisi tilastoa
https://www.apu.fi/artikkelit/mazda-ohitti-toyotan-luotettavimpana-automerkkina-tassa-ovat-luotettavimmat-automerkit-ja-mallit
Hyundailla hyvä sijoitus luotettavuudessa
Anonyymi
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä, kunniakas 6. eli pistesija. Muutama laadukas japanilainen edellä ja yksi jenkkirotisko.
- Anonyymi
Eräs vanhempi mies Tampereella kysyi että mikä automerkki on kyseessä kun katsoi Hyundai Sonataani joka oli kadunvaressa. Sanoin että Hyundai.Mies sanoi että ei ole koskaan kuulutkaan sanaa Hyundai. Pudisteli päätään. Kovasti kehui Sonatan ulkonäköä.Kyseessä musta Jagge Sonata.Vähän ajettu ja on vieläkin kuin pakasta vedetty.Pellit ehjät ja vähän ajettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703