Vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Sä opetit mulle itseni kunnioittamista, arvostamista, positiivista ylpeyttä ja sitkeyttä. Sä näytit tietämättäsi mulle mitä on hullaantua täysin ja häpeilemättä antaa sen kirkastaa elämää. Sä opetit miten kuuluisi luottaa, ja että jos ei luota joutuu pettymään. Että se on oma valinta. Tarvitsin sen opetuksen vaikka se kirpaisikin.

Mä haluaisin jatkaa matkaa sun kanssasi kun se on taas mahdollista. Mutta ymmärrän jos aika ajoi jo ohi...

38

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyh.

    • Anonyymi

      Ja ikäero oli?

      • Anonyymi

        Kymmenisen vuotta meillä, ei paljoakaan siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen vuotta meillä, ei paljoakaan siis

        kymmenem perunaam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen vuotta meillä, ei paljoakaan siis

        10-3=7vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10-3=7vuotta?

        Jotain tuota luokkaa hänellä ja mulla, en ole aloittaja. Kivasti osaat laskea. :)


    • Anonyymi

      Oli kiva lukea tuo kirjoitus.
      Kuka sitten on naisen kohde henkilö?
      Mietin olisinko minä..

      • Anonyymi

        Linkin takana P A S K A A PA SK AA S A S T A A


    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus, aloittaja. Vanhemman neuvoja on hyvä kuunnella. Mutta että rakastua? Mitä se muille kuuluu, anna palaa!

    • Anonyymi

      Samoilla linjoilla ikäero ei mikään este vaan päinvastoin,se voi molempia myös hyödyntää.Rakkaus se on tärkein.

      • Anonyymi

        Rakkaus työkaluun on ehdoton, kaiken eteen ottaessa, on mahdollisuus ainoastaan epäonnistua, vain toisen valveilla oloa, jo miljonäärikin hämmestyi sanoillaan, on olemassa jäätelöauto, sielä puikot hytistää.....
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus työkaluun on ehdoton, kaiken eteen ottaessa, on mahdollisuus ainoastaan epäonnistua, vain toisen valveilla oloa, jo miljonäärikin hämmestyi sanoillaan, on olemassa jäätelöauto, sielä puikot hytistää.....
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

        Täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus työkaluun on ehdoton, kaiken eteen ottaessa, on mahdollisuus ainoastaan epäonnistua, vain toisen valveilla oloa, jo miljonäärikin hämmestyi sanoillaan, on olemassa jäätelöauto, sielä puikot hytistää.....
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

        Kaikkien aikojen jätskikuski olisit kyllä


    • Hyvin kirjoitettu, olet oppinut paljon, onnea tulevaan :)

    • Anonyymi

      Mitä huuhaa tekstiä.

    • Anonyymi

      Kaunis ja järkevä kirjoitus!! Paljon arvostettettuja sanoja, mutta paljon myös itsensä ruoskimista. Ei aina ole helppo heittäytyä ja oppia luottamaan. Joillekkin se on helppoa, kuin taululle kirjoitus tai itsekseen luokan edessä laulaminen, vaatii paljon rohkeutta. Rohkeus on katoavaista, on helppo olla rohkea nuorena, vanhempana luo itsellensä paineita, joiden ylitys on vaikeaa. Epäilys, onko riittävä, tai onko valmis tai löytääkö joskus se elämänsä rakkauden, se luo epävarmuutta. Mutta jos toisesta pitää, matkan päämäärä ei ole tärkein, vaan se, mitä matkallansa näkee.
      https://youtu.be/Z5_fQHTW_Sk

      • Anonyymi

        Täyttä paskaa.


    • Anonyymi

      Melko röyhkeätä esiintyä naisena ja kirjoittaa itsekehuja joita ei pysty edes lunastamaan.

      • Anonyymi

        niinpä,täytyy sanoa että melkoinen raukkis nainen.Ei ansaitse rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä,täytyy sanoa että melkoinen raukkis nainen.Ei ansaitse rakkautta.

        Mies esiintyy naisena, törkeää maalittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies esiintyy naisena, törkeää maalittamista.

        Reppanahöpötykset taas päällä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, niin läpinäkyvää itsekehua huuhaamieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppanahöpötykset taas päällä.

        Niinhän se sinä toivoisit, mutta miksi on sitten eri asia. sivusta


    • Anonyymi

      Muutoin hyvä kirjotus, mutta miksi piti nykyaikana korostaa ikää, vanhemmalle tai sukupuolta, miehelle. Tuo ei nykypäivän kaikkia kunnioottavien, sukupuolineutraalissa masilmassa ole oikein soveliasta.

      • Anonyymi

        kertois edes oman sukupuolensa, minä kun en miehenä välitä näistä homojen kirjoituksista, tulee fyysisesti paha olo.


      • Anonyymi

        Se on tunniste, ääliö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kertois edes oman sukupuolensa, minä kun en miehenä välitä näistä homojen kirjoituksista, tulee fyysisesti paha olo.

        Homon kirjoitus tai ei onko väliä sillä, mutta itsensä kehuminen toisen henkilön kautta on se surkeus tässä.


      • Anonyymi

        Hyvä että aloittaja kertoo olevansa nainen ja että puhuu miehestä. Nykyaikaa tai ei, me normaalit miehet, kun ei homojen jutuista välitetä, sattuu tai ei, etsi kaltaisiasi ja kerro ketjussasi että olet homo, niin huomaat ettei niitä viestejä sitten enää tulekkaan.

        T:totuus sattuu


    • Anonyymi

      Ensin pitää opetella luottamaan itseensä ennenkuin voi luottaa toiseen. Luottaa omiin tunteisiin, ajatuksiin, intuitioon, jos niitä koko ajan kyseenalaistaa, jähmettyy paikoilleen. Ja luottaa siihen, että selviää, vaikka joku katoaa tai torjuu. Ettei sulje sydäntään.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: En ole varma kuka olet, mutta jonkinlainen aavistus saattaisi olla.
      Matka, jonka aloitimme jatkuu minun osaltani edelleen.
      Nyt on puoleltani menossa suvantovaihe tietyistä seikoista johtuen.
      Kun taas on mahdollista, niin olisit ainoa kenen kanssa sitä haluaisin jatkaa. Toivon ettei tämä ole toiveajattelua.
      Terveisin ystäväsi.

      • Anonyymi

        Mikä tilanteesi on nyt?


      • Anonyymi

        "Terveisin ystäväsi", loppu on kuin nigerialaiskirjeessä konsanaan🤭


    • Anonyymi

      Keijo on paras.!

    • Anonyymi

      Kuinka paljon vanhempaa miestä tarkoitit?
      Päivissä, kuukausissa, vuosissa?
      Esim. 28 päivää, 28 kuukautta, ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Esimerkiksi on huono, menee niin et suurin suure mainitaan ensin kuten 28 vuotta 28 kuukautta 28 päivää vanhemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi on huono, menee niin et suurin suure mainitaan ensin kuten 28 vuotta 28 kuukautta 28 päivää vanhemmalle.

        Reilu 28 vuotta ikäeroa. Eihän se nykyään vielä paljon ole.


    • Anonyymi

      Tuskin on vielä ohi mennyt.

    • Anonyymi

      Ei suinkaan, sormuksen taika on voimassa edelleen.

      -sä oot kone-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe