R miksi minä en voi unohtaa sua?!

Anonyymi

Suahan ei kiinnosta, ja silti mä kuvittelen meidän välillä olleen tunteita ja pieninä hetkinä vieläkin. Mähän olen hullu, sähän melkein sanoit niin. Mä toivon edelleen että meidän välille tulee jotain, ei tämä voi jäädä tähän, eihän? En kyllä osaa haaveilla mitä se olisi. Mutta ethän sinä välitä ja/tai olet valinnut toisen. Mutta miten saan tapettua Tunteeni ja Toiveeni?!

50

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Railille meni.

      • Anonyymi

        Ei mennyt, miehelle meni ap


    • Anonyymi

      Kuka R on kyseessä.
      Miksi tunteet ja toiveet pitäisi tappaa?
      Teidän välille voi tulla vaikka mitä jos itse niin haluat.

      • Anonyymi

        Se on sinusta kiinni se!


      • Anonyymi

        Tuskinpa, hän on sanonut selkeästi ei, silti olen tuntenut ja ehkä tunnen vieläkin hänen välittävän minusta. En voi uskoa sitä todeksi, ennenkuin hän sen minulle sanoo tai kirjoittaa. Minä olen kertonut tunteeni niin ei ole musta kiinni pallo on hänellä. En voi lähestyä häntä, koska en kestäisi enää sydämeni särkymistä..


      • Anonyymi

        Jos olisi minusta naisesta kiinni asia olisi toinen mutta en voi vastuuta asiasta yksin tarvitsen miehen myös päättämään yhdessä miten tehdään vai jätetäänkö tähän ja kiitetään hetkistä ja pusu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi minusta naisesta kiinni asia olisi toinen mutta en voi vastuuta asiasta yksin tarvitsen miehen myös päättämään yhdessä miten tehdään vai jätetäänkö tähän ja kiitetään hetkistä ja pusu

        Seukkaatko oman hahmon riston kaa, hahhahaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seukkaatko oman hahmon riston kaa, hahhahaa...

        Kyllä aivan oikein- se on miehen miespuolinen hahmo. Ikävää jos todellisuutesi on vääristynyt johonkin muuhun muotoon, et ole siinä tapauksessa tätä ristoa kummempi mitä psyykkiseen tasapainoon tulee. Kyllä se siitä, jos itse haluat tormistautua👍Oma tahto on tärkeä.


    • Anonyymi

      Aha. Minusta vähän tuntuu, ettet ole se nainen. Hän nimittäin ei käyttäytyisi tuolla tavalla. Hän lähestyisi oikeassa elämässä eikä täällä nettipalstalla.
      Robotti, teollisuus tai joku tekoäly taidat olla.

      • Anonyymi

        Niin en ole, jos et ole sanonut hänlle ei kiinnosta ja eikä hän ole löytänyt aloitustasi täältä ja vastannut hyvin rönsyilevästi. Minä en voi lähestyä irl hän ei halua sitä. Haluaisin kysyä häneltä mitä se meidän välillä oli vaikka vastaus olisi että hän vain leikki minun kanssani ja halusi seksiä, mutta en uskalla lähestyä häntä.. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ole, jos et ole sanonut hänlle ei kiinnosta ja eikä hän ole löytänyt aloitustasi täältä ja vastannut hyvin rönsyilevästi. Minä en voi lähestyä irl hän ei halua sitä. Haluaisin kysyä häneltä mitä se meidän välillä oli vaikka vastaus olisi että hän vain leikki minun kanssani ja halusi seksiä, mutta en uskalla lähestyä häntä.. Ap

        No kysy. Numero sulla on, joten viesti tai soitto, niin asiat selkenee. Tänne trollikoneistoon turha suoltaa mitään.
        Jos yhtään auttaa rohkaisemaan, niin mieti niitä ihan alkukohtaamisia ja niiden tunnelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysy. Numero sulla on, joten viesti tai soitto, niin asiat selkenee. Tänne trollikoneistoon turha suoltaa mitään.
        Jos yhtään auttaa rohkaisemaan, niin mieti niitä ihan alkukohtaamisia ja niiden tunnelmaa.

