Tuntuu kuin olisin pettäny sua mies

Anonyymi

Sellaista menin tekemään. Enkä puhu pettämisestä siten, että siihen liittyis joku muu hlö, vaan jollain muulla tapaa. Anteeksi rakas. En tee sitä enää koskaan.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä välitä tee sitä kunnes oikea löytyy.... ei ole helppoa sattuman varassa joku tulee ja vie. Vanhoja ei kaipaile sydän särkyy.

      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa. Ethän edes ymmärrä aloitusta.


    • Anonyymi

      Oikealle kädellesi voin antaa anteeksi, mutta jos vasurillasi minua petit olen raivoissani 😠 ja täytyy minun pikaisesti tulla pitämään siitä kiinni ja enkä päästä irti. Täytyy sitten viedä siitä pitäen lämpimän viltin alle ja pitää sinusta tiukasti aloillasi ette vain toista moista.🤗

      • Anonyymi

        En tarkoittanut nyt tuollaista vaan jotain mitä voi tehdä julkisesti, jotain mikä kestää päivän paisteen, marraskuussakin paistaa yllättävän usein.


    • Anonyymi

      Näin kun sait seksikaupan paketin kotiisi. Se on nykyaikaa.

      • Anonyymi

        No enpä ole tilannut. Eikö ne lupaile muuten, että paketit on huomaamattomia? En mä tarvitse leluja, oon enemmän sellasta käpy kansaa, hätä lelut keksii. Mutta tuo aloitus ei koske sellaista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä ole tilannut. Eikö ne lupaile muuten, että paketit on huomaamattomia? En mä tarvitse leluja, oon enemmän sellasta käpy kansaa, hätä lelut keksii. Mutta tuo aloitus ei koske sellaista mitään.

        Niitä voi ostaa tilaamattakin🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä voi ostaa tilaamattakin🤭

        Joo mutta hän kirjoitti paketista


    • Anonyymi

      Ajattelit naapurin Penaa.

      • Anonyymi

        en kun ei tämä ollut sellaista tunne-elämän pettämistä vaan ihan muunlaista


    • Anonyymi

      En kyllä kertakaikkiaan ymmärrä aloitusta! Kyse ei ole toisen kanssa olemisesta mutta ei masturboinnistakaan siis täh? Kerroitko meistä vai puhuitko pahaa minusta vai siis millälailla petit?

      • Anonyymi

        En tehnyt mitään pahaa. Eikä masturbointi ole kenenkään pettämistä. Unohda koko juttu.


    • Anonyymi

      Mikä on se muu tapa?

      • Anonyymi

        Ei osaa vastata suoraan tai ei halua.?


      • Anonyymi

        Jäin myös miettimään tätä. Sivusta.


      • Anonyymi

        Siis jollain muulla elämän alueella. Sanotaan vaikka niin, että hän olisi vaihtanut aina mulle talvirenkaat ja nyt teettäisin sen toisella. Sellaista jotain tarkoitin mutta en renkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jollain muulla elämän alueella. Sanotaan vaikka niin, että hän olisi vaihtanut aina mulle talvirenkaat ja nyt teettäisin sen toisella. Sellaista jotain tarkoitin mutta en renkaita.

        Jos se liittyy työhön tai palveluihin teen sitä erittäin usein.


    • Anonyymi

      Tuntuu, että pikemminkin petät itseäsi ja sitä.

    • Anonyymi

      Mitä tuo täällä haittaa jos petit, kun et oikeassa elämässä sitä tehnyt.

      • Anonyymi

        Ihan irl tein.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hänelle luultavasti yksi ja sama?

      • Anonyymi

        Luultavasti en tiedä tuohon vastausta.


    • Anonyymi

      Teppo

    • Anonyymi

      Taidan nyt tietää, mistä on kyse. Kyllähän tuo loukkaa.

      Saat silti anteeksi. Seuraavalla kerralla teet toisin.

      • Anonyymi

        Tuohon on myös selitys, jonka säkin hyväksyisit. Seuraavalla kerralla toisin, aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon on myös selitys, jonka säkin hyväksyisit. Seuraavalla kerralla toisin, aivan.

        Elämässä tulee yllätyksiä, tosin on myös mahdollista varautua. Ehkä sulla ei vaan tullut lähtiessä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä tulee yllätyksiä, tosin on myös mahdollista varautua. Ehkä sulla ei vaan tullut lähtiessä mieleen.

        Eipä se mikään yllätys ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se mikään yllätys ollut.

        Niin, no enhän sun mielitekoja tunne niin tarkoin, enkä tapojasi.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä luulen että mies on manipuloinut sinut orjakseen, jos et oikeasti edes ole pettänyt. Repäise itsesi irti hänen kontrolloinnistaan.

    • Anonyymi

      Kerro minulle tämä juttu kun nähdään. En tuomitse.

    • Anonyymi

      Tuskin on rakkaasi täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe