hesasta,onko pörhön autoliike vielä voimissaan,pitäisauto huollattaa,
olentulossa jouluksi sukuloimaan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tulossa Toyotalla?
- Anonyymi
Miksi mietit tuollaista? Sinä nimittäin tuskin pääset koskaan Raaheen asti koska eksyt heti kun ajaudut Kehä III ulkopuolelle.
- Anonyymi
Ei ole Pörhöä enää Raahessa.
- Anonyymi
missä wvn voi huollattaa,
- Anonyymi
ajattelitko matkan varrella käydä ylivieskassa veljekset keskisellä?
- Anonyymi
kyllä pitää käydä,nelostietä körryyttelen,tuleen pihtiputaankautta.
- Anonyymi
Hakalan Koneklinikka huoltaa kaikki merkit. Sinne minä itse veisin Volkkarin.
- Anonyymi
kiitos otetaan yhteyttä
- Anonyymi
Jos et tulisi sen Coronan kanssa tänne jouluksi.
- Anonyymi
Hakalan Koneklinikkaa minäkin suosittelen . Tilaa heti sinne aika , jos vielä ehdit sen saada jouluksi .
- Anonyymi
Jos Ylivieskan kautta oot tulossa niin suosittelen vahvasti siellä olevaa Vianoria sillä isoveljeni on siellä töissä loistavaa palvelua.
- Anonyymi
miksi seksuuuloseensuuuntimeen oleva viesti poesttiin. humo se on 110 rosennttisesti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760