        Sivusta mies voisi auttaa ja laittaa viestiä sekin jo kertoisi että välittää mutta tämä hiljaisuus ja.....
        Ikävä.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysy. Numero sulla on, joten viesti tai soitto, niin asiat selkenee. Tänne trollikoneistoon turha suoltaa mitään.
        Jos yhtään auttaa rohkaisemaan, niin mieti niitä ihan alkukohtaamisia ja niiden tunnelmaa.

        Minulla ei enää ole hänen numeroaan, poistin sen silloin kun hän särki sydämeni ja sai minut pelkäämään ihan kaiken menettämistä elämästäni. Niin ne oli ihania ja tunnetta täynnä olevia hetkiä. Tunnetko minut? Oletko hän? Hänen/sinun on tehtävä aloite, minä tuskin enää niin teen, minä pelkään niin tylyä käytöstäsi ja sitä että särkyisi taas. Aloita vaikka anteeksipyynnöllä, niin ehkä uskallan puhua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta mies voisi auttaa ja laittaa viestiä sekin jo kertoisi että välittää mutta tämä hiljaisuus ja.....
        Ikävä.!

        Katso peiliin, sieltä näkyy risto rakas🖤


    • Anonyymi

      Olet nainen varattu, niin se lopettaa kiinnostuksen ja aloitusten tekemisen.

      • Anonyymi

        Minä en ole voinut unohtaa häntä/sinua vuosien jälkeenkään. Mä olen väsynyt elämään kaivaten ja sen takia elämä jää puolinaiseksi, en voi jatkaa niin. Jos en voi unohtaa niin en näe enää muuta vaihtoehtoa kuin se, että mun on pakko yrittää hänen kanssaan, mutta minun on saatava hänen sanomaan tai kirjoittamaan että hänkin haluaisi sitä, en voi jättäytyä pelkkien haaveiden varaan. Joten puhu mulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole voinut unohtaa häntä/sinua vuosien jälkeenkään. Mä olen väsynyt elämään kaivaten ja sen takia elämä jää puolinaiseksi, en voi jatkaa niin. Jos en voi unohtaa niin en näe enää muuta vaihtoehtoa kuin se, että mun on pakko yrittää hänen kanssaan, mutta minun on saatava hänen sanomaan tai kirjoittamaan että hänkin haluaisi sitä, en voi jättäytyä pelkkien haaveiden varaan. Joten puhu mulle..

        No haluan tottakai, jos M nainen mielelläni haluaisin nähdä ja puhua siun kans livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haluan tottakai, jos M nainen mielelläni haluaisin nähdä ja puhua siun kans livenä.

        En ole M-nainen


      • Anonyymi

        Sinä ja sun suuret luulosi ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun suuret luulosi ))

        Kenelle vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle vastasit?

        Biitti avaruuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biitti avaruuteen!

        Toinen taskuun


    • Anonyymi

      Olet jo varmaan unohtanut?
      Kysymys ap:lle.

      • Anonyymi

        En ole. En tiedä koska unohdan, unohdanko koskaan. Kuka kysyy? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. En tiedä koska unohdan, unohdanko koskaan. Kuka kysyy? Ap

        On yksi pvm, milloin aina vuosien päästäkin muistan.. Ap vielä


      • Anonyymi

        Kuka kysyi tätä? Ap


    • Anonyymi

      R naiselle?

      • Anonyymi

        Ei. ap


    • Anonyymi

      Siksi kun minäkään en voi unohtaa.

      • Anonyymi

        Kuka olet ja kenelle ajattelet kirjoittavasi? Vähän ahdisti, kun näin aloitukseni nousseen esiin aamulla, koska en tiedä haluaako hän edelleen pahaa minulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet ja kenelle ajattelet kirjoittavasi? Vähän ahdisti, kun näin aloitukseni nousseen esiin aamulla, koska en tiedä haluaako hän edelleen pahaa minulle..

        Lisään vielä, niin sen otan. Hänen täytyisi sanoa se mulle ja lisäksi vaatisin muita todisteita.. Ap


      • Anonyymi

        Koska kerrot tämän minulle? Toisaalta uskon ja toivon, että se olet sinä. :) Lähestythän mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kerrot tämän minulle? Toisaalta uskon ja toivon, että se olet sinä. :) Lähestythän mua?

