Miksi täältä poistetaan asialliset kommentit sekä kirjoitukset? Asialliset aloitukset.Täällä saa sama ihminen kirjoittaa typeriä kommentteja kettujen pyydystämisestä yms.palsta mennyt todella ala-arvoiseksi tunnen suurta myötähäpeää.Kait tämäkin poistetaan
Hyvät lukijat
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä sama tyyppi kysyy ja itse vastaa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä sama ihminen kysyy ja vastaa.
- Anonyymi
Ja sama ihminen on tässä.
- Anonyymi
Tämä on ollut jo ainakin viimeiset 10v vanhojen ukkojen jahtikenttä. Nimetkin tietää kaikki, niitä ei saa vain julkaista tai ne poistetaan. Mutta jahtaamansa nimen saavat julkaista. Joo, niin poistetaan tämäkin.
- Anonyymi
Kyllä poistetaan.
- Anonyymi
Ja kas. Taas poistettiin vaikka ei ollut yhtään nimeä !
Hulluilla on hauskaa :) Vaikea edes kuvitella onko ylläpito kone vai ihminen.
Kone ainakin olis järkevämpi ja loogisempi. Poistais oikean sonnan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kas. Taas poistettiin vaikka ei ollut yhtään nimeä !
Hulluilla on hauskaa :) Vaikea edes kuvitella onko ylläpito kone vai ihminen.
Kone ainakin olis järkevämpi ja loogisempi. Poistais oikean sonnan.Eäilen suomen parasta autoilijaa on mode kone. Juomanlaskija.
- Anonyymi
Onko nää ihan täyspäisiä.........
- Anonyymi
Ajatteles, nuo elävät keskuudessamme. Hyvä syy välillä vilkaista olan yli.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711233Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010371- 514443
- 244147
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164102Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353896Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573799No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413623- 563332
- 423045