Eli siis kun nainen tulee jonkintyyppisessä istuma-asennossa miehen kasvoille. Kauan aikaa sitten olin nuoren naisen kanssa pyysin häneltä nuolemiseen nyt on että hän tulisi yläpuolelle. Olin kuulema eka (olin muutenkin toinen mies hänssaan, sillä hän ei ollut vapaa) joka teki näin.
Kysymys naiselle että kuinka kestää tuolleen
Facesitting
Anonyymi
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi, mutta oliko tässä joku kysymys? En ymmärrä kysymystä. Mihin pitäisi vastata?
- Anonyymi
AP. Kysyy uudelleen.
Kuinka hyvin nainen pystyy olemaan miehen kasvoilla polvillaan nuoltavana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741