        Siis ap vielä edellinen :)


    • Anonyymi

      Rikoit minut.

      • Anonyymi

        Miten niin minä? Sinähän särjit sydämeni monta kertaa ja kirjoituksillasi sydämen lisäksi melkein koko elämäni ja psyykeni. Koska minä niin muka tein? Minun hän sanoi minulle ei ja kirjoittikin niin kaikille julkisesti ja taas nykyään välttää katsettani ja minun kohtaamista kokonaan. En usko että olet hän, mutta jos tämän luettuasi niin luulet kirjoita tarkemmin, puhu mulle irl tai edes nosta kätesi kun seuraavan kerran nähdään. Mä en voi unohtaa häntä, mutta minun niin tehtävä koska hän ei välitä musta paskaakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin minä? Sinähän särjit sydämeni monta kertaa ja kirjoituksillasi sydämen lisäksi melkein koko elämäni ja psyykeni. Koska minä niin muka tein? Minun hän sanoi minulle ei ja kirjoittikin niin kaikille julkisesti ja taas nykyään välttää katsettani ja minun kohtaamista kokonaan. En usko että olet hän, mutta jos tämän luettuasi niin luulet kirjoita tarkemmin, puhu mulle irl tai edes nosta kätesi kun seuraavan kerran nähdään. Mä en voi unohtaa häntä, mutta minun niin tehtävä koska hän ei välitä musta paskaakaan..

        Tämä oli Apltä, mutta kuka kirjoitti Rikoit minut.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin minä? Sinähän särjit sydämeni monta kertaa ja kirjoituksillasi sydämen lisäksi melkein koko elämäni ja psyykeni. Koska minä niin muka tein? Minun hän sanoi minulle ei ja kirjoittikin niin kaikille julkisesti ja taas nykyään välttää katsettani ja minun kohtaamista kokonaan. En usko että olet hän, mutta jos tämän luettuasi niin luulet kirjoita tarkemmin, puhu mulle irl tai edes nosta kätesi kun seuraavan kerran nähdään. Mä en voi unohtaa häntä, mutta minun niin tehtävä koska hän ei välitä musta paskaakaan..

        En voinut lupautua sinulle kun en itse ollut varma tunteistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut lupautua sinulle kun en itse ollut varma tunteistani.

        Entä nyt? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut lupautua sinulle kun en itse ollut varma tunteistani.

        Vastaa, entä nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa, entä nyt!

        Tottakai ottaisin sinut omakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ottaisin sinut omakseni.

        Totta kai on sanaliitto ja kirjoitetaan erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai on sanaliitto ja kirjoitetaan erikseen.

        Tottakai se kirjoitetaan erikseen.


    • Anonyymi

      Mene jutteleen terveydenhoitoammattilaiselle. Olet pahasti hukassa. Jumittunut. Ja vieläpä aivan väärään.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ja moni muukin palstalla kirjoittava voisi käyttää terveyspalveluja.


      • Anonyymi

        Tunnetko minut? Tiedän ei kuulosta kovin terveeltä, mutta tiedän että voin jo paljon paremmin nykyään. Minun vanhan kirjoitukseni esille tulo sai kirjoittelemaan. Kiitos huolenpidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ja moni muukin palstalla kirjoittava voisi käyttää terveyspalveluja.

        Niinpä, nämä tunnistelevat yhden naisen hallusinoijat voisi käydä ihan ensimmäisinä henkisellä optikolla.


    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat?

    • Anonyymi

      Miehelle eteläsuomeen..

      • Anonyymi

        Ei kannata kiinnostua sellaisesta, jota ei kiinnosta. :]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kiinnostua sellaisesta, jota ei kiinnosta. :]

        Mistä sinä tiedät ketä kiinnostaa ja mikä eli kenestä ”hän” puhuu vai oletko koko Etelä-Suomesta jo mustasukkainen kun pitää aamut illat kytätä tuntemattomien kirjoituksia? Ei oo ei tuu🙈 Hae apua itsellesi jo ensi vuonna. Sivusta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe