Led G4 polttimot vilkkuu

Anonyymi

Mulla on kattolamppu, jossa on 10 polttimoa. Vaihdoin polttimot ledeiksi ja asensin led-muuntajankin. Nyt on tullut eteen sellainen, että aiempien vissiin kiinaledien palaessa loppuun niin niiden tilalle olen laittanut Airamin ledejä ja kun laitan kahdeksannen ledin, niin kaikki polttimot alkaa vilkkua yhtäaikaa.

Voiko siis olla, että muuntajassa ei riitäkään potku kaikille uusille ledeille? Onkohan nämä "paremmat" ledit tehokkaampia? Vai voiko jossakin olla kosketushäiriö?

10

2387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö osaa katsoa minkä tehoisia polttimoita sinne lykkäät, ja mikä on led-muuntajasi teho?

• Anonyymi

No en jaksaisi irrotella valaisinta, kun on suht korkealla. Mutta tokihan se täytyy tehdä jos asiantunteva raati niin ohjeistaa... Elikä jos tosiaan kiinni muuntajasta ja polttimoiden tehosta, niin täytyy kai vaihtaa muuntaja?

• Anonyymi

LED-muuntajissa tehon raja-arvot yleensä 0 - johonkin (esim. -40W). Yleensä jos alaraja on suurempi kuin lamppujen yhteenlaskettu teho (W), niin lamput alkavat vilkkumaan.
      Jos yhteenlaskettu lamppujen teho on suurempi kuin muuntajan yläraja, niin en ole varma miten vaikuttaa ( muuntajat on kylläkin suojatta ylikuumeniselta )

• Anonyymi

Pysähdypä miettimään mitä suollat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysähdypä miettimään mitä suollat.

Sinä suollat röyhkeää ja hyödytöntä paskaa.

Tuo idea tehorajoista on sinänsä mielenkiintoinen. Siinäkin voi olla jotain perää.

Ledit yleensä vilkkuu, kun ovat rikki, mutta jos ne on vaihdettu, katse kääntyy sinne liitäntälaitteen puoleen.

• Anonyymi

niin ja ne Airamit on samasta Kiina tehtaasta kuin ne sinun "kiinalaiset".

Katso nyt vaan se virtalähteen teho vs ledilamppujen teho, siellä se vastaus piilee

• Anonyymi

Minkävuoksi laitetaan 12v ledjä koska 220v ledjä löytyy monilla eri kannoilla.

• Anonyymi

No haloo, tässähän on ilmiselvästi alun perin ollut muodikas halogeenivaloratkaisu 12 V polttimoilla. 12 V koska niillä on paljon parempi valotehokkuus kuin pienitehoisilla 230 V polttimoilla.

• Anonyymi

"Sinä suollat röyhkeää ja hyödytöntä paskaa."

Koska tämä ketju jatkuu seuraavalla tämän tason kommentoinnilla?

• Anonyymi

Heti sinun kommentin kohdalla näemmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe