Missä olet ollut?

Anonyymi

Mulla on ikävä sua Tuomo. Toivottavasti pian taas nähtäisisiin, vaikka viime kerrasta ei ole edes viikkoa. Sua ikävoivä nainen vaan täällä...

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aateltiin niin et Jussi saa Ö-luokan Katin nisteileen ja Tuomo saa A-luokan naisen. Raittiin ja vastuullisen. Eiks oo kiva jako?

      • Anonyymi

        No mä oon se A-luokan nainen jos noin menee jako. :)
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon se A-luokan nainen jos noin menee jako. :)
        Ap

        Sä oot Tuomolle sitten. A-luokkaa ovat raittiit, vastuulliset, työssä käyvät, velattomat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot Tuomolle sitten. A-luokkaa ovat raittiit, vastuulliset, työssä käyvät, velattomat

        Toivottavasti hänkin ajattelee noin.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon se A-luokan nainen jos noin menee jako. :)
        Ap

        Jaettiin eukot niin et Jussi saa kaikki sometyrkyt, usean lapsen äidit, nistit, baarilumput, kieroilijat, velalliset ja työttömät, alastonkuvilla somessa ratsastavat ja kaikkee panevat.

        Tuomo ne kaikki paremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaettiin eukot niin et Jussi saa kaikki sometyrkyt, usean lapsen äidit, nistit, baarilumput, kieroilijat, velalliset ja työttömät, alastonkuvilla somessa ratsastavat ja kaikkee panevat.

        Tuomo ne kaikki paremmat.

        Olen minulle juuri se oikea. Rakastan sinua enemmän kuin elämää rakkaani. Ei haittaa vaikka töissä et oo. Oot silti a luokkaa. Vaikka olisit soskun asiakas aloittaja. Tuomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaettiin eukot niin et Jussi saa kaikki sometyrkyt, usean lapsen äidit, nistit, baarilumput, kieroilijat, velalliset ja työttömät, alastonkuvilla somessa ratsastavat ja kaikkee panevat.

        Tuomo ne kaikki paremmat.

        Ei minua Jussi tai muut miehet kiinnosta tässä tilanteessa. Haluun vain Tuomon ja pieni toivo sydämessä että hänet vielä saan.❤
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua Jussi tai muut miehet kiinnosta tässä tilanteessa. Haluun vain Tuomon ja pieni toivo sydämessä että hänet vielä saan.❤
        Ap

        Kyllä saat. Se on varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minulle juuri se oikea. Rakastan sinua enemmän kuin elämää rakkaani. Ei haittaa vaikka töissä et oo. Oot silti a luokkaa. Vaikka olisit soskun asiakas aloittaja. Tuomo

        Ei kuulosta samalta Tuomolta jonka tunnen. Hän tietää et oon töissä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaettiin eukot niin et Jussi saa kaikki sometyrkyt, usean lapsen äidit, nistit, baarilumput, kieroilijat, velalliset ja työttömät, alastonkuvilla somessa ratsastavat ja kaikkee panevat.

        Tuomo ne kaikki paremmat.

        Sinun sivupersoonat ja sivupersoonaAP teitte siis hyvät jaot? Kuinka usein koet olevasi tämä alfa Tuomo ja kuinka usein betaversio? Entä kuinka usein koet olevasi tämän Tuomon kaipaaja ja mihin hemmettiin mies tarvitset kaikkia näitä hahmoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta samalta Tuomolta jonka tunnen. Hän tietää et oon töissä. Ap

        Eikä ihme. Täällä varmaan se 30 Tuomoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saat. Se on varma.

        Kiitos rohkaisevista sanoistasi. En vain tiedä milloin näen hänet seuraavan kerran ja kyseiseen herraan ei tunnu löytyvän mitään yhteyksiä mistään. Pitää vaan siis odottaa et törmätään taas hänen kanssaan. :)
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ihme. Täällä varmaan se 30 Tuomoa.

        Tuota en tiennytkään. En tosin ole tällä palstalla kovin pitkään vielä ollutkaan. Enkä oikein usko että kyseinen Tuomo täällä mitään kirjoittelisi. Sellainen käytännön mies kun on.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en tiennytkään. En tosin ole tällä palstalla kovin pitkään vielä ollutkaan. Enkä oikein usko että kyseinen Tuomo täällä mitään kirjoittelisi. Sellainen käytännön mies kun on.
        Ap

        Mikä estää ottamasta yhteyttä ihan oikeassa elämässä?
        Tämä palsta on vähän sellainen, että ihmiset sekoavat ja luulevat että niiden kumppanit täällä kirjoittelee.

        Jos et tunne häntä hyvin, tutustu, ota yhteyttä. Kohta huomaat että olet kuukausitolkulla täällä kirjoitellut ja ihastuksesi kohde jatkanut elämää eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää ottamasta yhteyttä ihan oikeassa elämässä?
        Tämä palsta on vähän sellainen, että ihmiset sekoavat ja luulevat että niiden kumppanit täällä kirjoittelee.

