Olen miettinyt, että paljon helpommalla tässä elämässä pääsee kun antaa kohtalonsa

Anonyymi

hyvän Jumalan käsiin. Paino sanalla hyvän. Tapahtukoon mitä tapahtuu, ei jaksa stressata. Jos sattuu jonkun ihmisen kohtaamaan ja asiat loksahtavat paikoilleen, niin mikäs sen mukavampaa. Jos näin ei tule tapahtumaan koskaan, niin ehkä se oli tarkoitettu. Pakottamalla ja väkisin vääntämällä ei synny mitään hyvää.

Kyllä mä ainakin uskon, että kaikkiin tapahtumiin (negatiivisiin ja positiivisiin) on ollut joku syvempi tarkoitus. Näin jälkikäteen kun asioita funtsailee, niin onhan sitä tehnyt paljon vääryyttä muita kohtaan.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. Ja elämä on oppimista. Oppia sekin että tajuaa tehneensä paljon väärin. Väärin tekemisen kautta me just opimmekin. Siten sekin kuuluu elämään. Ollaan armollisia itsellemme ja toisillemme. ❤💎

    • Anonyymi

      Älä nyt murehdi siellä mussukkaiseni, kyllä se Herra sinulle tien viitoittaa.
      Minun luokseni.

    • Anonyymi

      Jumala antaa uuden tahdon ja halun niille ketkä uskovat ja turvaavat Jeesukseen. Ei kannata yksin odottaa asioita tapahtuvaksi ulkoisesti vaan myös sisäisesti. Se sisäinen muutos saa meidät itsemmekin tarvittaessa toimimaan. Se mitä on sydämessä on tärkeämpää. Jumala ajaa meidät tekemään kaiken minkä Hän haluaa meidän tekevän. Jumalan tahto tapahtuu maailmassa joka tapauksessa, kukaan ei voi sitä estää. Uskovan ja ei-uskovan erottaa se, että me tahdomme että Jumalan tahto tapahtuu, omissa elämissämme, maassa ja taivaassa. Epäuskoiset eivät tahdo että se tapahtuu, mutta tapahtuu se kuitenkin.

      Pohdittavaa muille uskoville: Jos et olisi tehnyt syntiä, olisiko Jeesuksen täytynyt antaa itsensä ristiinnaulittavaksi? No ei olisi, ja Jumala on aina tiennyt, että jokainen meistä tekisi syntiä. Jokainen ihminen on omalla kohdallaan tuominnut Jeesuksen ristille teoillaan. Tämän takia uskon itse että helvetti on ikuinen paikka ja toivoisin, että ihmiset tekisivät parannuksen ja pelastuisivat. Koska me ihan todella olemme ansainneet sen tuomion. Jumala on Jeesuksessa. Iankaikkisen Hengen kautta Hän uhrasi itsensä. Jumalan rakkaus velvoittaa Häntä kuolemaan meidän puolestamme, kärsimään ristillä ilman aikaa. Jos Hän ei rakastaisi, niin ei Hän olisi sitä tehnyt.

      • Anonyymi

        Itse et luota Jumalaan, että jos joku tarvii niin kyllä hän tien sinne löytää. Ei tarvi tuputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et luota Jumalaan, että jos joku tarvii niin kyllä hän tien sinne löytää. Ei tarvi tuputtaa.

        Tietenkin luotan Jumalaan. Luuletko sinä, että minä turhaan näitä tänne kirjoitan? Luotan että näillä sanoilla on merkitystä. Siihen että Jumala puhuu niillä. Sinä et ehkä siitä tykkää, mutta sinun mielipiteelläsi ei olekaan merkitystä.


    • Anonyymi

      Hmm kyinkahan vanha maapallo on, ja asiat on lutviutuneet omalla painollaan pitkän aikaa ilman ihmistäkin. Se on elämön luonne tällä planeetalla ja universumissa. Eli periaatteessa oon samaa mieltä. Antaa asioiden tapahtua eikä väkisin kannata vääntää mutta tervettä toimintaa ihminen kaipaa ja tarvitsee ravinnon yms hankkimiseksi. Ajatusta jumalasta en tarvitse.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katsotko sinäkin titanikkiä tulloo telkusta


    • Anonyymi

      Eli heittäydyt niin sanotusti tuuliajolle. Tuohan ihan sama kuin antaisi kohtalonsa palstan käsiin, anonyymien päätettäväksi. Molemmilla tavoilla annat ohjat jollekin joka on tai ei ole.

      • Anonyymi

        Onko Hän sinulle vai eikö ole?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe