Uudenmaan lisääntyvistä korona tartunnoista. Osuva sivallus näihin "vapaamatkustajiin", julkkiksiin, jotka pitivät porukalla Halloween bileitään ja matkustelevat ulkomaille. Myös muut tahot, jotka eivät suosituksista piittaa, saavat tässä kirjoituksessa osansa. Nyt ollaan tilanteessa, jossa ko vemmat toimet on taas otettava käyttöön. Ei mitenkään yllätä.
Iltalehden Sami Koskelta hyvä kirjoitus
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Visalla ja vätyksellä silti pakkomielle päästä reissuihin ja bilettämään isoissa porukoissa.
- Anonyymi
Äärettömän vastuutonta, toisista ihmisistä piittaamattomia typeryksiä. Jos sairastuvat niin heiltä pitää kieltää hoidot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärettömän vastuutonta, toisista ihmisistä piittaamattomia typeryksiä. Jos sairastuvat niin heiltä pitää kieltää hoidot.
Tuosta olen samaa mieltä 🤔.
- Anonyymi
Oli kyllä niin hyvä ja osuva kirjoitus!
- Anonyymi
Vihdoinkin joku kirjoittaa asiaa. Aisalakin kuulemma tunkenut väkisin Japaniin, vaikka matkustelua tulisi välttää. Ei paljon muista välitetä.
- Anonyymi
Onhan näistä puhuttu jo kohta vuoden ajan ettri pitäis matkustella.Ei mitään uutta kirjoituksessa.Moni miettii itse, ei se meihin korona iske ollenkaan.
- Anonyymi
Heille elämän suunnan sanelee raha ja ainoastaan raha, ei heillä riitä ymmärrystä koronaan tai yleensä mihinkään muuhun, kuin minä itse ja minun tarpeeni.
- Anonyymi
Mutta kun ahdistuu ja tulee paha mieli kun ei pääse ulkomaille eikä saa bilettää. Aivan hirveetä olla kotona ja Suomessa. Aivan pitää itkeä että ripsarit valuu ja ottaa siitä kuvia Someen.
Kyllä sääliksi käy näitä koronan pahiten kohdanneita uhreja. Voimia heille ♥️- Anonyymi
Ripsarit valui poskille, mutta pääsi sentään Leville bilettämään.
- Anonyymi
jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616