        Jos et tunne häntä hyvin, tutustu, ota yhteyttä. Kohta huomaat että olet kuukausitolkulla täällä kirjoitellut ja ihastuksesi kohde jatkanut elämää eteenpäin.

        Ei ole yhteystietoja ja niitä en ole myöskään mistään löytänyt! Nähdään aina silloin tällöin mutta mun on tosi vaikea toimia niissä hetkissä. Jotain vakavampaa olen päättänyt tehdä, mutta miten ja milloin saan mahdollisuuden? Tänne puran vain ikävääni. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhteystietoja ja niitä en ole myöskään mistään löytänyt! Nähdään aina silloin tällöin mutta mun on tosi vaikea toimia niissä hetkissä. Jotain vakavampaa olen päättänyt tehdä, mutta miten ja milloin saan mahdollisuuden? Tänne puran vain ikävääni. Ap

        Miten olis dildo?


    • Anonyymi

      Voi kun ihmiset hommaisi sitä apua ajoissa.
      Mullakin on ikävä Tuomoa, erottiin jo 8kk sitten
      Ne ne vaan on sellassii

      • Anonyymi

        Minä en ole tuntenut tätä Tuomo edes kuukautta vielä. Jotenkin vain saanut mut sekoamaan ihan täysillä. <3
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole tuntenut tätä Tuomo edes kuukautta vielä. Jotenkin vain saanut mut sekoamaan ihan täysillä. <3
        Ap

        Kännykän automaattikirjoitus sotkee. Piti olla Tuomoa eikä pelkkä Tuomo. :)


    • Anonyymi

      Jos olet hän ketä ajattelen, niin... 😘

      • Anonyymi

        Ketä ajattelet? :) Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä ajattelet? :) Ap

        Ristoo :)


    • Anonyymi

      Jospa vaikka fb- kautta laittaisit viestin
      terv. yks Tuomo

      • Anonyymi

        Ei ole facebookkia hänellä. Tarkistin asian jo viikkoja sitten ja vielä kerran juuri äsken. :( Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole facebookkia hänellä. Tarkistin asian jo viikkoja sitten ja vielä kerran juuri äsken. :( Ap

        Kuvaile tuomon ulkonäkö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile tuomon ulkonäkö!

        Iso, ei kuitenkaan lihava. Tummat piirteet, tuuheat hiukset. Tyylikäs vaatemaku. Puhuu rauhallisesti ja tuntuu että tietää melkein kaikesta kaiken.❤
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso, ei kuitenkaan lihava. Tummat piirteet, tuuheat hiukset. Tyylikäs vaatemaku. Puhuu rauhallisesti ja tuntuu että tietää melkein kaikesta kaiken.❤
        Ap

        Ei oo palstalta kukaan. Taitaa olla se kaupan asiakas jota stalkannu oot pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso, ei kuitenkaan lihava. Tummat piirteet, tuuheat hiukset. Tyylikäs vaatemaku. Puhuu rauhallisesti ja tuntuu että tietää melkein kaikesta kaiken.❤
        Ap

        Onko ehkä lehtihyllyn pitkätukka? Jyväskylä kuopio tai riihimäki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo palstalta kukaan. Taitaa olla se kaupan asiakas jota stalkannu oot pitkään

        Ei tavata työelämässä, vaan ihan muissa merkeissä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso, ei kuitenkaan lihava. Tummat piirteet, tuuheat hiukset. Tyylikäs vaatemaku. Puhuu rauhallisesti ja tuntuu että tietää melkein kaikesta kaiken.❤
        Ap

        Ja itse olet 45 vuotias tummatukkainen koiraa ulkoiluttava varattu nainen. Hiukan lihava ja asut keskipohjanmaalla.

        Haluat erota kunhan löydät pelastuslautan mihin loukata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ehkä lehtihyllyn pitkätukka? Jyväskylä kuopio tai riihimäki?

        Lehtihylly ei sano mitään. Hänellä ei ole kovin pitkät hiukset, mutta ei myöskään lyhyetkään. Eikä kumpikaan asuta missään noista kaupungeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtihylly ei sano mitään. Hänellä ei ole kovin pitkät hiukset, mutta ei myöskään lyhyetkään. Eikä kumpikaan asuta missään noista kaupungeista.

        Oletko M nainen vähän addiktioista kärsivä
        Kun tulet riippuvaiseksi ihmisestä jonka näet kerran muttet tiedä hänestä edes nimeä tai puhelinnumeroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtihylly ei sano mitään. Hänellä ei ole kovin pitkät hiukset, mutta ei myöskään lyhyetkään. Eikä kumpikaan asuta missään noista kaupungeista.

        Onko muitakin
        Riippuvuuksia?

        Esim.

        Netti
        Peli
        Puhelin
        Seksi
        Päihde


    • Anonyymi

      Sää yrität matkia meitsin kaivattuu! Oot se sama eukko joka luullu mua omakseen tääl vuodesta 2014 ja haukkunu meitsin kaivattuu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe