Toisen jalan "pidentäminen" on helppo taikatemppu, johon on kaksi konstia:
1) Henkilön jalkoja pidetään rukoiltaessa ensin hieman viistossa vartaloon nähden (jolloin toinen jalka ulottuu toista edemmäs), ja sitten rukouksen aikana viedään jalat aivan suoraksi eteen, niin toinen jalka näyttä kasvavan toiseen nähden.
2) Vaihtoehtoinen tapa on rukoilun alussa huomaamattomasti vetää "potilaalta" toinen kenkä hiukan irti kantapäästä, ja sitten rukouksen aikana hiljalleen työntää kenkä takaisin oikealle paikalleen, niin taas jalka näyttää kasvavan aivan silmissä toiseen nähden. Amerikkalaisten huijarisaarnaajien on todistettu käyttäneen molempia menetelmiä, mikä näkyy hidastetussa videokuvassa.
Jalkojen venyttämisellä huijaaminen
13
53
Vastaukset
- Anonyymi
Moni on todistanut, että on tullut uskoon kun helluntailainen veli on venyttänyt heidän jalkojaan.
Herää kysymys, että mihinkähän uskoon he ovat oikein tulleet?- Anonyymi
Repe_RuutikaIIo kirjoitti:
Ja mitä "jalkaa" on venytetty?
Tarkoitatko Parhamia?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIIo kirjoitti:
En tunne miestä, sanoi Ketola Jeesusta.
Se taas on Ketolan kannalta kohtalokasta, ellei sitten tule tuntemaan Jeesusta.
Anonyymi kirjoitti:
Se taas on Ketolan kannalta kohtalokasta, ellei sitten tule tuntemaan Jeesusta.
2000 vuotta sitten tuhansien kilsojen päässä nuorena kuolleeseen mieheen on paha enää tutustua.
- Anonyymi
Huijausta esiintyy luultavasti eniten niissä ryhmissä, joissa on tapana rukoilla ”ihmeitä”.
- Anonyymi
"Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä;
Luuk. 11:29
Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.
- Anonyymi
Mark. 13:22
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut. - Anonyymi
Mark.8:12 Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä.
- Anonyymi
5Moos.22:13-15 Jos joku on ottanut vaimon ja yhtynyt häneen, mutta sitten hylkii häntä ja esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä ja saattaa hänet pahaan maineeseen ja sanoo: Minä otin tämän naisen vaimokseni, mutta kun ryhdyin häneen, en tavannut hänessä neitsyyden merkkiä, niin tytön isä ja äiti ottakoon ja tuokoon tytön neitsyyden merkin kaupungin vanhemmille, porttiin. 5Moos.22:17 Ja katso, hän esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä sanoen: Minä en tavannut tyttäressäsi neitsyyden merkkiä. Ja he levittäkööt vaatteen kaupungin vanhinten eteen. 5Moos.22:20-21
- Anonyymi
Ei kiinnosta jalkojen venyttelyt. On vakavat ajat sekä suuremmat ongelmat ja pohdinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770